MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Is bloeddoping niet strafbaar?

levenvergeten schreef:
Overigens wel genieten: die beelden van Joachim Low wiens ogen vuurspuwen, die flesjes weg trap en bijna uit zijn vel barst van frustratie.

Mwoah, er ging geen haartje van zijn plaats...

Oldfart schreef:
(quote)
...Low zei net op de Duitse tv dat Özil te vermoeid was en hij vers bloed wilde inbrengen.

Logisch, maar wel jammer, want Özil vind ik een fijne speler.

boomkat
Bedorvenkebab schreef:
Jammer dat de andere wedstrijden vandaag niet zo boeiend zijn, misschien wat meepikken van Engeland.

1e helft ff kieken. Maar verder is het wachten (de echte liefhebber teminste) op die topper van morgen.

boomkat
levenvergeten schreef:
(quote)

Logisch, maar wel jammer, want Özil vind ik een fijne speler.

Categorie Gourcuff, David Silva, v/d Vaart.

Zorin
Mooi, Duitsland verloren maar...dat zegt nog niks uiteraard .

Zorin schreef:
Mooi, Duitsland verloren maar...dat zegt nog niks uiteraard .

Nee maar dat tempert dat 'Wij worden Wel Kampioen' gevoel daar tenminste een beetje want Wij Worden namelijk Kampioen

Is Australie dus gewoon erg zwak geweest!

Running On Empty schreef:
(quote)

Nee maar dat tempert dat 'Wij worden Wel Kampioen' gevoel daar tenminste een beetje want Wij Worden namelijk Kampioen

Is Australie dus gewoon erg zwak geweest!

Dat weten we morgen pas, als ze tegen Ghana hebben gespeeld.

Duitsland speelde ook helemaal niet slecht hoor. Met 10 man gevaarlijker zijn dan je tegenstander (Ja ok, Servië was dan ook niet de meest aanvallende team op dit WK) is toch een prestatie opzich.

boomkat
Janko .

boomkat schreef:
(quote)

Categorie Gourcuff, David Silva, v/d Vaart.

Nog niet, hoor. V/d Vaart is nog wel een tikkie beter.

Weer een 0-punter erbij... Ik weet nu een beetje hoe Rico zich voelt

boomkat
Slovenië-Amerika 2-1 . Ik had 2-2. Go Yanks! Overigens was de rode kaart voor Germany ook de ideale set-up voor een 1-1, maarja

Ik had 0-2

Wat een aansteller, die Löw.
Typisch Duits, moet verplicht winnen, wat, ze verwachten niet anders.
Herr Löw, ik weet niet of het je is opgevallen, maar er spelen toevallig 2 teams tegen elkaar, je kunt winnen of verliezen.
Maar goed, met die ego's van ze denken ze dat elke tegenstander niets voorsteld en wordt er van uit gegaan dat Deutschland immer gewinnt, mooi niet dus, net goed, de deksel op de neus.

Die Beckenbauer doet zijn naam geen eer aan, die mag zijn mond wel eens houden voordat hij 'm opentrekt.
Dat van Gaal bij Bayern wil zitten, begrijp er niets van, lijkt me water en vuur, de karakters van v. Gaal en Beckenbauer. Wat een verschrikkelijk figuur, die Beckenbauer, moet altijd met z'n neus vooraan en voelt zich heel wat.

Zorin
Ik weet nu niet precies de stand bij de huidige stand van deze wedstrijd, maar ik hoop iig dat Engeland vanavond verliest of op zijn hoogst gelijk speelt tegen die Algerijnen; I don't like them Tommies either (of is't neither?... )

Paap_Floyd schreef:

Ja ik heb nu ook de een na de ander. Weet nu hoe RKC zich afgelopen seizoen gevoeld moet hebben

Paap_Floyd schreef:

Klotegevoel hè?

Zorin schreef:
Ik weet nu niet precies de stand bij de huidige stand van deze wedstrijd, maar ik hoop iig dat Engeland vanavond verliest of op zijn hoogst gelijk speelt tegen die Algerijnen; I don't like them Tommies either (of is't neither?... )

Ik hoop gewoon dat de beste landen doorgaan. Dan krijgen we tenminste echte wedstrijden.

Tja, al die rare uitslagen ook. Van de laatste zes had ik er vijf met nul punten, en de volgende nulpunter is in aantocht gezien Slovenië voor staat.

Gelijk, hup nog 1!

Dank aan Bradley, nu heb ik toch nog twee puntjes .

Ik doe niet mee met de MuMe-toto hè, maar een andere.

boomkat
Nicolage Rico schreef:

Nee vind ik niet. Echt niet.

Bij mij 5 punten door de neus geboord, dankzij een onterecht afgekeurde goal. Of heb ik iets gemist in die fase?

Maar hoog eindigen zal ik waarschijnlijk toch niet; ik heb elke keer weer uitslagen met minstens 4 doelpunten, en dat zit er zo te zien niet echt in.

De vrije trap was wel onterecht, dikke schwalbe van die neger. Uiteindelijk wel een terechte 2-2 dus, want die goal had nooit mogen vallen.

Al had de VS al na 20 seconde rood moeten krijgen natuurlijk.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

VDV is zelfde categorie als Özil. Silva en Gourcuff zitten daar toch nog een stuk boven.

En Engeland valt alweer vies tegen.
Grootste teleurstelling van het toernooi tot nu toe eigenlijk.
Spanje verloor dan misschien wel, maar die zie ik het nog wel rechtzetten. Ze speelden immers wel erg goed..

Eens met FlyLo wat betreft de voetballers.

Engeland valt inderdaad vies tegen. Zou me niets verbazen als USA straks de poule nog wint.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:48 uur

geplaatst: vandaag om 06:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.