Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Marko
geplaatst: 17 juni 2010, 22:15 uur
Heeft iedereen hier soms 2-0 genoteerd ofzo?
(Ik namelijk wel
)
(Ik namelijk wel
)
0
geplaatst: 17 juni 2010, 22:21 uur
herman schreef:
Ik vind Piet de Visser een verademing trouwens ten opzichte van die andere analisten die je 's middags ziet. Zo'n Groenendijk is best een sympathieke kerel, maar niet echt boeiend om naar te luisteren. De Visser heeft wel kennis van zaken, alleen dat voortdurende "ik ken hem al vanaf zijn 14e en toen was ie al heel goed" mag ie wel wat vaker achterwege laten.
Ik vind Piet de Visser een verademing trouwens ten opzichte van die andere analisten die je 's middags ziet. Zo'n Groenendijk is best een sympathieke kerel, maar niet echt boeiend om naar te luisteren. De Visser heeft wel kennis van zaken, alleen dat voortdurende "ik ken hem al vanaf zijn 14e en toen was ie al heel goed" mag ie wel wat vaker achterwege laten.
Helemaal mee eens.
Enne..
Mexico

Blanco

Marquez

Jammer dat hij dat niveau bij FCB niet meer kan tonen.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 22:22 uur
herman schreef:
Grappig dat we weer in het Stars Wars-stadion zitten.
[darthvader]Addition Time. One Minuth.[/darthvader]
Grappig dat we weer in het Stars Wars-stadion zitten.
[darthvader]Addition Time. One Minuth.[/darthvader]
Inderdaad zeg!
0
geplaatst: 17 juni 2010, 22:30 uur
Dit vat de match trouwens goed samen
Johan Boskamp schreef:
Ze hebben een klotementaliteit, het zijn waardeloze gasten. Ze hebben geen enkel duel gewonnen en deden echt geen fluit.
Ze hebben een klotementaliteit, het zijn waardeloze gasten. Ze hebben geen enkel duel gewonnen en deden echt geen fluit.
0
geplaatst: 17 juni 2010, 22:35 uur
Zo, dat Mexico heeft wel een leuk team zeg.
Ik vraag me verder af wat voor contract Domenech heeft. Zal wel een flinke afkoopclausule bevatten, want eigenlijk hadden ze hem na 2006 (toen kwam het echt puur door Zidane en Ribéry dat de finale werd gehaald) al aan de kant moeten zetten. Ik vind het echt zonde van het spelersmateriaal dat er 4 jaar lang zo is aangeprutst; in potentie heeft Frankrijk toch één van de sterkste selecties.
Leuke foto btw.
Ik vraag me verder af wat voor contract Domenech heeft. Zal wel een flinke afkoopclausule bevatten, want eigenlijk hadden ze hem na 2006 (toen kwam het echt puur door Zidane en Ribéry dat de finale werd gehaald) al aan de kant moeten zetten. Ik vind het echt zonde van het spelersmateriaal dat er 4 jaar lang zo is aangeprutst; in potentie heeft Frankrijk toch één van de sterkste selecties.
Leuke foto btw.

0
geplaatst: 17 juni 2010, 22:50 uur
Hoe die Fransen gelijk het veld opkwamen, zo van "moeten we nou echt het ene been voor het andere zetten?" Liever lui dan moe.
Het leek wel of het een oefenpartijtje was voor ze, worden ze morgen wakker en denken ze, "was het WK al begonnen?" oeff, foutje!
Gerechtigheid, de Mexicanen spelen tenminste met inzet en als een team.
Het leek wel of het een oefenpartijtje was voor ze, worden ze morgen wakker en denken ze, "was het WK al begonnen?" oeff, foutje!
0
geplaatst: 17 juni 2010, 23:33 uur
Als ik morgen uit eten zou gaan, zou ik 't wel weten: Popocatepetl: lekker mexi-kanen!
Hoop dat Fred Rutten goed gekeken heeft naar Salcido en Rodriguez, kan ie zijn voordeel meedoen; wat een power defenders en wat een drive, die Salcido!
Hoop dat Fred Rutten goed gekeken heeft naar Salcido en Rodriguez, kan ie zijn voordeel meedoen; wat een power defenders en wat een drive, die Salcido!
0
geplaatst: 17 juni 2010, 23:51 uur
Melito schreef:
Hoe die Fransen gelijk het veld opkwamen, zo van "moeten we nou echt het ene been voor het andere zetten?" Liever lui dan moe.
Zo zijn we het inmiddels gewend van de Pinãtas!
0
geplaatst: 17 juni 2010, 23:53 uur
De Franse selectie heeft qua namen een goede selectie. Maar van de huidige selectie ben ik alleen fan van Ribery, voor de rest vind ik het niks, met als dieptepunt Anelka. Zet hem in de spits en je weet zeker dat je dit toernooi niet scoort.
0
geplaatst: 18 juni 2010, 08:47 uur
Maar Ribery schopte gisteren ook geen deuk in een pakje boter en het afgelopen seizoen bij Bayern was ook niet zijn sterkste.
0
geplaatst: 18 juni 2010, 11:02 uur
Maar hij blijft wel de enige voetballer van Frankrijk die ik écht goed vind. Henry was dat ook ooit. Zo zwak was Ribery niet bij Bayern. Wel vaak geblesseerd. En gisteren speelde heel Frankrijk bijzonder slecht.
0
geplaatst: 18 juni 2010, 11:04 uur
Gourcuff is ook fantastisch. Onbegrijpelijk dat die niet speelde gisteren.
Gelukkig krijgen ze een nieuwe bondscoach, hopelijk kan die er weer een leuk team van maken. Je krijgt toch bijna medelijden met Henry, zo'n afscheid gun je hem niet...
Gelukkig krijgen ze een nieuwe bondscoach, hopelijk kan die er weer een leuk team van maken. Je krijgt toch bijna medelijden met Henry, zo'n afscheid gun je hem niet...
0
geplaatst: 18 juni 2010, 11:13 uur
Ja, ik moest Gourcuff ook al. Geweldige speler. Blanc zal hem straks wel opstellen. Heeft goed met hem samengewerkt bij Bordeaux
0
geplaatst: 18 juni 2010, 12:21 uur
@ Brooklyn 
Was dit gisteravond echt dezelfde Salcido? Waarom nu ineens wel en voor PSV al twee seizoenen niet, Mexicaanse rotzak?
Ik was ook best onder de indruk van Mexico. Met een beetje enthousiasme bij Frankrijk had dit de eerste echte topwedstrijd van dit WK kunnen worden.

Was dit gisteravond echt dezelfde Salcido? Waarom nu ineens wel en voor PSV al twee seizoenen niet, Mexicaanse rotzak?
Ik was ook best onder de indruk van Mexico. Met een beetje enthousiasme bij Frankrijk had dit de eerste echte topwedstrijd van dit WK kunnen worden.
0
geplaatst: 18 juni 2010, 12:25 uur
lebowski schreef:
Vier Noord-Koreaanse spelers spoorloos. Je kon er op wachten.
Vier Noord-Koreaanse spelers spoorloos. Je kon er op wachten.
De Noord-Koreaanse Bond komt later vandaag met een persconferentie. Wordt vast een verduidelijkend en geloofwaardig praatje...
Als de spelers echt de benen hebben genomen, kan ik ze alleen maar veel geluk wensen in het zoeken naar een beter leven.
De ingehuurde Chinezen zullen er niet minder hard om juichen, neem ik aan.
0
geplaatst: 18 juni 2010, 12:38 uur
Sandokan-veld schreef:
Als de spelers echt de benen hebben genomen, kan ik ze alleen maar veel geluk wensen in het zoeken naar een beter leven.
En we wensen hun familieleden en vrienden in Noord-Korea veel plezier in de gevangenis.Als de spelers echt de benen hebben genomen, kan ik ze alleen maar veel geluk wensen in het zoeken naar een beter leven.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.