MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ik snap sowieso niet waarom Engeland tot de favorieten werd gerekend. Voor mij waren ze altijd outsiders.
De grootste teleurstelling vind ik het algemeen vertoonde spel op het WK tot nu toe. En de tactische mentaliteit van de coaches.

Rooney is trouwens ook druk bezig met mijn gelijk te bewijzen: overschat. Staat zeker niet in mijn top-5 beste spitsen.

Oef wat is Engeland machteloos. Ik begin nu echt te hopen op een Algerijns doelpunt.

Snappen ze nou nog niet dat zo'n afstandschot 0,0 zin heeft (Okee, Xabi Alonso (had uiteindelijk ook geen zin, maargoed ) en Forlán

Alles fout voorspelt vandaag, en eigenlijk denk ik dat elke uitslag wel een verrassing was.

boomkat
FlyLo schreef:
Ik snap sowieso niet waarom Engeland tot de favorieten werd gerekend. Voor mij waren ze altijd outsiders.
De grootste teleurstelling vind ik het algemeen vertoonde spel op het WK tot nu toe. En de tactische mentaliteit van de coaches.

300% met je eens. Dat van Rooney maar even door de vingers zien . Al valt ie wel vreselijk tegen dit WK

Maar goed de vrijdag avond kan weer beginnen . Op naar morgen mannen!!

Paap_Floyd schreef:
Snappen ze nou nog niet dat zo'n afstandschot 0,0 zin heeft (Okee, Xabi Alonso (had uiteindelijk ook geen zin, maargoed ) en Forlán

En die dude van Slovenie bij de 1-0, dat was een mooie.

Oh die heb ik niet gezien

Bedorvenkebab schreef:
Alles fout voorspelt vandaag, en eigenlijk denk ik dat elke uitslag wel een verrassing was.
Ik ook. En dat laatste is in elk geval een beetje troost.

Melito schreef:
Die Beckenbauer doet zijn naam geen eer aan, die mag zijn mond wel eens houden voordat hij 'm opentrekt.

boomkat
Hey obsessed .

speranza
Mijn hemel. Wat heeft Capello met deze trotse natie gedaan? Such a shame!

boomkat
,,Sinds Wesley met Yolanthe is, voetbal hij elke week geweldig. Zou Yolanthe die andere 10 spelers ook niet eens af en toe kunnen verwennen? Dan worden we wereldkampioen", aldus Derksen.

Wat een baas .

boomkat schreef:
,,Sinds Wesley met Yolanthe is, voetbal hij elke week geweldig. Zou Yolanthe die andere 10 spelers ook niet eens af en toe kunnen verwennen? Dan worden we wereldkampioen", aldus Derksen.

Wat een baas .

Dacht 'et niet - hij heeft ooit Clinton gebeld voor het recept om een sigaar in een doos te krijgen (fyi: Google maar eens op Bill Clinton, Monica Lewinsky, cigar). Derksen is meer eentje van droogzwemmen op 't kistje voor de haard. Bill kept the fire burnin'.

Ik vind het WK wel erg teleurstellend tot nu toe. Nederland laat morgen met een galavoorstelling zien dat er niet meer aan de toekomstige kampioen getwijfeld kan worden!

boomkat
Idd laat die azijnzeikerds maar lekker nog een fles nemen!!

CHAMPIONS.

FlyLo schreef:
(quote)

VDV is zelfde categorie als Özil. Silva en Gourcuff zitten daar toch nog een stuk boven.

Ben ik het absoluut niet mee eens. V/d Vaart houdt zich staande bij Real Madrid in ongeveer de grootste competitie ter wereld (samen met de Premier League). Daarnaast vind ik Özil ietwat overschat (kijkende naar alle reacties hier).

Engeland is alvast kompleet afgeschreven als mogelijke kanshebber of zelfs gevaarlijke outsider. Wat een wanploeg

Liever de inzet van Kadir, Ziani en Boudebouz dan Gerrard, Lampard, Rooney en de zeer treurig spelende Johnson.

Uitgeblust, over het paard getild en waarschijnlijk een verregaande vorm van heimwee.

Engelsen zijn beter in muziek, wereldkampioen daarin en dat al ononderbroken vanaf 1962

speranza
boomkat schreef:

Wat een baas .
Heerlijk inderdaad!

orbit schreef:
Engeland is alvast kompleet afgeschreven als mogelijke kanshebber of zelfs gevaarlijke outsider. Wat een wanploeg

Engeland speelt zeer zwak, maar haalt de knock-out fase gewoon. Daarna kan er van alles gebeuren. Er moet wel meer plezier in hun spel komen.

speranza
Ik hoop dat de Engelsen zich kunnen revancheren. Dit verdient de bakermat van het voetbal niet.

Engeland heeft nooit blijk gegeven van enige zelfkennis en/of vermogen tot introspectie.

De Engelse top is top (Liverpool, Arsenal, Man U) door de inbreng van buitenlanders, een enkele uitzondering daargelaten, Rooney, Lampard en Gerrard - maar juist die drie spelen nu erg flets.

En idd - het uitbreiden van een tournooi (CL, WK) heeft vaak een vermindering van de kwaliteit tot gevolg. Wel benieuwd of Engeland het gaat redden; pos. - neg. beide zou me niet echt verbazen - en mannetje foto (met zijn gratenpaleis) hoeft niet de nieuwste bondscoach te worden - thank you very Dutch!

Bedorvenkebab schreef:

Vond Slovenië toch echt geen verrassing. Ploeg die er meestal gewoon staat en weinig weg geeft. Had ze ook als 2e door in de poule.

Dat ze het dan alsnog weggeven (slechte verdedigen ineens) is jammer, maar wel fijn voor m'n pool.

musician schreef:

Engelsen zijn beter in muziek, wereldkampioen daarin en dat al ononderbroken vanaf 1962

Al jaren weinig inventiefs meer en volledig voorbijgestreefd door Canada, VS of Japan. Britpop.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Engeland speelt zeer zwak, maar haalt de knock-out fase gewoon. Daarna kan er van alles gebeuren. Er moet wel meer plezier in hun spel komen.

Plezier alà, maar het zou mooi zijn als ze die bal eens langer dan 15 seconden in de ploeg kunnen houden.. deze combinatie van spelers werkt gewoon voor geen meter en ze staan ook op plaatsen waar ze normaliter niet staan. Waarschijnlijk omdat die plekken normaliter door veel betere vasteland Europeanen of Latijns-Amerikanen bij hun club zijn ingevuld

Koenr schreef:

Al jaren weinig inventiefs meer en volledig voorbijgestreefd door Canada, VS of Japan. Britpop.

Correct.

boomkat

ONZE VADERLANDSE HELDEN!!

Zorin
Ik ging er gisteravond maar eens goed voor liggen met Engeland - Algerije, maar er was geen 'bal' an; die Engelse ploeg is trouwens ook diep treurig...

Zorin schreef:
Ik ging er gisteravond maar eens goed voor liggen met Engeland - Algerije, maar er was geen 'bal' an; die Engelse ploeg is trouwens ook diep treurig...

En dan werd je - on top of it all - ook nog eens vroeg wakker of moest je op zoek naar verse eieren of de koei'n melken?

Keeping the fingers crossed for the afternoon!

Algerijë Heb een tijdje tussen de Algerijnen gewoond dus ze zijn toch wel mijn tweede favoriet!

Bovendien is het prettiger als ze niet verliezen, anders breken ze vast weer ergens de boel af

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:35 uur

geplaatst: vandaag om 08:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.