Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2010, 16:54 uur
Van der Wiel vond ik een stuk minder dan de vorige wedstrijd; van Bommel was met afstand de beste.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 16:54 uur
als Nederland door gaat na een gelijkspel bijvoorbeeld tegen Denemarken.
???? Nog een keer Denemarken 
0
geplaatst: 19 juni 2010, 16:58 uur
Hij bedoelt: als Denemarken een gelijkspel behaalt, dan is NL sowieso door.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 17:06 uur
Als Denemarken vanavond wint zijn we ook door....zowel Denemarken als Japan komt dan op 3 pt maar die spelen de laatste wedstrijd tegen elkaar dus kunnen ons nooit alletwee meer inhalen.
Alleen als Kameroen wint moeten we nog vol aan de bak.
Alleen als Kameroen wint moeten we nog vol aan de bak.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 17:09 uur
Nederland speelde inderdaad niet best, met iets meer gif en tempo moet je zo'n team als Japan toch kapot kunnen spelen. Vind het eigenlijk wel enigszins angstaanjagend als je ziet hoe makkelijk Abe Sneijder's spel wist te ontregelen.
De kans dat NL de poule wint is nu wel groot, dus we staan wel weer vrij makkelijk in de achtste finale met zicht op meer... Als het al zo ver komt, dan hoop ik wel dat er iets meer vuur in de Nederlandse ploeg komt.
De kans dat NL de poule wint is nu wel groot, dus we staan wel weer vrij makkelijk in de achtste finale met zicht op meer... Als het al zo ver komt, dan hoop ik wel dat er iets meer vuur in de Nederlandse ploeg komt.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 17:14 uur
The England team visited an orphanage in Cape Town today. "It's heartbreaking to see their sad little faces with no hope" said Jamal aged 6.

0
geplaatst: 19 juni 2010, 17:22 uur
Ik schrok wel van Grueter die keihard penalty riep, wat een waardeloze commentator is dat toch.
0
boomkat
geplaatst: 19 juni 2010, 17:37 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Van der Wiel vond ik een stuk minder dan de vorige wedstrijd; van Bommel was met afstand de beste.
Van Bommel was weer geniaal. Balverlies? 0,0. V/d Wiel toch ook weer prima hoor. Minder misschien, dat wel.
Sneijder ook weer van genoten. Hoe die man een bal uit de lucht plukt
. En eigenlijk ook weer, jawel, weer een prima wedstrijd van Kuijt. Eigenlijk is Oranje gewoon weer iets te lekker, zonder geniaal te voetballen.trebremmit schreef:
Van Persie is niet echt een succes op die positie, mischien toch maar eens Kuyt of Huntelaar er neerzetten. Van Persie mag dan wel op de plek waar Kuyt nu staat.
Van der Wiel vond ik trouwens goed spelen, en Van Bommel ook weer.
Van Persie is niet echt een succes op die positie, mischien toch maar eens Kuyt of Huntelaar er neerzetten. Van Persie mag dan wel op de plek waar Kuyt nu staat.
Van der Wiel vond ik trouwens goed spelen, en Van Bommel ook weer.
Huntelaar is een houten nerd. Van mij mag je best een keer wat afwisselen voorin (sowieso zouden ze constant moeten rouleren), maar Van Persie in de spits is geniaal. Rooney draait ook niet geweldig en ook hij is geniaal.
Verder loopt alles volgens plan - had 2-0 voorspelt en daar zaten we weer dicht tegenaan. Weliswaar niet zo sprankelend als tegen Italy/France, maar tegen die 'top' landen gaan we gewoon weer full gas!! Brazil over de knie.
En wat orbit zegt over Affelay. Veruit de meest interessante wissel. Als Robben fit is ook zeker meer dan Elia. Affelay is een baas (actie, inzicht, explosief etc.).
Maarja orbit he, mannetje
.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 18:06 uur
Blijft vreemd dat Sneijder als man van de wedstrijd verkozen wordt en niet Van Bommel. Wat voor types gaan daar eigenlijk over? Als je de enige goal scoort ben je blijkbaar automatisch ook de beste man van de hele wedstrijd. Lijkt me nogal kort door de bocht. Geloof niet dat ik Van Bommel in die 90 minuten iets fout heb zien doen, dat mag dan na afloop wel beloond worden, al stelt zo'n hele uitverkiezing natuurlijk geen drol voor...
0
geplaatst: 19 juni 2010, 18:09 uur
Sneijder was het maandag ook al, terwijl Van Bommel ook toen de beste was. Halen ze daar namen door elkaar?
0
geplaatst: 19 juni 2010, 18:19 uur
trebremmit schreef:
Ik schrok wel van Grueter die keihard penalty riep, wat een waardeloze commentator is dat toch.
Hilarisch juist. Ik zag direct allemaal stressende mensen voor me.

0
geplaatst: 19 juni 2010, 18:24 uur
Vind het ook een beetje raar dat de cabauter weer tot beste man van de wedstrijd werd uitgeroepen. Van Bommel deed het goed, vond ik. Werd vrij strak gedekt (de Japanners hadden goed naar de Denen gekeken), maar wist zich toch redelijk te onderscheiden.
0
boomkat
geplaatst: 19 juni 2010, 18:31 uur
''...Anelka verlaat WK na stevige woordenwisseling...''
.
.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 18:40 uur
trebremmit schreef:
Dat was het spannendste moment van de wedstrijd.
De verslaggever voelde de situatie van de kijker thuis goed aan, even wakker schudden.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 18:48 uur
GrafGantz schreef:
Blijft vreemd dat Sneijder als man van de wedstrijd verkozen wordt en niet Van Bommel.
Slaat helemaal nergens op idd.Blijft vreemd dat Sneijder als man van de wedstrijd verkozen wordt en niet Van Bommel.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 18:53 uur
Stekelenburg :7
V.d. Wiel: 6,5
Mathijssen: 6,5
Heitinga: 6,5
Bronckhorst: 6,5
v. Bommel: 8
de. Jong: 7
v.d. Vaart: 6
Sneijder: 4,5
Kuijt: 5
v. Persie: 5,5
Afellay: 6
Elia: 6
Huntelaar: te kort gespeeld
V.d. Wiel: 6,5
Mathijssen: 6,5
Heitinga: 6,5
Bronckhorst: 6,5
v. Bommel: 8
de. Jong: 7
v.d. Vaart: 6
Sneijder: 4,5
Kuijt: 5
v. Persie: 5,5
Afellay: 6
Elia: 6
Huntelaar: te kort gespeeld
0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:05 uur
Ik hoor nu wat Anaalka gezegd heeft. Het is nog erger dan Edgar Davids in '96...
0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:12 uur
@ Reijersen
Ondanks dat Sneijder niet al te best was is een 4,5 wel wat overdreven, en Kuijt was minimaal gewoon degelijk. Deed bijna geen foute dingen en gewoon wat ie moest doen. Zeker een 6,5 imo.
Ondanks dat Sneijder niet al te best was is een 4,5 wel wat overdreven, en Kuijt was minimaal gewoon degelijk. Deed bijna geen foute dingen en gewoon wat ie moest doen. Zeker een 6,5 imo.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:18 uur
herman schreef:
Ik hoor nu wat Anaalka gezegd heeft. Het is nog erger dan Edgar Davids in '96...
Ja, nu maak je ons nieuwsgierig natuurlijk..Ik hoor nu wat Anaalka gezegd heeft. Het is nog erger dan Edgar Davids in '96...
0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:20 uur
Ik heb het idee dat de voetbalgekte overal aan het afnemen is.
Tot nu toe te weinig mooie wedstrijden gezien.
Het is niet alleen Nederland wat tegen valt.
Waar hier nog het meeste over gepraat wordt zijn de Bavaria meisjes.
Hopelijk wordt het de volgende rondes mooier om naar te kijken.
Tot nu toe te weinig mooie wedstrijden gezien.
Het is niet alleen Nederland wat tegen valt.
Waar hier nog het meeste over gepraat wordt zijn de Bavaria meisjes.
Hopelijk wordt het de volgende rondes mooier om naar te kijken.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:21 uur
Dat Anelka nu de "zwarte" piet krijgt aangemeten is niet eerlijk.
Het gehele team is debet aan het slechte spel.
0
speranza
geplaatst: 19 juni 2010, 19:22 uur
Melito schreef:
Dat Anelka nu de "zwarte" piet krijgt aangemeten is niet eerlijk.
Anelka is altijd en overal een onvoorstelbare sfeerverzieker.Dat Anelka nu de "zwarte" piet krijgt aangemeten is niet eerlijk.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:24 uur
speranza schreef:
(quote)
Anelka is altijd en overal een onvoorstelbare sfeerverzieker. Het zijn toch profs?
Het team behoort zijn taken uit te voeren, ze krijgen er tenslotte veel te dik voor betaald.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:27 uur
speranza schreef:
een soort Sneijder? (quote)
Anelka is altijd en overal een onvoorstelbare sfeerverzieker. 
0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:29 uur
Melito schreef:
Dat Anelka nu de "zwarte" piet krijgt aangemeten is niet eerlijk. Het gehele team is debet aan het slechte spel.
Dat Anelka nu de "zwarte" piet krijgt aangemeten is niet eerlijk. Het gehele team is debet aan het slechte spel.
Maar niemand anders noemt de coach een vuile hoerenzoon. Als je dat doet moet je gewoon weg, geen discussie over mogelijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.