Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:31 uur
Paap_Floyd schreef:
(quote)
Ja, nu maak je ons nieuwsgierig natuurlijk.. Staat toch op zowat iedere voetbalwebsite?
"Va te faire enculer, sale fils de pute" '(flikker op, vuile hoerenzoon)'
0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:36 uur
FlyLo schreef:
Staat toch op zowat iedere voetbalwebsite?
Klopt. Ik was te lui om te googlen (quote)
En op vi.nl stond het niet, dus ik ging ervan uit dat Herman een primeur had 
0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:37 uur
FlyLo schreef:
Hij heeft het over Davids.(quote)
Anelka ontkent (natuurlijk) alles nu trouwens.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:40 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Hij heeft het over Davids. Blijkbaar niet

0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:41 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Niet helemaal. Volgens l'Equipe, een Franse sportkrant die ook als eerste Anelka's boze woorden naar buiten bracht, accepteert Anelka dat hij uit de ploeg is gegooid en erkent hij dat hij flink ruzie gemaakt heeft met de coach, alleen zou hij andere woorden gebruikt hebben dan 'sale fils de pute.' Welke dan wel laat hij wijselijk achterwege...
0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:43 uur
Het hoogtepunt tot nu toe rondom het hele WK vind ik René van der Gijp bij Voetbal International.
Daar moet ik met regelmaat wel mee lachen.
Daar moet ik met regelmaat wel mee lachen.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:44 uur
FlyLo schreef:
Dit is trouwens wel een erg lieve vertaling, maak van dat 'flikker op' maar 'ga je in je kont laten neuken'

0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:47 uur
FlyLo schreef:
(quote)
Volgens mij betekent het iets als 'laat je in je reet neuken, vuile hoerenzoon'. .
edit: wat Bertus zegt dus

0
geplaatst: 19 juni 2010, 19:57 uur
Bertus schreef:
Maar niemand anders noemt de coach een vuile hoerenzoon. Als je dat doet moet je gewoon weg, geen discussie over mogelijk.
(quote)
Maar niemand anders noemt de coach een vuile hoerenzoon. Als je dat doet moet je gewoon weg, geen discussie over mogelijk.
Dat is voor mij ook een nieuwtje, nee, dat kan niet.
Wat een rot-jong

Wordt het WK toch nog spannend?
0
geplaatst: 19 juni 2010, 20:17 uur
Wat heeft hij allemaal gescoord dan? Kennelijk ook niet op de hoogte van de vaderlandse competitie

0
geplaatst: 19 juni 2010, 20:18 uur
Wie heeft het uit de franse kleedkamer gelekt eigenlijk? Hij schijnt het in de rust te hebben gezegd, en volgens mij hou je alles binnenskamers.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 20:20 uur
Typisch gevalletje van een zielepoot die al zo veel anti-voetbal van ze eigen cluppie heeft gezien dat hij kwaliteit niet herkend als het een karatetrap in zijn smoel geeft

Affelay verprutste een mooie actie van Huntelaar, op meer dan beetje draven kon ik hem verder niet betrappen. Maar ga vooral met die oranje klomp over je ogen verder volgen dit WK..
0
geplaatst: 19 juni 2010, 20:21 uur
rayman schreef:
Wie heeft het uit de franse kleedkamer gelekt eigenlijk? Hij schijnt het in de rust te hebben gezegd, en volgens mij hou je alles binnenskamers.
Ik zou zeggen een concurrent in de spits

0
geplaatst: 19 juni 2010, 20:23 uur
Bertus schreef:
Dit is trouwens wel een erg lieve vertaling, maak van dat 'flikker op' maar 'ga je in je kont laten neuken'
(quote)
Frisse gast die Anelka, heb dat al tijden de meest overschatte voetballer allertijden gevonden.. dat ze maar trots op hem zijn

0
geplaatst: 19 juni 2010, 20:27 uur
Natuurlijk had Afellay beter om moeten springen met die kansen maar voor de rest viel hij goed in vond ik. Tenminste iemand die een beetje leven in de brouwerij bracht. Huntelaar had Bert wel eerder mogen brengen, voor vijf minuten heeft het niet zoveel zin. Maar goed, Nederland is zo goed als door. Lekker boeiend de manier waarop. Tuurlijk moet het voetbal wel beter maar ik heb de hoop dat Nederland zich as usual optrekt aan een betere tegenstander.
0
Zorin
geplaatst: 19 juni 2010, 20:31 uur
De wissel met Stuntelaar
was voor de tijdwinst moeten we maar denken....
was voor de tijdwinst moeten we maar denken....
0
geplaatst: 19 juni 2010, 20:32 uur
orbit schreef:
Wat heeft hij allemaal gescoord dan? Kennelijk ook niet op de hoogte van de vaderlandse competitie
Ga a.u.b. geen uitspraken doen over spelers die bij een team spelen waarvan je blijkbaar geen enkele wedstrijd hebt gezien in 2009/2010 (quote)
. En je hebt het over het missen van kansen, niet over het aantal goals. Maar goed, aan je reacties op (Feyenoorder) boomkat te zien is het al meteen duidelijk hoe serieus we het allemaal moeten nemen wat jij zegt. Misschien eens hockey proberen? Of waterpolo? Daar hebben ze ook goaltjes.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 20:40 uur
MJ_DA_MAN schreef:
.
En je hebt het over het missen van kansen, niet over het aantal goals. Maar goed, aan je reacties op (Feyenoorder) boomkat te zien is het al meteen duidelijk hoe serieus we het allemaal moeten nemen wat jij zegt. Misschien eens hockey proberen? Of waterpolo? Daar hebben ze ook goaltjes.
(quote)
Ga a.u.b. geen uitspraken doen over spelers die bij een team spelen waarvan je blijkbaar geen enkele wedstrijd hebt gezien in 2009/2010
. En je hebt het over het missen van kansen, niet over het aantal goals. Maar goed, aan je reacties op (Feyenoorder) boomkat te zien is het al meteen duidelijk hoe serieus we het allemaal moeten nemen wat jij zegt. Misschien eens hockey proberen? Of waterpolo? Daar hebben ze ook goaltjes.
2009/2010, Ibrahim Afellay: 4 doelpunten.. (wikipedia)
Daarnaast kan ik me de kritiek op zijn spel in tenminste 2 voetbal analyseprogramma's levendig herinneren, ook qua kansen die hij verkut. Maar kennelijk blijf je als provinciaal graag in kluitjes hangen en iedere vorm van waarheid/kritiek ontkennen. Ga zelf op breiles, oud wijf

0
geplaatst: 19 juni 2010, 20:41 uur
En dus meteen de beste (enige) kans die nog ergens op leek.. knap voor 5 minuten!
0
geplaatst: 19 juni 2010, 20:54 uur
orbit schreef:
Daarnaast kan ik me de kritiek op zijn spel in tenminste 2 voetbal analyseprogramma's levendig herinneren, ook qua kansen die hij verkut. Maar kennelijk blijf je als provinciaal graag in kluitjes hangen en iedere vorm van waarheid/kritiek ontkennen. Ga zelf op breiles, oud wijf
Je geeft dus (nogmaals) toe dat je geen reet hebt gezien van PSV vorig seizoen, en dan begint u er ook nog eens over dat analyseprogramma's het er over hebben dat Afellay slecht speelt, en kansen verprutst? Afellay was zo ongeveer de beste speler aan PSV's zijde dit seizoen, en hij heeft het gehele seizoen, dat had je kunnen weten als je het had gevolgd, als verdedigende middenvelder gespeeld. Hij heeft het alleen niet waargemaakt in grote wedstrijden, maar blijkbaar luister jij heel selectief naar de heren in Studio Voetbal en VI. Geen enkele analist in deze programma's heeft namelijk gezegd dat Afellay echte, hevige kritiek geleverd op zijn spel, en al helemaal niet over het verprutsen van kansen. Maar ik ben ook maar provinciaaltje en ben daarom niet serieus te nemen, en mijn beeld moet daarom ook direct vrijmaken voor mensen die uit de grote stad komen (quote)
.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 20:55 uur
Natuurlijk zijn alleen de Oranje spelers die een verleden of heden hebben bij ajax de beste. Dat niet iedereen dat weet 
De beste Oranje speler tot dusver is trouwens een voormalig PSV-er

De beste Oranje speler tot dusver is trouwens een voormalig PSV-er

0
geplaatst: 19 juni 2010, 20:58 uur
Ik kan van alle jankebakken die weer eens over Huntelaar beginnen hetzelfde zeggen, die heeft NB niet eens een kans gekregen, en laat even prima spel zien in 5 minuten. Misschien dat het moeilijk is om goed spel van slecht te onderscheiden, maar wat NL laat zien is bepaald geen stijgende lijn, bange Bertje moet misschien eens met wat andere opties gaan beginnen voordat Paraguay voor de deur staat 

0
geplaatst: 19 juni 2010, 21:03 uur
MJ_DA_MAN schreef:
.
(quote)
Je geeft dus (nogmaals) toe dat je geen reet hebt gezien van PSV vorig seizoen, en dan begint u er ook nog eens over dat analyseprogramma's het er over hebben dat Afellay slecht speelt, en kansen verprutst? Afellay was zo ongeveer de beste speler aan PSV's zijde dit seizoen, en hij heeft het gehele seizoen, dat had je kunnen weten als je het had gevolgd, als verdedigende middenvelder gespeeld. Hij heeft het alleen niet waargemaakt in grote wedstrijden, maar blijkbaar luister jij heel selectief naar de heren in Studio Voetbal en VI. Geen enkele analist in deze programma's heeft namelijk gezegd dat Afellay echte, hevige kritiek geleverd op zijn spel, en al helemaal niet over het verprutsen van kansen. Maar ik ben ook maar provinciaaltje en ben daarom niet serieus te nemen, en mijn beeld moet daarom ook direct vrijmaken voor mensen die uit de grote stad komen
. Weinig gezien van PSV ja, maar Appelvlaai viel in de wedstrijden die ik zag behoorlijk tegen (met opbouw die nergens toe leidde). Lijkt me niet de man die we nu nodig hebben. En een flink deel van die analisten is nota bene zelf ook een provinciaaltje (Derksen, Gijp, Mulder, etc..). Ze erkennen dat hij talent heeft, maar dat het er gewoon amper uitkomt dit jaar. Daarmee zeg ik niets verkeerd (analyseprogramma's erg goed gekeken namelijk).
0
geplaatst: 19 juni 2010, 21:03 uur
Zolang Oranje wint hoeft Bert niet veel in te grijpen toch? En mocht het echt niet lopen dat heeft hij Elia en vanaf de 1/8 finales Robben achter de hand. Ik vermoed echt dat Oranje tegen een echt goede tegenstander wel goed gaat spelen. Maar aangezien er tot dusver nog geen één land echt overtuigd hoeft Oranje nog voor niemand bang te zijn. Zelfs Bert niet
.
edit: mooie goal van de Denen!
. edit: mooie goal van de Denen!
0
geplaatst: 19 juni 2010, 21:10 uur
orbit schreef:
Dus jij beoordeelt een speler op wat mensen als Mulder ( (quote)
Weinig gezien van PSV ja, maar Appelvlaai viel in de wedstrijden die ik zag behoorlijk tegen (met opbouw die nergens toe leidde). Lijkt me niet de man die we nu nodig hebben. En een flink deel van die analisten is nota bene zelf ook een provinciaaltje (Derksen, Gijp, Mulder, etc..). Ze erkennen dat hij talent heeft, maar dat het er gewoon amper uitkomt dit jaar. Daarmee zeg ik niets verkeerd (analyseprogramma's erg goed gekeken namelijk).
) zeggen en niet op een eigen geschetst beeld? Maar zoals je al zei, je hebt weinig van PSV gezien, dus kunt geen compleet oordeel geven over ''Appelvlaai''. En nu ben je dingen aan het verdraaien, je begon namelijk over het verprutsen van kansen, en hebt het nu puur over zijn spel. En de opbouw die nergens toe leidt is het feit dat er bij PSV amper beweging voorin is geweest dit seizoen, waardoor Afellay steeds zelf het initiatief moest nemen met lange rushes bij vlagen. Ik wacht nog op een goed voorbeeld van verprutste kansen vorig seizoen, ben ik wel benieuwd naar. En zijn spel kan er ook veel minder uitkomen als hij op een andere plek staat. Maar ga er maar vanuit dat Appie vorig seizoen een behoorlijk seizoen heeft gedraaid, en als je dan toch naar anderen kijkt i.p.v. zelf een mening te creeëren: in het spelersklassement van VI stond Afellay vrijwel het gehele seizoen bovenaan het werd hij op het einde met een tiende punt of zo van de eerste plek geknikkerd door Douglas van Twente.
0
geplaatst: 19 juni 2010, 21:23 uur
MJ, zonde van de moeite die lange reacties. Natuurlijk heb je gelijk, maar sommige mensen moeten hun 'anti-alles-wat-niet-Ajax-gerelateerd-is'-bril eens afzetten. Afellay speelde prima, maar qua doelpunten maken heeft ie nog niet veel geluk gehad bij Oranje. Hopelijk de volgende wedstrijd. Het is hem van harte gegund.
Denemarken - Kameroen is een leuk potje tot dusverre, trouwens.
Denemarken - Kameroen is een leuk potje tot dusverre, trouwens.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.