Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2008, 21:42 uur
Die van Garcia is inderdaad wel minstens zo mooi.. El Hamdaoui als mooie derde.
Mooi dat AZ als kampioen de winter ingaat en al 11 punten voorsprong op PSV
Mooi dat AZ als kampioen de winter ingaat en al 11 punten voorsprong op PSV

0
geplaatst: 28 december 2008, 23:13 uur
Meestal zijn de reacties van de website voetbalzone.nl niet van zo'n hoog niveau...
maar deze wil ik jullie niet onthouden.
maar deze wil ik jullie niet onthouden.
lucastle schreef:
mischien had jans met dit weer wanten aan moeten doen. als hij dat gedaan had dan viel die middelvinger ook niet op.
mischien had jans met dit weer wanten aan moeten doen. als hij dat gedaan had dan viel die middelvinger ook niet op.
0
geplaatst: 29 december 2008, 09:22 uur
Nicolage Rico schreef:
Ik zat er ook op te wachten. Die van Dembele vind ik het mooist/knapst. Of die van Groningen na het voorbereidend werk van Garcia.
(quote)
Ik zat er ook op te wachten. Die van Dembele vind ik het mooist/knapst. Of die van Groningen na het voorbereidend werk van Garcia.
Wel veel leuke/mooie goals. Ze hadden bijna een top 10 kunnen halen uit AZ-Willem II. Daarnaast was er ook makkelijk een top 10 te destilleren uit blunders bij Feyenoord met goals die na voorzetten van de zijkant en hoekschoppen kwamen. Geef mij maar Van Dijk. Timmer mag de komende weken wat anders gaan doen (hoewel die met de liesblessure van vrouwke Marianne thuis ook weinig te klussen heeft).
0
aire.
geplaatst: 29 december 2008, 17:40 uur
Van Dijk; oase van rust. Al zegt dat meer iets over henkie ik-stomp-alles-weg Timmer.
0
geplaatst: 30 december 2008, 04:28 uur
Niet Slim:
Steven Gerrard is zondagnacht op verdenking van mishandeling aangehouden na een incident in een kroeg. De aanvoerder van Liverpool bracht de nacht door in een cel. Daarnaast arresteerde de politie nog zes anderen.
The England footballer Steven Gerrard was charged early this morning with assault occasioning actual bodily harm and affray following an alleged nightclub brawl, Merseyside police said.
The Liverpool captain was charged with two other men who had also been arrested after a "disturbance” outside a late-night bar in Southport, Merseyside in the early hours of yesterday.
Gerrard, who has 70 caps for his country, was celebrating at the club in Southport when trouble broke out at about 2.30am on Monday.
It is understood that the alleged victim, Marcus McGee, who was a DJ at the club, was sitting behind the bar when Gerrard asked him to change the music. He is then said to have asked for the music card that operates the sound system. Mr McGee apparently refused.
ik houd ook wel eens niet van bepaalde muziek, maar dit gaat wel veel te ver.......wat een eikel
Steven Gerrard is zondagnacht op verdenking van mishandeling aangehouden na een incident in een kroeg. De aanvoerder van Liverpool bracht de nacht door in een cel. Daarnaast arresteerde de politie nog zes anderen.
The England footballer Steven Gerrard was charged early this morning with assault occasioning actual bodily harm and affray following an alleged nightclub brawl, Merseyside police said.
The Liverpool captain was charged with two other men who had also been arrested after a "disturbance” outside a late-night bar in Southport, Merseyside in the early hours of yesterday.
Gerrard, who has 70 caps for his country, was celebrating at the club in Southport when trouble broke out at about 2.30am on Monday.
It is understood that the alleged victim, Marcus McGee, who was a DJ at the club, was sitting behind the bar when Gerrard asked him to change the music. He is then said to have asked for the music card that operates the sound system. Mr McGee apparently refused.
ik houd ook wel eens niet van bepaalde muziek, maar dit gaat wel veel te ver.......wat een eikel
0
geplaatst: 30 december 2008, 10:46 uur
Ik dacht dat Gerrard niet zo arrogant was, maar blijkbaar voelt hij zich toch beter dan anderen.
Maar goed, wat er echt gebeurd is, blijft gissen. Er zal snel naar Gerrard gewezen worden, terwijl als je bekend bent iedereen iets van je wil.
Maar goed, wat er echt gebeurd is, blijft gissen. Er zal snel naar Gerrard gewezen worden, terwijl als je bekend bent iedereen iets van je wil.
0
geplaatst: 30 december 2008, 11:05 uur
Voor het eerst sinds mensenheugenis staat Liverpool bovenaan. Gerrard kan blijkbaar de weelde niet aan.
0
geplaatst: 30 december 2008, 11:21 uur
Wait and see - remember Robin van Persie; pakte toen ook heel anders uit. En die rare geschiedenis van Jan Kromkamp.
0
geplaatst: 30 december 2008, 12:42 uur
Mjuman schreef:
Wait and see - remember Robin van Persie; pakte toen ook heel anders uit. En die rare geschiedenis van Jan Kromkamp.
En Fernando Ricksen niet te vergeten. Ze zijn nu nog die deuren aan het repareren in het hotel.Wait and see - remember Robin van Persie; pakte toen ook heel anders uit. En die rare geschiedenis van Jan Kromkamp.
0
geplaatst: 30 december 2008, 13:54 uur
Tsja, als je een Engels team moet samenstellen uit alle spelers die drank- of drugsproblemen hebben gehad kom je een aardig eind:
Tony Adams, Gascoigne, Fowler, Gerrard, Paul McGrath, George Best, etc. etc.
Wel jammer van Gerrard. Alhoewel het gissen is naar wat er precies is gebeurd, leek het me toch altijd wel een sympathieke kerel.
Wel jammer van Gerrard. Alhoewel het gissen is naar wat er precies is gebeurd, leek het me toch altijd wel een sympathieke kerel.
0
geplaatst: 30 december 2008, 14:19 uur
Nou vlak Ajax van destijds ook niet weg: Patrick Snuiverd, Winston Blowgarde en Jari Wietmanen.
Nee neem dan een voorbeeld aan ADO: Joop Korevaar (Jehova-getuige); tekende overigens in 1974 wel een 5-jarig contract, terwijl volgens Jehova's de wereld in 1975 zou vergaan.
Nee neem dan een voorbeeld aan ADO: Joop Korevaar (Jehova-getuige); tekende overigens in 1974 wel een 5-jarig contract, terwijl volgens Jehova's de wereld in 1975 zou vergaan.
0
geplaatst: 30 december 2008, 16:42 uur
Volgens degenen die geloof stellen in de Maya's wel ja. Hun kalender stopt op 21 december 2012. Maar tegen die tijd zal men wel een nieuwe agenda opgraven.
Weer even back on topic: Westerhof ontslagen bij Fietstas. Hoe verrassend. Die man heeft de uitstraling van een dode slak. Kansloos.
Weer even back on topic: Westerhof ontslagen bij Fietstas. Hoe verrassend. Die man heeft de uitstraling van een dode slak. Kansloos.
0
geplaatst: 30 december 2008, 23:46 uur
herman schreef:
Tsja, als je een Engels team moet samenstellen uit alle spelers die drank- of drugsproblemen hebben gehad kom je een aardig eind:
Paul Merson! Die had coke-, drank- en gokproblemen

In diezelfde tijd had je bij Arsenal dus ook Tony Adams en een kerel die geld had gestolen van de club, ook vanwege gokproblemen geloof ik, weet niet meer hoe hij heet,
0
Mezelf
geplaatst: 31 december 2008, 11:01 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Volgens degenen die geloof stellen in de Maya's wel ja. Hun kalender stopt op 21 december 2012. Maar tegen die tijd zal men wel een nieuwe agenda opgraven.Weer even back on topic: Westerhof ontslagen bij Fietstas. Hoe verrassend. Die man heeft de uitstraling van een dode slak. Kansloos.
En terecht. Hij krijgt het team niet aan de praat, dus ben je ongeschikt als trainer.
0
geplaatst: 2 januari 2009, 11:42 uur
Mezelf schreef:
En terecht. Hij krijgt het team niet aan de praat, dus ben je ongeschikt als trainer.
hier in rotterdam hebben ze liever dat je een team aan de daad dan aan de praat krijgt.
0
geplaatst: 2 januari 2009, 17:27 uur
herman schreef:
Paul McGrath
Paul McGrath
. Die kwam gewoon direct uit de kroeg de wedstrijd binnen lopen en schakelde zijn man 90 minuten uit.
0
geplaatst: 2 januari 2009, 18:25 uur
Nou joh. Wat een geweldige prestatie. Als je alcohol nodig moet hebben om een man uit te schakelen... Vergelijkbaar met darters die niet kunnen gooien zonder alcohol. Geen sportmensen, naar mijn idee.
0
geplaatst: 2 januari 2009, 18:31 uur
Ga jij maar eens een hele nacht zuipen en dan een professionele wedstrijd in de hoogste divisie spelen, dan piep je wel anders.
.
.
0
geplaatst: 2 januari 2009, 23:37 uur
begint de tweede seizoenshelft nog niet.
na de oorwasseling van nac in het heerlijk zonnige
kuipje ( foto ) mag het wel weer beginnen!
na de oorwasseling van nac in het heerlijk zonnige
kuipje ( foto ) mag het wel weer beginnen!
0
geplaatst: 2 januari 2009, 23:50 uur
Ik weet niet of iemand hier (zo levenloos is dat hij/zij) darts kijkt, maar ik doe dat lekker wel
De eerste pot vanavond, waar Wade won van een onbeduidende Australiër met een brilletje, was oersaai en tenenkrommend slecht, maar Klaassen tegen Barney daarna was om je vingers bij af te likken. Ik heb denk ik nog nooit iemand zo goed zien gooien als Barney. Alles vloog erin; zelfs een negen-darter, de eerste ooit tijdens op dit toernooi, zo zei de commentator.
De "Barney-army" was dan ook hoorbaar trots!
De eerste pot vanavond, waar Wade won van een onbeduidende Australiër met een brilletje, was oersaai en tenenkrommend slecht, maar Klaassen tegen Barney daarna was om je vingers bij af te likken. Ik heb denk ik nog nooit iemand zo goed zien gooien als Barney. Alles vloog erin; zelfs een negen-darter, de eerste ooit tijdens op dit toernooi, zo zei de commentator. De "Barney-army" was dan ook hoorbaar trots!
0
geplaatst: 3 januari 2009, 09:47 uur
thomzi50 schreef:
Alles vloog erin; zelfs een negen-darter, de eerste ooit tijdens op dit toernooi, zo zei de commentator. De "Barney-army" was dan ook hoorbaar trots!
Maar waarom Barney zelf stoïcijns onder die 9-darter bleef is me een raadsel. Of hij deed alsof de normaalste zaak van de wereld was. Net als de wedstrijd uitgooien op 161.Alles vloog erin; zelfs een negen-darter, de eerste ooit tijdens op dit toernooi, zo zei de commentator. De "Barney-army" was dan ook hoorbaar trots!
0
geplaatst: 3 januari 2009, 11:37 uur
Nou moet ie tegen Wade. Die gooit dit toernooi superslecht en zal geen probleem zijn. Daarna tegen de winnaar van King - Taylor. Laat dat alsjeblieft Taylor zijn, want die King vind ik een eikel.
Taylor - Van Barneveld. Ik zeg: leuke finale.
Taylor - Van Barneveld. Ik zeg: leuke finale.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.