Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 22 december 2008, 13:47 uur
BoordAppel schreef:
Cvitanich werd volgens mij helemaal niet geraakt.
Nou, na het nogmaals bekijken van de beelden is het me wel duidelijk dat hij vol geraakt werd... Die volmer zou best eens een wedstrijd of 5 kunnen krijgen, als het er neit meer zijn. En dan die trainer, dit is volmer niet... Nee nee, ik weet niet of hij zich de wedstrijd tegen sparta nog kan herinneren.Cvitanich werd volgens mij helemaal niet geraakt.
Ik zal al op El Hamdajoewie te wachten trouwens... Die jongen scoort een paar keer en hij is opeens beter dan Suarez. Natuurlijk... Daar gaan we weer, hij speelt tenslotte bij az.
0
geplaatst: 22 december 2008, 14:01 uur
Ace schreef:
Ik zal al op El Hamdajoewie te wachten trouwens... Die jongen scoort een paar keer en hij is opeens beter dan Suarez. Natuurlijk... Daar gaan we weer, hij speelt tenslotte bij az.
Toen El Hamdaoui destijds de sterren van de hemel speelde bij Willem II stond Ajax vooraan om hem in te lijven Ik zal al op El Hamdajoewie te wachten trouwens... Die jongen scoort een paar keer en hij is opeens beter dan Suarez. Natuurlijk... Daar gaan we weer, hij speelt tenslotte bij az.

0
geplaatst: 22 december 2008, 14:20 uur
haveman schreef:
Wat is jouw cluppie eigenlijk Joy?
Feyenoord. Daarnaast ook veel sympathie voor AZ.Wat is jouw cluppie eigenlijk Joy?
0
geplaatst: 22 december 2008, 14:28 uur
Ik blijf het trouwens ongelooflijk vinden met wat voor intentie af en toe tackels wordt aangegaan. Een paar weken geleden zette ik al vraagtekens bij het geestelijke vermogen van Cornelissen en Hofland tijdens Utrecht-Feijenoord. Maar afgelopen zaterdag zag ik een overtreding op Andy Johnson van Fulham!!!!!! Mijn maag speelde spontaan op. Gruwelijk.
0
geplaatst: 22 december 2008, 14:43 uur
Nou, na het nogmaals bekijken van de beelden is het me wel duidelijk dat hij vol geraakt werd...
Mij niet. Ik zag het gisteren ook nog een paar keer voorbij komen bij Studio Voetbal maar echt duidelijk was het niet. Ik hou nog steeds vol dat hij slechts geschampt werd.
Als hij zo vol geraakt zou zijn had hij wel een bloedneus gehad.
0
geplaatst: 22 december 2008, 15:02 uur
Hij werd niet geraakt, daar ben ik vrijwel zeker van. Ben wel blij dat hij nu al bezig is (misschien wat vroeg om te zeggen) een waardig opvolger van KJH te worden, hij heeft natuurlijk wel zijn tijd nodig maar ik denk wel dat hij er gaat komen. Nu Sulejmani nog op de goede positie zetten (achter de spits) en dan kan Ajax dit jaar zowaar kampioen worden.
En ik vind (geheel subjectief natuurlijk
) Suarez de beste voetballer van deze competitie.
En ik vind (geheel subjectief natuurlijk
) Suarez de beste voetballer van deze competitie.
0
geplaatst: 22 december 2008, 16:28 uur
Als Cvitanich geraakt zou zijn had ie de komende 14 dagen op zijn rug kunnen kijken zonder zijn nek te draaien.
Die Volmer is rijp voor gedwongen opname. Dit doe je toch niet?
Die Volmer is rijp voor gedwongen opname. Dit doe je toch niet?
0
geplaatst: 22 december 2008, 17:01 uur
Gisteravond in Studio voetbal kwam Kees Jansma met dé oplossing voor Feyenoord: de bezem door de selectie en dan met jonge talenten en eigen kweek gaan voetballen.
Daarom nu reeds de aankondiging van de speciale Oud en Nieuw aanbieding uit de oliebollenkraam die Feyenoord heet: nu tijdelijk bij elke zak Rotterdamse oliebollen een Feijenoorder cadeau - aanbieding geldig zo lang de voorraad strekt.
Daarom nu reeds de aankondiging van de speciale Oud en Nieuw aanbieding uit de oliebollenkraam die Feyenoord heet: nu tijdelijk bij elke zak Rotterdamse oliebollen een Feijenoorder cadeau - aanbieding geldig zo lang de voorraad strekt.
0
geplaatst: 22 december 2008, 21:27 uur
0
geplaatst: 22 december 2008, 23:40 uur
Nicolage Rico schreef:
Jij gaat natuurlijk voor de gratis jodenkoeken.
(quote)
Jij gaat natuurlijk voor de gratis jodenkoeken.
Of voor iets vloeibaars: een dom blondje (Utregs blond bier)?
0
geplaatst: 23 december 2008, 12:03 uur
Goh wat een verrassing.
Utrecht en De Kromme per direct uit elkaar.
Mooi zo. En vanaf nu die man voor de rest van zijn leven doodnegeren. Achtebakse kerel. Onder het mom van: het is een emotioneel mens.
My ass, het is een misselijke man.
Utrecht en De Kromme per direct uit elkaar.
Mooi zo. En vanaf nu die man voor de rest van zijn leven doodnegeren. Achtebakse kerel. Onder het mom van: het is een emotioneel mens.
My ass, het is een misselijke man.
0
geplaatst: 23 december 2008, 12:05 uur
Dat is jouw mening, Ray. Ik denk wel dat hij schuld heeft aan al die perikelen de laatste maanden. Maar ik vind Willem nog steeds een prachtige vent. Hij ligt zo nu en dan dwars, maar dat heeft ook zijn charme.
0
geplaatst: 23 december 2008, 12:23 uur
Herstel dan. Ik vind het een misselijke man
Hij heeft absoluut humor, maar kennelijk ook een heel duistere kant.
0
geplaatst: 23 december 2008, 12:28 uur
rayman schreef:
Je mag van hem vinden wat je wilt, het blijft een karakteristiek persoon - in het huidige voetbal zijn er teveel klonen die allemaal mediatraining hebben gehad. En vergis je niet Willem heeft als voetballer nooit zo diep zijn zakken kunnen vullen.
0
geplaatst: 23 december 2008, 13:00 uur
rayman schreef:

(quote)

Ik vind het zonde als zo iemand uit het voetbalt verdwijnt; beetje haat-liefde verhouding.
0
geplaatst: 23 december 2008, 13:14 uur
Ik geef van Hanegem ook wel het voordeel van de twijfel. Mooie kerel. Ik weet alleen niet of het een goeie coach is. Hij zal absoluut kijk hebben op het spelletje maar ik weet niet of hij ook op het menselijke vlak sterk is. Hij heeft wel een leuke vrouw trouwens, dat dan weer wel.
0
geplaatst: 23 december 2008, 14:31 uur
Heb wel eens gekeken bij trainingen in Utrecht; met jonge spelers vind ik 'em sterk; iemand als Aissati had wel wat van hem kunnen opsteken. Hij gaat te veel ervan uit dat ervaren spelers het wel weten en zelf kunnen oppakken.
0
geplaatst: 27 december 2008, 19:26 uur
Wint Feyenoord een keer en dan heeft niemand het er meer over
. Een mooi kerstcadeau en een nette afsluiting van een matig seizoen tot nu. Hopelijk krabbelen ze er weer boven op en kan ik weer genieten van de echte strijd tussen mijn club (Ajax) en Feyenoord.
. Een mooi kerstcadeau en een nette afsluiting van een matig seizoen tot nu. Hopelijk krabbelen ze er weer boven op en kan ik weer genieten van de echte strijd tussen mijn club (Ajax) en Feyenoord.
0
geplaatst: 27 december 2008, 23:04 uur
....matig seizoen....
moet toch hoge ogen gooien bij de verkiezing van het understatement van het jaar.............
0
geplaatst: 27 december 2008, 23:32 uur
Oldfart schreef:
moet toch hoge ogen gooien bij de verkiezing van het understatement van het jaar.............
(quote)

0
geplaatst: 27 december 2008, 23:36 uur
Nee dan de verkiezing "trainers die het niet waarmaakten, dit jaar" - genoeg kandidaten: o.a. in Arnhem, Eindhoven, Heerenveen, Rotterdam en een beetje Utrecht - place you bets!
0
geplaatst: 28 december 2008, 17:21 uur
Cygnus mag een tijdje niet meer fluiten.
http://video.msn.com/?mkt=nl-nl&vid=a1d79d59-ab7e-4491-80de-449b07d4fc6f&tab=m1225796917521
http://video.msn.com/?mkt=nl-nl&vid=a1d79d59-ab7e-4491-80de-449b07d4fc6f&tab=m1225796917521
0
geplaatst: 28 december 2008, 20:57 uur
de frank die ik ken heeft doorgaans een glas bier in zijn handen dus het lijkt me sterk dat hij dat tijdens de wedstrijd niet zou hebben. denk niet dat het hem is.
bij de mooiste goals top tien had die van biseswar (oftewel die tegen fc platje of tegen nac) niet mogen ontbreken maar ja....
bij de mooiste goals top tien had die van biseswar (oftewel die tegen fc platje of tegen nac) niet mogen ontbreken maar ja....
0
geplaatst: 28 december 2008, 21:29 uur
charlezzz schreef:
Ik zat er ook op te wachten. Die van Dembele vind ik het mooist/knapst. Of die van Groningen na het voorbereidend werk van Garcia.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.