Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 28 januari 2009, 12:24 uur
ettettummu schreef:
Been en Beenhakker.
Mooier kan bijna niet.
(quote)
En op de een of andere manier hoop ik ook op Don Leo.Been en Beenhakker.
Mooier kan bijna niet.
Kan hij weer met tranen in zijn ogen zeggen dat ie thuis is, om vervolgens een half jaar later naar Ajax te verkassen of een of ander oliestaatje uit de brand te helpen... Verder een prima man hoor, maar een beetje hypocriet is hij natuurlijk wel. Of hij spelt een sterk staaltje toneel..
0
geplaatst: 28 januari 2009, 12:43 uur
Don Leo voelt zich het beste thuis waar hij zijn zakken kan vullen. Dat is uiteraard zijn goed recht. Sinds dat geintje met Feyenoord en Ajax heeft hij zich niet bepaald geloofwaardig gemaakt. Punt is wel dat hij erg goed is in wat hij doet. Hij zou in dat opzicht de "ideale" man zijn voor Feyenoord.
0
geplaatst: 28 januari 2009, 12:44 uur
beenhakker voorlopig niet....
bron: feyenoord.nl
LEON VLEMMINGS MAAKT SEIZOEN AF ALS HOOFDTRAINER
Leon Vlemmings zal het lopende seizoen afmaken als hoofdtrainer van Feyenoord. ‘Wij hebben vertrouwen in de kwaliteiten van Leon’, aldus algemeen directeur Eric Gudde, die voorts bevestigt dat Feyenoord momenteel alle zeilen bijzet om binnen afzienbare termijn een technisch directeur aan te stellen. ‘Het proces loopt’, zegt Gudde, ‘maar om de voortgang niet te belemmeren kunnen we er verder geen commentaar op geven noch zullen we ingaan op naamsuggesties. Het belang van Feyenoord staat voorop.’
Leon Vlemmings kwam afgelopen zomer over van NAC Breda. Sinds het vertrek van Gertjan Verbeek is hij hoofdtrainer ad interim. Komend seizoen zal hij weer als assistent-trainer gaan fungeren. Datzelfde geldt voor Patrick Lodewijks, die ook volgend seizoen weer keeperstrainer zal zijn. Over de verdere invulling van de technische staf van Mario Been kan Gudde op dit moment nog geen uitspraken doen. ‘We doen dit stap voor stap en nemen er rustig de tijd voor.’
bron: feyenoord.nl
LEON VLEMMINGS MAAKT SEIZOEN AF ALS HOOFDTRAINER
Leon Vlemmings zal het lopende seizoen afmaken als hoofdtrainer van Feyenoord. ‘Wij hebben vertrouwen in de kwaliteiten van Leon’, aldus algemeen directeur Eric Gudde, die voorts bevestigt dat Feyenoord momenteel alle zeilen bijzet om binnen afzienbare termijn een technisch directeur aan te stellen. ‘Het proces loopt’, zegt Gudde, ‘maar om de voortgang niet te belemmeren kunnen we er verder geen commentaar op geven noch zullen we ingaan op naamsuggesties. Het belang van Feyenoord staat voorop.’
Leon Vlemmings kwam afgelopen zomer over van NAC Breda. Sinds het vertrek van Gertjan Verbeek is hij hoofdtrainer ad interim. Komend seizoen zal hij weer als assistent-trainer gaan fungeren. Datzelfde geldt voor Patrick Lodewijks, die ook volgend seizoen weer keeperstrainer zal zijn. Over de verdere invulling van de technische staf van Mario Been kan Gudde op dit moment nog geen uitspraken doen. ‘We doen dit stap voor stap en nemen er rustig de tijd voor.’
0
geplaatst: 28 januari 2009, 13:20 uur
.... stevens weg bij psv
Persbericht
Huub Stevens heeft aan de directie van PSV zijn ontslag aangeboden. De hoofdtrainer is van mening dat er geen echte click is tussen hem en de spelersgroep, ondanks een grote inzet en vele pogingen en gesprekken om tot verbetering te komen.
PSV en Huub Stevens hebben tot hun spijt moeten vaststellen dat de onderlinge relatie en het vertrouwen tussen hoofdtrainer en selectie niet voldoende zijn om optimaal te presteren. Reden voor Stevens om in het belang van PSV zijn ontslag in te dienen.
De leiding betreurt het besluit, maar respecteert zijn beslissing. Zij heeft de afgelopen periode alles in het werk gesteld om Stevens maximaal te steunen en een situatie als deze te voorkomen.
PSV beraadt zich momenteel over de ontstane situatie.
Wellicht heeft Koeman in 2007 een retourtje gekocht
Persbericht
Huub Stevens heeft aan de directie van PSV zijn ontslag aangeboden. De hoofdtrainer is van mening dat er geen echte click is tussen hem en de spelersgroep, ondanks een grote inzet en vele pogingen en gesprekken om tot verbetering te komen.
PSV en Huub Stevens hebben tot hun spijt moeten vaststellen dat de onderlinge relatie en het vertrouwen tussen hoofdtrainer en selectie niet voldoende zijn om optimaal te presteren. Reden voor Stevens om in het belang van PSV zijn ontslag in te dienen.
De leiding betreurt het besluit, maar respecteert zijn beslissing. Zij heeft de afgelopen periode alles in het werk gesteld om Stevens maximaal te steunen en een situatie als deze te voorkomen.
PSV beraadt zich momenteel over de ontstane situatie.
Wellicht heeft Koeman in 2007 een retourtje gekocht

0
geplaatst: 28 januari 2009, 13:30 uur
Verrassing, zeg.
Goeie voor NEC
Verbeek naar Eindhoven.
Klaar.
Goeie voor NEC
Verbeek naar Eindhoven.
Klaar.
0
Ace
geplaatst: 28 januari 2009, 13:33 uur
Zullen ze vast niet echt vervelend vinden. Hij heeft militairistische trekjes...
0
Ace
geplaatst: 28 januari 2009, 13:35 uur
Blijkbaar niet. Salcido was de eerst die aan het huilen sloeg...
0
Ace
geplaatst: 28 januari 2009, 13:41 uur
Kan Leo mooi een deelfunctie doen bij psv en fnoord, is dat ook weer opgelost. Die voelt zich overal thuis! Samen komen jullie er wel uit!
0
geplaatst: 28 januari 2009, 14:24 uur
Moet het nog erger worden. Alleen E. Koeman mag wat mij betreft ooit nog coach worden van PSV.Jammer voor Stevens, het was toch zijn droomclub om ooit coach voor te zijn. Maar zijn trainingsmethode past beter bij onze oosterburen. Daarbij is deze PSV selectie nou eenmaal niet zo goed, dan als de afgelopen jaren.
0
geplaatst: 28 januari 2009, 14:43 uur
Klumpie schreef:
Daarbij is deze PSV selectie nou eenmaal niet zo goed, dan als de afgelopen jaren.
Dat wordt elk seizoen geroepen. Toch bleek het elke keer wel mee te vallen. Benieuwd met wie ze nu op de proppen komen. Don Leo Daarbij is deze PSV selectie nou eenmaal niet zo goed, dan als de afgelopen jaren.

0
geplaatst: 28 januari 2009, 15:02 uur
Joy4ever schreef:

(quote)
Dat wordt elk seizoen geroepen. Toch bleek het elke keer wel mee te vallen. Benieuwd met wie ze nu op de proppen komen. Don Leo 
Is gewoon zo. Sinds de halve finale CL 4 jaar geleden is de selectie langzaam afgeroomd. Eerst vertrokken vBommel, Vogel, Bouma, Lee en Park. Toen Vennegoor, Ooijer en Beasley. Daarna Alex, Cocu en Koné. Afgelopen seizoen Gomes en Farfan. Dat zijn, op Beasley na, allemaal topspelers voor PSV.
Maar ik geeft toe, het probleem zit meer in het management. Sinds de RVC zich aan het bemoeien is met de dagelijkse gang van zaken bij PSV is langzamerhand alle voetbalknow-how weg bij PSV. Eerst sturen ze Hiddink weg, daarna nemen ze Rutten niet als trainer om hem een jaar later wel goed genoeg te vinden. Ronald Koeman als trainer aanstellen, deze eerst te dreigen met ontslag en na een toevallig behaalde titel alsnog voor de club behouden. En alsof het niet erger kan stellen ze Jan Reker aan als algemeen directeur.
0
geplaatst: 28 januari 2009, 15:54 uur
Klumpie schreef:
Maar ik geeft toe, het probleem zit meer in het management. Sinds de RVC zich aan het bemoeien is met de dagelijkse gang van zaken bij PSV is langzamerhand alle voetbalknow-how weg bij PSV. Eerst sturen ze Hiddink weg, daarna nemen ze Rutten niet als trainer om hem een jaar later wel goed genoeg te vinden. Ronald Koeman als trainer aanstellen, deze eerst te dreigen met ontslag en na een toevallig behaalde titel alsnog voor de club behouden. En alsof het niet erger kan stellen ze Jan Reker aan als algemeen directeur.
Dat bleek afgelopen zo avond al toen Ronald Waterreus sprak over "het gebrek aan cohesie binnen" PSV. Waar ontstaat dat: juist ja vanuit de top.
Verder zijn er behoorlijke management-blunders begaan:
1. hoe kun je een commercieel manager (Stan Valckx) die verantwoordelijk is voor het reilen en zeilen van een elftal (in commerciële zin) een bepaald percentage geven van een transferbedrag van een verkochte speler - vragen om moeilijkheden.
2. Niet inzien dat Philip Cocu, in zekere zin een natuurlijke leider, in het veld een verlengstuk van de coach was en dus adequaat moest worden vervangen. Dat Timmy Simons - een halve ideale schoonzoon - zeker niet in zijn sporen zou kunnen treden.
3. Niet begrijpen dat je een team niet alleen bouwt met talenten (Amrabat, Teuvonen etc). en maar dat het begint vanuit een sterke verdediging.
4. Niet inzien dat een sterk Latijns-Amerikaanse getinte selectie niet met de roe geleid moet worden (hoe ging Hiddink om met Romario?)
5. Geef je de trainer de ('hidden') opdracht om schoon schip te maken, wees dan reëel in je verwachtingen en breng dat dan ook naar buiten, komt e.e.a veel geloofwaardiger over.
Bij wie lag de veranwoordelijkheid voor die 5 punten hierboven?
0
geplaatst: 28 januari 2009, 18:12 uur
[quote]Klumpie schreef:
dit risico is er natuurlijk ook levensgroot voor been: op het verkeerde moment naar zijn droomclub gaan. als ze hem de tijd geven gaat het wel lukken, maar dat had ik van verbeek ook gedacht....
(quote)
dit risico is er natuurlijk ook levensgroot voor been: op het verkeerde moment naar zijn droomclub gaan. als ze hem de tijd geven gaat het wel lukken, maar dat had ik van verbeek ook gedacht....
0
Harco
geplaatst: 28 januari 2009, 20:41 uur
Of voor Groningen. Jans zal binnenkort ook wel vertrekken.
0
geplaatst: 28 januari 2009, 23:55 uur
Klumpie schreef:
Moet het nog erger worden. Alleen E. Koeman mag wat mij betreft ooit nog coach worden van PSV.
Jammer voor Stevens, het was toch zijn droomclub om ooit coach voor te zijn. Maar zijn trainingsmethode past beter bij onze oosterburen. Daarbij is deze PSV selectie nou eenmaal niet zo goed, dan als de afgelopen jaren.
(quote)
Moet het nog erger worden. Alleen E. Koeman mag wat mij betreft ooit nog coach worden van PSV.Jammer voor Stevens, het was toch zijn droomclub om ooit coach voor te zijn. Maar zijn trainingsmethode past beter bij onze oosterburen. Daarbij is deze PSV selectie nou eenmaal niet zo goed, dan als de afgelopen jaren.
Het is weer tijd voor......

Nonkel Sef!
0
geplaatst: 29 januari 2009, 14:42 uur
Nu Sport:

Ook de namen van Fred Rutten, Erwin Koeman en Dick Advocaat doen de ronde. Rijkaard geniet volgens de krant in sommige kringen de voorkeur, omdat hij Spaans spreekt, evenwichtig overkomt en een mondiale uitstraling heeft.
Perry Overeem vertelt tegen VI dat de kans dat de oud-voetballer naar PSV komt zeer klein is. Dat Frank bij PSV aan de slag gaat is niet uitgesloten, maar ik acht de kans zeer onwaarschijnlijk, zegt de zaakwaarnemer van Rijkaard. Frank heeft heel duidelijk aangegeven dat hij niet halverwege een seizoen aan een nieuwe klus begint.
Zou niet zo'n slechte keus denk ik.
AMSTERDAM - PSV ziet in Frank Rijkaard een serieuze kandidaat om de woensdag opgestapte Huub Stevens op te volgen. Dit meldt het Eindhovens Dagblad.

Ook de namen van Fred Rutten, Erwin Koeman en Dick Advocaat doen de ronde. Rijkaard geniet volgens de krant in sommige kringen de voorkeur, omdat hij Spaans spreekt, evenwichtig overkomt en een mondiale uitstraling heeft.
Perry Overeem vertelt tegen VI dat de kans dat de oud-voetballer naar PSV komt zeer klein is. Dat Frank bij PSV aan de slag gaat is niet uitgesloten, maar ik acht de kans zeer onwaarschijnlijk, zegt de zaakwaarnemer van Rijkaard. Frank heeft heel duidelijk aangegeven dat hij niet halverwege een seizoen aan een nieuwe klus begint.
Zou niet zo'n slechte keus denk ik.
0
geplaatst: 29 januari 2009, 16:48 uur
En als ze in Eindhoven sexy voetbal willen spelen kunnen ze altijd nog aankloppen bij Ruud Dil.
0
geplaatst: 29 januari 2009, 17:58 uur
Joy4ever schreef:
En als ze in Eindhoven sexy voetbal willen spelen kunnen ze altijd nog aankloppen bij Ruud Dil.
De ideale manier om 'duur' bric a brac in te kopen en je selectie te devalueren. In R'dam hebben ze er nou nog last van. Oja, mocht het zover komen, heeft Johan Derksen weer vulling voor 'tig uitzendingen.
Het restaurant van PSV past trouwens wel bij de dame van Ruud.
0
aire.
geplaatst: 29 januari 2009, 20:40 uur
Rijkaart is geen optie. Sowieso dit seizoen niet. Heeft PSV bovendien de allure niet voor.
0
geplaatst: 29 januari 2009, 21:00 uur
Hee wat leuk. Vitesse huurt Lasse Nilsson. Die zie ik graag op de velden terug.
0
haveman
geplaatst: 30 januari 2009, 00:09 uur
aire. schreef:
Rijkaart is geen optie. Sowieso dit seizoen niet. Heeft PSV bovendien de allure niet voor.
Voor mij blijft Rijkaard voor altijd in mijn herinnering door voor het eerst met Sparta te degraderen, maar nog meer voor zijn wissels tijdens Nederland-Italië op het EK van 2000.
Ja, we hebben 100 kansen (waaronder penalties) gemist, maar ik ben en blijf voor altijd van mening dat de wissels van Rijkaard in die wedstrijd 100X erger zijn dan de wissel van Robben tegen Tsjechië.
0
geplaatst: 30 januari 2009, 00:25 uur
haveman schreef:
maar ik ben en blijf voor altijd van mening dat de wissels van Rijkaard in die wedstrijd 100X erger zijn dan de wissel van Robben tegen Tsjechië.
Dit kan ik best beamen. Toen kwamen Winter, Seedorf en Van Vossen er in voor Cocu, Bergkamp en Zenden.. maar ik ben en blijf voor altijd van mening dat de wissels van Rijkaard in die wedstrijd 100X erger zijn dan de wissel van Robben tegen Tsjechië.

0
haveman
geplaatst: 30 januari 2009, 08:34 uur
Paap_Floyd schreef:

(quote)
Dit kan ik best beamen. Toen kwamen Winter, Seedorf en Van Vossen er in voor Cocu, Bergkamp en Zenden.. 
Ik heb hier vaak discussies over gehad met mensen. Vaak zijn ze van mening dat Rijkaard het geweldig heeft gedaan op het EK. Maar als ik ze vraag naar de wissels tijdens Nederland- Italië weten ze meestal van niks. Zenden was in bloedvorm en daardoor hadden die Italianen al een rode kaart te pakken.
0
geplaatst: 30 januari 2009, 10:59 uur
Van Vossen was een vriend van Rijkaard hé.
In mijn herinnering kwam hij er wel laat in. Ik weet nog dat ik het een zeer vreemde wissel vond, maar we hadden die wedstrijd gewoon af moeten maken met of zonder die wissels. Als je 2 penals in een wedstrijd mist, dan wordt het erg moeilijk om nog te winnen. Natuurlijk waren we toen beter dan Italië. Duidelijk. We hadden het EK ook moeten winnen, maar goed, zoals bijna altijd wonnen we het toernooi niet.
In mijn herinnering kwam hij er wel laat in. Ik weet nog dat ik het een zeer vreemde wissel vond, maar we hadden die wedstrijd gewoon af moeten maken met of zonder die wissels. Als je 2 penals in een wedstrijd mist, dan wordt het erg moeilijk om nog te winnen. Natuurlijk waren we toen beter dan Italië. Duidelijk. We hadden het EK ook moeten winnen, maar goed, zoals bijna altijd wonnen we het toernooi niet.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.