MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Gisteren voor het eerst in de 4 jaar dat ik inmiddels in Utrecht vertoef, een wedstrijd van de plaatselijke fc gezien. Wel gelijk een mooie, 6 goals en best een spannende wedstrijd. Resultaat was ik ook wel tevreden mee, want Sparta blijft nu onder Feyenoord staan en Utrecht loopt niet te ver uit...

Titmeister schreef:
Gisteren voor het eerst in de 4 jaar dat ik inmiddels in Utrecht vertoef, een wedstrijd van de plaatselijke fc gezien. Wel gelijk een mooie, 6 goals en best een spannende wedstrijd. Resultaat was ik ook wel tevreden mee, want Sparta blijft nu onder Feyenoord staan en Utrecht loopt niet te ver uit...

Deze logica is aan mij niet besteed als je naar de lokale FC gaat - iemand?

orbit schreef:
(quote)

Ik vind het sowieso vrij kansloos om iemand voor nep uit te gaan maken, waarvan je niets weet.. niet weet hoe vaak of wanneer hij zich in welk stadion heeft bevonden etc etc.. jij en grote PM vriend vinden het blijkbaar leuk om daarop te moeten hameren en mij weg te zetten op basis daarvan. En dan neem je het mij kwalijk dat ik terug reageer? Is goed hoor, ik zeg al niets meer over voetbal. Laten we dit topic inderdaad maar beperken tot andere sport. Ik snap herman's beslissing steeds beter.

Jij bent één van de redenen dat het voetbaltopic is gesloten. Probeer je kinderachtige manieren achter je te laten. Kan best zijn dat je sympathie hebt voor ajax en az tegelijk, maar probeer je eens te verdedigen zonder kinderachtige toespelingen.

Mjuman schreef:
(quote)

Ik ben ook eens naar NAC - Az geweest, maar daarom ben ik nog geen Nac-supporter.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik ben ook eens naar NAC - Az geweest, maar daarom ben ik nog geen Nac-supporter.
Ooohh. Jij nepperd jij.

haveman
Ik ben meerdere malen naar NAC - AZ geweest en ik ben ook geen NAC supporter.

haveman schreef:
Ik ben meerdere malen naar NAC - AZ geweest en ik ben ook geen NAC supporter.

Ook al een nep-supporter...

haveman
Nee, ik ben AZ-er. Al 20 jaar en ben in bijna alle stadions geweest. Zowel ere als eerste divisie.

haveman schreef:
Nee, ik ben AZ-er. Al 20 jaar en ben in bijna alle stadions geweest. Zowel ere als eerste divisie.
En wat vind je het mooiste stadion? Naast de Lange Leegte

Het juiste woord voor nepsupporter is nog altijd Namaaksupporter. Cygnus is er bijvoorbeeld een, maar die heeft een excuus, want hij is scheidsrechter.

haveman
De kuip blijft (van binnen) het mooiste stadion. Het nac stadion vind ik ook mooi.

haveman schreef:

Was maar een geintje, natuurlijk. Het NAC stadion is niet top, vind ik. Gewoon een aardig stadion. Het voldoet wel aan sfeer en dat is een belangrijk punt.

haveman
Nu worden we zeker kampioen.

AZ heeft Klavan per direct overgenomen van Heracles Almelo.

Voor Feijenoord ook handig. Nu is Heracles geen concurrent meer.

aire.
Hé, was dat een grap. Leuk zeg

Half 'voetbal-zone' valt over de uitspraken van Timmertje.
En terecht.

haveman
ettettummu schreef:
Half 'voetbal-zone' valt over de uitspraken van Timmertje.
En terecht.

Welke uitspraken?

haveman schreef:

Welke uitspraken?

Timmer laat geen tranen om vertrek Verbeek

Feyenoord-doelman Henk Timmer heeft er niet al te veel problemen mee dat Gertjan Verbeek onlangs aan de dijk werd gezet. In een gesprek met de sportzender Sport 1 laat de Oranje-international weten blij te zijn met het vertrek van de oefenmeester, die volgens hem veel te sturend was richting de spelersgroep.

De 37-jarige sluitpost uitte zijn tevredenheid over de gang van zaken, en liet tevens weten de nieuw verworven vrijheden onder interim-coach Léon Vlemmings ten zeerste te waarderen. “Als een trainer zegt dat het absoluut moet gebeuren zoals hij het zegt, heb je geen keuze”, zo reageerde de Hierdenaar op de opmerking dat hij zelf zijn verdediging moet kunnen neerzetten bij standaardsituaties.

Timmertje Timmertje, wat doe je nu?!

Naast een waardeloze keeper zijn ook nog praatjes hebben.. wat een stumper.

Wel een paar treffende quotes gezien bij voetbalzone:

Hij praat zoals hij keept. Zonder enig niveau.

of

oh henkie wat praat je nu toch weer. je moet juist blij zijn dat iemand de verdediging neer wil zetten voor je want zelf bak je er niet veel van.

Kostelijk!

Jullie zijn nu samen kakkerlakken aan het doodmeppen?

rayman schreef:
Jullie zijn nu samen kakkerlakken aan het doodmeppen?
Het schijnt een kever te zijn

Dan moet het een reetkever zijn.

Goh wat voorspelbaar.

Mjuman schreef:
(quote)

Ik ben een Feyenoord-supporter, maar heb vanwege het feit dat ik in Utrecht woon ook wel sympathie voor FC Utrecht. Nu kon ik afgelopen weekend met een vriend mee naar de wedstrijd, dat is natuurlijk altijd leuk... Maar bovenal hoop ik dus op het resultaat dat het beste is voor Feyenoord

Mario Been is met ingang van het nieuwe seizoen coach van Feyenoord Nu nog Lucius en zijn vriendjes eruit jassen, dan moet het weer goed komen met de club uit Zuid.

Joy4ever schreef:
Mario Been is met ingang van het nieuwe seizoen coach van Feyenoord Nu nog Lucius en zijn vriendjes eruit jassen, dan moet het weer goed komen met de club uit Zuid.
En op de een of andere manier hoop ik ook op Don Leo.
Been en Beenhakker.
Mooier kan bijna niet.

rayman schreef:
oh henkie wat praat je nu toch weer. je moet juist blij zijn dat iemand de verdediging neer wil zetten voor je want zelf bak je er niet veel van.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:30 uur

geplaatst: vandaag om 13:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.