MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
rayman schreef:
(quote)
Zo ver bij jou vandaan Tom. Natuurlijk niet.

Ace
Ik heb sympathie voor Spanje, maar als het de dodelijk saaie sport tennis aan gaat, ga ik toch voor Federer

Als Federer dit wint heeft hij supercrack Sampras geëvenaard qua grandslams volgens mij, alleen dát zou ik al prima vinden
Toch moet Nadal ook nog minstens die hoeveelheid Grandslams winnen, zodat blijkt dat de tijden van ace ace en nog eens ace definitief voorbij zijn.

orbit schreef:
zodat blijkt dat de tijden van ace ace en nog eens ace definitief voorbij zijn.

Gaan we persoonlijk aanvallen?

Toch moet Nadal ook nog minstens die hoeveelheid Grandslams winnen, zodat blijkt dat de tijden van ace ace en nog eens ace definitief voorbij zijn.

Dat gaat hem nooit lukken want tegen die tijd is zijn lichaam al op. Met Federer zijn de tijden van ace ace en nog eens ace ook al voorbij. Mensen als Roddick komen er niet meer aan te pas.

stuart
Ik ben voor Federer, maar volgens wint hij niet van 'angstgegner' Nadal die , vind ik, psychologisch / mentaal ook sterker is.

Overigens vind ik tennis over het algemeen veel leuker om naar te kijken dan dat duffe voetbal, maar dit terzijde.

Nog maar eens proberen, al zijn de Hollanders blijkbaar niet erg geïnteresseerd in het WK Veldrijden in hun eigen land

Wie gaat er winnen ?

stuart
oh...sorry...dat wizziknie...Ik ben niet meer zo bij de les wat deze sport aangaat. Jullie Belgen zijn hier toch beter in.... ........ik weet niet eens precies wie wij hebben....Groenendaal, doet die nog mee.... ..of is Lars Boom een kanshebber...help me even, Plopke.

Lars Boom.

Heeft er iemand nog de bloedstollende finale bij het vrouwentennis gezien? Ik helaas niet, lag nog op een oor .

stuart
Wie heeft dat gewonnen, R&P (en tegen wie)

Ik ga morgen zeker veldrijden kijken. Maar waarom wordt er in de media het beeld gecreeerd dat de Belgen bang zijn voor Boom? Totaal gezien hebben zij toch juist de betere ploeg? Of is het juist geen ploeg?

haveman
Joy4ever schreef:
(quote)
Oh, dus jij houdt niet van Pelle?

Helemaal juist!

S. Williams - D. Safina: 6-3/6-0

stuart
Rhythm & Poetry schreef:
S. Williams - D. Safina: 6-3/6-0

....oh... ...niks aan dus...(thanx)

Nog effe over dat 'fietsen in het bos' ; als we (Nederland) een serieuze kans hebben, dan ga ik wel even kijken. Voor mij mag een Belg ook wel winnen, als het maar spannend is.....(liever een Nederlander overigens).

Ace
Ploppesteksel schreef:
Nog maar eens proberen, al zijn de Hollanders blijkbaar niet erg geïnteresseerd in het WK Veldrijden in hun eigen land

Wie gaat er winnen ?

Boom of Stybar, iemand van de nieuwe generatie! Al is het alleen maar om dat kinderachtige gedoe vanuit het Belgische kamp af te straffen...

Deze jongen zit morgen voor de buis!

stuart
Stybar... ...uit welk Land komt die.. (ik ben geen kenner)

Ace
Zdenek Stybar, Tsjech en huidig wereldkampioen beloften. Doet ook met de grote jongens mee tegenwoordig...

Ace schreef:
Ik heb sympathie voor Spanje, maar als het de dodelijk saaie sport tennis aan gaat, ga ik toch voor Federer
Vorig jaar ten tijde van Wimbledon was je nog voor Nadal. Wat is het nou

Reijersen schreef:
Ik ga morgen zeker veldrijden kijken. Maar waarom wordt er in de media het beeld gecreeerd dat de Belgen bang zijn voor Boom? Totaal gezien hebben zij toch juist de betere ploeg? Of is het juist geen ploeg?

Ik vermoed dat het juist geen ploeg zal zijn. Iedereen voor zichzelf, en bij de Belgen zullen Nys, Albert & Vantornout de besten zijn, denk ik.
Zelf hoop ik op Erwin Vervecken

Ace schreef:
Zdenek Stybar, Tsjech en huidig wereldkampioen beloften. Doet ook met de grote jongens mee tegenwoordig...

Ik zie Stybar ook als een groot kanshebber, net als Lars Boom, maar als ik me niet vergis is Albert toch huidig kampioen bij de beloften, enfin, ondertussen is het Walsleben geworden bij de Beloften !

Mocht ik mijn geld inzetten zou ik toch dit podium schatten:
1. Lars Boom
2. Sven Nys
3. Zdenek Stybar
(4. Niels Albert)
(5. Francis Mourey)

Sir Spamalot (crew)
1. Zdenek Stybar
2. Lars Boom
3. Niels Albert

Joy4ever schreef:
(quote)
Ees is een nepperd, dat was inmiddels bekend.

iemand die weet wat heerenveen gedaan heeft vanavond?

charlezzz schreef:
iemand die weet wat heerenveen gedaan heeft vanavond?
Gevoetbald tegen Ajax.

Bedankt Marco, van speler die Nederland het enige nationale succes ooit heeft bezorgd ben je nu een trainer geworden van los zand.. eenheid smeden blijft lastig kennelijk

stuart
De 'voormalige' Top 3 zijn nu allen ToBclubs.....

haveman
Gaan we dit jaar dan toch kampioen worden?

Wel eerst winnen op het Kasteel. Sparta doet het de laatste tijd goed. Vooral de spitsen.

stuart
Ah...Haveman, een Alkmaarder, geboren in een tijd dat AZ flink aan de weg timmerde (met een fanatastiche ploeg) op weg naar hun 'finest hour' in 1981. De laatste jaren zijn ze weer helemaal terug, maar nu moet het nog een keer afgemaakt worden. Ze hebben een zeer goede kans, maar ze moeten niet een te grote 'dip' krijgen; blijft dat dit jaar uit dan worden ze kampioen (denk ik)....we hebben wel vaker rare 2e seizoenshelften gezien....

stuart schreef:
we hebben wel vaker rare 2e seizoenshelften gezien....

daar weten we in rotterdam alles van....

Wat er nu in korte tijd in Amsterdam gebeurt is mij een raadsel. Ze oogden toch redelijk constant. Recent nog knap gewonnen in Nijmegen. Ik vind van Basten een voor Ajax begrippen erg sympathieke trainer, iemand die zich bewust is van het feit dat Ajax niet langer standaard de beste is c.q. hoeft te zijn. Marco de realist. Mede vanuit dat oogpunt is mijn afkeer jegens Ajax een stuk minder geworden. Neemt niet weg dat ik een glimlach niet kon onderdrukken toen ik zag dat Heerenveen had gewonnen.

Ace
Joy4ever schreef:
(quote)

Ik ga met tennis net zo om als jullie met voetbal...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:14 uur

geplaatst: vandaag om 18:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.