Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 februari 2009, 11:41 uur
Zit je lekker tennis te kijken, wordt het op het spannendste moment onderbroken door volwassenen die met een fiets door de modder rennen 

0
Ace
geplaatst: 1 februari 2009, 11:43 uur
VanDeGriend schreef:
Zit je lekker tennis te kijken, wordt het op het spannendste moment onderbroken door volwassenen die met een fiets door de modder rennen

Gerechtigheid... Dat tennis duurt veel te lang joh

0
geplaatst: 1 februari 2009, 11:47 uur
Kan niet lang genoeg duren 
De competitie voor Ajax....die duurt te lang
Voor Feyenoord is ie trouwens al lang voorbij

De competitie voor Ajax....die duurt te lang

Voor Feyenoord is ie trouwens al lang voorbij

0
geplaatst: 1 februari 2009, 12:52 uur
Ace schreef:
(quote)

iemand met de naam ace houdt toch wel van tennis, mag ik hopen

0
geplaatst: 1 februari 2009, 13:06 uur
Wat er nu in korte tijd in Amsterdam gebeurt is mij een raadsel. Ze oogden toch redelijk constant.
Ze hadden niet de minste tegenstanders in Groningen en Heerenveen, dat eindelijk zijn verdedigende zaakjes op orde lijkt te hebben.
Maar goed, ik snap ook niet echt waarom Van Basten opeens zo aan het schuiven is geslagen... Laat Vertonghen gewoon lekker in het centrum staan (tegen Groningen) en houdt het middenveld eens in tact... Dat ziet er geloof ik elke week anders uit.
AZ kan het nog lastig krijgen, Sparta doet het dit seizoen goed thuis, maar ik denk dat ze de doelstelling (top 5) wel 's zouden kunnen gaan halen dit seizoen.

0
geplaatst: 1 februari 2009, 13:43 uur
En al weer gelijk.
Heb t al vaker gezegd. Laat al die andere tennissers lekker om de derde plaats spelen en plan gewoon een finale Nadal-Federer. Op voorhand. Moet er niet aan denken dat een van beide per ongeluk een keer de finale niet haalt. Wat een tennis.
Heb t al vaker gezegd. Laat al die andere tennissers lekker om de derde plaats spelen en plan gewoon een finale Nadal-Federer. Op voorhand. Moet er niet aan denken dat een van beide per ongeluk een keer de finale niet haalt. Wat een tennis.
0
Ace
geplaatst: 1 februari 2009, 14:30 uur
Nadal!
Nu weet ik een beetje hoe het voelt om af en toe van favoriet te switchen als de stand of uitslag daarom vraagt!
@charlezz: een set van een belangrijke finale trek ik wel, maar het moet niet veel langer gaan duren. Slaapverwekkende sport...
En nu veldrijden kijken! Belgie tegen Boom en andersom...
@ploppe: Albert was inderdaad vorig jaar de wereldkampioen bij de beloften. Stybar is het volgens mij wel 2 keer geweest, maar dat was nog voordat Boom het werd.
Nu weet ik een beetje hoe het voelt om af en toe van favoriet te switchen als de stand of uitslag daarom vraagt!

@charlezz: een set van een belangrijke finale trek ik wel, maar het moet niet veel langer gaan duren. Slaapverwekkende sport...
En nu veldrijden kijken! Belgie tegen Boom en andersom...
@ploppe: Albert was inderdaad vorig jaar de wereldkampioen bij de beloften. Stybar is het volgens mij wel 2 keer geweest, maar dat was nog voordat Boom het werd.
0
geplaatst: 1 februari 2009, 14:32 uur
Ace schreef:
vindt dat bij tennissen nogal meevallen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik vroeger complete 5 en 10 kilometers bij het schaatsen heb gevolgd.
0
geplaatst: 1 februari 2009, 14:42 uur
Ace schreef:
Nadal!
Nadal!
Dat je destijds van Feyenoord naar ajax switchte, weet iedereen al. Maar waarom ben je de laatste jaren niet voor psv geworden?
Stuk gezien van de finale vandaag. Schitterend tennis., maar dat is een understatement.
0
geplaatst: 1 februari 2009, 15:29 uur
Waarom doen Tsjechen eigenlijk als enige andere natie mee aan Beneluxsporten als veldrijden en korfbal?
0
geplaatst: 1 februari 2009, 15:41 uur
Lukas schreef:
Waarom doen Tsjechen eigenlijk als enige andere natie mee aan Beneluxsporten als veldrijden en korfbal?
Spanje doet toch ook mee aan korfbal? Althans, dat heb ik ooit eens gehoord.
0
Ace
geplaatst: 1 februari 2009, 16:01 uur
Lars Boom had duidelijk zijn dag niet. Sterk staaltje van de Belgen met een mooie kampioen. Volgend jaar, nieuwe kansen.
0
geplaatst: 1 februari 2009, 17:50 uur
Vandaag Lars Knotwilg.
En ik ben het eens met Adrianus van der Poel. Dit had niks te maken met ploegenspel van de belgen. Die gast was gewoon de beste en heeft het helemaal zelf gedaan.
En ik ben het eens met Adrianus van der Poel. Dit had niks te maken met ploegenspel van de belgen. Die gast was gewoon de beste en heeft het helemaal zelf gedaan.
0
stuart
geplaatst: 1 februari 2009, 18:11 uur
Wat was er aan de hand met Lars 'Loom' ...was ie ziek....is ie wisselvallig.....is het niet zijn ondergrond..kenners 
Trouwens; ik baal dat die 'stierenvechter' met tennis heeft gewonnen...het is over met Federer tegen zijn 'meester' Nadal....(die 14 Grand Slams kan ie vergeten.....
)

Trouwens; ik baal dat die 'stierenvechter' met tennis heeft gewonnen...het is over met Federer tegen zijn 'meester' Nadal....(die 14 Grand Slams kan ie vergeten.....
)
0
geplaatst: 1 februari 2009, 20:36 uur
Ik ben ook bang dat Federer die
amerikaan nooit gaat voorbij streven, hij blijft op 13 stokken. Een soort vreemde wet predikt dat gewoon. Wel knap dat Nadal hem nu al de baas is.. had gedacht dat dat nog wel wat jaartjes zou duren. Nadal is toch pas iets van 23 ofzo?
amerikaan nooit gaat voorbij streven, hij blijft op 13 stokken. Een soort vreemde wet predikt dat gewoon. Wel knap dat Nadal hem nu al de baas is.. had gedacht dat dat nog wel wat jaartjes zou duren. Nadal is toch pas iets van 23 ofzo?
0
geplaatst: 1 februari 2009, 21:01 uur
Ik vond het wel ontluisterend hoe makkelijk Federer de laatste paar games weg gaf. De lezer gebruike onderscheidingsvermogen. Er zat op het laatst een soort berusting in zijn spel. Neemt niet weg dat ik uiteraard zeer content ben met de winst van Nadal. Wat een atleet.
0
stuart
geplaatst: 1 februari 2009, 21:13 uur
Nou ja, respect heb ik zeker voor Nadal; ik had echter graag gezien dat Federer zijn Grand Slam titels nog wat opkrikte, maar Nadal lijkt hem nu definitief de baas (qua tennis en zeker mentaal).
0
geplaatst: 1 februari 2009, 22:04 uur
Ik zeg niet dat de Belgen fantastisch ploegenspel hebben gebruikt. Overigens vraag ik me ook al af hoe dat erg mogelijk is in het veldrijden.. Wel vind ik dat Nys besliste door niet meteen achter Albert aan te gaan rijden. Anders had hij vast aan zijn wiel gekleefd, maar met nog irritante gezellen als Stybar en misschien wel Boom.
Voor de rest hebben de Belgen er inderdaad niet veel mee te maken; Albert is gewoon een klasbak
net als Erwin Vervecken !
Voor de rest hebben de Belgen er inderdaad niet veel mee te maken; Albert is gewoon een klasbak
net als Erwin Vervecken !
0
geplaatst: 1 februari 2009, 22:46 uur
Feyenoord staat inmiddels nog 2 punten boven de nacompetitiestreep... Ze zouden toch niet degraderen zeg...!
0
geplaatst: 1 februari 2009, 22:54 uur
Van ploegenspel van de Belgen op het WK veldrijden was inderdaad geen sprake buiten de eerste ronde, toen ze gezamenlijk het tempo hoog hielden. Albert was gewoon duidelijk de sterkste en Nys en co konden ook Stybar niet volgen toen hij in de tegenaanval ging.
0
geplaatst: 1 februari 2009, 23:23 uur
Lukas schreef:
Feyenoord staat inmiddels nog 2 punten boven de nacompetitiestreep... Ze zouden toch niet degraderen zeg...!
Mja, een eventuele nacompetitie overleven ze wel. Volendam zal toch wel laatste worden, lijkt me.
0
geplaatst: 2 februari 2009, 09:38 uur
orbit schreef:
Wel knap dat Nadal hem nu al de baas is.. had gedacht dat dat nog wel wat jaartjes zou duren. Nadal is toch pas iets van 23 ofzo?
Wel knap dat Nadal hem nu al de baas is.. had gedacht dat dat nog wel wat jaartjes zou duren. Nadal is toch pas iets van 23 ofzo?
Federer is al 27, die is bijna bejaard in sporttermen. Niet meer dan logisch dat het stokje eens wordt overgedragen aan een jonger iemand.
0
geplaatst: 2 februari 2009, 11:25 uur
Vooral op het mentale vlak vind ik Nadal stukken sterker, bleek ook wel na die tranenregen van Federer. Nadal breekt hem gewoon psychologisch, door maar niet af te laten. Kost natuurlijk ook wel fysieke inspanningen 

0
geplaatst: 2 februari 2009, 15:17 uur
BoordAppel schreef:
Federer is al 27, die is bijna bejaard in sporttermen. Niet meer dan logisch dat het stokje eens wordt overgedragen aan een jonger iemand.
(quote)
Inderdaad. Maar goed, als Federer-fan hoop ik dat ie zo af en toe nog wel 's een Grand Slam weet te winnen. Sampras en zeker Agassi hielden het wat dat betreft ook nog wel even vol...
Overigens zit Nadal ook alweer op 6.
0
stuart
geplaatst: 2 februari 2009, 16:02 uur
Inderdaad; als Nadal bijv. de komende 2/3 jaar geen echte rivaal meer krijgt en hij houdt dit niveau vast gaat ie ook wel richting Federer en Sampras qua Grand Slam titels.
0
geplaatst: 2 februari 2009, 16:07 uur
De geschiedenis leert wel dat er maar weinig spelers zijn die dit langer dan 5 jaar volhouden... En Nadal zit al in zijn 4e jaar. Ik denk dat Nadal van het slag Hewitt is. Wel een betere tennisser dan Lleyton, maar op zijn 24ste wel over zijn top heen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.