Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 8 februari 2009, 14:26 uur
heeft Vitesse überhaupt ooit eerder 4x in één wedstrijd gescoord ?
0
Ace
geplaatst: 8 februari 2009, 14:40 uur
Uh, nee

Volgende week staat Keesie Prins dat lied te zingen, voor aanvang van de klassieker. Wat er ook gebeurt, dat zijn toch weer mooi drie punten, waarmee we het totaal uit vijf wedstrijden op een indrukwekkende vier gaan brengen!
0
geplaatst: 8 februari 2009, 18:26 uur
VanDeGriend schreef:
Nu had ik in een vlaag van verstandsverbijstering kaartjes gescoord voor Ajax-Feyenoord maar ik begin er nu toch wel zin in te krijgen
Zullen we een mini MuMe meeting houden? Ik ben er ook bij. Kunnen we samen Ace troosten na afloop Nu had ik in een vlaag van verstandsverbijstering kaartjes gescoord voor Ajax-Feyenoord maar ik begin er nu toch wel zin in te krijgen

0
Dj2Jelle
geplaatst: 8 februari 2009, 19:22 uur
Het is Jodenbillenkoek
En ik stop er spontaan mee Ajaxfan te zijn.
0
geplaatst: 8 februari 2009, 19:34 uur
Kijk dat zijn de echte fans
.
Ik blijf nog altijd voor de volle 100% achter mijn club staan, maar heb het de laatste tijd (tijd in de zin van jaren) minder plezierig als Ajacied.
.Ik blijf nog altijd voor de volle 100% achter mijn club staan, maar heb het de laatste tijd (tijd in de zin van jaren) minder plezierig als Ajacied.
0
geplaatst: 8 februari 2009, 20:18 uur
Ajax kan het idd niet maken om van Basten nog langer aan te houden. Zeker niet na vandaag. Het was echt schrijnend. Vooral achterin. Die Wielaert
. Maar goed, zo kan ik bij elke speler wel een
plaatsen. Wat een troosteloos zooitje daar in Amsterdam.
. Maar goed, zo kan ik bij elke speler wel een
plaatsen. Wat een troosteloos zooitje daar in Amsterdam.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 8 februari 2009, 20:21 uur
Ajax is een goede club hoor
alleen op dit moment bakken ze er niks van, maar stiekem droom je er wel van om een Amsterdammer te zijn. 
alleen op dit moment bakken ze er niks van, maar stiekem droom je er wel van om een Amsterdammer te zijn. 
0
geplaatst: 8 februari 2009, 20:26 uur
Overigens weer een aantal overtredingen gezien waar je misselijk van wordt. Ik vraag me af en toe echt af of sommigen zich wel realiseren wat de gevolgen kunnen zijn van de manier waarop ze een tackle inzetten. Wat een stel zwakzinnigen loopt er toch rond.
Slak Tuip, Nieveld, Slory, om er maar een paar te noemen.
Slak Tuip, Nieveld, Slory, om er maar een paar te noemen.
0
geplaatst: 8 februari 2009, 21:19 uur
RedLightCityBoy schreef:
'dit moment' duurt nu al zo'n vijf jaar.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 8 februari 2009, 21:25 uur
Goed voetballen doen ze elk seizoen wel. Alleen deze periode is het 'wat' moeilijk jammer genoeg. Maarja, ookal winnen ze niet vaak de titel, ik vind dat Ajax (in vorm) wel het mooiste voetbal laat zien van de eredivisie.
0
geplaatst: 8 februari 2009, 22:18 uur
Ajax kan het idd niet maken om van Basten nog langer aan te houden.
Ik denk dat weer een nieuwe trainer zoeken ook geen goed idee is. Ze zijn net een half jaar onderweg... een beetje meer geduld zou ze nu wel sieren.
Ik moet zeggen dat ik wel weinig snap van de opstellingen van de laatste tijd. Waarom niet gewoon het systeem handhaven waarmee in december wel redelijke resultaten werden gehaald? 4 man achterin (met Vertongen en Wielaert in het centrum), 2 verdedigende mv's (mijn voorkeur gaat uit naar Enoh en Gabri of evt. Lindgren), iemand op 10 (Aisatti is nog iets te licht, maar Sulejmani zie ik er liever ook niet) en vooraan SuCviSu... Nu wordt bij elke schorsing/blessure op 3/4 plekken geschoven en daar word je ook niet echt wijzer van.
Ik zie ze er wel toe in staat opnieuw Ronald Koeman aan te trekken. De laatste succesvolle trainer in A'dam, maar wel met voetbal dat niet om aan te zien was.

0
Dj2Jelle
geplaatst: 8 februari 2009, 22:25 uur
Ze moeten gewoon Kaka, Ronaldinho, Ronaldo, Gerrard, Messy, Rooney en Henry kopen
, daar kun je wel een elftal op bouwen.
, daar kun je wel een elftal op bouwen.
0
geplaatst: 8 februari 2009, 23:57 uur
Timmertje, Timmertje
Al 180!!! minuten de nul.
Heinz Stuy kan zijn bosje anjers weer gaan samenstellen.
Al 180!!! minuten de nul.
Heinz Stuy kan zijn bosje anjers weer gaan samenstellen.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 03:00 uur
fuck!
ik zie net de herhaling van de voetbal op Nederland...
zelden zag ik een meer terechte rode kaart dan die van Feyenoord...degoutante fout..
zelden zag ik een meer terechte rode kaart dan die van Feyenoord...degoutante fout..
0
stuart
geplaatst: 9 februari 2009, 07:34 uur
Die Slorry had overigens ook wel een knalrode kaart mogen hebben daarvoor...die ging op één van Groningen in als een wilde...(alsnóg 'bannen' die gast !!) 

0
geplaatst: 9 februari 2009, 09:35 uur
jellorum schreef:
fuck!
fuck!
ik was net voor de rust even gaan wateren dus had het live gemist, maar zag bij terugkomst zelfs het geciviliseerde deel van de tribune schuimen) - bij studio sport bleek de rode kaart echter meer dan terecht.
wel een erg mooie wedstrijd gezien overigens - de beste dit seizoen, samen met de tegen 020.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 09:36 uur
stuart schreef:
Die Slorry had overigens ook wel een knalrode kaart mogen hebben daarvoor...die ging op één van Groningen in als een wilde...(alsnóg 'bannen' die gast !!)

zoals een filosoof ooit zei: "slorry seems to be the hardest word"
0
geplaatst: 9 februari 2009, 11:37 uur
Het Konijn heeft alweer gezien in Madrid.
Wel een goeie mentaliteit dan. Dan zitten een hoop clubs op je te wachten, als je je na 2 maanden al zo opstelt.
Wel een goeie mentaliteit dan. Dan zitten een hoop clubs op je te wachten, als je je na 2 maanden al zo opstelt.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 12:01 uur
De bos anjers van Chris Woods gaan in elk geval richting Sar. 1212 minuten de nul. Respect.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 12:09 uur
jellorum schreef:
fuck!
fuck!
Het zou terecht zijn als voor sommige overtredingen eenvoudigweg 8 a 10 wedstrijden wordt gegeven. Ik denk niet dat de gebruikelijke 4 wedstijden hier volstaat.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 12:15 uur
rayman schreef:
Het Konijn heeft alweer gezien in Madrid.
Niet echt slim idd. Maar goed, dat verbaast me bij Huntelaar dan weer niet.Het Konijn heeft alweer gezien in Madrid.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.