Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 februari 2009, 12:16 uur
'Hij staat helemaal niet ter discussie. Hou op zeg', verzekert algemeen directeur Rik van den Boog in De Telegraaf dat de leiding van Ajax nog volop achter coach Marco van Basten staat ondanks de teleurstellende resultaten van de laatste weken.
In de laatste vier competitieduels pakten de Amsterdammers slechts één punt, waardoor de achterstand op koploper AZ is opgelopen tot veertien punten en de ploeg van Van Basten is afgezakt naar de derde plaats in de Eredivisie.
'Elke topclub is zo nu en dan de pineut. En nu is dat Ajax', verklaart Van den Boog de slechte serie. 'We zijn aan het bouwen met een jonge ploeg, een nieuwe staf en nieuwe leiding. Dat heeft tijd nodig. (…) We hebben een fantastisch team, alleen lukt het nu even niet.'
Dat Van Basten in de aanloop naar de 4-1 uitnederlaag tegen Vitesse had aangegeven wel eens aan stoppen te hebben gedacht, verontrust Van den Boog niet. 'Marco is een echte club- en sportman, die er alles aan zal doen om de boel op de rit te krijgen. En daarin steunen we hem als directie voor de volle honderd procent.'

In de laatste vier competitieduels pakten de Amsterdammers slechts één punt, waardoor de achterstand op koploper AZ is opgelopen tot veertien punten en de ploeg van Van Basten is afgezakt naar de derde plaats in de Eredivisie.
'Elke topclub is zo nu en dan de pineut. En nu is dat Ajax', verklaart Van den Boog de slechte serie. 'We zijn aan het bouwen met een jonge ploeg, een nieuwe staf en nieuwe leiding. Dat heeft tijd nodig. (…) We hebben een fantastisch team, alleen lukt het nu even niet.'
Dat Van Basten in de aanloop naar de 4-1 uitnederlaag tegen Vitesse had aangegeven wel eens aan stoppen te hebben gedacht, verontrust Van den Boog niet. 'Marco is een echte club- en sportman, die er alles aan zal doen om de boel op de rit te krijgen. En daarin steunen we hem als directie voor de volle honderd procent.'

0
geplaatst: 9 februari 2009, 13:03 uur
dix schreef:
Het zou terecht zijn als voor sommige overtredingen eenvoudigweg 8 a 10 wedstrijden wordt gegeven. Ik denk niet dat de gebruikelijke 4 wedstijden hier volstaat.
(quote)
Het zou terecht zijn als voor sommige overtredingen eenvoudigweg 8 a 10 wedstrijden wordt gegeven. Ik denk niet dat de gebruikelijke 4 wedstijden hier volstaat.
in het geval van feyenoord houden we dan helemaal geen verdedigers meer over, hoewel makaay als rechtsback gisteren een aanwinst was

0
stuart
geplaatst: 9 februari 2009, 13:05 uur
Ik ben het wel met Dix eens; dit soort 'aanslagen' moet veel zwaarder gestraft worden...
......het kan je je voetballoopbaan wel kosten als 'slachtoffer'.
......het kan je je voetballoopbaan wel kosten als 'slachtoffer'.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 15:23 uur
Idd belachelijk Ray. Eén duel lijkt me voldoende. Koen vd Laak mankeerde niks verder.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 15:24 uur
Joy4ever schreef:
Geen bloed, blauwe ogen of open beenbreuken. Schande.(quote)
Idd belachelijk Ray. Eén duel lijkt me voldoende. Koen vd Laak mankeerde niks verder.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 15:27 uur
Kortom:
een zuivere schwalbe van Koentje.
Ik zeg: drie wedstrijden voor vd Laak
een zuivere schwalbe van Koentje.
Ik zeg: drie wedstrijden voor vd Laak
0
geplaatst: 9 februari 2009, 15:29 uur
Paap_Floyd schreef:
De bos anjers van Chris Woods gaan in elk geval richting Sar. 1212 minuten de nul. Respect.
Nou is die Engels competitie natuurlijk vrij waardeloos.De bos anjers van Chris Woods gaan in elk geval richting Sar. 1212 minuten de nul. Respect.

0
geplaatst: 9 februari 2009, 15:31 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Idd belachelijk Ray. Eén duel lijkt me voldoende. Koen vd Laak mankeerde niks verder.Maar aan die Nieveld mankeert juist van alles. 3 duels ? Verder kijkt ie toch niet vooruit dus dat zal wel aanvoelen als levenslang. Jammer dat ie er geen TBS bijkrijgt.
0
geplaatst: 9 februari 2009, 17:56 uur
rayman schreef:
Overigens weer een aantal overtredingen gezien waar je misselijk van wordt. Ik vraag me af en toe echt af of sommigen zich wel realiseren wat de gevolgen kunnen zijn van de manier waarop ze een tackle inzetten. Wat een stel zwakzinnigen loopt er toch rond.
Slak Tuip, Nieveld, Slory, om er maar een paar te noemen.
Overigens weer een aantal overtredingen gezien waar je misselijk van wordt. Ik vraag me af en toe echt af of sommigen zich wel realiseren wat de gevolgen kunnen zijn van de manier waarop ze een tackle inzetten. Wat een stel zwakzinnigen loopt er toch rond.
Slak Tuip, Nieveld, Slory, om er maar een paar te noemen.
Het grappige bij zulke overtredingen is de zekerheid dat Rayman er een bericht over plaatst.

Die van Nieveld was donkerrood. Het legioen heeft zijn excuses aangeboden aan Björn Kuipers, omdat ze hem redelijk vaak een zoon van iemand van lichte zeden noemde. Onervarenheid van Nieveld zullen we maar zeggen.

0
geplaatst: 9 februari 2009, 18:36 uur
Nou, Scolari ligt er ook uit bij Chelsea.
Wat ik by the way bijzonder mooi vind in Engeland is het goed presterende Aston Villa
Wat ik by the way bijzonder mooi vind in Engeland is het goed presterende Aston Villa

0
geplaatst: 9 februari 2009, 19:32 uur
Nicolage Rico schreef:
Het grappige bij zulke overtredingen is de zekerheid dat Rayman er een bericht over plaatst.
En ik hoef Dzjek van Gelder niet eens te bellen om ze er bij Studio Voetbal ook schande over te laten spreken. (quote)

0
geplaatst: 9 februari 2009, 19:59 uur
rayman schreef:

(quote)
En ik hoef Dzjek van Gelder niet eens te bellen om ze er bij Studio Voetbal ook schande over te laten spreken. 
't Zal me niks verbazen als je het wel gedaan hebt.
0
geplaatst: 10 februari 2009, 08:59 uur
Nu twee groepen investeerders zich hebben verenigd, lijkt Feyenoord voor een totale overname te staan. De groep van gefortuneerde investeerders met een groot clubhart heeft de handen ineen geslagen met als doel een meerderheid van de aandelen van de club te bemachtigen. Binnenkort praten zij daarover met de clubleiding, die heeft aangegeven open te staan voor de miljoenen.
De groep investeerders is in eerste instantie bereid sámen minimaal zestig miljoen euro te investeren in Feyenoord, met een trapsgewijze uitloop naar een veel forser bedrag. Volgens insiders gaat het om honderd miljoen euro. Bij zestig miljoen heeft de groep meteen al de helft van de aandelen in handen, de rest moet op termijn in bezit komen. Feyenoord heeft het geld nodig om het negatieve eigen vermogen weg te werken.
Bovendien wil de club zich gaan versterken, zodat Feyenoord vanaf volgend seizoen weer kan meedraaien in de top van de Eredivisie. Ook de nieuwe trainer Mario Been is op de hoogte van de verregaande plannen. Hij heeft zijn beleid voor volgend seizoen al gepresenteerd. Voor een aantal spelers heeft dat consequenties. Zo is Henk Timmer bezig aan zijn laatste seizoen in De Kuip en staan ook de posities van Tim de Cler, Roy Makaay en Kevin Hofland ter discussie.
De groep investeerders is in eerste instantie bereid sámen minimaal zestig miljoen euro te investeren in Feyenoord, met een trapsgewijze uitloop naar een veel forser bedrag. Volgens insiders gaat het om honderd miljoen euro. Bij zestig miljoen heeft de groep meteen al de helft van de aandelen in handen, de rest moet op termijn in bezit komen. Feyenoord heeft het geld nodig om het negatieve eigen vermogen weg te werken.
Bovendien wil de club zich gaan versterken, zodat Feyenoord vanaf volgend seizoen weer kan meedraaien in de top van de Eredivisie. Ook de nieuwe trainer Mario Been is op de hoogte van de verregaande plannen. Hij heeft zijn beleid voor volgend seizoen al gepresenteerd. Voor een aantal spelers heeft dat consequenties. Zo is Henk Timmer bezig aan zijn laatste seizoen in De Kuip en staan ook de posities van Tim de Cler, Roy Makaay en Kevin Hofland ter discussie.
0
geplaatst: 10 februari 2009, 09:18 uur
Ik begrijp dat Johan Derksen zich heeft verkleed als Joy4ever.
0
geplaatst: 10 februari 2009, 17:28 uur
rayman schreef:
Als Joy een snor laat staan is hij precies Johan Derksen.
0
geplaatst: 10 februari 2009, 20:00 uur
Nicolage Rico schreef:
Vandaar dat iemand me laatst een sigaar aanbood (quote)

0
geplaatst: 10 februari 2009, 22:12 uur
Het lijkt er op dat hij het seizoen gaat afmaken en coach van Rusland blijft.
Die Guus toch.
Katsjing tsjing.
Die Guus toch.
Katsjing tsjing.
0
geplaatst: 10 februari 2009, 23:07 uur
Oldfart schreef:
Katsing tsjing als in 'kassa'?
Jazeker. Guus spuugt niet op een roebeltje meer of minder.Katsing tsjing als in 'kassa'?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.