MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ik vind dat ze die 30 miljoen in de hardcore supporters van Feyenoord moeten steken. Die zijn een beetje eng.

Feyenoord zelf moet meer trainen en beter voetballen. It's easy as that

dix

beetje beperkt lijstje

geen Cruyff
geen Platini
geen Peter Houtman

Ace
Joy4ever schreef:
Ace, heb je ook nog beelden van Mik Obiku toen hij de 1-2 maakte in de halve finale Amstel Cup van 1995?

Als Ajacied mag je niet meer teren op een CL-overwinning in '95...

Ja jammer, blijkbaar mag je wel teren op een Amstel cupje

dix schreef:
(quote)

beetje beperkt lijstje

geen Cruyff
geen Platini
geen Peter Houtman
Zeer beperkt lijstje. Ik sta er zelf ook niet bij.
Toch staan er wel andere leuke tussen.

haveman
En weer is er een verdediger van AZ lang uitgeschakeld. Nu zijn we Pocognoli 4 à 6 weken kwijt. Doordat we Moisander en Moreno ook al missen staan er nu drie tweede keus verdedigers. Tegen de kleine clubs is dat goed gegaan, maar ik hou me hart vast.

Nou, hoe eindigt het WK schaatsen?

Mannen:
01. Kramer
02. Bokko
03. Marscicano
04. Fabris
05. Olde Heuvel

Vrouwen:
01. Groves
02. Pechstein
03. Sablikova
04. Voorhuis (jawel, beste Nederlandse)
05. Nesbitt

Clichéklassement:
01. "Hij houdt zijn kniehoek niet meer"
02. "De Wüst van twee jaar geleden is nog altijd ver weg"
03. "Er staat geen maat op deze man"
04. "..., behoeft eigenlijk geen introductie", al dan niet gecombineerd met "ik zal hem toch even geven"
05. "En nog steeds geen rondje boven de dertig, Martin!"

stuart
Als Kramer geen fratsen uithaalt, wordt ie met drie vingers in de neus (als dat bij hem kan) wereldkampioen.....of niet teveel met zijn 'stick' bij zijn vriendin (Naomi van As) bezig is geweest.....(of onderschat ik Bukko)

haveman
haveman schreef:
En weer is er een verdediger van AZ lang uitgeschakeld. Nu zijn we Pocognoli 4 à 6 weken kwijt. Doordat we Moisander en Moreno ook al missen staan er nu drie tweede keus verdedigers. Tegen de kleine clubs is dat goed gegaan, maar ik hou me hart vast.

En dan lees ik net dat Luickx ook onzeker is voor vandaag.

rayman schreef:
Voor de liefhebbers.

YouTube - The best 50 goals
Zitten mooie bij, zoals die van Van der Faart.

...

Overigens valt het me op dat de maker van het filmpje een voorliefde heeft voor lange solo's en omhalen. Die laatste groep oogt natuurlijk spectaculair, maar is toch vaak een kwestie van veel geluk.
Geef mij maar een briljante pas, combinatie die al dan niet gepaard gaat met een mooie individuele actie.

haveman schreef:
(quote)

En dan lees ik net dat Luickx ook onzeker is voor vandaag.

Nu is een ex-international als Jaliens ook geen slechte reservespeler...

Moet Moisander of Moreno ondertussen niet weer zo'n beetje fit zijn?

haveman
Als het goed is kunnen Moreno en Moisander over drie weken weer spelen.

Het WK Kramer is ook alweer beslist.

Rhythm & Poetry schreef:
Het WK Kramer is ook al weer beslist.
Dat was het vooraf al.
Wat een superatleet is die gast toch.
En wat een lekker wijf is die Van As toch.

dix
Paap_Floyd schreef:

Overigens valt het me op dat de maker van het filmpje een voorliefde heeft voor lange solo's en omhalen. Die laatste groep oogt natuurlijk spectaculair, maar is toch vaak een kwestie van veel geluk.
Geef mij maar een briljante pas, combinatie die al dan niet gepaard gaat met een mooie individuele actie.

Klopt ...en die solo van Maradona op 1, dan had die van Dembele wel bij de eerste 10 gemogen. Ik miste het 'ziedende schot' zoals Koeman en Stoichkov dat beheersten. Het doelpunt van Roberto Carlos vanaf de achterlijn vond ik trouwens het meest bizonder.

Ik vond zelf die van Zola de mooiste, daarnaast ben ik jaloers op beide Bergkamp goals; hoe die de actie tegen Newcastle flikt begrijp ik nog steeds niet. De minste was van Owen (ik vraag me af wat die in de top 50 te zoeken heeft).

Ja, die goal vanaf de achterlijn is echt onbegrijpelijk, en beide Bergkamp-goals hadden wmb in de top 10 gemogen.

dix schreef:
Ik miste het 'ziedende schot'

Vond je die van Yeboah niet ziedend genoeg?

Paap schreef:
Geef mij maar een briljante pas

Wat dat betreft wel typerend dat ze bij die ene goal van Bergkamp tegen Argentinie de pas van Frank de Boer over een meter of 60 niet lieten zien...

Verder wel een leuk filmpje, vond het wel opvallend dat er 2 eredivisiegoals bij de beste 3 (5?) zaten.

Vind zelfs de goals van Jay Jay Okocha (Kahn zal daar nog wel een paar nachten van wakker hebben gelegen en niet alleen van de spierpijn) en Carlos (achterlijn) het mooiste.

dix
herman schreef:
(quote)

Vond je die van Yeboah niet ziedend genoeg?

Nog even gekeken : die zéker ... ze waren er ook wel, een van die knallen van Arie Haan gezien (er was er indertijd nog een). Maar was Koeman niet een van de spelers met het hardste schot op aarde ? En Stoichkov schoot ook zonder passende wapenvergunning.

dix
herman schreef:
Verder wel een leuk filmpje, vond het wel opvallend dat er 2 eredivisiegoals bij de beste 3 (5?) zaten.

Die omhaal van Van Basten heeft naar het schijnt lang in een Parijse bioscoop gedraaid tussen de trailers.

Sowieso, wie heeft die top 50 samen gesteld? Dat zegt toch heel weinig.

De nummer 1 was wel van tevoren bekend, natuurlijk.

AZ heeft vanavond Europees voetbal gehaald.

herman schreef:
AZ heeft vanavond Europees voetbal gehaald.
En Heinz Stuy kon zijn bosje bloemen aan Saïd Boutahar geven

'Het zijn hectische dagen.' Op die wijze omschreef Marco van Basten vrijdag de situatie waarin Ajax zich bevindt. De Amsterdammers verzamelden slechts één punt uit drie duels en de supporters roeren zich. Van Basten dacht zelfs even aan opstappen. 'Stoppen schiet wel eens door je hoofd', bekende de geplaagde trainer. 'Heb ik er nog zin in na wat er allemaal gebeurt?

Wat een pannenkoek

Ajax is ook weer de wedstrijd van het jaar aan het spelen .

RedLightCityBoy
Ajax toch, het moet niet gekker worden.

Nu had ik in een vlaag van verstandsverbijstering kaartjes gescoord voor Ajax-Feyenoord maar ik begin er nu toch wel zin in te krijgen

Ace
Joy4ever schreef:
'Het zijn hectische dagen.' Op die wijze omschreef Marco van Basten vrijdag de situatie waarin Ajax zich bevindt. De Amsterdammers verzamelden slechts één punt uit drie duels en de supporters roeren zich. Van Basten dacht zelfs even aan opstappen. 'Stoppen schiet wel eens door je hoofd', bekende de geplaagde trainer. 'Heb ik er nog zin in na wat er allemaal gebeurt?

Wat een pannekoek

Het is pannenkoek.

Kun je het niet meer aanzien Ace?

Maar dit keer lag het aan de scheids, daarnaast was de bal niet rond, de commentator voor Vitesse, was het veld ook nog eens vreselijk en de adelaar allergie bij Suarez begon ook weer op te spelen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:13 uur

geplaatst: vandaag om 02:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.