MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Hij was niet voor niets zo genant blij toen ie met Rusland van Nederland won tijdens het EK. Money above everything. Succes ermee Goes.

Ik denk dat hij ondertussen heel Varsseveld wel kan kopen

Heeft oranje een keepersprobleem?
Daar leek het gisteren wel op.

Ik heb het niet gezien, maar Stekelenburg is net terug van een blessure, dus die zal wel zijn vorm nog moeten terugvinden.

Ik ben nooit een fan geweest van Stekelenburg. Na zijn blessure is hij nog minder goed gaan keepen dan daarvoor. Michel Vorm is een stuk beter imho. Hopelijk trekt hij die lijn door, dan kan Bertje niet om hem heen.

stuart
Aanfluiting , die wedstrijd..nou ja 'kamp'; wat een schopperij weer. Wanneer geven ze die lui nou eindelijk eens een zware straf.... ....die aanslag op Heitinga....tjongejongejonge..

Die aanslag op Heitinga had voorkomen kunnen worden als Heitinga doorvoor al met rood was weggestuurd.
Stekelenburg ging als een blind kind het schip in. Geen idee wat ie nou eigenlijk van plan was, maar dit leek nergens op.

Wat een goal trouwens van de Polen tegen Wales. Errug fraai.

stuart
Ik heb alleen die overtreding gezien, dus dat zou kunnen; Heitinga vind ik trouwens ook een 'vieze' voetballer.

stuart schreef:
Ik heb alleen die overtreding gezien, dus dat zou kunnen; Heitinga vind ik trouwens ook een 'vieze' voetballer.
Elleboog van de week.

Joy4ever schreef:
Ik ben nooit een fan geweest van Stekelenburg. Na zijn blessure is hij nog minder goed gaan keepen dan daarvoor. Michel Vorm is een stuk beter imho. Hopelijk trekt hij die lijn door, dan kan Bertje niet om hem heen.

Vorm, de nieuwe keeper van Feyenoord.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Vorm, de nieuwe keeper van Feyenoord.

Dat zou zomaar Tim Krul kunnen worden, toch?

Alles beter dan Timmer

Reijersen schreef:
(quote)

Dat zou zomaar Tim Krul kunnen worden, toch?

Het is mij om het even. Ik ken de kwaliteiten van Tim Krul niet goed en ik ben nooit overtuigd geweest van de kwaliteiten van Vorm. Maar goed, alles beter dan Timmer, zoals Tom zegt.

Vorm is wel wat beter geworden de laatste tijd. Maar moeten ze niet gewoon Dudek terughalen?

Als ik F. was zou ik verder ook Van Bronckhorst weer terughalen naar de verdediging en Meeuwis van Roda kopen ofzo... lijkt me wel een goed koppel met El Amahdi. En dan voorin Johnny van Burgerking ipv Roy Makaay (die zie ik nog wel terug gaan naar Vitesse).

herman schreef:
Vorm is wel wat beter geworden de laatste tijd. Maar moeten ze niet gewoon Dudek terughalen?

Als ik F. was zou ik verder ook Van Bronckhorst weer terughalen naar de verdediging en Meeuwis van Roda kopen ofzo... lijkt me wel een goed koppel met El Amahdi. En dan voorin Johnny van Burgerking ipv Roy Makaay (die zie ik nog wel terug gaan naar Vitesse).

Ik neem aan dat je met van Beukering een grap maakt? Makaay blijft een topper, ook al doet hij het dit seizoen slecht. Als hij wat meer bereikt wordt, scoort hij ze wel weer. Met Tomasson erbij voetbalt Feyenoord al stukken beter.

Meeuwis is zo een speler die goed is voor de subtop, maar zo iemand zal niet bij een topclub slagen. Wel goed genoeg voor Feyenoord dus...... Feyenoord kan wel een leider gebruiken op het middenveld.

Als Feyenoord geld krijgt van de investeerders, dan zou ik 2 keepers halen. Krul voor de toekomst en Dudek die er direct kan staan.

haveman
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Meeuwis is zo een speler die goed is voor de subtop.

Dus Meeuwis is te goed voor Feyenoord?

haveman schreef:
(quote)

Dus Meeuwis is te goed voor Feyenoord?

Om deze berichten te voorkomen, had ik het er zelf al bijgezet. Wel op blijven letten. Dank u.

Het was een grapje inderdaad. Van Beukering lijkt me wel een goede stand-in, breekijzer. Dus eerder een opvolger van Mols dan van Makaay.

Dudek + Krul (of Mulder!) lijkt me ook wel een goede combinatie.

Verder is het de vraag wie Mario Been allemaal meeneemt uit Nijmegen. Wellicht El Akchaoui, en misschien komt ie ook wel weer bij Jermaine Lens uit. Die is toch redelijk overbodig bij AZ, zo lijkt het.

mazzeltje voor 020: lucius wss fit voor zondag

charlezzz schreef:
mazzeltje voor 020: lucius wss fit voor zondag

Opzouten met die Lucius. Hij presteert het om simpele ballen verkeerd te passen. Hopeloos. En nog een grote muil ook. En ook nog eens heel erg lelijk.

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Opzouten met die Lucius. Hij presteert het om simpele ballen verkeerd te passen. Hopeloos. En nog een grote muil ook. En ook nog eens heel erg lelijk.

We zien niet allemaal zo knap als jij Rico

Hoelang ligt de Guzman er eigenlijk nog uit?

Reijersen schreef:
(quote)

We zien niet allemaal zo knap als jij Rico

Hoelang ligt de Guzman er eigenlijk nog uit?

Guzzy speelt dit seizoen niet meer.

Kos
herman schreef:

Verder is het de vraag wie Mario Been allemaal meeneemt uit Nijmegen.

! .

dix
Nicolage Rico schreef:

Een pruik erop en het is John de Wolf.

Zo, net terug van Krajicek's tennistoernooi in R'dam. Wel leuk om een keer Nadal in het echt te zien spelen. Hij was wel goed, maar had het erg moeilijk tegen Dimitrov (volgens kenners de toekomstige nummer 1, hij is nog maar 17) die hem in de rally's vaak de baas was en nog een set wist te winnen. Uiteindelijk legde ie het wel af op fitheid jammergenoeg. Maar wel een speler die voor zijn 20ste nog wel in de top 10 staat.

Kos schreef:
(quote)

! .

Het lijkt erop dat het met El-Akchaoui wel goed gaat komen.

Ace
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Het lijkt erop dat het met El-Akchaoui wel goed gaat komen.

Wat is goed komen? Voor die positie heb je toch De Cler.... Niet dat dit nou zo'n geweldenaar is, maar ik kan nog heel wat postities noemen waar een versterking binnen jouw ploegje meer gewenst is Ach, geld zat...

Ace schreef:
(quote)

Wat is goed komen? Voor die positie heb je toch De Cler.... Niet dat dit nou zo'n geweldenaar is, maar ik kan nog heel wat postities noemen waar een versterking binnen jouw ploegje meer gewenst is Ach, geld zat...

De Cler moet ook blijven. Alle posities dubbel bezet.

UIteraard zijn andere posities voorlopig belangrijker. Bijvoorbeeld de andere backpositie.

Ace schreef:
ik kan nog heel wat postities noemen waar een versterking binnen jouw ploegje meer gewenst is Ach, geld zat...
En jouw cluppie heeft geld zat en doet er niks zinnigs mee

Tot morgen Ace

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:39 uur

geplaatst: vandaag om 08:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.