Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 14 februari 2009, 23:42 uur
Vet mooie wedstrijd PSV-AZ.. helaas voor AZ was daar hun ex topscorer
Maar genieten.
Maar genieten.
0
stuart
geplaatst: 15 februari 2009, 08:23 uur
Ach...als AZ het nu nog laat liggen (met die 3 toBclubs), dan is het nu wél helemaal eigen schuld.
0
geplaatst: 15 februari 2009, 11:24 uur
Tsja, ik zie geen van die anderen inderdaad meer een inhaalslag maken. Ajax is bedroevend (of moet ik Marco zeggen..
), 010 zoals altijd een dwerg en Pisvee komt een beetje laat tot zijn positieven. Verder laat iedere club teveel steken vallen in vergelijking met AZ, en heeft ook te weinig kwaliteit.
), 010 zoals altijd een dwerg en Pisvee komt een beetje laat tot zijn positieven. Verder laat iedere club teveel steken vallen in vergelijking met AZ, en heeft ook te weinig kwaliteit.
0
haveman
geplaatst: 15 februari 2009, 11:30 uur
En wat was onze huidige topscorer slecht zeg. Echt om te huilen.
0
geplaatst: 15 februari 2009, 11:45 uur
orbit schreef:
010 zoals altijd een dwerg.
010 zoals altijd een dwerg.
Eerder een slapende reus.
0
geplaatst: 15 februari 2009, 11:50 uur
Tsja, hoe lang moet je slapend zijn om een dwerg te worden?
0
geplaatst: 15 februari 2009, 11:55 uur
orbit schreef:
Je hebt gelijk; als je als topclub 4 a 5 jaar geen kampioen wordt, ben je inderdaad een dwerg geworden.
0
geplaatst: 15 februari 2009, 14:27 uur
Die eerste helft was echt niet om aan te zien zeg. De tweede heb ik maar half gevolgd maar was wel iets beter heb ik het idee.
Grappig trouwens hoe gemakkelijk je streams op het net kan vinden.
Grappig trouwens hoe gemakkelijk je streams op het net kan vinden.
0
geplaatst: 15 februari 2009, 14:34 uur
als je van een degradatiekandidaat weet te winnen, ben je nog niet meteen kampioen.
0
geplaatst: 15 februari 2009, 14:43 uur
Tsjonge; lekker verheffend - van de week in 020-contreien al tig Peejesvauw gehoord. Pisvee bijzonder origineel; Mr. O. overtreft zichzelf iedere keer weer in denigrerende epitheta.
Nee zo stijg je op de ranglijst: door de tegenstander pejoratief te bejegenen.
Ach Ajax, dat maakt zo heerlijk schoon en en blust menige brand .
0
geplaatst: 15 februari 2009, 14:49 uur
RedLightCityBoy schreef:
degradatiekandidaat? nee hoor.
degradatiekandidaat? nee hoor.
Wat willen ze dan bij Feijenoord ? Promoveren naar de eerste divisie ?
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 15 februari 2009, 14:51 uur
LOL ze staan gewoon in de middenmood, maarja.
0
geplaatst: 15 februari 2009, 14:52 uur
dix schreef:
(quote)
Feyenoord is uiteraard geen degredatiekandidaat. Als Tomasson beter is van zijn griep (is hij niet geblesseerd, dan is hij ziek), dan gaat Feyenoord weer punten pakken. Maar het linkerrijtje halen, zal erg moeilijk worden. Ik denk dat Feyenoord dit seizoen 10e eindigt.
0
geplaatst: 15 februari 2009, 14:53 uur
Mjuman schreef:
Tsjonge; lekker verheffend - van de week in 020-contreien al tig Peejesvauw gehoord. Pisvee bijzonder origineel; Mr. O. overtreft zichzelf iedere keer weer in denigrerende epitheta.
(quote)
020, oeej wat origineel zeg

0
aire.
geplaatst: 15 februari 2009, 14:58 uur
PSV is toch ook gewoon een duchtige club. Ik heb me weer zitten ergeren aan typetjes als Doedelzak (kan z'n echte naam niet schrijven) Affelay, Amrabat en consorten. Vreselijk. Nee doe mij maar Suarez.
0
haveman
geplaatst: 15 februari 2009, 14:58 uur
Voorafgaand aan PSV - AZ werden er door PSV supporters pannenkoeken verkocht voor €0,25 met van Bastaard suiker.
0
geplaatst: 15 februari 2009, 15:10 uur
Nadal zwaar in de problemen tegen Murray in Rotterdam........
0
stuart
geplaatst: 15 februari 2009, 15:19 uur
aire. schreef:
PSV is toch ook gewoon een duchtige club.
PSV is toch ook gewoon een duchtige club.
Jij kunt niet objectief zijn Aire; jij komt per slot van rekening uit Tilburg en daar gaat het totaal niet goed mee en hebben ze over het algemeen een bloedhekel aan de 'grote broer'......

0
geplaatst: 15 februari 2009, 15:47 uur
thelion schreef:
1-1 in sets nu, na een heus "breaksfestival" in de 2e set.
0
aire.
geplaatst: 15 februari 2009, 16:08 uur
Oh nee hoor, ik heb serieus echt weinig - of eigenlijk vrijwel niks - met Willem II. En dat heeft alles te maken met het feit dat ik gewoonweg niks voel bij verlies of winst. Gewoon blanco, niks, noppes. Ik gun het ze natuurlijk wel een mooi seizoen, maar daar is het ook mee gezegd.
0
stuart
geplaatst: 15 februari 2009, 16:17 uur
Just a joke; ik lig ook niet wakker van voetbal. Ik vind het leuk als een 'bepaalde club' wint, maar als dat niet zo is kan ik mijn 'kussen' net zo goed vinden..... 
Jammer van Nadal; ik ben niet zo'n Murray liefhebber, maar het gaat zoals het gaat.....

Jammer van Nadal; ik ben niet zo'n Murray liefhebber, maar het gaat zoals het gaat.....
0
geplaatst: 15 februari 2009, 16:24 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.