Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2009, 12:29 uur
ronnievb schreef:
Onzin, die keeper, Taiwo, Kone, Niang, Cheyrou zouden allemaal topspelers zijn in onze Eredivisie.
Das een andere discussie (quote)
Onzin, die keeper, Taiwo, Kone, Niang, Cheyrou zouden allemaal topspelers zijn in onze Eredivisie.
. Valbuena kan ook in dat rijtje.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 12:35 uur
Kos schreef:
Dan is Suarez weer weg.
.
(quote)
Dan is Suarez weer weg.
. Ik moet het nog maar zien. Staat een flinke afkoopsom op zijn hoofd, aangezien zijn contract nog wel een tijdje doorloopt. Ik vraag me af welke club zo gek is 25 miljoen euro voor hem neer te leggen...
0
geplaatst: 19 maart 2009, 12:37 uur
herman schreef:
Ik moet het nog maar zien. Staat een flinke afkoopsom op zijn hoofd, aangezien zijn contract nog wel een tijdje doorloopt. Ik vraag me af welke club zo gek is 25 miljoen euro voor hem neer te leggen...
Manchester City (quote)
Ik moet het nog maar zien. Staat een flinke afkoopsom op zijn hoofd, aangezien zijn contract nog wel een tijdje doorloopt. Ik vraag me af welke club zo gek is 25 miljoen euro voor hem neer te leggen...

0
geplaatst: 19 maart 2009, 12:50 uur
ronnievb schreef:
Onzin.
Onzin.
Je kunt toch niet beweren dat OM een wereldelftal heeft? Ik vond ze over de 2 wedstrijden bepaald niet goed spelen. Gelijkwaardig aan ajax.
Kone vond ik ook waardeloos spelen.
0
Ace
geplaatst: 19 maart 2009, 12:58 uur
Beetje jammer de uitschakeling, er had meer in gezeten. OM is geen wereldploeg en minder dan Fiorentina, maar verder wel een prima elftal. Ajax speelde vrij goed en er was voldoende strijd. Het grootste pluspunt vond ik het uitstekende spel van Aissati. Die jongen speelt tenminste vooruit als het even kan en nog in de voeten ook. Dat is al heel wat, een kinderhand is wellicht snel gevuld.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 13:20 uur
Die Zenden is zwaar over zijn uiterste houdbaarheidsdatum heen. Ik heb hem nooit een goede speler gevonden maar wat hij gisteren liet zien was echt bedroevend. Het is wel een gemiste kans voor Ajax als je ziet wie er nog meedoen in de UEFA Cup. Sowieso een sterk gedevalueerd toernooi.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 13:24 uur
Hoe goed of slecht OM ook is, ze waren wel 3e in hun CL-poule.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 13:28 uur
Dat was niet zo lastig met dit PSV om derde te worden in de poule.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 13:43 uur
Nicolage Rico schreef:
Je kunt toch niet beweren dat OM een wereldelftal heeft? Ik vond ze over de 2 wedstrijden bepaald niet goed spelen. Gelijkwaardig aan ajax.
(quote)
Klopt, geen wereldelftal, maar kwaliteiten hebben ze zeker. Liverpool en Atletico hadden het veel moeilijker met Marseille dan met PSV in de CL. Bovendien doen ze het goed in de competitie, erg makkelijk dan om Ajax' en Twentes prestaties af te doen als een gebrek aan kwaliteit bij de tegenstander.
De waarheid ligt waarschijnlijk in het midden.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 14:07 uur
ronnievb schreef:
Klopt, geen wereldelftal, maar kwaliteiten hebben ze zeker. Liverpool en Atletico hadden het veel moeilijker met Marseille dan met PSV in de CL. Bovendien doen ze het goed in de competitie, erg makkelijk dan om Ajax' en Twentes prestaties af te doen als een gebrek aan kwaliteit bij de tegenstander.
(quote)
Ik weet niet waar je het vandaan haalt, maar ik doe niets af van de prestaties van ajax en zeker niet van Twente.

0
geplaatst: 19 maart 2009, 14:09 uur
Ik vond OM ook maar weinig soeps hoor. HSV en Fiorentina waren een stuk beter.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 14:13 uur
Het was niet direct op jouw opmerking bedoeld, het is meer dat ik dat een beetje proef op de websites.
Kos: Het verschil vond ik dat Ajax van die twee tegenstanders won met een gelukje, tegen Marseille thuis maakten ze zelf een keer de wedstrijd.
Kos: Het verschil vond ik dat Ajax van die twee tegenstanders won met een gelukje, tegen Marseille thuis maakten ze zelf een keer de wedstrijd.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 14:27 uur
ronnievb schreef:
Het was niet direct op jouw opmerking bedoeld, het is meer dat ik dat een beetje proef op de websites.
Klopt idd. Lijkt wel of er een anti-Ajax brigade is.Het was niet direct op jouw opmerking bedoeld, het is meer dat ik dat een beetje proef op de websites.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 14:34 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Klopt idd. Lijkt wel of er een anti-Ajax brigade is. 
0
geplaatst: 20 maart 2009, 12:53 uur
Weer Liverpool - Chelsea 
Daarnaast ook jammer dat Barcelona bij winst op Bayern Munchen op één van beiden stuit. Dus geen finale tussen Barca en Liverpool. Leek mij het mooiste affiche. Nu zal het wel weer Liverpool - Man United worden

Daarnaast ook jammer dat Barcelona bij winst op Bayern Munchen op één van beiden stuit. Dus geen finale tussen Barca en Liverpool. Leek mij het mooiste affiche. Nu zal het wel weer Liverpool - Man United worden

0
stuart
geplaatst: 20 maart 2009, 12:58 uur
Getverdemme idd. ; Liverpool -Cchelsea weer...hoe is het mogelijk.....#@$%r. 

0
geplaatst: 20 maart 2009, 13:05 uur
Logische halve finales zijn wat mij betreft Chelsea - Barcelona en Manchester - Arsenal.
Overigens ben ik niet bijzonder kapot van dit Manchester United. Tuurlijk, technisch en tactisch zijn ze fantastisch, maar qua spelplezier ga ik eerder voor teams als Arsenal en Barcelona, maar dat is de voetbalromanticus in mij.
Overigens ben ik niet bijzonder kapot van dit Manchester United. Tuurlijk, technisch en tactisch zijn ze fantastisch, maar qua spelplezier ga ik eerder voor teams als Arsenal en Barcelona, maar dat is de voetbalromanticus in mij.
0
Alucard
geplaatst: 20 maart 2009, 13:30 uur
Arsenal staat bij mij niet gelijk aan spelplezier. Ik vind Arsenal zelfs eigenlijk een erg zwak team, vind het vergelijkbaar met AZ hier in Nederland alleen vind ik AZ gewoon beter.
Verder hoop ik er op dat Barcelona en Manchester (2 van mijn persoonlijke favorieten) elkaar uiteindelijk treffen.
Verder hoop ik er op dat Barcelona en Manchester (2 van mijn persoonlijke favorieten) elkaar uiteindelijk treffen.
0
geplaatst: 20 maart 2009, 13:33 uur
Manchester staat ook niet bepaald gelijk aan spelplezier. Ik zie dan toch liever Arsenal. Maar goed, we zullen het wel zien. Wellicht zitten er wat verrassingen tussen.
0
geplaatst: 20 maart 2009, 14:08 uur
Ik ben wel blij met Chelsea - Liverpool, al had dat wellicht een halve finale moeten zijn. Ben ook wel benieuwd naar hoe Arsenal het gaat doen. Die zullen wel weer een paar klassen beter gaan spelen nu Fabregas weer terug is.
Een finale ManUtd - Barcelona lijkt me ook wel wat. Mag die laatste winnen.
Een finale ManUtd - Barcelona lijkt me ook wel wat. Mag die laatste winnen.
0
boomkat
geplaatst: 20 maart 2009, 14:34 uur
Hoe kan Arsenal nou weer een zwak team hebben als er slechts 2 spelers vertrokken zijn sinds dé overmeestering op Ac Milan! Ik moet wel zeggen dat ze Hleb - met zijn inzicht, passes en dribbles - nooit echt hebben kunnen vervangen, maar met Arshavin staan ze er misschien wel beter voor. Wat een geweldenaar is die man! Tijdens zijn eerste wedstrijd liet hij al een ontzettend sterke indruk achter, maar wat hij tegen Blackburn liet zien overtuigt zelfs de grootste scepsis.
En als je dan een simpel rekensommetje maakt:
- Hleb
- Flamini
---------------
+ Nasri
+ Arshavin
Dan ben ik benieuwt hoe Arsenal een zwakker team kan hebben dan voorgaande jaren, Henry buiten beschouwing gelaten dan
En als je dan een simpel rekensommetje maakt:
- Hleb
- Flamini
---------------
+ Nasri
+ Arshavin
Dan ben ik benieuwt hoe Arsenal een zwakker team kan hebben dan voorgaande jaren, Henry buiten beschouwing gelaten dan

0
geplaatst: 20 maart 2009, 14:40 uur
Eduardo geblesseerd, Adebayor veel geblesseerd, Fabregas geblesseerd, Stylisten als Denilson vaak vervangen voor fysieke krachten als Diaby en Sagna.
En Arshavin is er pas net, dus nu gaat het ook een stuk beter.
En Arshavin is er pas net, dus nu gaat het ook een stuk beter.
0
boomkat
geplaatst: 20 maart 2009, 14:53 uur
Blessures oke, maar dat Arsenal puur op kwaliteit een zwak team zou hebben? Dat AZ zelfs beter zou zijn is al helemaal 
Ze hadden hooguit een piek toen met Bergkamp, Henry, Pires, Viera, Ljungberg e.d. Team uit '99 volgens mij? En uiteraard toen ze in de finale stonden, maar sinds toen is dit denk ik toch wel het beste team. Moet je eens kijken wat voor beestachtig team ze hebben als Rosicky en Fabregas weer terug zijn. Om je vingers bij af te likken.
Btw, Eduardo en Walcott zijn al terug. Adebayor tegen Villareal ook wel en Diaby is toch echt meer een stylist dan Denilson. Laatste is meer een type dat de nummer 10 neutraliseert, al komt daar ook een zekere techniek bij kijken.
Ik moet wel zeggen dat Villareal nog eens een hele lastige klus kan worden. En mijn geld zou ik al helemaal niet op Arsenal zetten, maar dat heeft simpelweg te maken met de vorm. Eigenlijk bepaald vorm welke van de 'big four' in Engeland de beste ploeg is. Want als je alle 4 de ploegen tegen elkaar af zou wegen kom je op hetzelfde uit.

Ze hadden hooguit een piek toen met Bergkamp, Henry, Pires, Viera, Ljungberg e.d. Team uit '99 volgens mij? En uiteraard toen ze in de finale stonden, maar sinds toen is dit denk ik toch wel het beste team. Moet je eens kijken wat voor beestachtig team ze hebben als Rosicky en Fabregas weer terug zijn. Om je vingers bij af te likken.
Btw, Eduardo en Walcott zijn al terug. Adebayor tegen Villareal ook wel en Diaby is toch echt meer een stylist dan Denilson. Laatste is meer een type dat de nummer 10 neutraliseert, al komt daar ook een zekere techniek bij kijken.
Ik moet wel zeggen dat Villareal nog eens een hele lastige klus kan worden. En mijn geld zou ik al helemaal niet op Arsenal zetten, maar dat heeft simpelweg te maken met de vorm. Eigenlijk bepaald vorm welke van de 'big four' in Engeland de beste ploeg is. Want als je alle 4 de ploegen tegen elkaar af zou wegen kom je op hetzelfde uit.
0
geplaatst: 20 maart 2009, 15:11 uur
Eduardo speelt pas net weer mee, dat duurt echt nog wel even voordat ie weer in topvorm is.
Arsenal een zwak team noemen slaat inderdaad nergens op, anders stonden ze niet in de kwartfinale hier.
Arsenal een zwak team noemen slaat inderdaad nergens op, anders stonden ze niet in de kwartfinale hier.
0
geplaatst: 20 maart 2009, 18:12 uur
Gezien de participatie van moderators in dit draadje is het wellicht een aardig idee om het voormalige voetbaldraadje weer open te gooien. Het bloed blijkt toch te kruipen waar het niet gaan kan.
0
geplaatst: 20 maart 2009, 18:57 uur
Wat anders; morgen de Primavera!
Topfavorieten:
Ik denk zowat alle spurters die er staan op dit moment ?
- Boontjes
- Petacchi
- Bennati
- Cavendish (geraakt hij nu wel of niet de Poggio over?)
- Lorenzetto
- Van Avermaet (?)
- McEwen/Pozzato (bij Katjoesja 1 vd 2 ?)
En dan de niet-spurters.
- Chavanel erg sterk bezig natuurlijk.
- Gilbert (?)
- Dekker (?)
- Voigt (Ik heb geen idee wie er bij CSC kopman is na het uitvallen van Fränk Schleck en Voigt is naar gewoonte weer goed bezig rond deze periode)
- Kroon (?)
- Rebellin
- Nocentini (?)
- Lance Armstrong ?
- ...
Ik kan er op het eigenste moment niet veel bedenken en vergeet er bijgevolg wel enkelen..
Topfavorieten:
Ik denk zowat alle spurters die er staan op dit moment ?
- Boontjes
- Petacchi
- Bennati
- Cavendish (geraakt hij nu wel of niet de Poggio over?)
- Lorenzetto
- Van Avermaet (?)
- McEwen/Pozzato (bij Katjoesja 1 vd 2 ?)
En dan de niet-spurters.
- Chavanel erg sterk bezig natuurlijk.
- Gilbert (?)
- Dekker (?)
- Voigt (Ik heb geen idee wie er bij CSC kopman is na het uitvallen van Fränk Schleck en Voigt is naar gewoonte weer goed bezig rond deze periode)
- Kroon (?)
- Rebellin
- Nocentini (?)
- Lance Armstrong ?

- ...
Ik kan er op het eigenste moment niet veel bedenken en vergeet er bijgevolg wel enkelen..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.