Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 maart 2009, 09:58 uur
Vorig jaar stond Feyenoord lange tijd heel hoog (volgens mij rond deze tijd nog 3e) en werden ze uiteindelijk 6e. Denk dat charlezzz dat bedoelt.
0
geplaatst: 16 maart 2009, 10:00 uur
herman schreef:
En aangezien NEC, Utrecht en NAC ook niet geweldig draaien, moet zelfs een 7de plek nog mogelijk zijn. Al denk ik zelf dat het de 8ste wordt. Mogen ze tegen PSV in de play offs, kan nog leuk worden.
En aangezien NEC, Utrecht en NAC ook niet geweldig draaien, moet zelfs een 7de plek nog mogelijk zijn. Al denk ik zelf dat het de 8ste wordt. Mogen ze tegen PSV in de play offs, kan nog leuk worden.
Hé Herman, Een tijdje geleden zei je nog dat de 9e plaatst het maximale was.

0
geplaatst: 16 maart 2009, 10:09 uur
Ik ben in een positieve bui.
Het beste is er bij Utrecht en NEC wel vanaf...
Het beste is er bij Utrecht en NEC wel vanaf...
0
geplaatst: 16 maart 2009, 10:17 uur
Haha, ik had de 9e plaats zelf ook niet meer verwacht, hoor. Bovendien is Feyenoord er nog niet.
0
geplaatst: 16 maart 2009, 19:06 uur
rayman schreef:
Ik lees even wat ik zelf heb gezegd, maar het wordt mij er niet duidelijker op.
Wat mij betreft ga ik mee met herman: veel beter dan dat wordt het niet.
Maar als je een bepaalde vooringenomenheid hebt, ga gerust je goddelijke gang.
Ik lees even wat ik zelf heb gezegd, maar het wordt mij er niet duidelijker op.
Wat mij betreft ga ik mee met herman: veel beter dan dat wordt het niet.
Maar als je een bepaalde vooringenomenheid hebt, ga gerust je goddelijke gang.
Als men 1-4 wint op Man U wil dat toch niet zeggen dat Liverpool schitterend heeft gespeeld ? Want dat lees ik toch in je bericht ..
Ik las zelfs dat Ferguson zei dat ze beter speelden. Dan leid ik toch af dat Liverpool vooral efficiënt gevoetbald heeft ...
rayman schreef:
(quote)
Dat lijkt me niet, maar mensen die nu nog steeds beweren dat Liverpool geen mooi voetbal speelt moeten hun mond gaan spoelen. Real werd weggeblazen, en nu dit tegen Man.U. Ik vind het erg knap.
0
geplaatst: 16 maart 2009, 19:16 uur
Dan leid ik toch af dat Liverpool vooral efficiënt gevoetbald heeft ...
Als jij je mening baseert op wat je hoort/leest van anderen zijn we wel uitgediscussieerd... Liverpool op bezoek bij Madrid, dat was efficiënt ja, maar dit echt niet hoor. En tegen Madrid thuis al helemaal niet. Maar goed, beetje raar om zo stellig te zitten doen terwijl je die wedstrijden niet eens gezien hebt.

0
geplaatst: 16 maart 2009, 21:51 uur
Het gaat om Man U - Liverpool. Heb jij die match dan helemaal gezien ?
Over Real zeg ik toch niet dat dat niet het geval was; maar goed.
En wat ik vooral wil zeggen is, en dat kan volgens mij niemand ontkennen:
als je wint, speel je toch niet per se MOOI voetbal ?
Over Real zeg ik toch niet dat dat niet het geval was; maar goed.
En wat ik vooral wil zeggen is, en dat kan volgens mij niemand ontkennen:
als je wint, speel je toch niet per se MOOI voetbal ?
0
geplaatst: 17 maart 2009, 09:00 uur
Dat klopt, het hoeft niet per se mooi te zijn.
Maar jij bestempelt het voetbal van Liverpool als efficient zonder die wedstrijd te hebben gezien. Dat is waar ik (en volgens mij herman ook) over struikel.
Maar jij bestempelt het voetbal van Liverpool als efficient zonder die wedstrijd te hebben gezien. Dat is waar ik (en volgens mij herman ook) over struikel.
0
geplaatst: 17 maart 2009, 10:17 uur
YouTube - Morten Gamst Pedersen the worst dive ever VS Arsenal 2009

En nu wil ik niemand meer horen over Suarez.

0
geplaatst: 17 maart 2009, 10:25 uur
rayman schreef:

Daar kan Suarez nog wat van leren.
0
geplaatst: 17 maart 2009, 18:33 uur
rayman schreef:
Ik bedoelde voor het gehele pakket Liverpool, denk ik. Telkens als ik matchen van hun zie, lijkt me dat zo. En laat ik nu net, wanneer ze meesterlijk speelden, naar een andere ploeg gekeken hebben

End of discussion, lijkt me.
0
geplaatst: 18 maart 2009, 16:29 uur
0
geplaatst: 18 maart 2009, 18:06 uur
Tja, ik verloor mezelf even... Maar zoals je ziet is er met mijn conditie en lenigheid niets mis... 

0
geplaatst: 18 maart 2009, 21:44 uur
Ajax houdievoorsprongnoueenslangerdantweeminutenvast doet het helemaal niet zo slecht vandaag. Laten we de stijgende lijn doorzetten in de tweede helft (dat zou al heel wat zijn
).
).
0
Dj2Jelle
geplaatst: 18 maart 2009, 23:29 uur
Nicolage Rico schreef:
Scheids slaat speler - MSN Video - video.msn.com
Cygnus, waar was je nou helemaal mee bezig man?
Scheids slaat speler - MSN Video - video.msn.com
Cygnus, waar was je nou helemaal mee bezig man?
Zijn die lui ziek in hun hoofd ofzo.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 07:37 uur
Erg zuur voor Ajax, maar ik ben in ieder geval weer een keer trots op de club; ze hebben alles gegeven
.
.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 10:12 uur
Suarez is een wereldspeler, maar hij is net zo irritant als hij goed is. Wat zat hij weer de hele wedstrijd te janken, zeg. Naar zijn hoofd grijpen, dat soort dingen.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 11:40 uur
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wel ff op YouTube de tweede goal bekeken van Ajax. Wat een actie van Suarez ging daaraan vooraf zeg. Prachtig.
Moet zeggen dat dit wel hoop geeft voor komend seizoen. Als je met zo'n gehavende verdediging en middenveld het zo goed doet tegen OM is er toch wel flink wat potentie...
Moet zeggen dat dit wel hoop geeft voor komend seizoen. Als je met zo'n gehavende verdediging en middenveld het zo goed doet tegen OM is er toch wel flink wat potentie...
0
geplaatst: 19 maart 2009, 11:48 uur
herman schreef:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wel ff op YouTube de tweede goal bekeken van Ajax. Wat een actie van Suarez ging daaraan vooraf zeg. Prachtig.
Moet zeggen dat dit wel hoop geeft voor komend seizoen.
Moet zeggen dat dit wel hoop geeft voor komend seizoen.
Dan is Suarez weer weg.
.
0
geplaatst: 19 maart 2009, 11:49 uur
herman schreef:
Zo zou je het ook kunnen zeggen. Anderzijds heeft Olympique niet bepaald een wereldelftal. Ik vind alleen Niang een topper. Die Anita loopt trouwens als een kip.Moet zeggen dat dit wel hoop geeft voor komend seizoen. Als je met zo'n gehavende verdediging en middenveld het zo goed doet tegen OM is er toch wel flink wat potentie...
0
geplaatst: 19 maart 2009, 12:15 uur
Joy4ever schreef:
Anderzijds heeft Olympique niet bepaald een wereldelftal. Ik vind alleen Niang een topper.
Anderzijds heeft Olympique niet bepaald een wereldelftal. Ik vind alleen Niang een topper.
Onzin, die keeper, Taiwo, Kone, Niang, Cheyrou zouden allemaal topspelers zijn in onze Eredivisie, al moet ik toegeven dat Marseille niet bepaald een topwedstrijd afleverde, al kun je dat ook zien als een verdienste van Ajax.
Verdedigend vond ik het sterk staan, Marseille heeft misschien drie kansen gehad (waarvan er dan wel twee in vallen) en dat zonder drie of misschien wel vier basisspelers achterin. Aissati vond ik heel goed, voegt echt flair toe aan dit team.
De minpunten waren gisteren Vermeer (zoals gezegd, drie situaties, twee goals), Emanuelson, die maar blijft freewheelen, ook al is het de tweede verlenging in de 8ste finale van de Uefa Cup en Sulejmani.
Al met al mogen de spelers trots zijn op hun prestatie, dit belooft wat voor aankomend weekend.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.