MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ik heb iets gelezen dat een stuk of 3 teams het voertuig op de één of andere manier aerodynamischer hadden gemaakt en dus sneller waren. Ferrari en nog 2 teams hadden dan die 3 teams aangeklaagd, maar hun klacht werd verworpen. Nu gaan ze in beroep .. ben benieuwd want als het dan nog wordt verworpen gaat het niet zo spannend worden als vorig seizoen, me dunkt.

En inderdaad auw; doet denken aan Eduardo inderdaad..

Hij probeerde de bal te spelen .

En de kans dat Phoenix Suns de play-offs gaat halen in de NBA wordt ook steeds kleiner; jammer want ik vind ze vaak mooi spelen .

En aan Reuser, een paar jaartjes verder terug.

Formule 1 heb ik dan weer nooit veel aangevonden... beetje rondjes rijden.

boomkat
Rhythm & Poetry schreef:
Hij probeerde de bal te spelen .

Meer in het algemeen. Maar dan nog, zo'n tackle - gestrekt been met noppen naar voren - zou ik nooit maken. Ook niet per ongeluk. Kan eigenlijk ook moeilijk per ongeluk

haveman
Yes, heb nu kaartjes voor

NAC - AZ,
AZ - Vitesse
en
Ajax - AZ.

Hoop maar dat ze één van die wedstrijden kampioen worden, anders wordt he allemaal nog duurder.

Wat gaf Nederland B die duitsers een pak slaag zeg. En met goed voetbal. Leuk.

Nou, vanavond Nederland tegen Schotland. Wat wordt het volgens jullie?

Interlandvoetbal, daar heb ik dus helemaal niks mee. Zelden een leuke kwalificatiewedstrijd van Nederland gezien. De sfeer is ook zo slecht. Maar ach ik wil geen spelbreker zijn:

1-0 voor Nederland, Huntelaar maakt in de 27ste minuut het doelpunt op aangeven van v. Persie.

Drie Schotten en een Nederlander krijgen geel van de scheids. Nederland krijgt zeven corners tegen drie voor de Schotten.

Dj2Jelle
3-1 Voor de Hollanders .

Huntelaar word geraakt door een vogel en wordt vervolgens in de 10e minuut er al uitgewisseld. Schotten komen op voorsprong omdat de Nederlanders (as usual) lopen te slapen in het begin. Van Persie met de 1-1 uit een vrije trap. Robben nog 1, en daarna Van Persie weer met de laatste

Na een korte blik in m'n glazen bol ga ik voor 3-0.

Robben maakt de eerste, Huntelaar de tweede en Babel prikt er als invaller ook nog eentje in voor de leukigheid.

4-1 voor België.

De Belgen winnen met 2-0 (tegen Bosnië toch?).

3-1 voor België, tegen Bosnië

Dj2Jelle
De Bosniërs verdwalen onderweg naar België. Indien ze toch aankomen: 1-0

RedLightCityBoy
Hilarsisch om al die Schotsche supporters door de straten van Amsterdam te zien lopen met hun rokjes aan.

Sir Spamalot (crew)
Zeg nooit "rok" tegen een Schot, het zijn zeer joviale mensen, maar je moet "kilt" zeggen of ze zullen zich kwaad maken...

Totaal inspiratieloos de eerste helft, maar ach je staat met 2-0 voor.

Focking saaie wedstrijd. Snijder of vdvaart moet erin komen wil het nog beetje leuk worden.

Robben trouwens wel paar geniale acties

Poles Apart schreef:
Na een korte blik in m'n glazen bol ga ik voor 3-0.

Robben maakt de eerste, Huntelaar de tweede en Babel prikt er als invaller ook nog eentje in voor de leukigheid.

Een redelijke glazenbol . Pierre is trouwens een dramatische commentator .

Rhythm & Poetry schreef:

Een redelijke glazenbol .

Haha, ja, als ik er iets langer in gekeken had en/of toch de iets duurdere bol gekocht had destijds, had ik misschien ook nog de juiste doelpuntenmakers gezien.

Rhythm & Poetry schreef:

Pierre is trouwens een dramatische commentator .

Inderdaad, co-commentaar geven is wel iets anders dan zo af en toe een vrije trap d'r in draaien, dat blijkt maar weer.

Ach ja ik was blij dat hij af en toe een teken van leven gaf want ik maakte me toch wel zorgen als hij weer een kwartier niks zei .

RedLightCityBoy
Ik haat agressieve Schotsche supporters die bier naar me gingen gooien toen ik ging juichen bij een Schots cafe..

Dat had je kunnen weten, Schotten zijn zeer joviale mensen .

Sir Spamalot (crew)
Tuurlijk dat, ooit eens een avond uit geweest met onder andere Schotten en Ieren, mijn lever herinnert het zich maar al te goed. Waanzinnig veel plezier gehad. En wij Belgen zijn maar weer eens met de billen bloot gegaan tegen Bosnië: iedereen zegt dat we een talentvolle lichting hebben maar het komt er maar niet uit. Ik heb de match niet gezien dus ik kan er niet over oordelen, maar het ziet er naar uit dat we volgende zomer voor de Nederlanders zullen moeten supporteren. That's life.

Voor België gaat het nu inderdaad erg lastig worden, zeer spijtig want volgens mij hebben ze een prachtig team. België hoort gewoon op een eindronde thuis, klaar! Ik heb alleen de 4-1 en 4-2 gezien, de commentatoren spraken van een beauty toen Sonck vanaf de stip scoorde .

Ja inderdaad. Maar wat als die talenten dan niet eens mogen aantreden van iemand als Vandereycken ?

Ten eerste verkiest hij Mudingayi boven Gouden Schoen Witsel ..
Ten tweede Daems ipv Pocognoli ?
Ten derde Swerts ipv vdBorre ?
Ik zou denken dat tegen zulke ploegen de backs ook iets aanvallend moeten kunnen doen.

Ik heb de match ook niet gezien, maar ik heb gehoord dat het triestig was. Vooral de verdediging dan, maarja ..
Simons hoort daar mijn inziens ook niet thuis; een Van Buyten bv. is als verdediger veel beter, maar die was dan ook geblesseerd. Spijtig voor België dat ook net Kompany uitvalt wanneer we hem het meest nodig hebben voor op te bouwen van achteruit...

Als Vandereycken niet wil inzien dat hij met iets anders moet afkomen dan met 6 verdedigende spelers tegen een relatief kleine ploeg met een paar erg goede voetballers te spelen, dan is het terug tijd voor Robert Waseige !

Sir Spamalot (crew)
Vandereycken, heel goeie speler geweest en een goeie trainer. Ik onderschat zijn capaciteiten zeker niet, maar in ons Belgenland ligt hij dikwijls onder vuur omwille van zijn selecties. Ik roep niet om zijn ontslag want ik twijfel niet aan zijn capaciteiten en ik weet ook niet welke problemen hij allemaal heeft en hoe zijn hersenkronkels in elkaar zitten. Als het toch moet gebeuren dat ze hem op de straatstenen zwieren, dan zeg ik, bel eens naar (Nonkel) Aimé Antheunis, want wat hij met Beerschot heeft gedaan na de winterstop is wonderbaarlijk en hij is een absolute krak en de laatste Belgische trainer met deftige Champions League ervaring. Een goeie trainer voor het jong grut dat nu op het veld staat, vind ik ook Johan Boskamp: een wijde bek maar vakkennis met hopen tegelijk en met zijn voeten zullen ze niet rammelen.

Misschien wordt het tijd dat de Belgen eens een Nederlander aanstellen als bondscoach?

En dan geen koekebakker als Aad de Mos, maar iemand die z'n ploeg met wat meer lef laat voetballen.

Talent genoeg op het moment, dat is zeker, vooral wat betreft het middenveld en de aanval.

Maar dan moeten wel de juiste poppetjes geselecteerd en opgesteld worden natuurlijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:05 uur

geplaatst: vandaag om 11:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.