Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2009, 20:14 uur
Belgie verliest één keer en alle positieve woorden van de laatste maanden kunnen weer overboord?
0
geplaatst: 29 maart 2009, 20:40 uur
Nouja zo goed doen ze het helemaal niet hoor, ze zitten in een lastige poule maar ze verliezen ook regelmatig (oefenwedstrijden reken ik dan mee). Daarnaast is het WK erg ver weg voor ze.
0
geplaatst: 29 maart 2009, 21:19 uur
Ik kan er gewoon niet bij dat België verliest van Bosnië .. Hiermee verspelen we in feite in één keer alles wat we hadden opgebouwd om misschien toch naar het WK te kunnen.
Ik ben er nog altijd rotsvast van overtuigd dat we in 2012 zéker mee zullen doen in het EK, maar 2010 had denk ik ook best al gekund.
Vandereycken speelt gewoon te verdedigend met de voetballers die hij heeft. Hij durft Simons er niet uitzetten denk ik, terwijl hij dat beter wel eens zou doen. En dan met pakweg een Mirallas of Hazard meer aanvallend spel creëren ..
Ik ben er nog altijd rotsvast van overtuigd dat we in 2012 zéker mee zullen doen in het EK, maar 2010 had denk ik ook best al gekund.
Vandereycken speelt gewoon te verdedigend met de voetballers die hij heeft. Hij durft Simons er niet uitzetten denk ik, terwijl hij dat beter wel eens zou doen. En dan met pakweg een Mirallas of Hazard meer aanvallend spel creëren ..
0
geplaatst: 29 maart 2009, 21:59 uur
Waarom uberhaupt met Simons in de verdediging spelen?? Die jongen speelt bij PSV altijd als verdedigende middenvelder, en is op die positie beter dan in het centrum van de verdediging. Al heeft Simons niet z'n beste seizoen, maar dat komt door heel PSV natuurlijk.
0
geplaatst: 30 maart 2009, 10:13 uur
Is alvast 1 angstgegner minder als die het WK niet haalt.
De kranten hebben het vanochtend vooral over Sneijder.. Als ie echt niet kan verkroppen dat ie op de bank moest zitten is het wel een sneu mannetje zeg...
De kranten hebben het vanochtend vooral over Sneijder.. Als ie echt niet kan verkroppen dat ie op de bank moest zitten is het wel een sneu mannetje zeg...
0
geplaatst: 30 maart 2009, 14:09 uur
Ik weet zeker dat Sneijder zo is. Hij is de beste.
Misselijk ventje.
Misselijk ventje.
0
geplaatst: 30 maart 2009, 17:34 uur
Jep, zo is ie wel.. en omdat ie bij Real Madrid zit MOET ie opgesteld worden, ondanks het feit dat ie bij Real ook geen flikker presteert 

0
geplaatst: 30 maart 2009, 18:02 uur
Nou nou, zo slecht is ie nu ook weer niet. In vorm is het een geweldige speler, maar Kuijt/Robben heb je nu eenmaal meer aan. En Van Persie moet er sowieso in.
0
geplaatst: 30 maart 2009, 18:15 uur
Nou. Hoewel ik Van Persie als voetballer hoog heb zitten kan ik me zo een twee drie niet echt een wedstrijd van het Nederlands Elftal voor de geest halen waarin hij echt uit heeft geblonken. Dat herinner ik me van Sneijder wel. Maar die heeft weer die trekjes waar ik slecht tegen kan.
Robben heeft die trekjes trouwens ook. Voordat ie een keer of wat de Schotten voor joker ging zetten had ik zin om hem op zijn muil te meppen. Loopt maar misbaar te maken naar medespelers.... ik word af en toe niet goed van die jankerd. En dan vliegt ie er weer een paar voorbij en denk ik: geniaal.
Maar lastige teamspelers.
EN ik blijf erbij dat het Konijn niet kan voetballen.
Maar hij schiet wel alle ballen in het doel.
Tsja.
Robben heeft die trekjes trouwens ook. Voordat ie een keer of wat de Schotten voor joker ging zetten had ik zin om hem op zijn muil te meppen. Loopt maar misbaar te maken naar medespelers.... ik word af en toe niet goed van die jankerd. En dan vliegt ie er weer een paar voorbij en denk ik: geniaal.
Maar lastige teamspelers.
EN ik blijf erbij dat het Konijn niet kan voetballen.
Maar hij schiet wel alle ballen in het doel.
Tsja.
0
geplaatst: 30 maart 2009, 19:28 uur
Van Persie heeft meerdere malen uitgeblonken in Oranje. In de voorrondes op weg naar het WK 2006 (of waren het de voorrondes van het EK 2008?) scoorde hij aan de lopende band. Toen raakte hij weer geblesseerd. Het is maar goed dat we veel keuze hebben op het middenveld/aanval, want er zijn er een aantal erg blessuregevoelig.
0
geplaatst: 31 maart 2009, 00:10 uur
Sneijder was ooit een heerlijke speler, maar nu hij bij een "grote club" speelt zie ik amper verbetering, eerder het tegenovergestelde.. Maar we zullen het woesndag wel zien, waarschijnlijk speelt hij dan wel de hele wedstrijd.
0
geplaatst: 31 maart 2009, 09:51 uur
In het begin speelde hij erg goed bij Real (net als v/d Vaart - iets kortere periode). Hij blijft natuurlijk een heel goede speler, maar hij moet die rare trekjes voor zich houden. Zal hij nooit kunnen. Volwassen wordt hij niet.
0
geplaatst: 31 maart 2009, 10:39 uur
Ploppesteksel schreef:
Ik kan er gewoon niet bij dat België verliest van Bosnië .. .
Ik kan er gewoon niet bij dat België verliest van Bosnië .. .
Bosnie is niet zo slecht hoor.
0
geplaatst: 31 maart 2009, 13:18 uur
Het is niet terecht dat Sneijder een basisplaats claimt. Dat ie pissed is dat ie niet speelt prima, maar zoals van Marwijk terecht ook stelt, zijn Kuyt, van Persie en Robben al een tijd in vorm en Sneijder niet. En om nou het hele systeem om te gooien omdat meneer Sneijder niet op de bank wil zitten...
0
geplaatst: 31 maart 2009, 13:36 uur
Ik ben alleen maar blij dat hij zo gefrustreerd en boos is. Zou hij met een big-smile op de bank moeten zitten? Nee, dit toont aan dat hij altijd wil voetballen en een liefhebber is. Al zal hij wel in het teambelang moeten denken.
En HUNTELAAR doet het weer
En HUNTELAAR doet het weer

0
geplaatst: 1 april 2009, 11:40 uur
Check de goal op 33 seconden van het filmpje. 
Da's toch wel andere koek dan zo'n solootje van Ibrahimovic of Dembele...

Da's toch wel andere koek dan zo'n solootje van Ibrahimovic of Dembele...
0
geplaatst: 1 april 2009, 12:38 uur
Kwam trouwens nog een opmerkelijk feitje tegen:
De topscorer van het WK 1994, Oleg Salenko, heeft buiten dat WK nooit een interlandgoal gemaakt... Ueberhaupt maar 8 interlands gespeeld ook.
En dan wel 5 (!) keer scoren in 1 wk-duel...
De topscorer van het WK 1994, Oleg Salenko, heeft buiten dat WK nooit een interlandgoal gemaakt... Ueberhaupt maar 8 interlands gespeeld ook.
0
geplaatst: 1 april 2009, 14:46 uur
herman schreef:
Die had duidelijk een goede dag.

Ook opmerkelijk: Dennis Bergkamp heeft nooit meer gscoord voor Oranje na zijn mooiste Oranje goal, namelijk die tegen Argentinië op het WK in 1998. Wel een goede afsluiter, daar niet van.
0
geplaatst: 1 april 2009, 14:50 uur
Goh, dat wist ik niet. Wel opmerkelijk, hij heeft nog 2 jaar interlandvoetbal gespeeld daarna...
0
geplaatst: 1 april 2009, 14:57 uur
herman schreef:
Goh, dat wist ik niet. Wel opmerkelijk, hij heeft nog 2 jaar interlandvoetbal gespeeld daarna...
Precies.
0
geplaatst: 1 april 2009, 21:29 uur
Bij de zin: 'En dan heeft Nederland een halfuur lang gas gegeven...' haakte ik af. Graag zou ik de roze bril van de commentatoren willen lenen; de wereld ziet er dan volgens mij prachtig uit.
Zonder die bril heb ik gewoon naar de zoveelste gênante vertoning van het Nederlands Elftal gekeken.
Zonder die bril heb ik gewoon naar de zoveelste gênante vertoning van het Nederlands Elftal gekeken.
0
geplaatst: 1 april 2009, 22:08 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Bij de zin: 'En dan heeft Nederland een halfuur lang gas gegeven...' haakte ik af. Graag zou ik de roze bril van de commentatoren willen lenen; de wereld ziet er dan volgens mij prachtig uit.
En je vindt ajax wel goed spelen? Nederland speelt gewoon een redelijk goede pot tegen een niet al te best team. Uiteraard heb je gelijk over de commentatoren. Het is SBS6 hé.
0
geplaatst: 1 april 2009, 22:12 uur
Dan heb je toch wel poep in je ogen R&P, ze spelen gewoon goed namelijk. Die commentatoren overdrijven wel vreselijk, dat is waar. Wie heeft dan ook ooit verzonnen om Pierre daar neer te zetten? Ik stoor me zelden aan commentatoren maar daar komt echt niets zinnigs uit.
0
geplaatst: 1 april 2009, 23:41 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Zet dan toch die bril maar weer op, je hebt 'm nodig.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.