MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Wat een wedstrijd zeg , ik heb zelden een team zó slecht zien spelen als Willem II vandaag. Ajax speelde al 3 tempo's te langzaam, Willem II haalde het niveau van een 6de klasser .

Maar ja, het brengt 'ons' weer een stap dichter bij het kampioenschap .

Beschamende vertoning van Willem II ja. Maargoed, die ploeg speelt ook eigenlijk nergens meer om.

Zit ik naar een heerlijke Parijs-Roubaix te loeren, staan er rond de klok van vier een tiental mensen voor de deur.
Straal vergeten dat we eters zouden krijgen. Mis ik dus de finale.
Daar was ik niet blij mee.

haveman
Echt een schande wat Willem II vandaag liet zien.

En als ik dan Alfons Groenendijk na de wedstrijd met een grote glimlach zie vertellen dat hij zo genoten heeft van Suarez en Aisatti..........

BPDD
rayman schreef:
Zit ik naar een heerlijke Parijs-Roubaix te loeren, staan er rond de klok van vier een tiental mensen voor de deur.
Straal vergeten dat we eters zouden krijgen. Mis ik dus de finale.
Daar was ik niet blij mee.

Troost jezelf er maar mee dat die finale ook niet zo geweldig was.

Trouwens, weet iemand wat er met Langeveld gebeurd is?
Ik had natuurlijk niet echt verwacht dat hij als eerste het vélodrome op zou draaien maar een 94ste plaats valt toch enigzins tegen.

Langeveld is ziek geweest

Hoe vermoeiend. Schiet die Alex er een vrije trap in ligt het weer aan Guus omdat die hem vertouwen geeft

Volgens mij staat die vogel ook bij die geweldige guus normaal reserve en speelt hij bij de gratie van afwezigheid van Terry

RedLightCityBoy
Carvalho speelt inplaats van Terry, en Alex staat erg vaak in de basis ...
(in de Premier League in ieder geval).

In de CL ook.

Whatever...mijn punt is dat een voetballer een bal er in schiet en dat onze verslaggever bijna vindt dat saint guus hem er zelf in heeft geschoten.

Wat een wedstrijd trouwens ...3-4 !!!

Overdrijven is ook een vak. Wat ergeren mensen zich toch soms belachelijk snel om niets. Feit is dat Alex onder Mourinho bijna niet speelde en nu wel. Guus geeft hem het vertrouwen, zeker ook om dit soort situaties. Dus ja, het ligt zeker ook aan Hiddink. Volkomen logische opmerking.

Krankzinnige wedstrijd iig.

Ja hoor, tuurlijk ligt het aan guus. Hoe kan ik vergeten dat alles wat hij aanraakt bijna in goud verandert. Met overigens de nadruk op bijna.

Lekker solide die verdediging ook met alex

Maar goed, mooie pot en that's what counts

boomkat
En weer een ontmoeting tussen titanen Liverpool en Chelsea die werkelijk alles slaat waar en alle logica van de wereld ontgaat. Een wedstrijdverloop waar geen touw aan vast te knopen valt

De dj de beste man van Chelsea en aan de kant van Liverpool toch wel onze Dirk uit Katwijk. Als ik Liverpool was zou ik maar eens aankloppen bij Real voor Robben of v/d Vaart indien die weg moeten. Dat zou wel eens het cement kunnen zijn.

Feit blijft wel dat, van de 4 wedstrijden die ik gezien heb onder Hiddink, Chelsea er een veel aanvallendere speelstijl op nahoudt. Dat is iets wat je Hiddink wel toe moet schrijven. Om Alex' vorm na een rake vrije trap (vorige week miste hij nog faliekant) aan Hiddink toe te schrijven vind ik ook behoorlijk ver gaan, maar kom op, een beetje chauvinistisch mogen we toch wel zijn?

Desalniettemin, fantastische pot voetbal. Van mij hadden beide ploegen het mogen winnen.

boomkat
Mwaa, ik vind nou niet dat Alex zo'n geweldige indruk maakt. Heeft het niveau van zijn PSV tijd niet echt veel meer gehaald. Toch wel redelijk inwisselbaar, maar daar tegenover staat dat Drogba weer hélemaal back is. En dat is eigenlijk wel een enorme verdienste, want een drogba in vorm is een onhoudbaar beest.

Bah Chelsea...

boomkat
Prima club hoor

En dat zeg ik als 'Gunner'.

YES!! Chelsea naar de halve finale! Maar wat een krankzinnige wedstrijd!! Pure reclame voor het voetbal. Fantastisch. Ik verheug me nu al op Chelsea - Barcelona. Vanavond hopelijk ook smullen bij Porto - Manchester. Zou prachtig zijn als Porto het redt.

boomkat schreef:
Mwaa, ik vind nou niet dat Alex zo'n geweldige indruk maakt. Heeft het niveau van zijn PSV tijd niet echt veel meer gehaald.

Niet vergeten dat de Nederlandse competitie niet te vergelijken is met de Engelse. Dat blijkt met heel veel spelers. Ook al hield Alex zich ook goed staande in de CL met psv.

Sir Spamalot (crew)
Het laatste half uur gezien van Chelsea - Liverpool: mijn conclusie

boomkat
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Niet vergeten dat de Nederlandse competitie niet te vergelijken is met de Engelse. Dat blijkt met heel veel spelers. Ook al hield Alex zich ook goed staande in de CL met psv.

Ja dat scheelt zeker. Al had ik daar ook al rekening mee gehouden. Maar ik doelde meer op dat Alex redelijk gewoontjes presteert, inwisselbaar is en dus gewoon puur een voorkeurskeuze van Hiddink is. Geen geniale zet itt Drogba. Waar Alex voorheen, de wedstrijden die hij speelde, ongeveer hetzelfde niveau haalde als nu onder Hiddink, speelt Drogba wel degelijk veel, maar dan ook veel beter. Een andere trainer had gewoon weer een beroep op Anelka gedaan, die het tot dusverre meer dan prima deed.

Er waren nog eens tijden dat PSV AC Milan bijna aankon
en dat Feyenoord nog de UEFA Cup won.

Ja vroeger, vroeger was alles beter.

Ace
Overigens is het vandaag 20 jaar geleden dat het Hillsborough-drama plaats vond. Wanneer je een wedstrijd van Liverpool bezoekt, merk je hoe erg dat nog leeft. Overal word je herinnerd aan 'the 96' met teksten als 'Don't buy the sun', 'Justice for the 96', etc. Tegenover het stadion is een soort info- en herdenkingscentrum "Hillsborough Justice Campaign', erg indrukwekkend. Zo ook de jaarlijkse herdenking op Anfield. Het staat helemaal los van dit gebeuren (gelukkig), maar wat is het toch een fantastiche club met een fantastische aanhang. Ben je daar eenmaal geweest, dan zou je willen dat je daar je seizoenkaart had ipv bij je cluppie hier...

Rico, in september ga je mee he?

Er is toch ook trouwens zo'n rare regel van bijv.
Ajax - Feyenoord 1-1
Feyenoord - Ajax 2-2

Dat dan Ajax door is naar de volgende ronde omdat ze meer uit doelpunten hebben ?
Slaat echt nergens op.

Sowieso moet Ajax door, als ze het al niet meer tegen Feyenoord halen dan weet ik het ook niet meer.

Maar inderdaad uitgescoorde doelpunten tellen dubbel, ik heb de regels ook niet bedacht maar vind het wel wat hebben.

dix
Pooiertje schreef:
Er is toch ook trouwens zo'n rare regel van bijv.
Ajax - Feyenoord 1-1
Feyenoord - Ajax 2-2

Dat dan Ajax door is naar de volgende ronde omdat ze meer uit doelpunten hebben ?
Slaat echt nergens op.

't is een honorering voor aanvallend durven spelen in een uitwedstrijd.

En ook een honorering als je thuis verdedigend speelt.

Niet dus, want die gaat niet door.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:59 uur

geplaatst: vandaag om 18:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.