Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juli 2007, 20:39 uur
Ja, die opmerking van Ducrot inderdaad.
Hilarische televisie. Ben benieuwd naar morgen...
0
geplaatst: 22 juli 2007, 21:06 uur
Lukas schreef:
Die was ook echt
ja...
Boogerd vandaag voor de microfoon: FUCKING KUTFRANSOOS!
(quote)
Die was ook echt
ja...Boogerd vandaag voor de microfoon: FUCKING KUTFRANSOOS!
Erg grappig
. Hij realiseerde zich net te laat dat er een camera bijstond. Maar ik zag eigenlijk niet wat er nu precies gebeurde.
0
geplaatst: 22 juli 2007, 21:08 uur
Volgens mij pakte een franse renner een flesje water voor zijn neus vandaan die hem werd aangereikt.
Fransen zijn niet zo bijzonder populair au peleton.
Hou zou dat nou komen?
Fransen zijn niet zo bijzonder populair au peleton.
Hou zou dat nou komen?
0
geplaatst: 23 juli 2007, 14:58 uur
charlezzz schreef:
even een mailtje naar de nos gestuurd vanochtend....
Geachte heren/dames,
Vanaf het moment dat ik radio luisterde staat juli gelijk voor mij aan de tour. was het als ventje van 7 aan het strand eind jaren zeventig, als student begin jaren negentig en nu als werkend persoon: de tourradio staat aan in juli.
Nu weet ik dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken, en kan ik leven met het feit dat een van de reporters, de heer Jacques Chapel, iemand is die zichzelf graag hoort spreken en zich telkenmale weet te verliezen in even flauwe als irriterende beeldspraak. Soit, that's life, een persoonlijke beleving, en ook niet de reden dat ik mail.
Voor een connaisseur als de heer Chapel en een kwaliteitszender als de NOS is het een gotspe dat ik gisteren de hele middag werd bijgepraat over 'de rus vinikourov' terwijl het toch duidelijk moge zijn dat we het hier zouden moeten hebben over 'de kazach vinokourov'.
Derhalve graag even een update richting de heer Jacques Chapel, zodat ik vanmiddag weer met een gerust hart kan afstemmen op Radio Tour De France.
Met vriendelijke groet,
Charles
even een mailtje naar de nos gestuurd vanochtend....
Geachte heren/dames,
Vanaf het moment dat ik radio luisterde staat juli gelijk voor mij aan de tour. was het als ventje van 7 aan het strand eind jaren zeventig, als student begin jaren negentig en nu als werkend persoon: de tourradio staat aan in juli.
Nu weet ik dat je het niet iedereen naar de zin kunt maken, en kan ik leven met het feit dat een van de reporters, de heer Jacques Chapel, iemand is die zichzelf graag hoort spreken en zich telkenmale weet te verliezen in even flauwe als irriterende beeldspraak. Soit, that's life, een persoonlijke beleving, en ook niet de reden dat ik mail.
Voor een connaisseur als de heer Chapel en een kwaliteitszender als de NOS is het een gotspe dat ik gisteren de hele middag werd bijgepraat over 'de rus vinikourov' terwijl het toch duidelijk moge zijn dat we het hier zouden moeten hebben over 'de kazach vinokourov'.
Derhalve graag even een update richting de heer Jacques Chapel, zodat ik vanmiddag weer met een gerust hart kan afstemmen op Radio Tour De France.
Met vriendelijke groet,
Charles
Geachte heer (Charlezzz),
Dank u voor uw e-mail, die ik inmiddels ter informatie heb doorgestuurd naar de betrokken redactie. Reacties en op- of aanmerkingen, tips en aanbevelingen worden in dank aanvaard.
Met vriendelijke groet,
Meta Beverwijk
NOS Publieksvoorlichting
0
Ace
geplaatst: 23 juli 2007, 15:17 uur
Charlezzz, dank en hulde! Ik heb me zaterdag ook helemaal kapot geergerd tijdens de tijdrit! Nee, doe mij Maarten maar

0
geplaatst: 23 juli 2007, 15:23 uur
Ace schreef:
Charlezzz, dank en hulde! Ik heb me zaterdag ook helemaal kapot geergerd tijdens de tijdrit! Nee, doe mij Maarten maar

om met Ducrot en Dijkstra te spreken "Chapel weet nu hoe hij op de foto staat"
0
Ace
geplaatst: 23 juli 2007, 16:24 uur
Ducrot is weer goed bezig...
In de afdaling:
Dijkstra over een ravijn: Als je hier naar beneden rijdt...
Ducrot: ...dan daal je nog sneller!
Werkelijk waar, net peppi en kokki
In de afdaling:

0
geplaatst: 23 juli 2007, 16:43 uur
Ik heb net ontdekt dat je via de NOS-site de etappe ook live kunt volgen, inclusief TV-beelden. Dat laatste wist ik nog niet. Vind het nu niet zo erg dat ik niet thuis zit. 
Ben benieuwd of Rasmussen mbv Boogerd en Mentsjov nog veel schade kunnen berokkenen bij de andere favorieten.

Ben benieuwd of Rasmussen mbv Boogerd en Mentsjov nog veel schade kunnen berokkenen bij de andere favorieten.
0
geplaatst: 23 juli 2007, 16:49 uur
Ik ben mijn rondemaster vergeten aan te passen gisteren en heb Vino en Cobo in mijn team

0
geplaatst: 23 juli 2007, 16:50 uur
Ace schreef:
In de afdaling:
In de afdaling:

"alle moeders die nu kijken, ga maar iets anders doen"
0
geplaatst: 23 juli 2007, 17:36 uur
Lukas schreef:
Ik ben mijn rondemaster vergeten aan te passen gisteren en heb Vino en Cobo in mijn team

Ik heb het maar opgegeven bij Rondemaster nadat ik het dagen achtereen was vergeten aan te passen.
Chiapucci FC gaat volgend jaar wel weer zijn best doen.

0
geplaatst: 23 juli 2007, 17:58 uur
herman schreef:
Ik heb het maar opgegeven bij Rondemaster nadat ik het dagen achtereen was vergeten aan te passen.
(quote)

Ik heb door Dour vier dagen gemist, maar ik ben sowieso niet al te best bezig

0
geplaatst: 23 juli 2007, 19:56 uur
Ha, bij mij gaat het ook al dramatisch slecht dit jaar. Ik haal elke keer renners uit m'n team die de volgende dag ineens wel goed gaan. Zo had ik gisteren Garate en Vino en vandaag dus niet. 

0
geplaatst: 23 juli 2007, 19:59 uur
Daarom doe ik mee met een spel uit een krant in de regio. Gewoon 20 renners selecteren en daar moet je het de hele tour meedoen. Ik ben lui en heb geen zin om iedere dag van coureurs te verwisselen.
0
Ace
geplaatst: 23 juli 2007, 21:26 uur
Zo is het bij de telegraaf ook. Ik vind dat Rondemaster wel leuk, maar aangezien ik vorige week op vakantie was, is het lastig wisselen. Telegraaf gaat redelijk: rond de 1000e plaats van de 35000. Beetje misgegokt met Valverde als kopman (dubbele punten) en Valjavec die nog maar 1 etappe punten heeft gehaald. Contador doet het wel lekker, want die hebben veel anderen weer niet. Ik heb Rasmussen daarentegen niet.
0
geplaatst: 23 juli 2007, 22:58 uur
Ik sta momenteel 42e van de ruim 6000 deelnemers. 2 jaar geleden werd ik 21e, vorig jaar had ik pech met Ullrich, Basso etc. Ik ben overigens tevreden als ik dit jaar in de top 100 eindig, de meeste sprinters van mij zijn al uitgeschakeld.
0
Ace
geplaatst: 23 juli 2007, 23:40 uur
charlezzz schreef:
Dank u voor uw e-mail, die ik inmiddels ter informatie heb doorgestuurd naar de betrokken redactie. Reacties en op- of aanmerkingen, tips en aanbevelingen worden in dank aanvaard.
Met vriendelijke groet,
Meta Beverwijk
NOS Publieksvoorlichting
(quote)
Met vriendelijke groet,
Meta Beverwijk
NOS Publieksvoorlichting
Het heeft niet echt geholpen helaas! vanmiddag was ie weer bezig met zijn fieniekoerof...!
0
geplaatst: 24 juli 2007, 09:09 uur
Ace schreef:
Het heeft niet echt geholpen helaas! vanmiddag was ie weer bezig met zijn fieniekoerof...!
(quote)
allen aan de mail: [email protected]
0
geplaatst: 24 juli 2007, 09:12 uur
het wachten is nu totdat Zak Sappel de ontdekt dat er in de naam van een vogel in RasMUSsen steekt, en we zijn zoet tot het einde van de toer.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 12:54 uur
charlezzz schreef:
het wachten is nu totdat Zak Sappel de ontdekt dat er in de naam van een vogel in RasMUSsen steekt, en we zijn zoet tot het einde van de toer.
Hoe je het ook wendt of keert, Chapel spreekt alles wel lekker Nederlands uit. Evert ten Napel, die met vlag en wimpel geslaagd is voor zijn cursus Zweedse en Poolse namen uitspreken, is zo mogelijk nog irritanter.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 15:16 uur
0
Ace
geplaatst: 24 juli 2007, 15:24 uur
Lukas schreef:
Joeehoaan Mjeeeeeeeelbuuuuuuuuuuuuuhh
(quote)
Joeehoaan Mjeeeeeeeelbuuuuuuuuuuuuuhh
Ik word gek van die vent. Doe mij maar Theo Reitsma. Ik heb Ten Napel bij psv - aek weleens horen zeggen toen Romario in de rug gedekt werd: "Van achteren gepakt, typisch Grieks"

Nee, de me dan Maarten maar: "Cancellara rijdt alsof tie een brommer heeft ingeslikt"
0
geplaatst: 24 juli 2007, 17:56 uur
Vino is lekker bezig, hij is betrapt op bloeddoping. Wie is er dommer dan een ezel..................Vinokourov. De gehele Astana ploeg stapt op.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:21 uur
Pfft... dag Kloden, dag VIno, dag Kasjetskin... het was ook weer te mooi om waar te zijn allemaal.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:24 uur
herman schreef:
Pfft... dag Kloden, dag VIno, dag Kasjetskin...
Pfft... dag Kloden, dag VIno, dag Kasjetskin...
En vooral: dag mooiste wielertenue van deze Tour.
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:29 uur
Klumpie schreef:
Vino is lekker bezig, hij is betrapt op bloeddoping. Wie is er dommer dan een ezel..................Vinokourov. De gehele Astana ploeg stapt op.
is het dan toch uiteindelijk fini-kourov
0
geplaatst: 24 juli 2007, 18:32 uur
charlezzz schreef:
(quote)
Volgens mij mis je dan een t

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.