MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Joy4ever schreef:
Kampioen worden in de Arena

Zoals Pierre daarnet als analist al zei: hoe ga je dit managen ??? :

AZ wordt morgen toch kampioen

Heerlijk voetbalavondje. In de Kuip had Feyenoord in de eerste helft niets te zoeken, maar kwam knap terug na de rust. Lekkere harde wedstrijd. En dan zien dat Az nog geen kampioen is. Altijd leuk, ook al worden ze het morgen.

Kom net terug van AZ. Wat een stelletje mongolen dat ze dat nog verliezen. Vitesse speelde echt zo kut.

Klumpie schreef:
AZ wordt morgen toch kampioen
Weet ik wel, toch was het leuk geweest dat AZ als beste club van Amsterdam de landstitel zou vieren in de Arena.

stuart
Ik heb wat meer affiniteit met PSV door het verleden, maar ik zou het voor de ontknoping wel mooi vinden als Ajax vandaag in Eindhoven wint; bovendien vind ik anders de manier waarop AZ dan vandaag kampioen zou worden wat 'sneu' en hebben we in Amsterdam dan een echte kampioenswedstrijd...... .

Het is niet eens ondenkbaar dat AZ helemaal geen kampioen wordt. Ze krijgen de 2 moeilijkste wedstrijden van het seizoen nog (Ajax en Twente uit) en als het op de laatste dag aankomt tegen Heerenveen kan de spanning ze opnieuw te machtig worden.

Ik denk eigenlijk dat vanmiddag de grootste kans is om kampioen te worden, maar als Ajax dat mocht winnen kon het nog wel is echt spannend worden.

Nederlanders maken het bont in Lokeren
zo 19/04/09 - Lokeren-Germinal Beerschot (1-0) is zaterdag tien minuten stilgelegd omdat supporters het veld waren opgerend. Onder de heethoofden bevonden zich ook een 60-tal aanhangers van NAC Breda.
De Nederlandse fans kwamen verbroederen met de supporters van Lokeren.
Voor de wedstrijd maakten de fans van NAC het al bont in de Lokerse binnenstad, omdat supporters de toegang werd geweigerd tot sommige cafés.

Tijdens de match jutten de fans van NAC de supporters van Germinal Beerschot op. De politie moest tussenbeide komen en pakte enkele supporters op.

Wat doen NAC-supporters in Lokeren ??

Ik weet het niet, maar je ziet het vaker. Zo weet ik ook dat er wel eens FC Den Bosch supporters naar Luik gaan (Standaard) en andersom. Het is een soort van samenwerking tussen de supporters.

Waarom bestaan zulke types toch ?

(en daarmee doel ik niet op het exchange-project, maar op deze beelden:
sporza.be - Nederlanders maken het bont in Lokeren )

Overigens wordt de Amstel Gold Race op dit moment gereden !

Mijn favorieten: Gilbert, Cunego, Gesink, Van Avermaet, Valverde.

Ik zet in op Joaquin Rodriguez van Caisse D'Epargne.

En Rebellin zal er ook weer bijzitten, net als de Schleck broers.

Ace
az

Maar goed, de Amstel Gold Race, mijn favorieten: Valverde, Gesink, Andy Schleck, Evans, Cunego

Poles Apart schreef:
Ik zet in op Joaquin Rodriguez van Caisse D'Epargne.

En Rebellin zal er ook weer bijzitten, net als de Schleck broers.

Zal die Rodriguez van je niet moeten knechten voor Valverde?

Volgens mij is Frank Schleck nog geblesseerd, of is hij weer fit?

Ace schreef:
Volgens mij is Frank Schleck nog geblesseerd, of is hij weer fit?

Gevallen. En hard.

Met een tussenstand in de 2e helft van 4-1 in het voordeel van PSV wil ik hier vast de eerste zijn die AZ feliciteert met het behaalde kampioenschap.

Dj2Jelle
En ik de 2e, terwijl ik een traantje wegpink .

Herstel, 5-1 alweer

Maakt de treurnis van de Amstel Gold Race weer wat draaglijker...

5-1

Fantastisch!!!

Wat kan ik toch van ajax genieten dit seizoen, hehehe

RedLightCityBoy
ze hebben goed gespeelt dit hele seizoen hoor. alleen nu is het ''denk'' ik rampzalig slecht. Heb geen canal + ofzo

Ik wil AZ feliciteren met het behaalde kampioenschap.

Deze wedstrijd doet weer pijn voor mij als Ajacied. Maar goed, volgend jaar beter? (dit zeg ik al heel wat jaren )

AZ kampioen!!! en wat een prachtige overwinning van psv

Ai en daar is de 6-2

Ajax Wat een stelletje klungels

Zo, die 3 punten blijven mooi in Eindhoven.

Als er hier AZ fans zijn, van harte gefeliciteerd! Het is logisch dat je, als club buiten de traditionele top 3, tijdens een kampioenswedstrijd bezwijkt onder de druk, maar over het hele seizoen gezien is AZ gewoon het beste geweest. Geniet ervan.

RedLightCityBoy schreef:
ze hebben goed gespeelt dit hele seizoen hoor. alleen nu is het ''denk'' ik rampzalig slecht. Heb geen canal + ofzo

Goed gespeeld? Bij vlagen, herstel: vlaagjes. Het seizoen van ajax is nog niet zo erg als dat van Feyenoord, maar in amsterdam hebben ze ook weer hopeloos gefaald.

Az gefeliciteerd! Terechte kampioen (al is het altijd terecht als je over 34 wedstrijden kampioen wordt).

RedLightCityBoy
Joy4ever schreef:
(quote)
Ajax Wat een stelletje klungels

Dat jij Ajax haat weten we nou inmiddels ookwel zeg, tjonge jonge jonge wat een prototype

Ajax bezwijkt ook nogal onder de druk. Als je zo omgaat met de enige kans om nog eventueel kampioen te worden... tsja.

Maar wel een erg leuke wedstrijd . Dadelijk nog even nagenieten van de samenvatting. Die beteuterde Amsterdamse gezichtjes vervelen nooit.

RedLightCityBoy schreef:
(quote)

Dat jij Ajax haat weten we nou inmiddels ookwel zeg, tjonge jonge jonge wat een prototype
Haten is een groot woord RedLight. Met de begroting en de selectie die Ajax heeft is dit een uitermate treurig seizoen. Ik krijg nog bijna medelijden met ze. Mij benieuwen wie de opvolger van Van Basten wordt. Als ze echt ballen hebben vragen ze Ome Co.

Er is helemaal niks mis met het haten van Ajax. 6-2 keurige uitslag.
Hulde aan AZ en niet te vergeten volgens mij staat Feyenoord weer in het linkse rijtje.

stuart
Mooi voor PSV, stom van Ajax en zijn ze weer niet aanwezig op belangrijke momenten (of konden ze niet beter ); heb je de kans om de competitie nog wat spannend te maken, geef je niet thuis. AZ is overigens wel de verdiende kampioen, maar wat op een minder leuke manier dit weekend.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:50 uur

geplaatst: vandaag om 23:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.