Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2009, 23:12 uur
Zoals Pierre daarnet als analist al zei: hoe ga je dit managen ???
:
0
geplaatst: 19 april 2009, 00:45 uur
Heerlijk voetbalavondje. In de Kuip had Feyenoord in de eerste helft niets te zoeken, maar kwam knap terug na de rust. Lekkere harde wedstrijd. En dan zien dat Az nog geen kampioen is. Altijd leuk, ook al worden ze het morgen. 

0
geplaatst: 19 april 2009, 02:12 uur
Kom net terug van AZ. Wat een stelletje mongolen dat ze dat nog verliezen. Vitesse speelde echt zo kut.
0
geplaatst: 19 april 2009, 08:35 uur
Weet ik wel, toch was het leuk geweest dat AZ als beste club van Amsterdam de landstitel zou vieren in de Arena.
0
stuart
geplaatst: 19 april 2009, 08:39 uur
Ik heb wat meer affiniteit met PSV door het verleden, maar ik zou het voor de ontknoping wel mooi vinden als Ajax vandaag in Eindhoven wint; bovendien vind ik anders de manier waarop AZ dan vandaag kampioen zou worden wat 'sneu' en hebben we in Amsterdam dan een echte kampioenswedstrijd......
.
.
0
geplaatst: 19 april 2009, 09:07 uur
Het is niet eens ondenkbaar dat AZ helemaal geen kampioen wordt. Ze krijgen de 2 moeilijkste wedstrijden van het seizoen nog (Ajax en Twente uit) en als het op de laatste dag aankomt tegen Heerenveen kan de spanning ze opnieuw te machtig worden.
Ik denk eigenlijk dat vanmiddag de grootste kans is om kampioen te worden, maar als Ajax dat mocht winnen kon het nog wel is echt spannend worden.
Ik denk eigenlijk dat vanmiddag de grootste kans is om kampioen te worden, maar als Ajax dat mocht winnen kon het nog wel is echt spannend worden.
0
geplaatst: 19 april 2009, 13:33 uur
Nederlanders maken het bont in Lokeren
zo 19/04/09 - Lokeren-Germinal Beerschot (1-0) is zaterdag tien minuten stilgelegd omdat supporters het veld waren opgerend. Onder de heethoofden bevonden zich ook een 60-tal aanhangers van NAC Breda.
De Nederlandse fans kwamen verbroederen met de supporters van Lokeren.
Voor de wedstrijd maakten de fans van NAC het al bont in de Lokerse binnenstad, omdat supporters de toegang werd geweigerd tot sommige cafés.
Tijdens de match jutten de fans van NAC de supporters van Germinal Beerschot op. De politie moest tussenbeide komen en pakte enkele supporters op.
Wat doen NAC-supporters in Lokeren ??
zo 19/04/09 - Lokeren-Germinal Beerschot (1-0) is zaterdag tien minuten stilgelegd omdat supporters het veld waren opgerend. Onder de heethoofden bevonden zich ook een 60-tal aanhangers van NAC Breda.
De Nederlandse fans kwamen verbroederen met de supporters van Lokeren.
Voor de wedstrijd maakten de fans van NAC het al bont in de Lokerse binnenstad, omdat supporters de toegang werd geweigerd tot sommige cafés.
Tijdens de match jutten de fans van NAC de supporters van Germinal Beerschot op. De politie moest tussenbeide komen en pakte enkele supporters op.
Wat doen NAC-supporters in Lokeren ??
0
geplaatst: 19 april 2009, 13:36 uur
Ik weet het niet, maar je ziet het vaker. Zo weet ik ook dat er wel eens FC Den Bosch supporters naar Luik gaan (Standaard) en andersom. Het is een soort van samenwerking tussen de supporters.
0
geplaatst: 19 april 2009, 13:49 uur
Waarom bestaan zulke types toch ? 
(en daarmee doel ik niet op het exchange-project, maar op deze beelden:
sporza.be - Nederlanders maken het bont in Lokeren )

(en daarmee doel ik niet op het exchange-project, maar op deze beelden:
sporza.be - Nederlanders maken het bont in Lokeren )
0
geplaatst: 19 april 2009, 13:52 uur
Overigens wordt de Amstel Gold Race op dit moment gereden !
Mijn favorieten: Gilbert, Cunego, Gesink, Van Avermaet, Valverde.
Mijn favorieten: Gilbert, Cunego, Gesink, Van Avermaet, Valverde.
0
geplaatst: 19 april 2009, 13:56 uur
Ik zet in op Joaquin Rodriguez van Caisse D'Epargne.
En Rebellin zal er ook weer bijzitten, net als de Schleck broers.
0
Ace
geplaatst: 19 april 2009, 14:51 uur
az 
Maar goed, de Amstel Gold Race, mijn favorieten: Valverde, Gesink, Andy Schleck, Evans, Cunego
Zal die Rodriguez van je niet moeten knechten voor Valverde?
Volgens mij is Frank Schleck nog geblesseerd, of is hij weer fit?

Maar goed, de Amstel Gold Race, mijn favorieten: Valverde, Gesink, Andy Schleck, Evans, Cunego
Poles Apart schreef:
Zal die Rodriguez van je niet moeten knechten voor Valverde?
Volgens mij is Frank Schleck nog geblesseerd, of is hij weer fit?
0
geplaatst: 19 april 2009, 15:33 uur
0
geplaatst: 19 april 2009, 17:51 uur
Met een tussenstand in de 2e helft van 4-1 in het voordeel van PSV wil ik hier vast de eerste zijn die AZ feliciteert met het behaalde kampioenschap.
0
geplaatst: 19 april 2009, 17:57 uur
Herstel, 5-1 alweer 
Maakt de treurnis van de Amstel Gold Race weer wat draaglijker...

Maakt de treurnis van de Amstel Gold Race weer wat draaglijker...
0
geplaatst: 19 april 2009, 18:02 uur
5-1 
Fantastisch!!!
Wat kan ik toch van ajax genieten dit seizoen, hehehe

Fantastisch!!!
Wat kan ik toch van ajax genieten dit seizoen, hehehe
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 19 april 2009, 18:05 uur
ze hebben goed gespeelt dit hele seizoen hoor.
alleen nu is het ''denk'' ik rampzalig slecht. Heb geen canal + ofzo 
0
geplaatst: 19 april 2009, 18:07 uur
Ik wil AZ feliciteren met het behaalde kampioenschap.
Deze wedstrijd doet weer pijn voor mij als Ajacied. Maar goed, volgend jaar beter? (dit zeg ik al heel wat jaren
)
Deze wedstrijd doet weer pijn voor mij als Ajacied. Maar goed, volgend jaar beter? (dit zeg ik al heel wat jaren
)
0
geplaatst: 19 april 2009, 18:35 uur
Zo, die 3 punten blijven mooi in Eindhoven. 
Als er hier AZ fans zijn, van harte gefeliciteerd! Het is logisch dat je, als club buiten de traditionele top 3, tijdens een kampioenswedstrijd bezwijkt onder de druk, maar over het hele seizoen gezien is AZ gewoon het beste geweest. Geniet ervan.

Als er hier AZ fans zijn, van harte gefeliciteerd! Het is logisch dat je, als club buiten de traditionele top 3, tijdens een kampioenswedstrijd bezwijkt onder de druk, maar over het hele seizoen gezien is AZ gewoon het beste geweest. Geniet ervan.
0
geplaatst: 19 april 2009, 18:36 uur
RedLightCityBoy schreef:
Goed gespeeld? Bij vlagen, herstel: vlaagjes. Het seizoen van ajax is nog niet zo erg als dat van Feyenoord, maar in amsterdam hebben ze ook weer hopeloos gefaald.
Az gefeliciteerd! Terechte kampioen (al is het altijd terecht als je over 34 wedstrijden kampioen wordt).
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 19 april 2009, 18:39 uur
Joy4ever schreef:
Wat een stelletje klungels
(quote)
Ajax
Wat een stelletje klungels
Dat jij Ajax haat weten we nou inmiddels ookwel zeg, tjonge jonge jonge wat een prototype

0
geplaatst: 19 april 2009, 18:41 uur
Ajax bezwijkt ook nogal onder de druk. Als je zo omgaat met de enige kans om nog eventueel kampioen te worden... tsja.
Maar wel een erg leuke wedstrijd
. Dadelijk nog even nagenieten van de samenvatting. Die beteuterde Amsterdamse gezichtjes vervelen nooit.
Maar wel een erg leuke wedstrijd
. Dadelijk nog even nagenieten van de samenvatting. Die beteuterde Amsterdamse gezichtjes vervelen nooit.
0
geplaatst: 19 april 2009, 18:52 uur
RedLightCityBoy schreef:
Dat jij Ajax haat weten we nou inmiddels ookwel zeg, tjonge jonge jonge wat een prototype
Haten is een groot woord RedLight. Met de begroting en de selectie die Ajax heeft is dit een uitermate treurig seizoen. Ik krijg nog bijna medelijden met ze. Mij benieuwen wie de opvolger van Van Basten wordt. Als ze echt ballen hebben vragen ze Ome Co.(quote)
0
geplaatst: 19 april 2009, 18:56 uur
Er is helemaal niks mis met het haten van Ajax. 6-2 keurige uitslag.
Hulde aan AZ en niet te vergeten volgens mij staat Feyenoord weer in het linkse rijtje.
Hulde aan AZ en niet te vergeten volgens mij staat Feyenoord weer in het linkse rijtje.
0
stuart
geplaatst: 19 april 2009, 18:57 uur
Mooi voor PSV, stom van Ajax en zijn ze weer niet aanwezig op belangrijke momenten (of konden ze niet beter
); heb je de kans om de competitie nog wat spannend te maken, geef je niet thuis. AZ is overigens wel de verdiende kampioen, maar wat op een minder leuke manier dit weekend.
); heb je de kans om de competitie nog wat spannend te maken, geef je niet thuis. AZ is overigens wel de verdiende kampioen, maar wat op een minder leuke manier dit weekend.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.