Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2009, 19:05 uur
herman schreef:
Ik geef Arsenal wel een goed kans tegen ManU, dat de laatste tijd niet echt spetterend speelt.
Ik geef Arsenal wel een goed kans tegen ManU, dat de laatste tijd niet echt spetterend speelt.
Dat was inderdaad zo tot afgelopen zaterdag, toen ze een achterstand bij rust van 0-2 tegen Spurs geniaal wegpoetsten met maar liefst vijf doelpunten in een helft. Echt een prachtige wedstrijd om te zien.
0
boomkat
geplaatst: 29 april 2009, 20:06 uur
En dan, Man U is gewoon kut.
Over gisteren kan ik ook al weinig fatsoenlijks kwijt. Kut wedstrijd 1e klas. Ik weet niet wat saaier was; het geforceerd aanvallende Barca of het ultra defensieve Chelsea. Beide spelstijlen kan ik prima van genieten, maar dit was gewoon kut met peren. Er zat ook totaal geen spirit in deze wedstrijd.
Over gisteren kan ik ook al weinig fatsoenlijks kwijt. Kut wedstrijd 1e klas. Ik weet niet wat saaier was; het geforceerd aanvallende Barca of het ultra defensieve Chelsea. Beide spelstijlen kan ik prima van genieten, maar dit was gewoon kut met peren. Er zat ook totaal geen spirit in deze wedstrijd.
0
geplaatst: 29 april 2009, 20:14 uur
Bijzonder knappe prestatie van Guus gisteren; resultaat boven schoonheid en geen tegengoal krijgen in de grootste voetbaltempel die er is. Wedstrijd was natuurlijk saai verder, maar tactisch had Guus het weer eens voor elkaar.
Edit:
Edit:
Reijersen schreef:
Wat een ongelooflijk teleurstellend afbraakvoetbal van Chelsea vanavond
Ik hoop nu zo dat ze eruit vliegen volgende week. Bah!
Wat een ongelooflijk teleurstellend afbraakvoetbal van Chelsea vanavond
Ik hoop nu zo dat ze eruit vliegen volgende week. Bah! VanDeGriend schreef:
Ja wat een drama. Met zulke voetballers zo spelen terwijl je weet dat 8 miljard mensen kijken
Dan snap je er niet veel van.Ja wat een drama. Met zulke voetballers zo spelen terwijl je weet dat 8 miljard mensen kijken
0
geplaatst: 29 april 2009, 20:33 uur
Vince vega schreef:
Dat was inderdaad zo tot afgelopen zaterdag, toen ze een achterstand bij rust van 0-2 tegen Spurs geniaal wegpoetsten met maar liefst vijf doelpunten in een helft. Echt een prachtige wedstrijd om te zien.
(quote)
Geniaal .. pff, als ze die penalty (die er overigens totaal geen was) niet krijgen, wint Tottenham waarschijnlijk. Ze hadden Man U & zelf tha gay totaal onder controle.
0
Ace
geplaatst: 30 april 2009, 01:39 uur
Ploppesteksel schreef:
Geniaal .. pff, als ze die penalty (die er overigens totaal geen was) niet krijgen, wint Tottenham waarschijnlijk. Ze hadden Man U & zelf tha gay totaal onder controle.
(quote)
Als Rensenbrink in 1978 tegen Argentinie niet op de paal had geschoten...
0
geplaatst: 30 april 2009, 01:40 uur
Leek me wel een penalty voor zo ver ik me kan herrineren, Gomes raakte hem gewoon, hoe erg hij ook bezwaar maakt.
Gun het Tottenham wel meer, prachtige club met een prachtig shirt.
Gun het Tottenham wel meer, prachtige club met een prachtig shirt.
0
geplaatst: 30 april 2009, 19:30 uur
Inderdaad Ace, het is praten achteraf maar in dit geval was het wel een extreme twist, dus tóch het vermelden waard, vond ik.
YouTube - Manchester United vs Tottenham 5-2 all goals
(penalty op 3:20)
YouTube - Manchester United vs Tottenham 5-2 all goals
(penalty op 3:20)
0
geplaatst: 2 mei 2009, 21:55 uur
Net zo ongeveer de wedstrijd van het jaar mogen zien:
Real Madrid - Barcelona 2-6
Zowel qua score als spel heeft barca de spelers van Real alle hoeken van het veld laten zien, werkelijk magistraal.
Real Madrid - Barcelona 2-6
Zowel qua score als spel heeft barca de spelers van Real alle hoeken van het veld laten zien, werkelijk magistraal.
0
geplaatst: 3 mei 2009, 12:55 uur
Mooie score! Barca is verreweg de mooiste club van de 2. En de betere momenteel.
0
geplaatst: 3 mei 2009, 13:35 uur
http://www.tourchampion.net
Voor de liefhebbers van de Giro die deze zaterdag begint, misschien een pronostiekje wagen?
Voor de liefhebbers van de Giro die deze zaterdag begint, misschien een pronostiekje wagen?
0
geplaatst: 3 mei 2009, 14:21 uur
Mijn prognose is dat 2 mensen uit de top 10 op doping worden betrapt. 
En ik hoop echt dat Barcelona de volgende wedstrijd ook zo te keer gaat. Maar het zal wel lastiger worden.

En ik hoop echt dat Barcelona de volgende wedstrijd ook zo te keer gaat. Maar het zal wel lastiger worden.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 mei 2009, 14:32 uur
Barcelona moet doorgaan tegen Chelsea, ik heb zopas de samenvatting op tv gezien: Real Madrid-Barcelona. Mijn hoed af voor dit toverachtige Barcelona...
0
BPDD
geplaatst: 3 mei 2009, 15:37 uur
Ploppesteksel schreef:
O begint dit weer!
Vorig jaar Tour, Zwitserland en Vuelta meegespeeld.
@Ploppekestelsel
kijken wie het het beste gaat doen?
Trouwens Twente 1-0 voor, en......... Ajax 2-0 achter

0
geplaatst: 3 mei 2009, 15:45 uur
Mooie tussenstanden, idd. Al zal het me nog niets verbazen als 020 met 2-4 wint.
0
BPDD
geplaatst: 3 mei 2009, 15:50 uur
Inmiddels gaat het in Enschede helemaal de goede kant op nu Swerts eruit gestuurd is 

0
geplaatst: 3 mei 2009, 16:26 uur
Wat een nachtmerrie zeg, met 4-0 er af gaan tegen Sparta. Petje af voor die ploeg hoor, gelukkig hebben zij wel laten zien dat ze kunnen strijden. En Ajax moet zich diep, diep gaan schamen.
0
geplaatst: 3 mei 2009, 16:26 uur
Mijn complimenten aan FC Twente en de felicitaties aan alle supporters! Evenzo voor Ajax, een mooie herhaling van 2 jaar geleden toen ze op dezelfde manier de boot ingingen bij Sparta. 

0
geplaatst: 3 mei 2009, 16:31 uur
Feyenoord staat nu zelfs 7e. Vooraf natuurlijk een zeer slechte prestatie, maar mijn complimenten voor Vlemmings.
0
geplaatst: 3 mei 2009, 18:22 uur
Terecht dat Twente vCL gaat spelen. Dat zooitje uit Amsterdam heeft zichzelf vandaag weer compleet belachelijk gemaakt. Voor Marco zal het nu echt einde verhaal zijn. Onderin is het nog wel razend spannend. Vier ploegen die volgende week rechtstreeks kunnen degraderen.
0
geplaatst: 3 mei 2009, 18:53 uur
Maar goed, Feyenoord zal wel van Roda winnen. Roda wint nooit in de Kuip en Feyenoord zal er alles aan doen om de play-offs te halen.
0
geplaatst: 3 mei 2009, 18:57 uur
Eigenlijk staat Ajax nog 2 plekjes te hoog, als je weet hoe ze dit seizoen zijn afgeslacht in Heerenveen en Eindhoven...
Misschien zou Ajax beter af zijn als ze Co Adriaanse terughalen, maar die zal wellicht naar AZ gaan.
Misschien zou Ajax beter af zijn als ze Co Adriaanse terughalen, maar die zal wellicht naar AZ gaan.
0
geplaatst: 3 mei 2009, 19:20 uur
Sjongejongejonge. Ik schaam me er haast voor ajacied te zijn. Mijn felicitaties in de richting van Enschede.
0
geplaatst: 3 mei 2009, 19:30 uur
En als van Basten aanblijft dan volgt vrees ik volgend jaar weer zo'n seizoen. Ik kan met de beste wil ter wereld echt geen enkele lijn of visie in het elftal ontdekken, dat vind ik eigenlijk een nog treurigere constatering dan het feit dat ze geen CL halen.
0
geplaatst: 3 mei 2009, 19:43 uur
BPDD schreef:
O begint dit weer!
@Ploppekestelsel
(quote)
O begint dit weer!
@Ploppekestelsel
Ik denk dat het mogelijk is om een Subleague op te richten, die uiteraard MusicMeter gaat heten. Echter wel pas vanaf dat de Giro bezig is, dus misschien alvast je team klaarzetten

PS: De zege op pronoweb.be is ook niet meer veraf

0
geplaatst: 3 mei 2009, 21:20 uur
El Ninjo schreef:
En als van Basten aanblijft dan volgt vrees ik volgend jaar weer zo'n seizoen. Ik kan met de beste wil ter wereld echt geen enkele lijn of visie in het elftal ontdekken, dat vind ik eigenlijk een nog treurigere constatering dan het feit dat ze geen CL halen.
Maar hoelang is er al geen lijn meer te ontdekken in amsterdam? Onder ten Cate was het niet anders. Het ergste dat je van Basten kwalijk kunt nemen zijn de aankopen. Die waren namelijk belachelijk.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 3 mei 2009, 21:24 uur
Ploppesteksel schreef:
Ik denk dat het mogelijk is om een Subleague op te richten, die uiteraard MusicMeter gaat heten. Echter wel pas vanaf dat de Giro bezig is, dus misschien alvast je team klaarzetten
(quote)

Inderdaad, die eerste plaats kan je bijna niet meer ontglippen maar met de ploeg MusicMeter doen we het toch ook uitstekend. Ik ken weinig van wielrennen, maar mocht je kandidaten nodig hebben voor tourchampion.net, stel ik me hierbij kandidaat voor de op te richten ploeg. Met sportieve groeten, de Sir.
0
geplaatst: 3 mei 2009, 21:25 uur
Nicolage Rico schreef:
Het ergste dat je van Basten kwalijk kunt nemen zijn de aankopen. Die waren namelijk belachelijk.
Het ergste dat je van Basten kwalijk kunt nemen zijn de aankopen. Die waren namelijk belachelijk.
Dat gehannes met die twee keepers mag je 'm toch ook aanrekenen lijkt mij. Dat heeft zeker 3 punten gekost. Ook andere spelers worden daar onzeker van.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.