MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Tsja, ik denk dat ze in Volendam niet echt blij zijn met Tiendalli, wat een prutser... Eerst 5 meter achter je lijn staan, waardoor je de buitenspelval opheft, 1-0. Vervolgens op een opzichtige en domme manier een overtreding maken op een doorgebroken speler (al ging Timmer ook niet echt vrijuit), 2-0 en met 10 man verder. Tsja dan wordt het al heel lastig. Had er een fatsoenlijke rechtsback gestaan, had Feyenoord de wedstrijd gewoon gewonnen. Ik hoop echt dat ze, ondanks de financiële situatie, ergens nog een paar knaken vinden om een fatsoenlijke rechtsback te kopen, dat is nog een grotere noodzaak dan een keeper of een spits.

Titmeister schreef:
Ik hoop echt dat ze, ondanks de financiële situatie, ergens nog een paar knaken vinden om een fatsoenlijke rechtsback te kopen, dat is nog een grotere noodzaak dan een keeper of een spits.

Fernandez zal heus wel komen. Of hij een echte versterking is, moet nog blijken.

Mja, beter dan Tiendalli, Lucius, Greene en Leerdam is ie iig wel... Een echte topper vind ik m ook niet, maar daar is dan ook geen geld voor.

Leerdam is nog erg jong en doet het niet eens zo slecht. Mooi om achter de hand te hebben, al zie ik hem niet uitgroeien tot een medogenloze verdediger.

Ace
Ik vond Blom ook zeer dubieus fluiten, maar daar had roda net zoveel last van. Niet zo zeuren, Ricootje van me... Die Tiendalli was helemaal om je te bescheuren

Ace schreef:
Ik vond Blom ook zeer dubieus fluiten, maar daar had roda net zoveel last van. Niet zo zeuren, Ricootje van me... Die Tiendalli was helemaal om je te bescheuren

Ik was al blij met het nieuws dat hij mocht vertrekken. Helaas krijgt hij alsnog speeltijd. Dat eerste doelpunt... pfff, met dat buitenspelvalmomentje. Over het tweede doelpunt hebben we het maar helemaal niet meer...

Utrecht heeft zich teruggetrokken uit de play-offs, omdat de KNVB er telkens onzin over uitkraamt, met alle nieuwe regels, etc.

Ace schreef:
Nee Timmer dan.
Als die van zijn doellijn af moet krijgt zijn onderbroek sproetjes. Over prutser gesproken.

rayman schreef:
(quote)
Nee Timmer dan.
Als die van zijn doellijn af moet krijgt zijn onderbroek sproetjes. Over prutser gesproken.

Toch vind ik het een fout van Tiendalli. Schiet voor mijn apart die bal richting het Kasteel.

Nicolage Rico schreef:
Leerdam is nog erg jong en doet het niet eens zo slecht. Mooi om achter de hand te hebben, al zie ik hem niet uitgroeien tot een medogenloze verdediger.

Het is idd meer een middenvelder dan een verdediger. Zie hem persoonlijk op z'n best uitgroeien tot bruikbare speler voor Feyenoord, hij heeft niet het talent van leeftijdsgenoten Fer en Wijnaldum. Maar wat mij betreft mag ie blijven, maar niet als basisspeler, want daarvoor komt ie nog tekort...

Waar heb je dat nieuws van Utrecht vandaan?

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Toch vind ik het een fout van Tiendalli. Schiet voor mijn apart die bal richting het Kasteel.
In zoverre, dat Tiendalli had kunnen weten dat Timmer toch niet uit zijn hok komt. Maar hij liep ver buiten de 16 al te zwaaien: Henkie, kom dan.
Nou, Henkie komt dus niet. En is Tiendalli de lul.

voetbalprimeur.nl

Ik vind Fer overigens geen topper, hoor. Iedereen praat wel over zijn talent, maar hij wisselt goede momenten veel te vaak af met slechte. De slechte momenten zijn in de meerderheid. Hij verliest veel te vaak de bal, ook op cruciale momenten. Wijnaldum heeft enorm veel talent, maar moet nooit meer op de rechtsbuitenpositie worden neergezet.

rayman schreef:
(quote)
In zoverre, dat Tiendalli had kunnen weten dat Timmer toch niet uit zijn hok komt. Maar hij liep ver buiten de 16 al te zwaaien: Henkie, kom dan.
Nou, Henkie komt dus niet. En is Tiendalli de lul.

Timmer had mee moeten doen, maar het waren fracties van seconden van het moment dat hij zwaaide tot het moment dat hij ineens op de grond lag met Hadouir op zijn rug.

Valverde niet welkom in Tour de France. Alejandro is voor twee jaar geschorst door het Italiaans Olympisch comité. De straf geldt alleen voor wedstrijden op Italiaanse bodem. Aangezien de Tour de France ook Italië aandoet dit jaar heeft de organisatie besloten dat Valverde niet welkom is. Zucht.

Nicolage Rico schreef:
Utrecht heeft zich teruggetrokken uit de play-offs, omdat de KNVB er telkens onzin over uitkraamt, met alle nieuwe regels, etc.

Wat een mooi statement. Heerenveen wilde ook al niet meedoen en stroomt liever wat eerder in volgend seizoen. Zou me echt heel erg verbazen als de plays offs nu niet worden afgeschaft.

Dat 'nieuws' van FC Utrecht is anders niet meer terug te vinden op voetbalprimeur.nl en ook op teletekst, vi.nl of de site van Utrecht is niks te zien.

Jammer, want het zou een mooi statement geweest zijn...

Nicolage Rico schreef:
Wens de vader van de gedachte?

Zou kunnen. Het is niet 100% betrouwbaar nieuws, waarschijnlijk. Ik lees het niet op andere sites...

Nicolage Rico schreef:
voetbalprimeur.nl

Ik vind Fer overigens geen topper, hoor. Iedereen praat wel over zijn talent, maar hij wisselt goede momenten veel te vaak af met slechte. De slechte momenten zijn in de meerderheid. Hij verliest veel te vaak de bal, ook op cruciale momenten. Wijnaldum heeft enorm veel talent, maar moet nooit meer op de rechtsbuitenpositie worden neergezet.

Mwa hij is idd nog te nonchalant soms, maar fysiek erg sterk en heeft bovendien een goed overzicht, iets wat veel spelers missen. Ik denk dat Fer wel kan uitgroeien tot een belangrijke speler voor Feyenoord...

Nicolage Rico schreef:
Zou kunnen. Het is niet 100% betrouwbaar nieuws, waarschijnlijk. Ik lees het niet op andere sites...

Op de site van de FC U wordt aangegeven hoe en waar de kaarten voor de nacompetitie kunnen worden gekocht, alsmede dat er op veel supporters wordt gerekend voor de eerste wedstrijd tegen de FC oet Grunn..

Lijkt me typisch een geval van "wishful thinking" of een hoax.

Buiten BPDD & mezelf nog ingeschrevenen bij Tourchampion ?
Stuur je ploegnaam in PM of zet hem hier in dit topic, dan kan ik je toevoegen bij de MuMe-subleague

Mjuman schreef:
(quote)

Op de site van de FC U wordt aangegeven hoe en waar de kaarten voor de nacompetitie kunnen worden gekocht, alsmede dat er op veel supporters wordt gerekend voor de eerste wedstrijd tegen de FC oet Grunn..

Lijkt me typisch een geval van "wishful thinking" of een hoax.

Waarschijnlijk gewoon een fout op een site, inderdaad.

boomkat
Nog iemand die Henkie Timmer voor mij in elkaar wilt meppen?

Mooie overwinning van Menchov vandaag! Het aantal kanshebbers is al na 5 dagen teruggebracht tot 5 (Di Luca, Basso, Menchov, Leipheimer en Sastre), lijkt het...

BPDD
Indrukwekkende Menchov inderdaad.
Misschien dat Rogers en Lövkvist nog mee kunnen voor de eindzege, al denk ik dat ze bergop nog wel flink wat gaan verliezen.

In Tourchampion gaat het overigens ook goed, in de etappe van vandaag als 54ste uit een kleine 7000 deelnemers geëindigd.

Ja, mooi team heb je daar, BPDD:).
Brajkovic blijft jammer genoeg bij Lance, al heb ik de indruk dat hij echt wel beter kan ! Dacht dat Arroyo het bergop niet echt goed zou doen, maar dus wel. Lövkvist

En daar gaat Van Gaal

Nou, dan kan AZ op zoek naar een nieuwe trainer. Adriaanse wil eerst nadenken over zijn toekomst, Advocaat gaat naar Belgie. Blijven weinig fatsoenlijke trainers over zo. Wellicht kan Henk van Stee terugkeren op het oude nest, die is nog vrij.

Of Marco van Basten

Haha, niet eens aan gedacht. Volgens mij kan Van Basten nog het beste assistent van Rijkaard worden o.i.d.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:15 uur

geplaatst: vandaag om 02:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.