MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
haveman
herman schreef:
Nou, dan kan AZ op zoek naar een nieuwe trainer. Adriaanse wil eerst nadenken over zijn toekomst, Advocaat gaat naar Belgie. Blijven weinig fatsoenlijke trainers over zo. Wellicht kan Henk van Stee terugkeren op het oude nest, die is nog vrij.

Meen je dat serieus? Van Stee?

AZ moet koste wat kost Adriaanse halen.

herman schreef:
Blijven weinig fatsoenlijke trainers over zo.

Martin Jol wellicht?

Willem van Hanegem voor AZ en Aad de Mos voor Ajax

lebowski schreef:
(quote)

Martin Jol wellicht?
Die schijnt het wel wat beu te zijn in Duitsland. Zou een goeie zijn.

haveman schreef:
Meen je dat serieus? Van Stee?

Nee, natuurlijk niet.

Martin Jol zou geweldig zijn, maar die zit toch wel goed in Hamburg?

dix
Dennis Bergkamp heeft net z'n papieren gehaald. Niets voor Ajax ?
...en voor AZ .... Klinsmann ? We hebben ook Laudrup nog in de markt.

Zelden zo'n trainercrisis meegemaakt, zou nog wel eens heel zuur kunnen worden voor AZ én Ajax..

Ramos komt ook weer vrij van de zomer. Wellicht is dat wat.

Of die coach van Manchester City, want die zal ook wel ingewisseld worden binnenkort. Kan 'ie meteen Nigel de Jong mee terugnemen.

Of Gert-Jan Verbeek (ze zoeken bij Ajax toch een trainer die discipline hoog in het vaandel heeft).

Nou, fysieke kracht kunnen ze wel gebruiken bij die lichtgewichtjes

AZ wil Verbeek.

Ze zijn al bezig met de fitnessruimte.

En Ajax gaat nu voor Morten Olsen.
Laudrup schijnt ook afgezegd te hebben.

Van Gaal kiest voor Andries Jonker als assistent en wil Romero, Suarez en ... Emanuelson

Ajax kan ook Laudrup van zijn lijstje schrappen. Jammer.

Van Gaal zou ook Arveladze en Frans Hoek mee willen nemen. Dat van Romero snap ik wel, in Bayern hebben ze wel een keepersprobleem. Rensing is toch niet zo bevallen. Ik las ook al ergens dat Stekelenburg mee gaat. Maar goed, geruchten...

BPDD
Ploppesteksel schreef:
Ja, mooi team heb je daar, BPDD:).
Brajkovic blijft jammer genoeg bij Lance, al heb ik de indruk dat hij echt wel beter kan ! Dacht dat Arroyo het bergop niet echt goed zou doen, maar dus wel. Lövkvist

Had die indruk bij Braijkovic inderdaad ook, hij zwaaide ook nog even naar de camera.
Komt goed uit dat ik Arroyo er op het laatste moment nog heb ingezet in plaats van zijn ploegmaat Kiryienka die voorlopig nog niks klaarspeelt.

Vandaag per mail ontvangen van een bevriende Utreg-supporter:

Nieuwe trainer:
Vandaag bekend gemaakt door Ajax: Koos Albers, belangrijkste argument voor ajax is dat Koos Albers niet kan opstappen

Nieuwe shirtsponsor:
Ook is bekend gemaakt dat per volgend seizoen een nieuwe shirt sponsor is: Koopmans pannenkoeken

Paap_Floyd schreef:
Nieuwe trainer:
Vandaag bekend gemaakt door Ajax: Koos Albers, belangrijkste argument voor ajax is dat Koos Albers niet kan opstappen

Paap_Floyd schreef:
Vandaag per mail ontvangen van een bevriende Utreg-supporter:

Nieuwe trainer:

Nieuwe shirtsponsor:
Ook is bekend gemaakt dat per volgend seizoen een nieuwe shirt sponsor is: Koopmans pannenkoeken

Titmeister schreef:
Mooie overwinning van Menchov vandaag! Het aantal kanshebbers is al na 5 dagen teruggebracht tot 5 (Di Luca, Basso, Menchov, Leipheimer en Sastre), lijkt het...

Onderschat Rogers en Lövkvist niet. Die kunnen die lange tijdrit heel goed aan (als één van de twee al niet wint) en bergop lossen ze niet heel snel. Ook Horner wil ik wel even noemen. Hij moest bij Leipheimer blijven en die blies zich op in de laatste kilometer. Ook Horner heeft overigens een zeer behoorlijke tijdrit in huis. Een Horner die voor eigen kansen mag gaan kan top drie rijden.

BPDD
Horner top 3?
Ik kan me niet zo snel echt goede tijdritten van hem voor de geest halen hoor, ik dacht dat hij meestal zo rond de de 30ste plaats eindigde in wedstrijden zoals Romandië.
In een tijdrit over 60 kilometer denk ik dat hij op renners als Leipheimer, Menchov en Rogers wel zo'n 5 minuten aan zijn broek kan krijgen, ondanks zijn verrassend sterke optreden van gisteren acht ik Horner er niet toe in staat om een dergelijk verlies goed te maken (ik kan het mis hebben, in dat geval alvast mijn excuses).
Rogers en Lövkvist moeten inderdaad niet te snel worden afgeschreven, al moet ik nog wel zien of Lövkvist dit niveau 3 weken kan volhouden en denk ik dat Rogers nog wel flink wat tijd gaat verliezen als er straks echt aangevallen wordt in de bergen.
Maar ik laat me natuurlijk graag verrassen.

He? Suarez nooit zitten op de bank

Pooiertje schreef:
He? Suarez nooit zitten op de bank

Suarez liegen

Ace
Hehe, hij is zowaar best grappig

Lövkvist en Rogers zijn mijn inziens in de bergen niet goed genoeg, echter zijn hun tijdritcapaciteiten erg, erg goed. Die van Horner zou ik niet onderschatten, beste BPDD
Horner is niet de allerbeste, maar zeker geen slechte. 5 minuten lijkt me een beetje overdreven, tenzij Honchar weer meerijdt

Nu.nl:
Advocaat lijkt te kiezen voor België

en daar zijn ze blij mee?

Dat denk ik niet.

Bij Nederland heeft ie het toch niet zo slecht gedaan? Geweldig voetbal op de EK van '92. Maar daarna werd het wel wat minder. En hij is ook niet echt van de jeugd en dat is nou net waar Belgie het van moet hebben...

Is men in België alleen nog aan het wielrennen? ( geen reacties)

Of heeft men de hoop dat het ooit nog wat wordt met het nationale voetbalelftal al opgegeven?

M.a.w. bij voetbal dus ook een soort Eurovisie effect ?

Sir Spamalot (crew)
Goeiemorgen Oldfart, ik hoop toch dat ze met een trainer als Dick Advocaat meer zullen kunnen dan nu. Velen zeggen dat er zoveel talent zit in de huidige spelersgroep, maar het wil er maar niet uitkomen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:51 uur

geplaatst: vandaag om 03:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.