MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
lebowski schreef:
Wat een benepen reacties hier op Tom Boonen zeg. Omdat de wielerwereld nou ineens zogenaamd heiliger dan de Paus is geworden kunnen wíj toch wel normaal blijven doen? Die gasten geven alles voor hun sport en als ze dan op een feestje een keer een snuifje nemen zit de inquisitie alweer klaar.

Wie zonder zonde is...

Tsja, het blijft niet slim, je weet dat je als topsporter constant gecontroleerd wordt. Geloof er alleen geen zak van, dat ie niet meer weet dat ie het genomen heeft... van coke word je scherp namelijk...

speranza
lebowski schreef:
Wat een benepen reacties hier op Tom Boonen zeg. Omdat de wielerwereld nou ineens zogenaamd heiliger dan de Paus is geworden kunnen wíj toch wel normaal blijven doen? Die gasten geven alles voor hun sport en als ze dan op een feestje een keer een snuifje nemen zit de inquisitie alweer klaar.

Wie zonder zonde is...
Ik ben het hier helemaal mee eens. Na de prolongatie van zijn overwinning in Parijs - Roubaix werd deze geweldenaar nog door iedereen bewierookt. Nu gaat iedereen de rug naar hem toekeren. Lekker makkelijk. Daar doe ik niet aan mee. Ik moet er niet aan denken dat hem een zelfde lot als Frank Vandenbroucke of nog erger als Marco Pantani te wachten staat. Ik wens hem veel sterkte uit dit diepe dal te komen.

haveman
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Ik zou niet weten waarom.

De Cler speelt weer goed, hij haalt zijn oude niveua weer. En als hij dat niveau haalt is hij één van de beste backs van de Eredivisie. Feyenoord komt om in de goede middenvelders, dus ook onzin. Een extra aanvaller (vleugelspits) mag er wel bij, idd. De spits die ik noemde, hoeft niet perse centraal te staan. Makaay kan nog goed voetballen, met betere voetballers om hem heen. Liever 2 spitsen, maar Feyenoord heeft op dit moment niet eens geld voor 1 spits.

Was ook een geintje.

wit poeder + racefiets = schande
wit poeder + gitaar = popartiest

Oldfart schreef:
wit poeder + racefiets = schande
wit poeder + gitaar = popartiest

wit poeder + wasmachine = schone was

Dj2Jelle
kauwgom + wasmachine =

Nicolage Rico schreef:

Roda degradeert dus. Had ik een tijd geleden niet verwacht.

yeah, dan kan MVV weer tegen roda spelen

Dat zal ook niet voor lang zijn, de laatste berichten over MVV te hebben gelezen. Daar gaat flink geld tegenaan gesmeten worden.

Met MVV gaat het goed hoor, financieel gezien.volgens mij vergis je je daarin.
met Fortuna Shittard daarin tegen gaat het niet zo goed, waarschijnlijk spelen die volgend jaar amateur voetbal.

speranza schreef:
(quote)
Ik ben het hier helemaal mee eens. Na de prolongatie van zijn overwinning in Parijs - Roubaix werd deze geweldenaar nog door iedereen bewierookt. Nu gaat iedereen de rug naar hem toekeren. Lekker makkelijk. Daar doe ik niet aan mee. Ik moet er niet aan denken dat hem een zelfde lot als Frank Vandenbroucke of nog erger als Marco Pantani te wachten staat. Ik wens hem veel sterkte uit dit diepe dal te komen.

Ik denk ook niet dat velen dat hier doen. Men vindt het enkel ontzettend dom. Ik steun hem nog steeds als sportman, uiteraard.
Het zou zonde zijn dat zo'n groot talent nu al moet stoppen (voor een bepaalde periode)..

misorabi schreef:
Met MVV gaat het goed hoor, financieel gezien.volgens mij vergis je je daarin.

Ah, je vat mijn bericht verkeerd op, ik bedoelde het juist positief. MVV heeft geloof ik net een nieuwe investeerder aangetrokken die 50 miljoen wil investeren en binnen 5 jaar Europees voetbal wil realiseren. Zo'n vaart zal het wellicht niet lopen, maar het zou me niets verbazen als MVV dit seizoen promoveert. En anders het volgende wel.

ooh, ja ik had het inderdaad verkeerd opgevat. maar ik denk eigenlijk niet dat ze dit jaar nog gaan promoveren, maar het zou wel leuk zijn. wat hadden ze vrijdag eigenlijk nog gemaakt? tegen fortuna speelden ze echt slecht, ik was er toen nog bij.

VanDeGriend schreef:
Zullen, net als vorige week, wel weer een paar rare uitslagen tussen zitten
Feyenoord 0-2 achter tegen Roda en met 10 man verder

speranza
Met drie Limburgse clubs met elk hun eigen identiteit krijgt de Mickey Mouse competitie het volgend seizoen toch nog enige kleur.

VanDeGriend schreef:
(quote)
Feyenoord 0-2 achter tegen Roda en met 10 man verder

tsja... gelukkig staat de concurrentie ook allemaal achter...

Als Roda 17e wordt, bestaat er de kans dat ze in de na-competitie tegen MVV moeten. Pikant

sjonge sjonge sjonge. niet dat feyenoord zo goed speelde (ongelooflijke blunder van timmer/tiendali) maar blom was wel een triest dieptepunt in deze competitie - ik raad alle volendam liefhebbers aan vanavond even de tv op zwart te zetten bij de samenvatting van feyenoord-roda want dat had wel wat anders gekund. tussen de 75e en 85e minuut werd er amper gevoetbald - het leek af en toe meer op lourdes dan op de kuip met die limbo's.

enfin, 7e plek - het kon erger na vandaag.

Ik was die hele samenzwering van de Knvb met Feyenoord al weer vergeten, maar het was waar.

Om Roda te behouden voor de eredivisie, moest Feyenoord van hen verliezen. Met het oog op de stand, hadden ze daar natuurlijk geen zin in.

De deal werd, dat alle directe concurrenten van Feyenoord óók zouden verliezen of in punten ze niet voorbij zouden gaan.

Daarmee is Roda behouden, Feyenoord bleef 7e en speelt nacompetitie. De Knvb knijpt in die nacompetitie een oogje toe, Feyenoord speelt Europees voetbal. Tevens zal de Knvb ook niet heel erg grondig kijken in de boekhouding van de Kuipgangers, aan het begin van het seizoen.

Maar wáárom Roda JC per sé behouden moest blijven voor de Eredivisie is mij verder niet duidelijk geworden, maar de belangen waren groot, dat wel.

Blom was lekker bezig vandaag, al gaf hij een penal cadeau na een handsbal van Hofland.

Maar goed, Feyenoord begon zo ongelooflijk zwak tegen Roda dat ze het ook niet verdienden om te winnen. Ik begrijp er helemaal niets van. Bruins was ook weer bedroevend.

Blom floot schandalig, dit kan echt niet op Eredivie niveau.

Ace
Ik koester sympathie voor Volendam, dus best jammer dat die jongens eruit liggen. Had liever gehad dat pak 'm beet De Graafschap eruit vloog, want daar heb ik niets mee. Hoewel die aan de andere kant weer altijd goed zijn voor het doelsaldo...

@nicolage rico - het was inderdaad bedroevend bij tijd en wijle maar die rode kaart en strafschop tegen tiendalli bleek op de buis ook niet al te overtuigend.

ergo, wat anders...

sporza: Boonen testte geen 2 keer, maar 3 keer positief

haveman
Begrijp ik uit bovenstaande berichten dat er mensen zijn die vonden dat Feyenoord werd benadeeld door Blom?

Feyenoord speelde gewoon super slecht en op die rode kaarten en penalty was niks af te dingen.

Die penalty die Feyenoord kreeg echter was belachlijk. En die vrije trap vlak voor tijd op de rand van de zestien ook.

Ik heb niks met Roda, maar ik hoopte gister echt dat het 2-3 bleef.

haveman schreef:
Begrijp ik uit bovenstaande berichten dat er mensen zijn die vonden dat Feyenoord werd benadeeld door Blom?

Feyenoord speelde gewoon super slecht en op die rode kaarten en penalty was niks af te dingen.

Die penalty die Feyenoord kreeg echter was belachlijk. En die vrije trap vlak voor tijd op de rand van de zestien ook.

Ik heb niks met Roda, maar ik hoopte gister echt dat het 2-3 bleef.

Blijkbaar de wedstrijd niet gezien. Ontelbare acties van Blom waarin Feyenoord werd benadeeld. Maar mij hoor je verder niet zeuren, omdat Feyenoord veel te slap aan de wedstrijd begon. Dat je het Roda nog moeilijk kunt maken met 10 man is nog redelijk knap.

Uiteraard kreeg Feyenoord een cadeautje. En dat was gewoon een vrije trap aan de rand van de zestien.

haveman
Nicolage Rico schreef:
(quote)

Uiteraard kreeg Feyenoord een cadeautje. En dat was gewoon een vrije trap aan de rand van de zestien.

Als je dat een vrije trap vindt, dan hebben we allebei een hele andere kijk op voetbal.
Toch ga ik vanmiddag nog even de samenvatting kijken op eredivisie live.

haveman schreef:
(quote)

Als je dat een vrije trap vindt, dan hebben we allebei een hele andere kijk op voetbal.
Toch ga ik vanmiddag nog even de samenvatting kijken op eredivisie live.

Wel een uitgebreidere samenvatting dan die van NOS?

Juist van dat soort dingen als die vrije trap floot Blom in het voordeel van Roda - behalve die vrije trap dan.

boomkat
Ik vond sowieso niet dat Feyenoord echt benadeelt werd, maar kom op Rico, als je de zoveelste wanprestatie levert en dan ook nog eens tijdens de laatste wedstrijd en ook nog eens tijdens het afscheid van Meijer dan heb je het recht niet om over de scheids te mekkeren.

Geen woorden, maar daden.

Hoewel Dortmund en HSV nog een theoretische kans maken op de titel zal de strijd met nog drie speelronden gaan tussen vier clubs: Wolfsburg, Bayern Munchen, Hertha en Stuttgart. Dit is de huidige stand:

1. VfL Wolfsburg 60 pnt, doelsaldo +27
2. Bayern München 60 pnt, doelsaldo +25
3. Hertha BSC 59 pnt, doelsaldo +10
4. VfB Stuttgart 58 pnt, doelsaldo +18

Resterende wedstrijden:

12/5 1. FC Köln - Hertha BSC
12/5 Bayern München - Bayer Leverkusen
12/5 VfL Wolfsburg - Borussia Dortmund
13/5 Schalke 04 - VfB Stuttgart

16/5 Hannover 96 - VfL Wolfsburg
16/5 1899 Hoffenheim - Bayern München
16/5 VfB Stuttgart - Energie Cottbus
16/5 Hertha BSC - Schalke 04

23/5 VfL Wolfsburg - Werder Bremen
23/5 Bayern München - VfB Stuttgart
23/5 Karlsruher SC - Hertha BSC

boomkat schreef:
Ik vond sowieso niet dat Feyenoord echt benadeelt werd, maar kom op Rico, als je de zoveelste wanprestatie levert en dan ook nog eens tijdens de laatste wedstrijd en ook nog eens tijdens het afscheid van Meijer dan heb je het recht niet om over de scheids te mekkeren.

Geen woorden, maar daden.

Ik zeg ook direct dat het aan Feyenoord zelf ligt. Maar daarnaast vermeld ik dat Blom een wanprestatie levert. Is dat zo erg? Als Feyenoord gewoon met een goede instelling het veld in was gegaan en Bruins niet had opgesteld, dan had het kunnen winnen. Dat neem ik de selectie en Vlemmings wel kwalijk.

Nicolage Rico schreef:
(quote)
Maar daarnaast vermeld ik dat Blom een wanprestatie levert.
Je gaat me toch niet vertellen dat je het geen rood vond (in beide gevallen, zeker in dat van Hofland)? Of nog maar te zwijgen over de penalty.

MJ_DA_MAN schreef:
Je gaat me toch niet vertellen dat je het geen rood vond (in beide gevallen, zeker in dat van Hofland)? Of nog maar te zwijgen over de penalty.

Dat was ik inderdaad niet van plan om te vertellen.

Hoewel, in het geval van Tiendalli twijfel ik hevig. Vooral ook omdat de hand van Hadouir eerst naar Tiendalli ging dan andersom.

Maar het is allemaal gebeurd. Feyenoord is 7e geworden, dus ik ben tevereden (vanaf de winterstop dan hé...).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:42 uur

geplaatst: vandaag om 00:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.