MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
charlezzz schreef:
fijn dat er mensen zijn die het opnemen voor de renners. die krijgen al zoveel te slikken.

charlezzz schreef:
fijn dat er mensen zijn die het opnemen voor de renners. die krijgen al zoveel te slikken.

HammerHead schreef:
Vorig jaar Landis met te hoog testosteron, en nu Vino met epo. Beide dopingmethodes (en zeker testosteron) zijn goed opspoorbaar en dat weten de renners ook. Ik geloof er dus helemaal niets van dat Landis en Vinokourov zich bewust drogeren een etappe gaan winnen en dan dus zeker weten dat ze gecontroleerd worden en tegen de lamp lopen. In beide gevallen zit er een behoorlijk luchtje aan. Zo ook aan het hele gedoe rond Rasmussen en Sinkewitz (en dan heb ik het dus over het moment van openbaar maken van bepaalde gegevens).

En dan denk ik nog even aan de lijst Fuentes op basis waarvan een hele hoop renners en zelfs ploegen vorig jaar werden uitgesloten. Daar stonden ook andere sporters op werd beweerd (atletiek, voetbal, tennis), maar ik heb er verder nooit meer iets over gehoord.

Ik heb hier maar 1 woord voor over: Maffiapraktijken.

Ik durf voor geen enkele renner mijn hand in het vuur te steken. Maar de UCI, de ASO en de Franse laboratoria vertrouw ik voor geen meter. Maffiapraktijken, het begint er zowaar op te lijken.

aangezien vandaag toch wel de dag van de sterke uitspraken zal zijn, stel ik voor dat we een inventarisatie gaan maken.

Dijkstra en Ducrot's Daverende Dertien

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.

Ace
Die ze vandaag doen of telt het verleden ook mee?

1. Rasmussen zit te linkeballen

alleen uitspraken van vandaag. die uit het verleden zien hier al te lezen geweest!

Ace
Deze komt zeker nog wel een keer langs... Zoals bij iedere bergetappe. Ongeveer als volgt:

"Je moet wachten, wachten, wachten! Is dit de groep die wegrijdt? Ja? Dan moet in één keer dat gat dicht. Maar als je het dan niet redt, heb je een bloedsmaak in je mond, het snot komt uit je oren en dan kan je om je moeder roepen, maar dan heb je het niet meer in eigen hand, dat noemt men de chasse patate. De chasse patate, ik heb géén idee wat het betekent, maar het ik vind het werkelijk een prachtige uitdrukking"

handsome_devil

Deze komt vandaag in elk geval niet langs:

'En dan zien we hier Frank Dittrich. Behoeft eigenlijk geen introductie, ik zal hem toch even geven. Deze sympathieke Duitser heeft een lange staat van dienst. Veel gewonnen heeft ie niet in zijn carrière, al heeft hij zo langzamerhand zijn sporen wel verdiend. Hij werd een keer derde op het wk. Maar over het algemeen versnelt Dittrich altijd te laat op de lange afstanden. Dan roept zijn trainer 'jetzt geht los' en dan gaan de rondetijden omlaag. Er zou dan toch meer inzitten, zou je zeggen. Dittrich rijdt tegen Pavel Zygmunt, ook al een oudgediende. De Pool reed vroeger vooral goed op de korte afstanden, maar heeft inmiddels zijn beste resultaten op de vijf en tien kilometer staan. Zygmunt komt uit een echte schansspringfamilie, niet zo gek ook als je uit de buurt van Zakopane komt. Vervolgens is hij zelf gaan langlaufen. Omdat hij de scháátspas zo goed beheerste, is hij toen op het ijs terecht gekomen. Daarnaast is het een hele vriendelijke vent. Altijd in voor een praatje. Hij zingt verder bijvoorbeeld vaak opera...'

Dan kunnen we deze ook nog verwachten:

En dan kun je wel duizend keer (gerenommeerde naam) heten, je wordt er toch gewoon afgepierd hier.

Cygnus schreef:
Dan kunnen we deze ook nog verwachten:

En dan kun je wel duizend keer (gerenommeerde naam) heten, je wordt er toch gewoon afgepierd hier.

Ik gok Valverde vandaag

ik vind het altijd mooi hoe de heren een massasprint verslaan.

dijkstra: hunter?
dijkstra: hunter?
dijkstra: hunter
dijkstra: hunter
dijkstra: hunter!
dijkstra: hunter!!
dijkstra: hunter!!!
dijkstra: HUNTER!
dijkstra: HUNTERRRRRRRRRRRRRRRRRR!
dijkstra: of was het toch Boonen?

het is begonnen!

Ace schreef:
Maar als je het dan niet redt, heb je een bloedsmaak in je mond

bloeddoping oraal is nooit succes geweest

Ace
@Charlezzz

Met een beetje mazzel gaat Txurruka nog een keer mee naar voren vandaag!

Herbert Dijkstra: "Wil je de naam van die Bask even uitspreken?" Maarten Ducrot: "Daar hebben ze jou voor aangenomen, ik doe de analyse"

1. Maarten over Moreau: 'Zijn vrouw heeft gisteren weer gebeld dat ie moet volhouden'.

Ace schreef:
@Charlezzz

Met een beetje mazzel gaat Txurruka nog een keer mee naar voren vandaag!

Herbert Dijkstra: "Wil je de naam van die Bask even uitspreken?" Maarten Ducrot: "Daar hebben ze jou voor aangenomen, ik doe de analyse"

Hij is mee en Maarten sprak m gewoon uit

Ace schreef:

en jawel hoor!

2. Tegenwoordig ben je al verdacht als je wisselvallig bent.

3. Wat doet die dikke kont van die Belg daar voor mijn neus, denkt Kirchen

4. Voigt zit er nog bij als een strijkijzer plat op zijn machine

5. Rabobank hanteert het 4-2-2-1 weet ik het hoeveel systeem in de cols

6. Acosta, ik zie hem soms op een viaduct lossen

Voor de pechhebbers die vandaag moeten werken hier een filmpje... Lachen met wielrenners...

Cygnus schreef:
Voor de pechhebbers die vandaag moeten werken hier een filmpje... Lachen met wielrenners...

als je online een filmpje kunt zien kun je ook net zo goed online de tour volgen!

http://www.nos.nl/nosstudiosport/wielrennen/tour/2007/live/index.html

7. Maarten: En... ik zag Vansummeren!
Herbert: Nee!
Maarten: Ik ga nog even in mijn ogen wrijven en mijn bril poetsen
Herbert: Dat kan hele maal niet, die rare Vansummeren

7b.
dijkstra: dat is vansummeren
ducrot: als dat zo is ... wat dan?
dijkstra: daar ben ik dan wel benieuwd naar

charlezzz schreef:
(quote)

als je online een filmpje kunt zien kun je ook net zo goed online de tour volgen!

http://www.nos.nl/nosstudiosport/wielrennen/tour/2007/live/index.html

Helaas, geen geluid hier...

handsome_devil
de commentaarverbinding is verbroken

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:32 uur

geplaatst: vandaag om 11:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.