Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 28 mei 2009, 09:43 uur
J.M. schreef:
wat kan die gast een lul verhalen ophangen
Dat vind ik juist het mooie van Snoeks. Maar dat neemt niet weg dat hij genoeg zinnigs te melden heeft. Ik heb me wel vermaakt met zijn commentaar. Net als Ray.wat kan die gast een lul verhalen ophangen
0
geplaatst: 28 mei 2009, 09:49 uur
Frankie is op afstand de beste commentator. Hij laat zich wel eens verleiden om zinnen poëtisch te laten maken en komt dan soms verkeerd uit, maar dat heeft weer z'n charme.
0
geplaatst: 28 mei 2009, 10:38 uur
Nou, ik heb samen met Cygnus en Lukas naar een Spaanse commentator zitten luisteren. Wat een geratel zeg, hoewel ik het enthousiamse wel kon waarderen.
Wat heb ik me trouwens weer eens zitten ergeren aan die Ronaldo zeg. Wát een kleuter.
Wat heb ik me trouwens weer eens zitten ergeren aan die Ronaldo zeg. Wát een kleuter.
0
geplaatst: 28 mei 2009, 10:40 uur
J.M. schreef:
Wat heb ik me toch weer zitten irriteren aan die Snoeks, wat kan die gast een lul verhalen ophangen zeg. Gadver.
Wat heb ik me toch weer zitten irriteren aan die Snoeks, wat kan die gast een lul verhalen ophangen zeg. Gadver.
Ik heb me anders zeer geamuseerd met Snoeks.Heerlijk die slappe verhalen tussen door en opeens wakker worden als er op goal wordt geschoten.
0
Ace
geplaatst: 28 mei 2009, 13:49 uur
Nicolage Rico schreef:
Iniesta vond ik ook zeer sterk spelen. Balvast. Messi was ook gewoon goed. Als er al een wedstrijd tussen de 2 besten was - Ronaldo en Messi - dan staat Messi ruimschoots voor.
In vergelijking met Maradona (dat doet iedereen), heeft Messi zijn hand niet nodig bij een kopbal.
Iniesta vond ik ook zeer sterk spelen. Balvast. Messi was ook gewoon goed. Als er al een wedstrijd tussen de 2 besten was - Ronaldo en Messi - dan staat Messi ruimschoots voor.
In vergelijking met Maradona (dat doet iedereen), heeft Messi zijn hand niet nodig bij een kopbal.
Ik heb me maar aan 1 persoon geergerd en dat is dhr C Ronaldo. De kwaliteiten van die jongen staan niet ter discussie, maar wat een slechte verliezer en irritant ventje.
Iniesta was ook goed, maar Xavi was een klasse apart. Zijn aannames, passing, gevoel voor de goede plaats. Bij Ajax zijn de middenvelders te klein is het probleem. Hij is wellicht nog kleiner, maar weet positie te kiezen om zo de duels te vermijden. Ik zeg, halen Martin! Aan het einde van de wedstrijd kwam er een lijstje met mensen met meeste km's, ook daar stond Xavi bovenaan. Zegt me genoeg over het vuile werk dat hij opknapt, naast al de geniale dingen die hij met en zonder bal aanvallend doet.
Grappig trouwens met Snoeks. Ik vind het vermakelijk en zijn commentaar is veel beter dan dat van de rest. Mijn zwager die bij me was irriteerde zich ook mateloos. Dat heb ik bv bij Mart Smeets... Senk joe!
0
geplaatst: 28 mei 2009, 13:51 uur
Snoeks heeft niet voor niets de finale van de CL voor zijn rekening gekregen.
15 jaar geleden was hij al goed, maar de laatste jaren is hij weer gegroeid.
15 jaar geleden was hij al goed, maar de laatste jaren is hij weer gegroeid.
0
geplaatst: 28 mei 2009, 14:08 uur
Over de hele linie valt Snoeks wel mee, alleen als hij zich begeeft op het terrein van de dubbele 'l' (lol en lyriek) krijg ik wel eens dezelfde schoenpunten als Tante Sidonia (uit Suske en Wiske).
Verder heb ik me behoorlijk verbaasd over de naïeve (ontactische) verdediging op één lijn van Man U (op overzichtsbeelden was dat goed te zien), alsmede over het solide verdedigingswerk van Carles Puyol - op dat soort momenten verlang ik nog wel eens terug naar de topdagen van Blind, Koeman, Krol, Rijkaard.
Verder heb ik me behoorlijk verbaasd over de naïeve (ontactische) verdediging op één lijn van Man U (op overzichtsbeelden was dat goed te zien), alsmede over het solide verdedigingswerk van Carles Puyol - op dat soort momenten verlang ik nog wel eens terug naar de topdagen van Blind, Koeman, Krol, Rijkaard.
0
Ace
geplaatst: 28 mei 2009, 14:17 uur
Snoeks was wel de weg kwijt toen hij het over een dominerend Man U had na de thee... Ze vielen een paar keer aan zonder echt gevaarlijk te worden. Zat gewoon stiekem een andere wedstrijd te kijken op eurospoort.
0
Ace
geplaatst: 28 mei 2009, 14:20 uur
nu.nl/sport | 'Liverpool en Arsenal azen op Feyenoordtalent'
De kop deed even vermoeden dat het om Bahia ging, maar ik kan je geruststellen Rico...
De kop deed even vermoeden dat het om Bahia ging, maar ik kan je geruststellen Rico...
0
geplaatst: 28 mei 2009, 14:20 uur
Ace schreef:

0
geplaatst: 28 mei 2009, 14:51 uur
Ace schreef:
Xavi was ook goed, maar Iniesta was een klasse apart.
Xavi was ook goed, maar Iniesta was een klasse apart.

0
Harco
geplaatst: 28 mei 2009, 15:05 uur
Ace schreef:
Die Sylvinho was overigens dramatisch slecht, maar Snoeks dacht daar anders over.
Die Sylvinho was overigens dramatisch slecht, maar Snoeks dacht daar anders over.
Ik was het eerlijk gezegd wel met Snoeks eens over Sylvinho. Sterke wedstrijd.
0
geplaatst: 28 mei 2009, 15:17 uur
Ace schreef:
Aan het einde van de wedstrijd kwam er een lijstje met mensen met meeste km's, ook daar stond Xavi bovenaan. Zegt me genoeg over het vuile werk dat hij opknapt, naast al de geniale dingen die hij met en zonder bal aanvallend doet.
Aan het einde van de wedstrijd kwam er een lijstje met mensen met meeste km's, ook daar stond Xavi bovenaan. Zegt me genoeg over het vuile werk dat hij opknapt, naast al de geniale dingen die hij met en zonder bal aanvallend doet.
Ik geloof dat ie zelfs anderhalve kilometer meer had gelopen dan de nummer 2 kilometervreter in die wedstrijd. Frappant was ook wel dat het bij Barcelona allemaal aanvallende spelers waren en bij Manchester vooral de verdedigers.
Bedacht me trouwens dat de titel van Barcelona onder Guardiola pas het eerste kampioenschap is onder een niet-Nederlandse trainer sinds midden jaren '80.
0
BPDD
geplaatst: 29 mei 2009, 19:56 uur
Het gaat bij Tourchampion wel erg goed met ons.
3 vande 4 in de top 500 van de totaalstand en bij de sponsor met z'n 3en in de top 400.
En het lijkt er gelukkig op dat Menchov de Giro gaat winnen, als er morgen niet onverhoopt wat misgaat wordt dit een bijzonder mooie zege voor Rabobank.
En natuurlijk ook weer een goede dag voor de Belgen met de Seel die nu bijna verzekered is van de jongerentrui en, nog indrukwekkender, de prestatie van Serge Pauwels vandaag!
Echt knap hoor, nu maar hopen dat het niet de nieuwe Van Huffel is.
3 vande 4 in de top 500 van de totaalstand en bij de sponsor met z'n 3en in de top 400.
En het lijkt er gelukkig op dat Menchov de Giro gaat winnen, als er morgen niet onverhoopt wat misgaat wordt dit een bijzonder mooie zege voor Rabobank.
En natuurlijk ook weer een goede dag voor de Belgen met de Seel die nu bijna verzekered is van de jongerentrui en, nog indrukwekkender, de prestatie van Serge Pauwels vandaag!
0
geplaatst: 30 mei 2009, 01:11 uur
Op weg naar AZ is ie een paar haltes te vroeg uitgestapt. Looser.
0
geplaatst: 30 mei 2009, 09:06 uur
0
geplaatst: 30 mei 2009, 10:06 uur
Hij vond de terrasjes aan de zuidkant van het centrum (Ledig Erf) erg leuk en was onder de indruk van het zicht op de Dom.

0
Ace
geplaatst: 30 mei 2009, 10:59 uur
Joy4ever schreef:
Hij wil hele kleine stapjes naarboven maken
(quote)
Hij wil hele kleine stapjes naarboven maken
Als hij dat in dit tempo en met zulke kleine stapje gaat doen, gaat de top nog heel lang duren

Hij wil elke week spelen en gaat daarom niet naar az of twente. Wat een mietje... Zorg dan gewoon dat je daar elke week speelt, door dat af te dwingen.
0
geplaatst: 30 mei 2009, 11:56 uur
Hopelijk kan Feyenoord geld regelen voor Cissé en Roger Guerreiro.
Cissé is bereidt te wachten tot Feyenoord het financieel heeft geregeld. Prachtig dat Cissé op Feyenoord wil wachten, terwijl de clubs in de rij staan voor hem. Hij is welkom.
Cissé is bereidt te wachten tot Feyenoord het financieel heeft geregeld. Prachtig dat Cissé op Feyenoord wil wachten, terwijl de clubs in de rij staan voor hem. Hij is welkom.
0
geplaatst: 30 mei 2009, 12:40 uur
BPDD schreef:
Inderdaad. Zo te zien denk ik wel dat De Greef, Pauwels & Seeldraeyers beter zijn dan die 'eengirovlieg'.
Waar ziet men die klassementen van subleagues? Ik vind ze niet meteen ergens.
0
geplaatst: 30 mei 2009, 13:53 uur
Ace schreef:
Als hij dat in dit tempo en met zulke kleine stapje gaat doen, gaat de top nog heel lang duren
Hij wil elke week spelen en gaat daarom niet naar az of twente. Wat een mietje... Zorg dan gewoon dat je daar elke week speelt, door dat af te dwingen.
(quote)

Utrecht: bekend station in de weg naar de top: Jan Wouters, Dirk Kuijt, Hans van Breukelen, Michael Mols, Rob de Wit, Johan de Kock, Willem van Hanegem (in willekeurige volgorde) - Erik Pieters (nu PSV) is nog een beetje vraagteken.
0
BPDD
geplaatst: 30 mei 2009, 16:34 uur
Ploppesteksel schreef:
(quote)
Eerst inloggen bij Tourchampion.
Ga naar klassement.
Druk op subleagues (3e van boven in het blauwe venster)
Jij had geloof ik de musicmeter subleague aan gemaakt dus ga naar mijn subleagues, ga anders naar subleagues met mij.
Onder de namen van de deelnemers staan ook 3 opties, hier zie je het onderlinge klassement, klassement bij de sponsor (wij doen allen mee met Wieler Magazine) en het totaalklassement.
Ik hoop dat ik je vraag goed heb begrepen en nu niet een of ander dom verhaaltje aan het ophangen ben van dingen die je toch al wist
.
0
geplaatst: 30 mei 2009, 17:47 uur
BPDD schreef:
Ga naar klassement.
Jij had geloof ik de musicmeter subleague aan gemaakt dus ga naar mijn subleagues, ga anders naar subleagues met mij.
Onder de namen van de deelnemers staan ook 3 opties, hier zie je het onderlinge klassement, klassement bij de sponsor (wij doen allen mee met Wieler Magazine) en het totaalklassement.
Ik hoop dat ik je vraag goed heb begrepen en nu niet een of ander dom verhaaltje aan het ophangen ben van dingen die je toch al wist
.
(quote)
Ga naar klassement.
. De beginstappen zijn vrij logisch ja
die Score bij Sponsor e.d. had ik nog nooit op gelet. Bedankt!En: Gilbert
van op de kop iemand als Voeckler er gewoon afkletsen. Sterk!
0
geplaatst: 31 mei 2009, 12:32 uur
Overigens best spannend daar in Tourchampion. Alleen jammer dat ik met Kessiakoff wel echt een absolute flop in m'n team heb rondrijden...
Vandaag iemand van Garmin die wint? Zabriskie of Wiggins?
Vandaag iemand van Garmin die wint? Zabriskie of Wiggins?
0
geplaatst: 31 mei 2009, 13:54 uur
Kessiakoff reed, net als Lövkvist, in het begin vrij goed mee bergop, dacht ik toch. Echter is hij, ook net als Lövkvist, nog heel jong en dat bekoopt hij misschien toch wel.
Wiggins is voor mij vandaag topfavoriet. Misschien Ignatiev, alhoewel..
Wiggins is voor mij vandaag topfavoriet. Misschien Ignatiev, alhoewel..
0
BPDD
geplaatst: 31 mei 2009, 14:32 uur
Kessiakoff was vorig jaar mountainbiker, hij heeft geloof ik op zijn 28ste de overstap naar de weg gemaakt.
Dit jaar heeft hij in eendagswedstrijden en rittenkoersen zoals de Tirreno-Adriatico en de Ronde van Romandië aangetoond bergop goed mee te kunnen.
Het was echter nog even afwachten hoe hij drie weken kan presteren.
Zijn talent bergop heeft hij bewezen door (ongeveer) 10e te worden in de eerste echte bergetappe op Alpe di Siusi, hij heeft zo te zien alleen problemen om dit niveau 3 weken vast te houden.
Hem in mijn team opnemen was dus een verkeerd uitgepakte gok.
Zijn jongere landgenoot heeft bewezen ook over veel talent te bezitten.
Maar ik denk dat Lövkvist zich in de toekomst beter kan richten op koersen van 1 week, in de Tour van vorig jaar zakte hij na anderhalve week ook al ver weg.
In de Giro gok ik op Leipheimer, in België gaat Boom zijn eindoverwinning extra glans geven met een tijdrit waarin hij iedereen ver weg rijdt (hoop ik).
Dit jaar heeft hij in eendagswedstrijden en rittenkoersen zoals de Tirreno-Adriatico en de Ronde van Romandië aangetoond bergop goed mee te kunnen.
Het was echter nog even afwachten hoe hij drie weken kan presteren.
Zijn talent bergop heeft hij bewezen door (ongeveer) 10e te worden in de eerste echte bergetappe op Alpe di Siusi, hij heeft zo te zien alleen problemen om dit niveau 3 weken vast te houden.
Hem in mijn team opnemen was dus een verkeerd uitgepakte gok.
Zijn jongere landgenoot heeft bewezen ook over veel talent te bezitten.
Maar ik denk dat Lövkvist zich in de toekomst beter kan richten op koersen van 1 week, in de Tour van vorig jaar zakte hij na anderhalve week ook al ver weg.
In de Giro gok ik op Leipheimer, in België gaat Boom zijn eindoverwinning extra glans geven met een tijdrit waarin hij iedereen ver weg rijdt (hoop ik).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.