MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:

Dat filmpje kon ook wel in drie minuten. Maar voetballen kan hij! Ik kan trouwens nooit een glimlach verbergen als ik het commentaar op Eurosport hoor hehe

Giro ' finale' door Hitchcock geschreven volgens mij: die val binnen de laatste km. Poehh.....
Maar een mooie winnaar.

boomkat
Ligt vast voor 3 jaar met een optie voor 2 erbij. 4 mil is de afkoopsom, maar wanneer clubs als Liverpool en Arsenal tegen elkaar gaan opbieden dan wil ik nog wel eens zien of het ook bij die 4 blijft.

Het is echter de eerste fatsoenlijke spits waar Feyenoord over kan beschikken sinds Kuijt & Kalou. En dan loopt die jongen ook nog eens in de eigen jeugd opleiding rond. Maar daar tegenover staan weer de niet al te stabiele financiën. Het is dus absoluut het overwegen waard. Alles is afhankelijk van het bedrag dat geboden wordt.

Wat de jeugdopleiding verder betreft, staat Feyenoord er heel goed voor. Niet alleen zijn Wijnaldum en Leroy Fér (VI fuck off) definitief doorgebroken en hebben 7 spelers de eerste stapjes gemaakt richting Feyenoord 1. Maar ook is Feyenoord hofleverancier bij Oranje onder 19 en onder 17, zijn de B1, B2 en A1 kampioen geworden, is Jong Feyenoord op de 2e plek geëindigd en beschikt het over 34 internationals. Dat mag na al die negativiteit, hoe terecht dan ook, wel even gezegd worden

Orlando Magic - La Lakers is de NBA finale geworden. Een van de mooist denkbare finales lijkt me zo, twee teams die erg aan elkaar gewaagd lijken. De weg naar de finale was voor Orlando misschien wel moeilijk, ze schakelde onder meer top favoriet Boston uit. Mijn favoriet is Orlando en ik denk dan ook dat ze met 4-2 de grote finale gaan winnen.

stuart
Tannis; Nadal eruit bij Roland Garros......

stuart schreef:
Tannis; Nadal eruit bij Roland Garros......

Ik heb het gezien. Söderling was lekker bezig.

1e verliespartij ooit voor Nadal op Roland Garros.

Toch jammer. Söderling speelde goed maar Nadal was niet bepaald geniaal aan het spelen, teveel van die ballen die op de servicelijn belanden. Ben nu wel benieuwd wie het toernooi zal gaan winnen. Zal Federer wel worden.

Oldfart schreef:
Giro ' finale' door Hitchcock geschreven volgens mij: die val binnen de laatste km. Poehh.....
Maar een mooie winnaar.

Esthetisch gezien ook een uitermate mooie valpartij trouwens. Zo breed uitgesponnen zie je ze maar zelden.

J.M. schreef:
Toch jammer. Söderling speelde goed maar Nadal was niet bepaald geniaal aan het spelen, teveel van die ballen die op de servicelijn belanden. Ben nu wel benieuwd wie het toernooi zal gaan winnen. Zal Federer wel worden.

speranza
J.M. schreef:
De uitschakeling van zowel Djokovic als Nadal is een geschenk uit de hemel voor Federer. Soderling kan ver komen. Deze speler moet Federer normaal gesproken echter veel beter liggen dan genoemde giganten. Dit moet de sympathieke Zwitser het moreel geven om eindelijk Roland Garros op zijn naam te schrijven.

stuart
Ik hoop en gun Federer de eindzege op Roland Garros, maar ik moet het eerlijk gezegd nog zien dat hem dit lukt gezien het verleden op gravel en de wijze hoe hij tot nu toe speelt; aan de andere kant kan Nadals verlies hem een positieve 'boost' geven, maar net zo goed een beklemmend gevoel van 'nu moet het / zou het kunnen'.

Hij zou zomaar ineens kunnen bevriezen hiervan ja.. hij zou het nu simpeltjes moeten kunnen uitspelen. Maar hij heeft al weer even geen grand slam meer gewonnen natuurlijk, Federer en druk.. blijft een raar idee.

Rhythm & Poetry schreef:
Orlando Magic - La Lakers is de NBA finale geworden. Een van de mooist denkbare finales lijkt me zo, twee teams die erg aan elkaar gewaagd lijken. De weg naar de finale was voor Orlando misschien wel moeilijk, ze schakelde onder meer top favoriet Boston uit. Mijn favoriet is Orlando en ik denk dan ook dat ze met 4-2 de grote finale gaan winnen.

Ik ben voor Orlando. Prachtig team en bovenal stukken meer een team dan de Lakers. Wordt een mooie strijd tussen Bryant en Howard.

stuart
Federer...2 sets achter ; daar was ik al bang voor....(.it's over....)

Tegen Haas nota bene . Daar wint hij normaal altijd makkelijk van. Ik hoop dat hij het nog recht kan trekken.

speranza
Federer kruipt opnieuw door het oog van de naald. Tegen Roddick of Monfils moet hij zijn topvorm en mentale weerbaarheid volledig hebben teruggevonden.

stuart
Federe toch door...mooi, maar hij zit nu bij de laatste 8 en is er nog lang niet. Misschien heeft ie hier een mentale oppepper van gekregen, nadat ie in de 3e set op sterven na dood leek. Dit gaat zo natuurlijk in de volgende ronde(s) wél een keer fout; ook graag nog wat beter spelen, Roger...

boomkat schreef:

Wat de jeugdopleiding verder betreft, staat Feyenoord er heel goed voor. Niet alleen zijn Wijnaldum en Leroy Fér (VI fuck off) definitief doorgebroken en hebben 7 spelers de eerste stapjes gemaakt richting Feyenoord 1. Maar ook is Feyenoord hofleverancier bij Oranje onder 19 en onder 17, zijn de B1, B2 en A1 kampioen geworden, is Jong Feyenoord op de 2e plek geëindigd en beschikt het over 34 internationals. Dat mag na al die negativiteit, hoe terecht dan ook, wel even gezegd worden

Dat klopt en verdiend zeker respect. Alle successen komt maar door één man, dhr Verheijen. Afgelopen week in de VI stond er een uitgebreide reportage in met interessante bevindingen over het opleiden van spelers. Iets wat Ajax al eerder doorhad, en waar nu andere clubs gaan volgen. Goede zaak voor het Nederlandse voetbal!

boomkat schreef:

Er zijn twee spelers doorgebroken in het eerste van Feyenoord maar volgens mij heeft dat er alles mee te maken dat de spelers uit de huidige selectie niet naar behoren presteerden, geblesseerd waren of gewoonweg niet goed genoeg waren, dan had ik eigelijk wel meer jonkies verwacht

De elftallen onder Feyenoord 1 zijn qua prestatie totaal niet belangrijk, deze elftallen moeten vooral dingen leren zoals, techniek, inzicht etc etc kortom , het leren van "het spelletje dat voetbal heet", dan kan je jeugd nog zo vaak kampioen worden, het is een leerproces maar het gaat om het eerste elftal, niet om de prestaie van de jeugd.

Je zegt toch ook niet tegen een arts in opleiding dat hij dat koeiehart zo mooi heeft ontleden of tegen een piloot in opleiding dat hij zo mooi fictief geland is op Heatrow.

Johan Cruijff zij het al, " tegenwoordig zijn er zo veel jeugdtrainers die nu al enkel en alleen op prestatie trainen, terwijl dat niet het doel is, er is zoveel prestatiedrang onder jeugdtrainers dat er te weinig tijd is om echt individueel te trainen op techniek etc, wie boeit het nou dat de B2 weer kampioen is geworden, het gaat erom dat je deze jongens klaarstoomt om kampioen te worden met het eerste elftal, het is geen succes om kampioen te worden met bv de B1"

Verder heeft Feyenoord nog steeds een achterstallige betaling van rond de 30 miljoen, Fortuna is er voor minder uitgezet.......

Zo goed gaat het dus niet met Feyenoord,dat mag ook wel even gezegd worden....

boomkat
Teveel azijn gedronken ofzo

Nee hoor, ik zit aan de Chablis

Ben je het er dan niet mee eens ofzo ?

Feyenoord heeft geld om serieuze versterkingen te halen. Dit werd gisteren al bekend gemaakt bij Voetbal International. Been heeft het ook bevestigd aan VI.

Cisse zal dan wel komen. Nu nog een centrale verdediger; Voor mijn apart gaat Mulder de goal in. Waarom een dure Gentenaar of Dudek halen, terwijl je Mulder hebt die steeds beter kan worden?

Hopelijk kunnen ze Roger ook halen. Fernandez is de eerste aankoop van Been.

http://www.vi.nl/NieuwsItem/BeenLoktInvesteerdersEnKanJagenOpCiss.htm

Nicolage Rico schreef:
Feyenoord heeft geld om serieuze versterkingen te halen.

Tja.. ik snap er gewoon geen f*ck van. Welke malloot gaat nu geld in Feyenoord stoppen? Fans met geld en een plaat voor kop. Een club zonder ook maar enig beleid (op de jeugdopleiding nu na) of structuur met een schuld van 21 miljoen. Laten ze een voorbeeld nemen aan FC Twente of Heerenveen.
Tja.. en met één versterking krijg echt niet opeens wel een sterk team op de been.

Er zal wel meer komen dan een enkele versterking. Met Fernandez heb je niet ineens een kampioenselftal, idd. Met Cissé erbij ook niet.

Amicus schreef:
De elftallen onder Feyenoord 1 zijn qua prestatie totaal niet belangrijk, deze elftallen moeten vooral dingen leren zoals, techniek, inzicht etc etc kortom , het leren van "het spelletje dat voetbal heet", dan kan je jeugd nog zo vaak kampioen worden, het is een leerproces maar het gaat om het eerste elftal, niet om de prestaie van de jeugd.

Dat is ook zo. Nederland onder 17 werd een paar jaar terug nog (bijna?) wereldkampioen, maar als je ziet waar al die spelers van toen nu spelen... Feyenoord heeft blijkbaar zat talent, maar of dat ook allemaal door gaat breken is nog maar de vraag. Het kan net zo goed zijn dat die spelers allemaal in de eerste divisie belanden.

Overigens ben ik er ook wel voor om Mulder gewoon in de goal te zetten bij Feyenoord. Doet me een beetje denken aan Casillas bij Real Madrid.

Klopt dat die spelers zomaar in de Jupiler League terecht komen en niet beter zullen presteren, al verwacht ik wel wat van Luc Castaignos, mits hij op de juiste manier gebracht wordt. Ik hoop niet dat Feyenoord hem laat gaan voor 4 miljoen euro. Feyenoord heeft met hem de nieuwe spits in huis.

Betreft het hier de enige echte Djibril Cissé ?

Nee, Sekou Cissé van Roda JC. Heb niet zo op hem gelet op hem dit seizoen, maar het is wel een aardige vleugelspeler die het dit seizoen bij Roda best goed heeft gedaan en hij speelt tegenwoordig dan ook in het Ivoriaans elftal.

Sekou Cissé - Wikipedia - nl.wikipedia.org

Cissé is wel een goede speler, zie hem graag naar Feyenoord komen. Dan kunnen ze Slory teruggeven aan Excelsior...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:31 uur

geplaatst: vandaag om 02:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.