Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Ace
geplaatst: 27 mei 2009, 11:20 uur
haveman schreef:
Ik had liever Jol gehad dan Koeman, maar als we puur naar de prijzen kijken heeft Koeman het toch wat beter gedaan.
Waarbij gezegd moet worden dat dat gezien de clubs die ze gehad hebben niet zo gek is. Het is makkelijker om met PSV en Ajax prijzen te winnen dan met Tottenham en Hamburg.
(quote)
Ik had liever Jol gehad dan Koeman, maar als we puur naar de prijzen kijken heeft Koeman het toch wat beter gedaan.
Waarbij gezegd moet worden dat dat gezien de clubs die ze gehad hebben niet zo gek is. Het is makkelijker om met PSV en Ajax prijzen te winnen dan met Tottenham en Hamburg.
Koeman is gezien hetgeen hij gepresteerd heeft (en daar gaat het uiteindelijk om) best een goede trainer.
Jol heeft vooral bij RKC en Spurs prima werk afgeleverd. Spurs in het laatste seizoen ging dan even wat minder... Zijn afscheid bij de Spurs (toen hij moest vertrekken) van de supporters zei in ieder geval genoeg over zijn populariteit aldaar! Eens kijken of hij Ajax aan het voetballen krjigt. Aan de selectie ligt het niet (al zou een fatsoenlijke verdedigende middenvelder geen kwaad kunnen). En hij moet een andere keeper opstellen...
0
geplaatst: 27 mei 2009, 11:23 uur
Hee Ace, vind je die Jol niet te dik voor Ajax?
edit: Hoewel...een dikke nek past wel in het cultuurtje natuurlijk
edit: Hoewel...een dikke nek past wel in het cultuurtje natuurlijk

0
geplaatst: 27 mei 2009, 11:46 uur
Jol lijkt me een goede. Ben benieuwd of hij het wel langer dan een seizoen volhoudt in de slangenkuil...
0
Ace
geplaatst: 27 mei 2009, 13:43 uur
Dikke mensen zijn gezellig en met wat gezelligheid is Ajax momenteel best geholpen.
Dit is helemaal om je te bescheuren, waar ze zich druk om maken:
nu.nl/internet | Feyenoord jaagt op fansites
Internethooligans!
Dit is helemaal om je te bescheuren, waar ze zich druk om maken:
nu.nl/internet | Feyenoord jaagt op fansites
Internethooligans!

0
geplaatst: 27 mei 2009, 14:01 uur
De leiding van Feyenoord wil niet dat derden kosteloos kunnen profiteren van het werk van de media-afdeling.
Vind ik wel terecht, alleen hadden ze daar dan toch al veel eerder mee moeten beginnen?
0
Ace
geplaatst: 27 mei 2009, 14:36 uur
herman schreef:
Vind ik wel terecht, alleen hadden ze daar dan toch al veel eerder mee moeten beginnen?
(quote)
In hoeverre profiteren ze mee? Door een logo te gebruiken? Al die fansites worden onderhouden en gemaakt door fans die dat volledig uit eigen zak betalen (al dan niet met wat hulp en inkomsten via een banner oid), geen commerciele doeleinden hebben met de site en vaak ook nog door aanschaf van hun seizoenskaart ervoor zorgen dat er bij die armzalige club nog wat geld in de la komt. Ik zou me flink genaaid voelen als ik zo'n bericht kreeg...
0
geplaatst: 27 mei 2009, 14:58 uur
Ace schreef:
Ik zou me flink genaaid voelen als ik zo'n bericht kreeg...
Net als het bericht dat je cluppie voor de keuze van een nieuwe coach bij nummer vijf uitkomt.Ik zou me flink genaaid voelen als ik zo'n bericht kreeg...
0
geplaatst: 27 mei 2009, 15:30 uur
Ace schreef:
In hoeverre profiteren ze mee? Door een logo te gebruiken? Al die fansites worden onderhouden en gemaakt door fans die dat volledig uit eigen zak betalen (al dan niet met wat hulp en inkomsten via een banner oid), geen commerciele doeleinden hebben met de site en vaak ook nog door aanschaf van hun seizoenskaart ervoor zorgen dat er bij die armzalige club nog wat geld in de la komt. Ik zou me flink genaaid voelen als ik zo'n bericht kreeg...
(quote)
Ik kan me voorstellen dat ze bezoekers weghouden van de Feyenoord-site die daar advertentiekosten mislopen. En afgezien daarvan is het toch gewoon strafbaar content te jatten van een andere site?
Maar goed, die fansite wordt vast wel met liefde voor de club gemaakt, dus in die zin is het wel zuur.
Dat Feyenoord dat zelfs via deze weg de dubbeltjes bij elkaar moet schrapen is wel in- en intriest natuurlijk.
0
Ace
geplaatst: 27 mei 2009, 15:33 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Net als het bericht dat je cluppie voor de keuze van een nieuwe coach bij nummer vijf uitkomt. 
Beetje gefrustreerd?
herman schreef:
Ik kan me voorstellen dat ze bezoekers weghouden van de Feyenoord-site die daar advertentiekosten mislopen. En afgezien daarvan is het toch gewoon strafbaar content te jatten van een andere site?
Maar goed, die fansite wordt vast wel met liefde voor de club gemaakt, dus in die zin is het wel zuur.
Dat Feyenoord dat zelfs via deze weg de dubbeltjes bij elkaar moet schrapen is wel in- en intriest natuurlijk.
(quote)
Tja, als je het heel zwartwit bekijkt, is het gebruik van het logo jatten van content, maar dat gebeurt toch met alles? Waar maken ze zich druk om... Ik vind het ronduit zielig en dieptriest.
0
geplaatst: 27 mei 2009, 17:01 uur
Het gaat er vooral om, lief Aceje van me, dat die Feyenoordsites alles letterlijk kopieëren van de originele site.
Maar dit lijkt me niet het juiste moment om de supporters pissig te maken. Ik las gisteren, op één van die sites, een hoop berichten van gefrustreerde supporters. Niet slim van Feyenoord op dit moment. Het enige dat Feyenoord nog groot maakt zijn de supporters (en het stadion en de historie).
Het blijft triest. Ik hoopte gistermiddag nog dat het om een grap ging, maar gisteravond werd bekend dat het niet zo was...
Maar dit lijkt me niet het juiste moment om de supporters pissig te maken. Ik las gisteren, op één van die sites, een hoop berichten van gefrustreerde supporters. Niet slim van Feyenoord op dit moment. Het enige dat Feyenoord nog groot maakt zijn de supporters (en het stadion en de historie).
Het blijft triest. Ik hoopte gistermiddag nog dat het om een grap ging, maar gisteravond werd bekend dat het niet zo was...
0
geplaatst: 27 mei 2009, 20:59 uur
Nou...als Sar echt de beste keeper van de wereld is had ie m wel gehad toch.....?
0
geplaatst: 27 mei 2009, 21:19 uur
Ace schreef:
Ik heb me nooit zo verdiept in Jol, dus we zien het wel. Ben in ieder geval al lang blij dat ze bij jullie in Alkmaar als eerste bij Ronald Koeman aanklopten en wij dus niet met die droeftoeter opgescheept zitten. Hoewel hij wel de laatste was die nog wat won met Ajax, doet dat niets af aan de zouteloze uitstraling die deze man heeft.
Ik heb me nooit zo verdiept in Jol, dus we zien het wel. Ben in ieder geval al lang blij dat ze bij jullie in Alkmaar als eerste bij Ronald Koeman aanklopten en wij dus niet met die droeftoeter opgescheept zitten. Hoewel hij wel de laatste was die nog wat won met Ajax, doet dat niets af aan de zouteloze uitstraling die deze man heeft.
Qua zoutloos: in Nederland eten we te veel zout, dus is Koeman wel actueel en terndsettend. Verder: mij zou het helemaal niets verbazen als dit een mooie zet is. Ik kan je vertellen dat Koeman redelijk wat oud zeer heeft zitten in Amsterdam en Eindhoven (met dank aan de voorzitter aldaar) en dat soort gevoelens willen wel eens motiveren. Bovendien vind ik Koeman een positievere (meer ethische - vies woord in de voetballerij trouwens) hebben dan Jol - ik denk ook dat Jol gaat sneuvelen door de hockey- adviesbobo's die daar rondlopen en met wie hij totaal geen affiniteit heeft. Ik zei het hiervoor al: in mrt/apr staat zijn stoel al te rammelen - is dat niet zo, geef ik dat graag toe em neem ik een fles mee om bij jou eens naar die Meridian komen te luisteren.
0
geplaatst: 27 mei 2009, 21:34 uur
VanDeGriend schreef:
Nou...als Sar echt de beste keeper van de wereld is had ie m wel gehad toch.....?
Mwa. Op zo'n korte afstand een bal op knie-hoogte een halve meter naast je: best lastig. Maar dit even los van de discussie of Sar de beste keeperr ter wereld is. Die zou hem ook niet gehad hebben.Nou...als Sar echt de beste keeper van de wereld is had ie m wel gehad toch.....?
0
geplaatst: 27 mei 2009, 21:44 uur
Ja nauurlijk best lastige bal maar hij heeft er wel moeilijkere uitgehaald. Vond het er niet super uitzien. Maar goed, was al lang blij dat ie er in ging.
0
geplaatst: 27 mei 2009, 21:51 uur
Frank Snoeks tijdens de Champions League Final :
"Manchester, de stad van Joy Division, daar kunnen ze zingen, reken maar"
Toch opmerkelijk voor een sportcommentator
0
geplaatst: 27 mei 2009, 23:01 uur
Barca voor de derde keer winnaar Champions League! Dit had ik nou nooit gedacht, zeker niet toen ik het begin van de wedstrijd zag, maar het liep allemaal precies goed voor ze. ManU kan niet met een vroegtijdige achterstand omgaan, dat overkwam ze nog niet vaak.. daarna wedstrijd prima gecontroleerd. Ik had vantevoren getekend voor deze uitslag 

0
geplaatst: 27 mei 2009, 23:04 uur
dix schreef:
Frank Snoeks tijdens de Champions League Final :
Van Snoeks is inmiddels een bijzonder rijtje opmerkelijke opmerkingen te maken hoor. De man doet zijn huiswerk niet allen goed, hij heeft geinige interesses.Frank Snoeks tijdens de Champions League Final :
Overigens een, vind ik dan, tegenvallende finale. Onthutsend zwak Mun. U., waarschijnlijk vanwege een niet geheel onverwacht intelligent Barca. Daarom opmerkelijker van Snoeks dat hij al vrij snel door had, dat Barca zonder diepe spits speelde waardoor Ferdinand en Vidic geen idee hadde wat ze moesten doen. En Barca dus continu een man meer had.
Op zich vrij genant dat een grote club met een groots elftal zich dan geen seconde kan aanpassen. Waardoor het uiteindelijk op een par momenten beslist wordt. Ik blijf zoiets ongelooflijk vinden.
0
geplaatst: 27 mei 2009, 23:06 uur
orbit schreef:
Barca voor de derde keer winnar Champions League! Dit had ik nou nooit gedacht, zeker niet toen ik het begin van de wedstrijd zag, maar het liep allemaal precies goed voor ze. ManU kan niet met een vroegtijdige achterstand omgaan, dat overkwam ze nog niet vaak.. daarna wedstrijd prima gecontroleerd. Ik had vantevoren getekend voor deze uitslag
Barca voor de derde keer winnar Champions League! Dit had ik nou nooit gedacht, zeker niet toen ik het begin van de wedstrijd zag, maar het liep allemaal precies goed voor ze. ManU kan niet met een vroegtijdige achterstand omgaan, dat overkwam ze nog niet vaak.. daarna wedstrijd prima gecontroleerd. Ik had vantevoren getekend voor deze uitslag
Je moet gewoon wat vaker naar mij luisteren.

0
Dj2Jelle
geplaatst: 27 mei 2009, 23:08 uur
@ rayman: Vond het een mooie wedstrijd hoor. Van Barca's kant dan.
0
geplaatst: 27 mei 2009, 23:09 uur
Nou niet blijven katten Rico - 't is feest - het voetbal heeft gewonnen. Heb met groot genoegen naar Puyol gekeken: verdedigen als kunst.

0
geplaatst: 27 mei 2009, 23:20 uur
Dj2Jelle schreef:
@ rayman: Vond het een mooie wedstrijd hoor. Van Barca's kant dan.
Dan is het dus geen wedstrijd, als het van een kant moet komen.@ rayman: Vond het een mooie wedstrijd hoor. Van Barca's kant dan.
Overigens heb ik bepaalde en bepalende spelers van Barca ook wel beter gezien dan vandaag.
Ik vind dat de mensen die bij voorbaat liepen te bleren dat ze blij waren met een niet all-england-final, hun woorden eigenlijk moeten terugnemen. Dit was geen reclame voor het voetbal.
Dit is toch niet te vergelijken met Chelsea-Liverpool zeg, kom op dan.
Op basis van vanavond is Barca trouwens de terechte winnaar. Omdat Man. U. belachelik stom en slecht was. Maar op basis van deze wedstrijd, en van eerdere wedstrijden, heeft het voetbal niet gewonnen.
0
geplaatst: 27 mei 2009, 23:26 uur
Mjuman schreef:
Nou niet blijven katten Rico - 't is feest - het voetbal heeft gewonnen. Heb met groot genoegen naar Puyol gekeken: verdedigen als kunst.
(quote)
Het is jullie gegund gelijk te krijgen hoor.. maar vrijwel iedereen was verrast dat ManU zo matig voor de dag kwam. Dus te voorspellen was het niet echt. Maar ik ben hier blij mee hoor! Warm plekje voor Barca sinds Cruyff

0
Ace
geplaatst: 27 mei 2009, 23:44 uur
Zoals ik verwacht had, een verdiende winnaar uit Spanje!
Xavi
Die Sylvinho was overigens dramatisch slecht, maar Snoeks dacht daar anders over. Heb wel weer hard gelachen om zijn nietszeggende opmerkingen, de held!
Winnetoe leeft ook nog, over die reservekiepert. En zo kan ik nog wel 10 minuten doorgaan... Nee, dat doe ik niet.
@Mjuman: je mag ook wel een keer eerder komen luisteren, want ik denk dat ik 'm maar ga verkopen. Mijn vrouw vindt een wekkerradio van 2600 euro overdreven. De krent.
Xavi

Die Sylvinho was overigens dramatisch slecht, maar Snoeks dacht daar anders over. Heb wel weer hard gelachen om zijn nietszeggende opmerkingen, de held!
Winnetoe leeft ook nog, over die reservekiepert. En zo kan ik nog wel 10 minuten doorgaan... Nee, dat doe ik niet.@Mjuman: je mag ook wel een keer eerder komen luisteren, want ik denk dat ik 'm maar ga verkopen. Mijn vrouw vindt een wekkerradio van 2600 euro overdreven. De krent.
0
geplaatst: 28 mei 2009, 08:43 uur
Iniesta vond ik ook zeer sterk spelen. Balvast. Messi was ook gewoon goed. Als er al een wedstrijd tussen de 2 besten was - Ronaldo en Messi - dan staat Messi ruimschoots voor.
In vergelijking met Maradona (dat doet iedereen), heeft Messi zijn hand niet nodig bij een kopbal.
In vergelijking met Maradona (dat doet iedereen), heeft Messi zijn hand niet nodig bij een kopbal.

0
geplaatst: 28 mei 2009, 09:00 uur
Manchester had écht geen aap kans. Het was soms gewoon zielig voor ze.
0
geplaatst: 28 mei 2009, 09:17 uur
Wat heb ik me toch weer zitten irriteren aan die Snoeks, wat kan die gast een lul verhalen ophangen zeg. Gadver.
En ook hoe die een paar keer Henry zwart aan het maken was, kan ik niet waarderen zulk commentaar.
En ook hoe die een paar keer Henry zwart aan het maken was, kan ik niet waarderen zulk commentaar.
0
geplaatst: 28 mei 2009, 09:42 uur
De beste man van de wedstrijd, zoals zo vaak, Frank Snoeks. Een van de weinige verslaggevers die ik kan waarderen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.