Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juni 2009, 19:11 uur
Aan het lawaai van de toeschouwers kon het in ieder geval niet liggen 

0
geplaatst: 3 juni 2009, 22:01 uur
Nog even en Roda is gedegradeerd. Lekker, zo kort na het faillisement van Fortuna ...
Blijkt er toch gerechtigheid te zijn. Ik heb me zeldzaam gestoord aan limburgse fans die alleen 'over hun lijk' een fusie wilden. Zoveel kortzichtigheid dient beloond te worden.
Blijkt er toch gerechtigheid te zijn. Ik heb me zeldzaam gestoord aan limburgse fans die alleen 'over hun lijk' een fusie wilden. Zoveel kortzichtigheid dient beloond te worden.
0
geplaatst: 3 juni 2009, 22:43 uur
Ja wellicht was ik wat voorbarig. Kan Zuid Limburg niet zelfstandig worden en haar eigen competitie opzetten ?
0
geplaatst: 3 juni 2009, 22:49 uur
ze blijven nog even onder ons geloof ik.... 
edit : toch nog pingels ... kan Menzo niet op doel ?

edit : toch nog pingels ... kan Menzo niet op doel ?
0
geplaatst: 3 juni 2009, 23:24 uur
Balen dat RJC door is. Gunde het die Menzo wel.
Graafschap helemaal kut, verliezen door één fout van de verdediger.
Graafschap helemaal kut, verliezen door één fout van de verdediger.
0
geplaatst: 4 juni 2009, 11:39 uur
Pranjic is volgens de Telegraaf rond met Bayern.
Van Gaal wil verder Sneijder halen en ook Braafheid wordt nu genoemd.
Van Gaal wil verder Sneijder halen en ook Braafheid wordt nu genoemd.
0
geplaatst: 4 juni 2009, 12:55 uur
Zijn voorkeur schijnt naar Eindhoven uit te gaan. Er is nog niets definitief. Wel een mooie stap voor Pranjic, ze kunnen daar wel een goede linksback gebruiken.
0
geplaatst: 4 juni 2009, 15:03 uur
herman schreef:
Zijn voorkeur schijnt naar Eindhoven uit te gaan. Er is nog niets definitief. Wel een mooie stap voor Pranjic, ze kunnen daar wel een goede linksback gebruiken.
Sinds wanneer is Pranjic een linksback?

0
geplaatst: 4 juni 2009, 15:06 uur
Vind Pranjic toch beter uit verf komen op de linkshalf positie.
Zo heeft hij al die jaren ook bij Heerenveen gespeeld.
In het nationale team van Kroatië speelt ie in theorie (noodgedwongen) wel op de back, maar in de praktijk zie je hem toch de hele linkerflank bestrijken.
Overigens speelt Lahm al op de linksback positie bij BM.
Zo heeft hij al die jaren ook bij Heerenveen gespeeld.
In het nationale team van Kroatië speelt ie in theorie (noodgedwongen) wel op de back, maar in de praktijk zie je hem toch de hele linkerflank bestrijken.
Overigens speelt Lahm al op de linksback positie bij BM.
0
geplaatst: 4 juni 2009, 15:09 uur
Pranjic is een geweldige voetballer die inderdaad op de gehele linerflank kan spelen. Zeer waardevol dus. Met zo'n speler kun je alle kanten op.
0
geplaatst: 4 juni 2009, 15:59 uur
Thomzic schreef:
(quote)
Niet naar Kroatie gekeken op het EK?

0
geplaatst: 4 juni 2009, 16:05 uur
Blijkbaar langs me heen gegaan, terwijl ik toch een fervent voetbalkijker ben. Blijkbaar beheerst hij verschillende posities. Multifunctionaliteit in voetbal heeft zo zijn voor en nadelen. Ik gun het hem wel btw

0
geplaatst: 4 juni 2009, 16:24 uur
Zaakwaarnemer Sigi Lens bevestigt voor Sportweek de interesse van Bayern Munchen in Braafheid en noemt het een zeer interessante optie, gaat binnenkort met Bayern om de tafel zitten.
Ik denk dat een eventuele overgang van Braafheid naar een club als Bayern toch een iets te grote stap voor 'm zou zijn..
Ik denk dat een eventuele overgang van Braafheid naar een club als Bayern toch een iets te grote stap voor 'm zou zijn..
0
geplaatst: 4 juni 2009, 16:28 uur
Inderdaad, denk niet dat ie een Lahm uit de basis zou kunnen spelen. Ajax (waar Vermaelen wellicht vertrekt) lijkt me dan een beter optie. Of PSV, dat ueberhaupt geen goede linksback heeft.
0
geplaatst: 4 juni 2009, 16:36 uur
Nicolage Rico schreef:
Pranjic is een geweldige voetballer die inderdaad op de gehele linerflank kan spelen. Zeer waardevol dus. Met zo'n speler kun je alle kanten op.
Ja, ik denk dat hij trouwens de opvolger wordt van Zé Roberto, die vertrekt uit München na vele jaren trouwe dienst.
0
boomkat
geplaatst: 4 juni 2009, 18:22 uur
Onbegrijpelijk dat Arsenal vergaande interesse heeft in Vermaelen. Alleen al om het feit dat ze twee geweldige LB's in huis hebben. Clichy schat ik zelfs hoger in dan Evra en ik durf te wedden dat Gibbs de vaste LB van Engeland wordt.
0
BPDD
geplaatst: 4 juni 2009, 18:39 uur
herman schreef:
Inderdaad, denk niet dat ie een Lahm uit de basis zou kunnen spelen. Ajax (waar Vermaelen wellicht vertrekt) lijkt me dan een beter optie. Of PSV, dat ueberhaupt geen goede linksback heeft.
Het is tenslotte een stap voorwaarts om van de nummer 2 te vertrekken naar de nummer 3 of 4.
Kijken of Braafheid net zo succesvol gaat worden als Kennedy en Wielaert in Amsterdam en El Ahmadi in Rotterdam.
Alhoewel, het zal natuurlijk wel een succes worden voor de portemonnee......

0
boomkat
geplaatst: 4 juni 2009, 19:00 uur
Braafheid gaat het wel redden. En El Ahmadi gaat volgend jaar gewoon keihard terugslaan. Mark my words.
0
geplaatst: 4 juni 2009, 19:54 uur
El Ahmadi is een aardige voetballer en kan heus nog wel slagen. Hij is te vaak geblesseerd en heeft heel veel moeite om het spel te bepalen in een team dat niet loopt.
0
boomkat
geplaatst: 4 juni 2009, 19:56 uur
Exact. En met Been aan het roer. 4 á 5 gerichte aankopen (waaronder ik Fernandez, Cissé en Guerreiro schaar) en we staan op de 5e plek. En als alles volgens plan loopt binnen 3 jaar op de Coolsingel. Oh deed ik maar mee aan de toto 

0
Ace
geplaatst: 4 juni 2009, 20:32 uur
Is Guerreiro die import-Pool? Die werd een paar jaar geleden ook nog in verband gebracht met Ajax... Op het WK deed hij het toen best aardig, kan ik me herinneren.
Het Amsterdam Tournament gaat mee in de malaise. Atletico, Benfica en nu komt het, Sunderland... Wie gaat daar nou naartoe?
Ik vond El Ahmadi bij Twente een geweldige voetballer. Kan me niet voorstellen dat ie er nu opeens niets meer van kan. Maar goed, ik vond Kennedy bij Twente ook een geweldige voetballer... En die zie ik ook liever gaan dan komen. En zo kan ik nog wel een heel elftal noemen.
Het Amsterdam Tournament gaat mee in de malaise. Atletico, Benfica en nu komt het, Sunderland... Wie gaat daar nou naartoe?

Ik vond El Ahmadi bij Twente een geweldige voetballer. Kan me niet voorstellen dat ie er nu opeens niets meer van kan. Maar goed, ik vond Kennedy bij Twente ook een geweldige voetballer... En die zie ik ook liever gaan dan komen. En zo kan ik nog wel een heel elftal noemen.
0
geplaatst: 4 juni 2009, 20:35 uur
Heerenveen heeft een exceptioneel talent van 17 jaar vastgelegd.
Zijn naam: Filip Djuricic
Omdat hij in januari 2010 pas de 18 jaar bereikt, komt hij ook pas dan naar Heerenveen.
Afgelopen week vond het eurotoernooi plaats met o.a. Real Madrid, Ajax, Valencia.
Omdat het een niet officieel toernooi betrof, mocht hij alvast mee doen met Heerenveen.
Ben d'r heen geweest en heb me de ogen moeten uitwrijven, wat een ongelooflijk talent.
Velde bijna in z'n eentje Madrid en Ajax.
Hij werd topscorer en uitgeroepen tot beste speler van het toernooi, terwijl hij niemand van het team kende.
Zijn naam: Filip Djuricic
Omdat hij in januari 2010 pas de 18 jaar bereikt, komt hij ook pas dan naar Heerenveen.
Afgelopen week vond het eurotoernooi plaats met o.a. Real Madrid, Ajax, Valencia.
Omdat het een niet officieel toernooi betrof, mocht hij alvast mee doen met Heerenveen.
Ben d'r heen geweest en heb me de ogen moeten uitwrijven, wat een ongelooflijk talent.
Velde bijna in z'n eentje Madrid en Ajax.
Hij werd topscorer en uitgeroepen tot beste speler van het toernooi, terwijl hij niemand van het team kende.
0
geplaatst: 4 juni 2009, 21:01 uur
Dat was al een tijdje bekend toch? Als de verhalen mag geloven, heeft Heerenveen een nieuwe wereldtopper in huis gehaald. Waarvoor hulde als het echt zo blijkt te zijn...
0
geplaatst: 4 juni 2009, 21:05 uur
Wanneer haalt Feyenoord eens zulke spelers?
Zucht...
Feyenoord haalt alleen spelers die het redelijk doen in Nederland en daardoor al meestal te duur zijn voor Feyenoord.
Scout eens! Zulke spelers hoeven niet duur te zijn.
Zucht...
Feyenoord haalt alleen spelers die het redelijk doen in Nederland en daardoor al meestal te duur zijn voor Feyenoord.
Scout eens! Zulke spelers hoeven niet duur te zijn.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.