MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
boomkat
Feyenoord is dan ook een loserclub, maar wel een hele mooie loserclub

Rijkaard naar Galatasaray.
Ik zeg: verrassend.

Ik zeg: veel geld vangen

Man hee, waarom nou Galatasaray.

boomkat
Interessante keuze.

Ace
Rijkaard wilde naar een Europese topclub in een Europese topcompetitie. Het zal het geld wel zijn. Big Money in Turkije. Ze dragen je daar op handen als je succes haalt. Das toch wat anders dan een paar jochies met capuchonnetjes die 'Frankie rot op' zingen. Ofzo.

boomkat
Exact. Verder is Turkije is wel een mooi voetballand hoor. Uiteraard speelt geld een rol, maar er liggen zeker mogelijkheden Europees gezien.

Ik denk dat Rijkaard zo teleurgesteld was dat het geen AC Milan werd, dat ie maar snel voor het grote geld is gegaan.

Istanboel: wereldstad; Turken zijn echt voetbalgek - ooit wedstrijd bijgewoond van Besiktas. Dacht dat ik wat gewend was (Engeland), bleek complete vergissing.

En lekker uit de Nederlandse wind, geen gezeik met supporters die bus tegenhouden als het team niet presteert; en er is geld.

Ace
Mee eens, Istanboel is een geweldige stad! De Turske comp is echter niets beter dan de Nederlandse, terwijl er meer geld is.

Marseille wil Evander Sno, die zijn echt goed in de war. Die is nog in staat om het spel bij fnoord te vertragen.

Ace schreef:
Mee eens, Istanboel is een geweldige stad! De Turske comp is echter niets beter dan de Nederlandse, terwijl er meer geld is.

Marseille wil Evander Sno, die zijn echt goed in de war. Die is nog in staat om het spel bij fnoord te vertragen.

stuart
'Taannis'...mooie partij tussen Gonzalez en Söderling momenteel; stand 2-1 in sets voor Söderling en 0-1 in de 4e set voor Gonzo....

stuart
Mooi...trouwens, het wordt een 5 setter; zou Gonzalez het toch redden na een 0-2 achterstand in sets .

Zelfs op het internet was het spannend.
Soderling wint dus.

dix
Klumpie schreef:
Ik denk dat Rijkaard zo teleurgesteld was dat het geen AC Milan werd, dat ie maar snel voor het grote geld is gegaan.

Galatasaraykaard

Voor het geld hadden ze ook GalatasaRAYMAN kunnen nemen.

Lukk0
Het zag er een poosje niet best uit voor Roger Federer, maar na een grote opleving in de vierde set gaat hij toch voor de negentiende keer een Grand Slam finale spelen na 6-3 6-7 6-2 1-6 4-6 tegen Juan Martin del Potro. Ik hoop dat hij zijn veertiende winst binnen haalt, waarmee hij op gelijk niveau komt met Pete Sampras en tegelijk ook zijn laatste ontbrekende Grand Slam wint. Go Federer

stuart
Ben ik met je eens en ik hoop het ook, al denk ik dat ie het niet redt tegen de ontketende Söderling en door zijn eigen 'spanning'....; we zullen zien.

Ik hoop dat je ongelijk krijgt, Stuart.

Go Federer!!!

stuart
Ik hoop het ook....

Ik ook!

Me is een groot Federer-fan.

Ik hoop ook dat Federer wint.

Ik ben zeker niet anti Federer maar ben nooit fan geweest van zijn spel. Hij is in tegenstelling tot spelers als bijvoorbeeld Nadal, Hewitt en Safin altijd wat saai geweest. Ik ben meer van de showmannen om ze zo maar te noemen, maar ik snap goed dat daar juist heel wat mensen een hekel aan hebben. Ik gun dit jaar Federer de titel meer dan ooit, na veel tegenslagen verdient hij het. Afwachten hoe Söderling met de spanning om kan gaan.

Van Nadal ben ik dan weer geen echte fan, al heb ik ook geen hekel aan hem ofzo. De rivaliteit tussen Federer en Nadal doet me wel een beetje denken aan die tussen Becker, Sampras, Agassi ed., uit de tijd dat ik het tennis veel meer volgde. In die zin is het wel goed om hem erbij te hebben, anders wordt het ook zo saai.

Van Safin ben ik altijd wel een fan geweest: fantastische speler en terecht even nummer 1 van de wereld geweest. Ik begrijp dat dit zijn laatste seizoen is? Vraag me af of ie net als Kafelnikov razendsnel uit gaat dijen. Die is misschien 5 jaar gestopt en nu al ruim 100+ kilo geloof ik.

Safin ben ik ook altijd fan geweest. Wat een kerel is dat . Altijd spektakel met die knaap. Hoe hij ook over de baan loopt, schitterend .

Ik hoop dat Federer wint, zal waarschijnlijk zijn laatste kans zijn om Roland Garros te winnen, concurrentie wordt te groot vrees ik. Knap dat hij toch nog van Del Potro heeft gewonnen. Wat een hardhitter is dat. Die gaat binnenkort een slam winnen, kan niet anders.

Ook leuk:
Tijdens de openingswedstrijd van de 20-20 cricket Wereld Series:

(afbeelding)

BBC Sport: CRICKET
Superb Netherlands shock England

Hosts England crash to a four-wicket defeat by the Netherlands in a dramatic opening match in the World Twenty20.

Dus staat Nederland bovenaan in de poule::

Group B (05 June)

Netherlands P 1 | W 1 | L 0 | T 0 | Pts 2 | R/R 0.05

Pakistan P 0 | W 0 | L 0 | T 0 | Pts 0 | R/R 0.00

England P 1 | W 0 | L 1 | T 0 | Pts 0 | R/R -0.05

ook al is het maar voor één dag of zo, dit is cricket geschiedenis

Wow, een four-wicket defeat. Ik heb echt geen idee...

GrafGantz schreef:
Wow, een four-wicket defeat. Ik heb echt geen idee...

Ik ook niet - heb zitten zoeken naar die Jiskefet-sketch over cricket, maar niet gevonden - helaas, want die was indrukwekkend.

zoek op "english sport"

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:06 uur

geplaatst: vandaag om 23:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.