Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 3 mei 2012, 12:23 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Die heeft dit seizoen meerdere malen gezegd dat hij zijn loopbaan af zal sluiten bij Málaga.
Die heeft dit seizoen meerdere malen gezegd dat hij zijn loopbaan af zal sluiten bij Málaga.
Dat is dus net zoveel waard als het feit dat ie meerdere malen geroepen heeft dat ie graag bij PSV terug zou willen keren...
0
geplaatst: 3 mei 2012, 12:27 uur
lennon schreef:
Onzin: toen stond hij nog redelijk aan het begin van zijn carrière terwijl hij nu aan het einde van zijn carrière zit en hij allang binnen is. Ik sluit niet helemaal uit dat hij nog een avontuurtje ergens aangaat maar ik neem aan dat van Nistelrooij na dit seizoen stopt.(quote)
Dat is dus net zoveel waard als het feit dat ie meerdere malen geroepen heeft dat ie graag bij PSV terug zou willen keren...
0
geplaatst: 3 mei 2012, 12:30 uur
Newcastle United won gisteren trouwens met 2-0 bij Chelsea, met twee goaltjes van Cissé.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 12:35 uur
Akkoord. Zou echt dé perfecte Barca-speler zijn: technisch top, naast het veld een gentleman en op en top professional. Jammer genoeg totaal onhaalbaar.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 12:37 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Onzin: toen stond hij nog redelijk aan het begin van zijn carrière
Onzin: toen stond hij nog redelijk aan het begin van zijn carrière
Ik moet je toch even corrigeren hier... want hij heeft dat geroepen voor ie naar HSV ging, en ook nog voor ie naar Malaga ging.. dus dat is maar een paar jaar terug, en al redelijk aan het einde van zijn carriere...
Wat mij betreft heeft ie gelijk dat ie voor een betere competitie kiest, maar roep dat soort dingen dan niet.
Nu is het te laat, een spits van die leeftijd voegt niets meer toe.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 12:38 uur
FlyLo schreef:
Akkoord. Zou echt dé perfecte Barca-speler zijn: technisch top, naast het veld een gentleman en op en top professional. Jammer genoeg totaal onhaalbaar.
Lijkt mij ook ja. City is nu een club die meespeelt om de prijzen en hij zal er wel een flink salaris krijgen ook. Bovendien is hij daar te belangrijk om zomaar te kunnen vertrekken.(quote)
0
geplaatst: 3 mei 2012, 12:44 uur
lennon schreef:
Wat mij betreft heeft ie gelijk dat ie voor een betere competitie kiest, maar roep dat soort dingen dan niet.
Er zijn zoveel spelers die dat roepen, ik neem het altijd met een korreltje zout. Als je tien jaar weg bent bij een club is er zoveel veranderd dat het vaak niet erg meer lijkt op de club die je achterliet. En heeft hij het ook echt gezegd of alleen maar de mogelijkheid genoemd?
Mooie goal trouwens van Cissé. Ook best een unieke. Dat belooft wat voor Newcastle tegen Manchester City straks.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 12:50 uur
Hij heeft het echt gezegd, en meerdere keren.. net als van Bommel.. die lijkt zijn woorden wel waar te gaan maken.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 13:29 uur
Mjuman schreef:
hoe de eindstand ook wordt - en ik hoop op een echte wedstrijd - accepteren zal ik 'em en er niet om janken: feit blijft dat PSV het op veel momenten heeft laten liggen (...),
hoe de eindstand ook wordt - en ik hoop op een echte wedstrijd - accepteren zal ik 'em en er niet om janken: feit blijft dat PSV het op veel momenten heeft laten liggen (...),
Maar dat geldt voor Feyenoord haast nog meer dan voor PSV. Feyenoord is dit seizoen ongekroond kampioen in de onderlinge strijd tussen de gehele top 6. Dat Feyenoord toch geen kampioen is geworden heeft vooral te maken met puntverlies tegen lagere goden, vooral in het eerste gedeelte van het seizoen.
Ook om die reden zit Feyenoord in de eindfase van de competitie beter in z'n vel dan PSV en zouden ze terecht alsnog tweede worden.
Overigens zie ik Excelsior in de strijd om lijfsbehoud dit weekend misschien ook nog wel stunten....
0
geplaatst: 3 mei 2012, 13:44 uur
lennon schreef:
Volgens mij heeft hij dat niet meer gezegd sinds hij bij PSV vertrok; weet ik eigenlijk wel bijna zeker.(quote)
Ik moet je toch even corrigeren hier... want hij heeft dat geroepen voor ie naar HSV ging, en ook nog voor ie naar Malaga ging.. dus dat is maar een paar jaar terug, en al redelijk aan het einde van zijn carriere....
0
geplaatst: 3 mei 2012, 14:00 uur
Dat is onzin inderdaad, Van Nistelrooij heeft dat alleen geroepen op het moment dat hij vertrok. Na het vertrek van Van Raaij is hij daar langzaam op terug gekrabbeld. Ik neem het hem als fanatiek PSV-supporter ook niet kwalijk. Het zit ook wel in zijn hongerige karakter dat hij altijd in de best mogelijke competitie wil spelen. Ik vind dat soort beloftes sowieso nooit zo verstandig. Als je het van plan bent doe het dan gewoon aan het einde van je carriere ipv zoiets meteen te roepen en dan als verrader over komen als je toch niet komt (om wat voor reden dan ook).
Ik ben overigens blij dat ik nooit meer dat arrogante kwalletje van een Labyad in het Philips stadion hoef te aanschouwen (dat er serieus nog mensen zijn die voor hem applaudiseerden bij zijn wissel gisteren is echt onvoorstelbaar). Het ergste vind ik nog wel de lafheid die hij de afgelopen maanden heeft getoond. Als hij gewoon in januari al had aangekondigd dat hij vertrok. Maar dat spelletje met de media waarin hij acteerde alsof hij misschien toch wel bij PSV zou blijven (niet dat iemand hem maar 1 seconde geloofde), alleen om te voorkomen dat de fans zich tegen hem zouden richten laat maar zien wat een slappe zak hij is. En nu het allemaal naar buiten is gekomen wil die rat opeens nergens meer op reageren. Ik vind ook slap van PSV dat ze hem niet hebben aangepakt. Ik had vanaf het moment dat hij bevestigde dat hij vertrok hem de rest van het seizoen op de tribune geplaatst.
Ik ben overigens blij dat ik nooit meer dat arrogante kwalletje van een Labyad in het Philips stadion hoef te aanschouwen (dat er serieus nog mensen zijn die voor hem applaudiseerden bij zijn wissel gisteren is echt onvoorstelbaar). Het ergste vind ik nog wel de lafheid die hij de afgelopen maanden heeft getoond. Als hij gewoon in januari al had aangekondigd dat hij vertrok. Maar dat spelletje met de media waarin hij acteerde alsof hij misschien toch wel bij PSV zou blijven (niet dat iemand hem maar 1 seconde geloofde), alleen om te voorkomen dat de fans zich tegen hem zouden richten laat maar zien wat een slappe zak hij is. En nu het allemaal naar buiten is gekomen wil die rat opeens nergens meer op reageren. Ik vind ook slap van PSV dat ze hem niet hebben aangepakt. Ik had vanaf het moment dat hij bevestigde dat hij vertrok hem de rest van het seizoen op de tribune geplaatst.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 14:28 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Nee joh, dat is Nijmegen Eendracht Combinatie.
Het is in ieder geval zéker niet FC Utrecht. Ik hoef Teletekst pagina 819 voorlopig niet te zien.
Een kleurloos seizoen door de massaverkoop van de sterspelers afgelopen zomer. Het seizoen ging werkelijk uit als een nachtkaars. Eerst nog de EK en dan spoelen wij graag door naar het weekeinde van 12 Augustus, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 14:34 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Nee joh, dat is Nijmegen Eendracht Combinatie.
Neuh.. RKC presteert natuurlijk veel beter met hun begroting.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 14:47 uur
Running On Empty schreef:
Het is in ieder geval zéker niet FC Utrecht. Ik hoef Teletekst pagina 819 voorlopig niet te zien.
Een kleurloos seizoen door de massaverkoop van de sterspelers afgelopen zomer. Het seizoen ging werkelijk uit als een nachtkaars. Eerst nog de EK en dan spoelen wij graag door naar het weekeinde van 12 Augustus, nieuwe ronde, nieuwe kansen.
(quote)
Grappig dat ik voor de competitie nog een discussie had met een Utrechtenaar wie nu de beste selectie had/heeft: Feyenoord of Utrecht.

0
geplaatst: 3 mei 2012, 14:57 uur
Nicolage Rico schreef:
Grappig dat ik voor de competitie nog een discussie had met een Utrechtenaar wie nu de beste selectie had/heeft: Feyenoord of Utrecht.
Grappig idd Grappig dat ik voor de competitie nog een discussie had met een Utrechtenaar wie nu de beste selectie had/heeft: Feyenoord of Utrecht.

0
geplaatst: 3 mei 2012, 14:58 uur
Ja om niet op te vallen hoeft mijn lokale FC iig geen camouflagepakken aan te trekken - wat een kleur- en zoutloos geheel; en Jan Wouters hoeft ook niet die befaamde 'cloak' van Harry Potter niet aan te trekken, zo zichtbaar en strijdbaar als voetballer, zo kleurloos als coach.
Je moet serieus aan SM doen wil je nog zo'n seizoen in de Galgenwaard kunnen doorstaan; helaas wordt er elders in de provincie geen betaald voetbal meer gespeeld heb ik onlangs begrepen.
Je moet serieus aan SM doen wil je nog zo'n seizoen in de Galgenwaard kunnen doorstaan; helaas wordt er elders in de provincie geen betaald voetbal meer gespeeld heb ik onlangs begrepen.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 15:04 uur
Ja jongens ik weet het nu wel

Ik kan zoveel redenen opnoemen waarom dit voor FC Utrecht een volledig verkloot seizoen is maar ik kijk liever vooruit en ik denk dan: haalt Jan Wouters de Kerst?

Ik kan zoveel redenen opnoemen waarom dit voor FC Utrecht een volledig verkloot seizoen is maar ik kijk liever vooruit en ik denk dan: haalt Jan Wouters de Kerst?
0
geplaatst: 3 mei 2012, 15:10 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Volgens mij heeft hij dat niet meer gezegd sinds hij bij PSV vertrok; weet ik eigenlijk wel bijna zeker.
Volgens mij heeft hij dat niet meer gezegd sinds hij bij PSV vertrok; weet ik eigenlijk wel bijna zeker.
Ok
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 mei 2012, 15:11 uur
lennon schreef:
Hij heeft het echt gezegd, en meerdere keren.. net als van Bommel.. die lijkt zijn woorden wel waar te gaan maken.
(quote)
Zou kunnen, weet dat echt niet. Ik weet wel dat hij aanvankelijk na Man Utd naar PSV zou gaan, maar toen kwam Real en toen heeft hij gezegd dat het 'm niet meer ging worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.