Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 4 mei 2012, 14:14 uur
Paalhaas schreef:
Mooie pot was dat.
Nee allicht niet, net zoals je nu geen Feyenoorders hoort klagen.
(quote)
Mooie pot was dat.
Nee allicht niet, net zoals je nu geen Feyenoorders hoort klagen. Jawel. AZ had moeten winnen van NEC.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 14:15 uur
Heerenveen gaat Feyenoord gewoon met 5-0 van de mat spelen.
Al die berichtjes in de media zijn er gewoon om Feyenoord in slaap te sussen.
Al die berichtjes in de media zijn er gewoon om Feyenoord in slaap te sussen.

0
geplaatst: 4 mei 2012, 14:16 uur
Met 1 doelpuntje meer hebben ze misschien CL. Excelsior wint toch wel van PSV. 

0
geplaatst: 4 mei 2012, 14:25 uur
Hopen dat Heerenveen snel een doelpunt maakt, dan wordt het nog een leuke wedstrijd 

0
geplaatst: 4 mei 2012, 14:28 uur
Paap_Floyd schreef:
Hopen dat Heerenveen snel een doelpunt maakt, dan wordt het nog een leuke wedstrijd
Als Feyenoord dan alsnog scoort kan het nog vies tegen gaan vallen, als het eenmaal gelijk staat gaat heereveen niet zoveel risico meer nemen denk. Ik verwacht zelf een eerste helft waarin Heereveen er vol op klapt en dan afhankelijk van het verloop van de wedstrijd laten ze het in de tweede helft wel of niet lopen.
Maakt mij iig niet zoveel uit wat er gebeurt zolang Feyenoord maar tweede wordt, zou prachtige bekroning zijn op dit seizoen!
Alleen jammer dat Fernandez en Guidetti niet mee doen, laten we maar hopen op weer een goede wedstrijd van schaken in de spits!
het is ook niet zeker of Dost speelt trouwens:
dost: 'misschien speelt sibon' | nusport.nl/eredivisie | Voor het laatste nieuws van elke sport
dat scheelt ook nogal veel, dost of sibon. (ik gun sibon de wedstrijd wel, mag ie zn carriere afsluiten tegen de mooiste club die er is
)
0
geplaatst: 4 mei 2012, 14:38 uur
Als Sibon speelt gaat hij alles geven en schiet hij er drie in, dus dat zou mooi zijn.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 14:49 uur
Geraldinho zal zijn oude werkgever PSV vast wel een handje willen helpen.
0
Jocharo-T
geplaatst: 4 mei 2012, 14:53 uur
relaxex schreef:
ik gun sibon de wedstrijd wel, mag ie zn carriere afsluiten tegen de mooiste club die er is.
Ajax speelt uit in Arnhem en Sibon speelt bij Heerenveen. Dus zijn carriere afsluiten tegen de mooiste club die er is zit er niet in voor Gerald. ik gun sibon de wedstrijd wel, mag ie zn carriere afsluiten tegen de mooiste club die er is.

0
Paap_Floyd schreef:
Dat zou kunnen. Al komen ze dan wel in de problemen als Feyenoord later in de wedstrijd gelijk maakt.

Ik hoop op een snelle goal van Feyenoord. Dan kunnen we met een gerust hart verder kijken. Jij ook!

Paalhaas schreef:
Maar wij hebben Rubinho is de spits. Komt goed.
Overigens:
Heerenveen 'gewoon' met sterkste opstelling tegen Feyenoord | Feyenoord nieuws | FR12.nl
0
Tsja. lastig kiezen tussen een knakker die nog in een Ajax pyama slaapt en een knakker die wat jaartjes bij PSV heeft gebald. Maar goed, Feyenoord gaat op zeker winnen zondag. Iedereen blij. Behalve dan degenen in de huisjes waar het licht nog brand.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 15:32 uur
Toch vermoed ik dat het nog wel eens spannend kan gaan worden. Heerenveen heeft er wel degelijk baat bij om te winnen. Bij verlies moeten ze vermoedelijk een ronde eerder in Europees actie komen, daarbij kunnen ze nog altijd bij een gelijke stand na zo'n 70 minuten gewoon Feyenoord laten winnen. Het zou me niet eens verbazen als we in de eerste helft een ontketend Heerenveen zien. Ik zie PSV trouwens ook nog wel punten morsen en dan is er helemaal niks aan de hand.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 15:35 uur
Milan schijnt ook interesse te hebben, dus of dat gaat lukken... Zou wel een mooie versterking zijn.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 15:36 uur
Hij is wel vaak geblesseerd als ik me niet vergis, indien fit een juiste versterking.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 mei 2012, 15:38 uur
Ik was er al bang voor. Dat zou echt een wanhoopsaankoop zijn. Die man is over the hill.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 15:40 uur
Ik snap een ding in het Heerenveen - Feyenoord verhaal niet..
want als H'veen (zoals te verwachten is) verliest, en AZ wint van Groningen, hebben ze er toch nog steeds niets aan? Want dan spelen ze sowieso 2 voorrondes EL ipv 1?
Dus winnen lijkt me nog steeds een prioriteit aangezien Groningen in slechte doen is, en AZ nog best in staat is daar te winnen?
Of zie ik dat verkeerd?
want als H'veen (zoals te verwachten is) verliest, en AZ wint van Groningen, hebben ze er toch nog steeds niets aan? Want dan spelen ze sowieso 2 voorrondes EL ipv 1?
Dus winnen lijkt me nog steeds een prioriteit aangezien Groningen in slechte doen is, en AZ nog best in staat is daar te winnen?
Of zie ik dat verkeerd?
0
geplaatst: 4 mei 2012, 15:43 uur
lennon schreef:
Of zie ik dat verkeerd?
Of zie ik dat verkeerd?
Dat zie je verkeerd. Als PSV namelijk geen tweede wordt spelen nummer 6 t/m 9 play-offs. Als PSV tweede wordt 5 t/m 8 want dan is Heracles direct geplaatst (dus de nummer 5 niet).
0
geplaatst: 4 mei 2012, 15:46 uur
lennon schreef:
Of zie ik dat verkeerd?
Of zie ik dat verkeerd?
Nee, ik denk dat Heerenveen ook wel zal proberen te winnen. Echter, als ze na een tijdje achter staan, zullen ze niet al te veel druk zetten met als resultaat een ongunstig gelijkspel... Maar goed, veel mensen gaan er voor het gemak maar van uit dat Heerenveen deze wedstrijd normaal gesproken zou winnen. Feyenoord is al 10 wedstrijden ongeslagen en Heerenveen heel erg wisselvallig tegen de topclubs. Ik reken nergens op, maar ik houd er wel voorzichtig rekening mee dat Feyenoord deze wedstrijd zondag wint...
0
geplaatst: 4 mei 2012, 15:51 uur
Echt een rare situatie dit... Een soort straf dat PSV de beker won....
maar goed.. Als PSV zelf neit had verzaakt was de situatie er nu niet geweest.
maar goed.. Als PSV zelf neit had verzaakt was de situatie er nu niet geweest.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 15:53 uur
He$$el_01 schreef:
Dat zie je verkeerd. Als PSV namelijk geen tweede wordt spelen nummer 6 t/m 9 play-offs. Als PSV tweede wordt 5 t/m 8 want dan is Heracles direct geplaatst (dus de nummer 5 niet).
(quote)
Het systeem is raar. Als Heerenveen wint en PSV ook gewoon wint, gaan Feyenoord en Heracles naar EL voorronde 4 en Heerenveen naar voorronde 3. Als Heerenveen verliest, gaan ze naar voorronde 3 als AZ wint, anders alsnog naar voorronde 4. Alleen als PSV verliest, moet Heerenveen AZ voorblijven om een voorronde verder deel te nemen en dus winnen. Als ze in dat geval met 6-0 winnen halen ze zelfs voorronde CL. Het resultaat is dus niet alleen afhankelijk van Heerenveen zelf doet, maar ook van wat PSV en AZ doen. Een behoorlijk als/dat-verhaal dus.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 15:55 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Hij is wel vaak geblesseerd als ik me niet vergis, indien fit een juiste versterking.
De laatste tijd is ie weer aardig fit. Maar we zullen zien, het is maar een van de namen die genoemd wordt. Ik denk wel dat het handiger is een verdediger te halen die veel in kan schuiven. Moisander is meer zo'n type, maar of die goed genoeg is...
0
geplaatst: 4 mei 2012, 16:03 uur
Titmeister schreef:
Het systeem is raar. Als Heerenveen wint en PSV ook gewoon wint, gaan Feyenoord en Heracles naar EL voorronde 4 en Heerenveen naar voorronde 3. Als Heerenveen verliest, gaan ze naar voorronde 3 als AZ wint, anders alsnog naar voorronde 4. Alleen als PSV verliest, moet Heerenveen AZ voorblijven om een voorronde verder deel te nemen en dus winnen. Als ze in dat geval met 6-0 winnen halen ze zelfs voorronde CL. Het resultaat is dus niet alleen afhankelijk van Heerenveen zelf doet, maar ook van wat PSV en AZ doen. Een behoorlijk als/dat-verhaal dus.
(quote)
Nee, klopt volgens mij niet wat je zegt. Als PSV derde wordt krijgt Heracles volgens mij helemaal geen EL kansen.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 16:06 uur
Jocharo-T schreef:
Mooi toch? Laat Feyenoord maar lekker tweede worden. Heerlijk dat die gasten uit Brabant dan overal naast grijpen,
Mooi toch? Laat Feyenoord maar lekker tweede worden. Heerlijk dat die gasten uit Brabant dan overal naast grijpen,
Waarom die aversie tegen PSV?
Mede dankzij deze ploeg hebben we nu nog wat mooie plekken om Europees te spelen. Je zou ze dankbaar moeten zijn

0
geplaatst: 4 mei 2012, 16:10 uur
lennon schreef:
Mede dankzij deze ploeg hebben we nu nog wat mooie plekken om Europees te spelen. Je zou ze dankbaar moeten zijn
(quote)
Ach ja, iedereen moet nog steeds een beetje huilen omdat PSV zo'n mooie deal met de gemeente heeft kunnen sluiten. Daarna hebben ze veel spelers gekocht (wat ook nodig was aangezien het halve team weg ging, maar dat vergeet iedereen even) en gaan ze er maar van uit dat PSV deze spelers van hun belastinggeld heeft gekocht of iets dergelijks.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 16:13 uur
He$$el_01 schreef:
(quote)
Als Feyenoord wint is plek 5 (waar Heerenveen dan waarschijnlijk terecht komt) goed voor de derde voorronde van EL, terwijl de nummers 3 en 4 dan al in de vierde voorronde terechtkomen. Zoals ik al zei heeft Heerenveen er echt wel baat bij om te winnen. De derde voorronde wordt volgens mij ook voor de eerste speelronde van de Eredivisie gespeeld, dus dan heb je ook nog eens een kortere vakantie.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 16:15 uur
lennon schreef:
(quote)
Iedereen buiten Almelo en Eindhoven heeft op dit moment een aversie tegen PSV. En niet vanwege dat gemeentegeld.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 16:15 uur
He$$el_01 schreef:
Lekker hypocriet ook: als er één club de afgelopen, pak 'm beet tien jaar, onverantwoord met geld heeft gesmeten (vrijwel altijd tervergeefs) is het Ajax wel. Ook wordt er door onze Ajax-supporters massaal huilie gedaan wanneer men (niet-Ajax-fans) blij o.i.d. is als Ajax verliest en/of geen kampioen wordt, maar nu mag opeens wel PSV de grond in worden geboord.(quote)
Ach ja, iedereen moet nog steeds een beetje huilen omdat PSV zo'n mooie deal met de gemeente heeft kunnen sluiten. Daarna hebben ze veel spelers gekocht (wat ook nodig was aangezien het halve team weg ging, maar dat vergeet iedereen even) en gaan ze er maar van uit dat PSV deze spelers van hun belastinggeld heeft gekocht of iets dergelijks. Ok, dat was het dan wel
.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 16:24 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ok, dat was het dan wel
.
(quote)
Lekker hypocriet ook: als er één club de afgelopen, pak 'm beet tien jaar, onverantwoord met geld heeft gesmeten (vrijwel altijd tervergeefs) is het Ajax wel. Ook wordt er door onze Ajax-supporters massaal huilie gedaan wanneer men (niet-Ajax-fans) blij o.i.d. is als Ajax verliest en/of geen kampioen wordt, maar nu mag opeens wel PSV de grond in worden geboord.Ok, dat was het dan wel
. Ach ja, ik moet het ongeveer elke dag aanhoren (woon dichtbij Amsterdam). Krijg ook elke keer te horen dat ze het zo leuk vinden dat PSV zoveel spelers heeft gekocht en niet eens kampioen is geworden. Ik vind het eigenlijk wel mooi, daaruit blijkt maar hoe bang ze waren dat PSV dik kampioen ging worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.