Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2012, 17:31 uur
Stijn_Slayer schreef:
Kalou heeft al nee gezegd en aan Drenthe zullen ze niet snel nog eens dertien miljoen verdienen. Wel met beide benen op de grond blijven, hè.
Kalou heeft al nee gezegd en aan Drenthe zullen ze niet snel nog eens dertien miljoen verdienen. Wel met beide benen op de grond blijven, hè.
Wel proberen in te zien of iets als grap of serieus is bedoelt hè.

0
ClassicRocker
geplaatst: 9 mei 2012, 17:41 uur
Evident is dat Drenthe Feyenoord momenteel harder nodig heeft dan vice versa. Soit, laat van Geel Royston maar inviteren voor een oriënterend onderhoud, dan zien we wel verder...
Heerlijk, die luxepositie.
Voor in je wasmasjien...
http://www.swagfashionstore...
Heerlijk, die luxepositie.
Voor in je wasmasjien...
http://www.swagfashionstore...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 mei 2012, 18:25 uur
Nicolage Rico schreef:
(quote)
Dat die dertien miljoen overdreven was snap ik wel, maar bijv. de helft daarvan zie ik ze ook niet zomaar verdienen.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 19:12 uur
Ik ook niet, maar Drenthe erbij is kwalitatief een goede zaak. Voor mij hoeft hij niet persé te komen, het blijft een rare kerel met een te hoge pet van zichzelf op.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 21:20 uur
Falcao 
Jammer voor Bielsa & Athletic, maar wat kan je beginnen tegen zo'n spits?

0
geplaatst: 9 mei 2012, 21:38 uur
FlyLo schreef:
De botte bijl hanteren Jammer voor Bielsa & Athletic, maar wat kan je beginnen tegen zo'n spits?

Wel jammer dat zo een geweldenaar bij zo een middelmatige club speelt.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 21:38 uur
Inderdaad een geweldenaar die Falcao, de wedstrijd zelf vind ik weinig aan.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 21:39 uur
Atletico is niet de wereldtop, maar natuurlijk wel veel meer dan middelmatig.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 21:44 uur
Nicolage Rico schreef:
Dat mag jij vinden Atletico is niet de wereldtop, maar natuurlijk wel veel meer dan middelmatig.

0
geplaatst: 9 mei 2012, 21:53 uur
FlyLo schreef:
Ze zijn in ieder geval een stuk sterker dan Juventus.
Ouwe trol Ze zijn in ieder geval een stuk sterker dan Juventus.

0
geplaatst: 9 mei 2012, 22:10 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Ouwe trol
Juventus in de laatste jaren exact nul Europese prijzen en met moeite een match gewonnen (als ze al meededen?). Atletico won in 2010 de EL en de Europese Supercup en speelt vandaag de finale van de EL (en zal ze waarschijnlijk weer winnen).
Maar allicht ben jij weer aan het trollen

0
geplaatst: 9 mei 2012, 22:14 uur
FlyLo schreef:
Juventus in de laatste jaren exact nul Europese prijzen en met moeite een match gewonnen (als ze al meededen?). Atletico won in 2010 de EL en de Europese Supercup en speelt vandaag de finale van de EL (en zal ze waarschijnlijk weer winnen).
Lekker makkelijk scoren. Je bent bekend dat Juventus werd teruggezet naar de Serie B? En daarna weer opnieuw moest gaan bouwen aan een nieuw elftal? Het huidige elftal van Juventus is in alle opzichten sterker dan die van Atletico Madrid. Met als enige uizondering Falcao. Maar goed, Juventus heeft met ingang van het nieuwe seizoen een minstens zo goede spits erbij. Juventus in de laatste jaren exact nul Europese prijzen en met moeite een match gewonnen (als ze al meededen?). Atletico won in 2010 de EL en de Europese Supercup en speelt vandaag de finale van de EL (en zal ze waarschijnlijk weer winnen).
En voor de rest: Juventus ongeslagen kampioen en naar de CL. Wens jou en Atletico verder veel plezier, ook aankomend seizoen weer, in de EL

0
geplaatst: 9 mei 2012, 22:18 uur
Tja, dat ongeslagen moet ook wel een beetje gerelativeerd worden, want 80x gelijk is ook niet echt spannend natuurlijk. Wel knap hoor, geen verliespartij, maar toch.
Verder heb ik niks tegen Juve.
Verder heb ik niks tegen Juve.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 22:19 uur
Joy4ever schreef:
En voor de rest: Juventus ongeslagen kampioen en naar de CL. Wens jou en Atletico verder veel plezier, ook aankomend seizoen weer, in de EL
(quote)
Ze zullen elkaar wel tegenkomen na de groepsfases

0
geplaatst: 9 mei 2012, 22:21 uur
Welke spits die net zo goed is als Falcao komt er naar Juventus dan?
0
geplaatst: 9 mei 2012, 22:22 uur
trebremmit schreef:
Welke spits die net zo goed is als Falcao komt er naar Juventus dan?
De namen die recentelijk de ronde doen zijn: van Persie, Suarez en Higuain.Welke spits die net zo goed is als Falcao komt er naar Juventus dan?
0
geplaatst: 9 mei 2012, 22:27 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
De namen die tot zover de ronde doen zijn: van Persie, Suarez, Dzeko en Higuain. Alleen Van Persie is net zo goed,
en die gaat vast niet naar Juventus.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 22:28 uur
Mocht Real of Barca zich niet melden zou ik niet weten waarom niet.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 22:32 uur
Nicolage Rico schreef:
Zelfs Groningen is beter hoor ik net Atletico is niet de wereldtop, maar natuurlijk wel veel meer dan middelmatig.

0
geplaatst: 9 mei 2012, 22:34 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Mocht Real of Barca zich niet melden zou ik niet weten waarom niet. Italiaanse competitie is niet echt een stap hoger als je in de PL speelt.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 22:37 uur
Van Persie wordt zwaar overschat. Let maar op als hij straks op het EK slechts één of twee kansen per wedstrijd krijgt, dan mist ie ze. (helaas).
0
geplaatst: 9 mei 2012, 22:51 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Zelfs Groningen is beter hoor ik net
Groningen is ook wereldtop.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 22:52 uur
0
geplaatst: 9 mei 2012, 22:55 uur
Goeie match toch wel. Bilbao speelde goed, en had het meeste balbezit, maar Atlético was gewoon sluwer, met meer ervaring en ook meer klasse in het team. Als je spelers als Falcao en Diego binnen je rangen hebt, dan heb je meteen een streepje voor.
Positieve verrassing was wel weer die Muniain, groot talent is dat. Voor het overige een aangename wedstrijd.
Positieve verrassing was wel weer die Muniain, groot talent is dat. Voor het overige een aangename wedstrijd.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 23:07 uur
FlyLo schreef:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.