MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
R.I.P. Renze de Vries

Een geweldige periode was dat, ook al was het met zwart geld, alhoewel andere clubs dat ook deden en die kregen alleen een geldboete.
Een markante man en de leukste voorzitter die Groningen heeft gehad.

Ron Jans over Renze de Vries

Drenthe wil terug naar Feyenoord
ROTTERDAM -
Royston Drenthe wil komend seizoen terugkeren bij Feyenoord. De 25-jarige Rotterdammer vertelde dat dinsdag tegenover RTV Rijnmond. "Ik wil weer doen wat ik leuk vind en dat is voetballen, bovendien is Rotterdam mijn stad", aldus Drenthe.

Drenthe is komende zomer transfervrij en wil het liefst terug naar zijn oude liefde. "Feyenoord heeft mij nog niet gebeld, maar natuurlijk zou ik dat niet erg vinden. Misschien bel ik ze zelf wel op", aldus Drenthe.

Gevalletje berouw komt na de zonde....

ClassicRocker
Ik denk niet dat Royston z'n opgestreken Madrileense fortuin (of wat daar nog van over is) berouwt...

Stijn_Slayer
Erg intelligent komt hij in ieder geval niet over. Die maakt nog wel een paar foute keuzes en dan moet hij weer aan de bak.

Wel geinig die beelden van Feyenoord - Real. Het hoort niet, maar het ziet er wel leuk en levendig uit.

Tja.. Zou meneer Drenthe ook nog zoveel liefde voor Feyenoord voelen als ze 10e waren geworden?

Tja... Zal meneer Van Bommel terug komen nu PSV geen Champions League speelt?

Stijn_Slayer schreef:
Wel geinig die beelden van Feyenoord - Real. Het hoort niet, maar het ziet er wel leuk en levendig uit.

Ik ben benieuwd hoe er nu zou worden omgegaan met een vergelijkbare "spontane" reactie, als Vlaar, De Vrij, Bakkal en Clasie de jacht zouden inzetten op Cristiano Ronaldo...

Drenthe gaf halverwege het seizoen al aan terug te willen keren naar Feyenoord. Die wil gewoon weer voetballen. In zijn stad: Rotterdam. Heeft er ook pas een winkel geopend. En zijn oma woont er...

Nicolage Rico schreef:
Heeft er ook pas een winkel geopend.

Ik hoop heel erg dat het een sigarenwinkel is, maar dat zal vast niet .

Stijn_Slayer
Nicolage Rico schreef:
Drenthe gaf halverwege het seizoen al aan terug te willen keren naar Feyenoord. Die wil gewoon weer voetballen. In zijn stad: Rotterdam. Heeft er ook pas een winkel geopend. En zijn oma woont er...

Misschien ook wel wat angst dat hij het ergens anders in 't buitenland weer verpest?

musician schreef:
Ik dacht eerst nog dat die scheidsrechter het niet zou hebben kunnen zien, maar hij staat er met zijn neus bovenop. Die speler die schopt protesteert alsof het de schuld is van degene die op de grond ligt.

Dat er geen spelers naar de scheidsrechter lopen, vind ik in dit specifieke geval onbegrijpelijk. Die speler mag er gewoon niet mee weg komen en dat doet hij nu wel, dat is het verschil.

Ik heb hier beelden uit 1965, waar Feyenoord spelers wel raad wisten met een speler van Real Madrid, nadat deze Coen Moulijn onderuit schoffelde. Dat waren nog eens tijden, een beetje overdreven was het wel :

Feyenoord - Real Madrid 1965

Ben benieuwd hoe hoe het incident met beide Engelse spelers is afgelopen.
komaan de scheidsrechter is toch baas, je moet gewoon de beslissing van de scheidsrechter respecteren. Al dat toelopen maakt de match er alleen maar slechter op bij iedere fout die gaat gebeuren. Dat is allemaal niet nodig en veel onnodige kaarten die eruit voort vloeien.

Die reactie van die spelers van Feyenoord is totaal ongepast.

GrafGantz schreef:

Ik hoop heel erg dat het een sigarenwinkel is, maar dat zal vast niet .

Ben bang dat-ie 'm dan zelf gaat beroven.

Gründafjørdøhur schreef:
Er is pas 98234903459034345088745 keer gemeld dat dat voor van Bommel niks uitmaakt.

MJ_DA_MAN schreef:
Er is pas 98234903459034345088745 keer gemeld dat dat voor van Bommel niks uitmaakt.

Nu 98234903459034345088746 keer.

Gründafjørdøhur schreef:

Hij komt gewoon.. PSV watcher Slegers heeft dat tuig keer bevestigd, en hij is over het algemeen goed ingelicht.

Ik wil toch even stil staan bij de degradatie van de mooiste club van Engeland: Blackburn Rovers.

In 2001 keek ik op vakantie in Engeland de openingsmatch van het nieuwe PL-seizoen: Manchester United - Blackburn Rovers in een pub. Blackburn was toen net weer gepromoveerd na een aantal knotsgekke jaren, waarin ze de top bestormde (kampioen '95), maar even snel weer daaruit verdwenen en degradeerden in '99. Man Utd was toen de regerende kampioen. Ik zat naast een groep Blackburn-supporters die mij het een en ander uitlegde over de club. Blackburn bood die wedstrijd dapper weerstand en het werd 2-2. Sindsdien volg ik Blackburn met bovenmatige interesse.

Mid jaren '00 hadden zij een sterk team, met o.a. Duff, Emerton, Tugay, McCarthy en Gamst Pedersen, dat tot de Engelse subtop behoorde. De laatste jaren ging het minder: financiële problemen, overname door een vage Indiase investeringsmaatschappij, verkoop van de beste spelers, onterecht ontslag van de coach (Allardyce) en onaantrekkelijk voetbal. Ergens viel deze degradatie ook wel te verwachten, ook al moet met deze selectie zeker middenmoot gehaald kunnen worden. Hopelijk herstellen dingen zich en zien we deze mooie club snel weer terug in de Premier League!

Titmeister schreef:
Ik wil toch even stil staan bij de degradatie van de mooiste club van Engeland: Blackburn Rovers.

In 2001 keek ik op vakantie in Engeland de openingsmatch van het nieuwe PL-seizoen: Manchester United - Blackburn Rovers in een pub. Blackburn was toen net weer gepromoveerd na een aantal knotsgekke jaren, waarin ze de top bestormde (kampioen '95), maar even snel weer daaruit verdwenen en degradeerden in '99. Man Utd was toen de regerende kampioen. Ik zat naast een groep Blackburn-supporters die mij het een en ander uitlegde over de club. Blackburn bood die wedstrijd dapper weerstand en het werd 2-2. Sindsdien volg ik Blackburn met bovenmatige interesse.

Mid jaren '90 hadden zij een sterk team, met o.a. Duff, Emerton, Tugay, McCarthy en Gamst Pedersen, dat tot de Engelse subtop behoorde. De laatste jaren ging het minder: financiële problemen, overname door een vage Indiase investeringsmaatschappij, verkoop van de beste spelers, onterecht ontslag van de coach (Allardyce) en onaantrekkelijk voetbal. Ergens viel deze degradatie ook wel te verwachten, ook al moet met deze selectie zeker middenmoot gehaald kunnen worden. Hopelijk herstellen dingen zich en zien we deze mooie club snel weer terug in de Premier League!

Jammer dat Blackbun is gedegradeerd. Vind het ook een sympathieke club. Opgericht in 1875!

Mid jaren '90 moet trouwens mid jaren '00 zijn.

I-do-not-exist schreef:
Over gele kaarten gesproken :
Die speler zou eigenlijk voor z'n leven geschorst moeten worden. Geel...

rkdev schreef:
Geel...

Van Geel.

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)

Bronnen?

Musicmeter.

Zoveel leden zijn er niet eens.

Sommige users hebben de nogal nare gewoonte om in herhaling te vallen om in herhaling te vallen.

Nicolage Rico schreef:

En wat vind je dan, moet hij weer met open armen worden ontvangen?

ClassicRocker
Als Drenthe niet met open armen ontvangen wordt, zou hij dan een arbitragezaak aanspannen?

ClassicRocker schreef:
Als Drenthe niet met open armen ontvangen wordt, zou hij dan een arbitragezaak aanspannen?

Nee een kort geding, met als inzet de eis een dwangsom van 200.000 per nietgespeelde wedstrijd, door Feyenoord over te maken naar een rekening op de Cayman-eilanden

musician schreef:
(quote)

En wat vind je dan, moet hij weer met open armen worden ontvangen?

Als hij een versterking is, zeker. En dat is hij wel. Voor de breedte.

13 miljoen aan hem verdienen en hem dan gratis terug nemen, om hem vervolgens weer voor 13 miljoen te verkopen.

Drenthe zou natuurlijk gewoon een goede versterking zijn voor Feyenoord, redelijk ervaren speler, veel kwaliteit en transfervrij en is op meerdere plekken inzetbaar.. moet ie wel een redelijk salaris willen natuurlijk. Als Dirk Kuijt ook nog komt gaan we wederom een mooi seizoen tegemoet.

En ik durf het bijna niet te zeggen maar ene Salomon Kalou is ook nog transfervrij.

Stijn_Slayer
Kalou heeft al nee gezegd en aan Drenthe zullen ze niet snel nog eens dertien miljoen verdienen. Wel met beide benen op de grond blijven, hè.

Dat Kalou niet komt snap ik, Drenthe zie ik echter wel komen en is wat mij betreft welkom. Tuurlijk zullen ze geen 13 miljoen meer voor hem krijgen maar mss wel een miljoen of 3,4,5 als hij een jaar of 2/3 goed heeft gespeeld bij Feyenoord.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:23 uur

geplaatst: vandaag om 19:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.