Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 9 mei 2012, 23:26 uur
Heb de wedstrijd niet gezien, maar toch wel mooi dat Simeone het wint van zijn oude leermeester. Had nooit gedacht dat dat zo'n goede coach zou zijn.
Juventus heeft dit seizoen ueberhaupt geen Europa cup gespeeld. Als dat wel zo was geweest waren ze nooit kampioen geworden.
Juventus heeft dit seizoen ueberhaupt geen Europa cup gespeeld. Als dat wel zo was geweest waren ze nooit kampioen geworden.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 23:37 uur
Het fanboyship/raadsel van The Prince of Pop - Turkse roots, remember - ontsluierd:
Juve, begin jaren '90- toen het nog écht een elftal was i.p.v. plaatjes uit de Panini-collectie.

Besiktas:

Juve, begin jaren '90- toen het nog écht een elftal was i.p.v. plaatjes uit de Panini-collectie.

Besiktas:

0
geplaatst: 9 mei 2012, 23:40 uur
Ik heb in ieder geval van Falcao genoten, wat een geweldenaar is dat zeg.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 09:29 uur
Nou, dit keer was hij voor de verandering eens kort, bondig en duidelijk dus als het dan nog niet aankomt is het in elk geval vermeldenswaardig dat er blijkbaar iets mis is met de verstandelijke vermogens van TPOP.
Al is de vraag dan weer of dat eigenlijk wel vermeldenswaardig is...
Al is de vraag dan weer of dat eigenlijk wel vermeldenswaardig is...
0
geplaatst: 10 mei 2012, 09:51 uur
AOVV schreef:
Goeie match toch wel. Bilbao speelde goed, en had het meeste balbezit, maar Atlético was gewoon sluwer, met meer ervaring en ook meer klasse in het team. Als je spelers als Falcao en Diego binnen je rangen hebt, dan heb je meteen een streepje voor.
Positieve verrassing was wel weer die Muniain, groot talent is dat. Voor het overige een aangename wedstrijd.
Amai! Ik viel bijna in slaap bij de match. Zelden zo een eenzijdige wedstrijd gezien. Finale onwaardig. Snel weer vergeten. Tenzij je fan van Atletico bent uiteraard.Goeie match toch wel. Bilbao speelde goed, en had het meeste balbezit, maar Atlético was gewoon sluwer, met meer ervaring en ook meer klasse in het team. Als je spelers als Falcao en Diego binnen je rangen hebt, dan heb je meteen een streepje voor.
Positieve verrassing was wel weer die Muniain, groot talent is dat. Voor het overige een aangename wedstrijd.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 09:53 uur
leuke match toch?
alleen jammer dat het niet wat spannender was, terwijl Bilbao toch niet zo slecht was.
alleen jammer dat het niet wat spannender was, terwijl Bilbao toch niet zo slecht was.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 10:03 uur
jassn schreef:
leuke match toch?
leuke match toch?
Ik vond het ook gewoon een goede match. Met gemak 90' mijn aandacht bij kunnen houden.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 10:07 uur
Ben het wel met Joy eens, enorm saaie pot, totaal geen spanning en erg matig verdedigen van Bilbao, alleen de moeite waard door Falcao.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 10:08 uur
Dan heb ik waarschijnlijk een andere wedstrijd gezien. Heb weliswaar alleen de 2e helft gezien, maar zag een Bilbao dat wel wilde, maar niet echt kon en een Atletico dat niet meer hoefde en op de counter leunde. Niet bepaald spannend...
0
geplaatst: 10 mei 2012, 10:40 uur
Het voetbal was niet best. Begon erg opportunistisch in een hoog tempo, maar daardoor maakte Bilabao, en ook Atletico eigenlijk, veel teveel fouten.
Bilbao deed het wat beter in de 2e helft, ook al liet Atletico komen, maar ze creëerden maar 1 echte kans. Jammer.
Niet heel onaardig om te zien, maar geen echte finale.
Bilbao deed het wat beter in de 2e helft, ook al liet Atletico komen, maar ze creëerden maar 1 echte kans. Jammer.
Niet heel onaardig om te zien, maar geen echte finale.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 10:59 uur
angelin schreef:
Van Persie wordt zwaar overschat. Let maar op als hij straks op het EK slechts één of twee kansen per wedstrijd krijgt, dan mist ie ze. (helaas).
(quote)
Van Persie wordt zwaar overschat. Let maar op als hij straks op het EK slechts één of twee kansen per wedstrijd krijgt, dan mist ie ze. (helaas).
Je bedoeld dezelfde Van Persie die de speler van het jaar (plus journalistenprijs) en topscoorder in Engeland is geworden?
0
Jocharo-T
geplaatst: 10 mei 2012, 11:28 uur
Ondanks de slechte resultaten had ik dit toch niet verwacht. De selectie was niet bepaald Europa League play-off niveau en ik kan mij ook niet voorstellen dat een andere trainer het zoveel beter gedaan zou hebben.
Misschien maakt Groningen op deze manier ruimte voor een terugkeer van Ron Jans.
Misschien maakt Groningen op deze manier ruimte voor een terugkeer van Ron Jans.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 mei 2012, 11:33 uur
Ik denk dat de supporters daar niet blij mee zijn. Overstappen naar de Friezen geldt daar als hoogverraad.
0
Jocharo-T
geplaatst: 10 mei 2012, 11:37 uur
Poulsen is transfervrij en een goede opkomende linksback kunnen wij wel gebruiken bij Ajax door de aanhoudende blessures van Boilesen.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 11:37 uur
Jocharo-T schreef:
Ondanks de slechte resultaten had ik dit toch niet verwacht.
Dan was jij denk ik de enige in Nederland.Ondanks de slechte resultaten had ik dit toch niet verwacht.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 11:38 uur
Kill_illuminati schreef:
Je bedoeld dezelfde Van Persie die de speler van het jaar (plus journalistenprijs) en topscoorder in Engeland is geworden?
(quote)
Inderdaad, die Van Persie die op de afgelopen WK ook zoveel scoorde.

0
Jocharo-T
geplaatst: 10 mei 2012, 11:44 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dan was jij denk ik de enige in Nederland.
Ik woon sinds enkele jaren in de buurt van Groningen, kom oorspronkelijk uit Utrecht, en de meningen onder de Groningen supporters die ik heb gesproken zijn erg verdeeld. Een gedeelte van de supporters wilden hem inderdaad weg hebben, maar er was ook een behoorlijk gedeelte dat het hem niet zozeer kwalijk nam, maar gewoon keek naar de kwaliteit van de selectie en ik had gedacht dat Nijland dat ook zou doen. Dus nee, ben niet de enige in Nederland die dit niet had verwacht.Dan was jij denk ik de enige in Nederland.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 11:47 uur
Ik had het ook niet echt verwacht eigenlijk. Groningen deed het beroerd in de tweede seizoenshelft, maar als je ziet welke spelers daar allemaal zijn vertrokken en geblesseerd geraakt dan vind ik dat ook niet zo raar.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 11:58 uur
Had het wel verwacht, Huistra was te eigenwijs wat betreft het spelsysteem.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 12:05 uur
Groningen had een selectie waarmee ze niet konden wat van ze verwacht werd, maar het viel ook op dat Huistra gewoon een paar hele grote tactische blunders heeft gemaakt. Hij was inderdaad te gefocust op het systeem dat hij in zijn hoofd had. Toch had ik deze beslissing van Groningen niet verwacht.
0
geplaatst: 10 mei 2012, 12:40 uur
0
geplaatst: 10 mei 2012, 13:17 uur
Zodra je met een ploeg niet in de Top 10 staat, ben je als trainer je leven nooit zeker. Stijg je nog van 18 naar 11 dan valt het leed meestal nog mee. Daal je van 3 naar 14, dan is het gebeurd.
Op de een of andere manier is er geen één club die vindt dat ze eigenlijk niet in de Top 10 horen en de trainer is meestal degene die daarvoor opdraait. Maar die weten natuurlijk ook dat het zo zit, inclusief Huistra.
Foeke Booij verdiende teveel en wordt verantwoordelijk gehouden voor wat er is aangekocht bij Utrecht nadat ze vorig jaar uitverkoop hadden gehouden. Tja...
Op de een of andere manier is er geen één club die vindt dat ze eigenlijk niet in de Top 10 horen en de trainer is meestal degene die daarvoor opdraait. Maar die weten natuurlijk ook dat het zo zit, inclusief Huistra.
Foeke Booij verdiende teveel en wordt verantwoordelijk gehouden voor wat er is aangekocht bij Utrecht nadat ze vorig jaar uitverkoop hadden gehouden. Tja...
0
Hendrik68
geplaatst: 10 mei 2012, 13:52 uur
Goh, lees het net pas. Huistra dus toch weg. Ik mag mezelf toch wel een FC Groningen kenner noemen, maar zag dit toch echt niet aankomen. Hans NIjland staat er toch om bekend om zich niet mee te laten slepen door de waan van de dag. Uiteraard een teleurstellend seizoen, maar het is wel met dezelfde trainer als die het seizoen daarvoor een puntenrecord voor Groningen in de wacht sleepte. Kan je er een jaar later dan ineens niets meer van ? Wat wel een rol kan hebben gespeeld is de discipline die nogal eens ontbrak. De Deense kaviaar mannetjes Enevoldsen en Pedersen hebben zich met een interview in het Dagblad van het Noorden totaal onmogelijk gemaakt door te roepen dat ze het niet op konden brengen om voluit te trainen na een reservebeurt (Pedersen) en door blessureleed niet mee te kunnen naar uitwedstrijden (Enevoldsen). Dat Huistra dit soort dingen blijkbaar zomaar accepteerde zal bij Nijland slecht gevallen zijn. Ik vind persoonlijk de functie van trainer altijd sterk overschat. Als Groningen nu 2 ervaren spelers haalt met overwicht op groep, zoals Granqvist en Stenman vorig jaar, dan kan het zo weer gaan lopen. Over het aanwezige talent bestaat geen twijfel. Ben benieuwd wie de nieuwe trainer wordt. Erwin Koeman is al naar RKC. Jans is door zijn overgang naar Heerenveen bij Nijland en een groot deel van het publiek persona non grata. Nijland neemt het Jans buitengewoon kwalijk dat hij hem heeft toevertrouwd naar elke club behalve Heerenveen te gaan. Hij ging toch. Nou snap ik dat soort kinnesinne nooit zo goed. Iedereen roept wel eens iets dat hij achteraf beter niet had kunnen zeggen. Ik vind zelf echter dat een man die 8 jaar trainer is geweest niet terug moet keren, omdat de verwachtingen te hoog gespannen zullen zijn. We zullen zien. Als Foeke Booy komt ga ik nooit meer naar Groningen.
Een naam die in ieder geval nadrukkelijk de ronde doet is die van Robert Maaskant.
Een naam die in ieder geval nadrukkelijk de ronde doet is die van Robert Maaskant.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 10 mei 2012, 14:01 uur
herman schreef:
(quote)
Het is wel grappig dat ik toen élke wedstrijd om Huntelaar gesmeekt heb en niemand het met me eens was, maar nu..

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.