MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ace
Om nog eenmaal op Harco te antwoorden: als ik denigrerend wilde doen had ik je jochie genoemd, het verband ontgaat me nog steeds en je punt is me al helemaal niet duidelijk. Ennuh, ik ben inderdaad tevreden met mezelf.

Trieste figuren, zegtie. Het is een fijn medium om assertief te lijken, dat internet . Je moet duidelijk de wijde wereld nog in, want je lijkt me weinig gewend

Harco
Zéér weinig. Blij dat jij zoveel meer levenservaring hebt dan ik.

De wijde wereld.

boomkat
Ace we zijn freunden op last.fm, maar weet dat je als Ajacied ook te ver kan gaan. A.u.b. gewoon wat vriendelijker tegen Harco. Andersom idem.

Ace
Blauwe helm voor je verjaardag gehad?

Social_Mask
Thomzic schreef:
(quote)

Verbod op die rare toeters

Mijn zegen hebben ze!

Gelukkig.
In het begin vond ik het nog wel leuk, lekker enthousiast, maar al snel werd het erg vervelend..

Trouwens, Spanje heerst .

Nee, de KNVB heerst.

De rechter heeft Fortuna in het gelijk gesteld, en dus mogen de limburgers komend seizoen gewoon weer doodleuk meedoen in de Jupiler-League.
Wat een stelletje stumpers loopt er toch in Zeist rond.

rayman schreef:
Nee, de KNVB heerst.

De rechter heeft Fortuna in het gelijk gesteld, en dus mogen de limburgers komend seizoen gewoon weer doodleuk meedoen in de Jupiler-League.
Wat een stelletje stumpers loopt er toch in Zeist rond.

Wat een amateurs. En dat door procedure fouten. Je vraagt je echt af waar ze mee bezig zijn..

Ace
Mocht er nog iemand interesse hebben in de kraker Nieuw Zeeland - Zuid Afrika, dan is er goed nieuws! Je kan er gratis heen...

nu.nl/sport | FIFA geeft kaarten weg voor Confederations Cup

Ja hoor, als de reiskosten ook betaald worden vind ik het prima. Tripje naar Zuid-Afrika is altijd leuk.

De column van Hugo Camps, getiteld Moraalvandaal, waar ik eerder naar verwees, is te vinden via de volgende link hoop dat ie ook voor niet-abonnees beschikbaar is.

Je moet inloggen

Pooiertje schreef:
Je moet inloggen

Was ik al bang voor (wil Camps waarschijnlijk niet dat het artikel op internet wordt geplaatst); een aantal punten vind je een oudere post hierboven; ging m.n. over het gedrag van Real Madrid.

Ik heb gisteren voor het eerst beelden gezien van dat gedoe in Zuid Afrika. Je wordt inderdaad bijna gillend gek van die kleretoeters.
Ik heb trouwens wel liggen rollen van het lachen om die keeper van Egypte. Die gast pakte echt alles. Geweldig.

rayman schreef:
Die gast pakte echt alles.

Engelaar zegt (volgens VI) Panathinaikos af en kiest toch voor PSV.

Jammer, zal wel weer ten koste gaan van Bakkal.

Social_Mask
Wanneer gaat die Afellay nou es weg? Niet dat ik hem weg wil hebben, maar volgens mij is hij nu wel klaar voor een Europese topclub.

Ace
Ik ben in ieder geval blij dat hij niet naar Ajax komt, want daar gingen eerst ook nog geruchten over. Nu maar hopen dat de geruchten over Elia ook niet waar zijn. Wie gaat er nu 12 miljoen betalen voor die jongen?

Trouwens, ik had het over Engelaar he Affelay mag wel komen.

Dat zou wel gruwelen zijn, iemand van boven de 1,60 op het middenveld bij Ajax.
Ik ben blij dat PSV hem gehaald heeft. Nu nog een sterke back en Afellay behouden, dan doen we weer mee voor de titel.

Social_Mask schreef:
Wanneer gaat die Afellay nou es weg? Niet dat ik hem weg wil hebben, maar volgens mij is hij nu wel klaar voor een Europese topclub.

Ja, aan z'n voetbalkwaliteiten kan het niet liggen. Ik heb een beetje het idee dat die topclubs hem misschien wat te blessure gevoelig vinden en het risico daardoor wellicht niet aangaan.

Engelaar lijkt me een prima aankoop voor PSV. Nu zal Mendez wel vertrekken? Zou ik op zich wel jammer vinden, goede speler wel.

Ace
Lengte doet er niet toe in de voerballerij. Het gaat om kwaliteit. Bij Ajax zijn ze toevallig wat klein, maar daar is het slechte presteren niet aan te wijten. Spelers als Anita zijn gewoon niet goed genoeg, dat was hij ook niet geweest als hij 1.85 zou zijn, Dus dan kan Engelaar wel bijna 2 meter zijn, ook van hem wordt een middenveld niet veel beter.

lowriderluuk
Aan de ene kant is het handig als je een fysiek sterke (lees lange forse jongens) ploeg hebt, waar de Duiters het meer van moeten hebben en er altijd ver mee komen, aan de andere kant wordt Spanje kampioen met technisch vaardige en handige kleine mennekes.

De laatste PSV-Ajax werd anders wel voor een groot deel beslist doordat PSV fysiek een veel sterker middenveld had. Lengte en fysieke kracht is echt wel nodig in het hedendaagse voetbal, maar natuurlijk moeten er ook voetballers bij staan. Gelukkig is Engelaar zowel fysiek sterk als een goede voetballer. Laatste EK heeft hij echt wel laten zien dat hij goed mee kan draaien op een hoog niveau. Duitsland lijkt mij sowieso gewoon een competitie die hem slecht ligt, want hij is soms iets te lui.

Ace schreef:
Lengte doet er niet toe in de voerballerij.
Wat dacht Ace van de verdediging

lowriderluuk
De verdediging bestaat meestal uit fysiek sterke lange jongens met slechts 1 doel, de bal met of zonder tegenspeler een hengst verkopen om een doelpunt te voorkomen.
Diezelfde kop-grotere verdedigers komen bij een corner altijd mee naar voren om 'm in te koppen.
Het Duits elftal heeft mijns inszins sinds jaar en dag bestaan uit een hardwerkend hecht team die technisch vaak de mindere zijn t.o.v. de opponent waardoor hun voetbal niet frivool maar juist saai overkomt, dat wordt echter goedgemaakt door hun fysieke kracht waarmee ze altijd ver komen.

Valt ook daar nog redelijk mee hoor. Je kunt van alles doen om te voorkomen dat je tegenstander fatsoenlijk kan koppen. Een goed getimed duwtje in de rug is vaak al genoeg. Moet je wel slim voor zijn natuurlijk.

Ward schreef:
De laatste PSV-Ajax werd anders wel voor een groot deel beslist doordat PSV fysiek een veel sterker middenveld had.

En de laatste Ajax-PSV werd beslist door het feit dat Ajax probeerde te voetballen.

Theorieen proberen te bewijzen met 1 voorbeeld

Feyenoord heeft zijn hoogtepunt ook al weer beleefd dit seizoen:

Been bejubeld door duizenden Feyenoorders

Hier heb ik nog niemand over gehoord:

Nadal zegt af voor Wimbledon.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:59 uur

geplaatst: vandaag om 11:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.