MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Stijn_Slayer
FlyLo schreef:
Alsof Dembélé moet onderaan voor pakweg een Valencia of Park. Dembélé is zelfs drie klassen beter.

Vind ik ook niet echt spelers van het niveau dat Man Utd na hoort te streven.

Net overigens gelezen op Nu.nl dat van Nistelrooij stopt en dat Kuijt nog niet naar Feyenoord komt.

angelin schreef:
Ook dan zal City weer kampioen worden.
Knap dat je dat al weet. Dat is waar ook, City is inderdaad met groot overmacht kampioen geworden...

Een beetje respect is daarnaast ook op z'n plaats voor de oude garde van United. Dit team is jarenlang dominant geweest in Engeland en Europa. Dat je Vidic in dat rijtje noemt terwijl die 30 jaar is (op de top van z'n kunnen en met afstand de beste verdediger van de EPL de afgelopen 5 jaar) en al sinds de uitschakeling in de Champions League geblesseerd is zegt genoeg. Hoeveel wedstrijden van United heb jij live gezien? Daarnaast heeft City ook lange periodes slecht gevoetbald en was het gisteren ook niet om aan te gluren.

FlyLo schreef:
Alsof Dembélé moet onderaan voor pakweg een Valencia of Park. Dembélé is zelfs drie klassen beter.
Park wel (als je kijkt naar dit seizoen), Valencia.., Valencia?!... Nee. Tony V is dit seizoen, samen met Evans, Rooney en vooral Carrick (enorm onderschat), een van de beste spelers van United geweest, zonder twijfel de beste rechter buitenspeler in de EPL. Daarnaast zijn Nani en Young natuurlijk ook gewoon een stuk beter, je zou wel erg chauvinistisch zijn om dat te ontkennen. Dembele speelt daarnaast bij Fulham in een rol centraal op het middenveld dus de vergelijking gaat sowieso zoek. Geef mij maar iemand als Muniain of Javi Martinez van Bilbao, al zit dat er waarschijnlijk niet in.

Sneijder is natuurlijk een erg goede speler maar ik denk niet dat hij functioneert in het huidige United systeem (een 4-4-2 opstelling met twee centrale middenvelders en twee wingers). Dan zou SAF imo over moeten stappen naar een soort 4-3-3 dan wel 4-2-3-1 waar Sneijder achter Rooney komt te staan. Zelfs dan denk ik dat met de manier hoe Rooney speelt die twee elkaar in de weg gaan lopen. Maar goed we zullen zien wie SAF haalt.

Veel zal afhangen van het feit of Scholes blijft of niet. Je kan zeggen wat je wilt maar die man is in tegenstelling tot Giggs nog steeds in staat om in belangrijke wedstrijden het tempo te bepalen. Als daarnaast Cleverly en Anderson hun vorm van het begin van dit seizoen op kunnen pakken (en het eens een seizoen lang vol kunnen houden zonder langdurige blessures) en Carrick zo geweldig blijft voetballen dan maak ik me totaal geen zorgen over volgend seizoen.

Elke keer als United geen kampioen wordt wordt er gesproken over de neergang van het tijdperk maar feit is dat United ook dit jaar een enorm knappe prestatie heeft neergezet met alle blessures en het gebrek aan investeringen op de juiste plekken. Als je dat neerzet tegen het miljard dat City heeft uitgegeven om de titel te halen en hun vrijwel blessurevrij seizoen is het gewoon enorm knap. Kampioen worden is lastig maar aan de top blijven is veel moeilijker en United staat er elk jaar weer.

Dirkie is held af.

Pijnlijk voor FC Twente gisteren . Steve McLaren heeft het eigenlijk gewoon heel slecht gedaan en je vraagt je af hoe Co Adriaanse het seizoen afgemaakt zou hebben.

Wel beter voor het Nederlandse voetbal want anders had mogelijk Excelsior Europees gespeeld en dat ticket gaat nu naar de Tukkers. Laat nu Vitesse dan maar van RKC winnen.

Stijn_Slayer
Ben benieuwd wie de nieuwe trainer van Twente wordt. McLaren maakt 't er denk ik ook niet beter op door elke week met een zielig praatje op tv te komen.

Zullen we 'm McClaren noemen?

Stijn_Slayer schreef:
Ben benieuwd wie de nieuwe trainer van Twente wordt. McLaren maakt 't er denk ik ook niet beter op door elke week met een zielig praatje op tv te komen.

Ron Jans?
Fred Rutten?
Pieter Huistra?
Fucke Booy?

Wie zal het zeggen?

Uiteindelijk de mensen die het voor het zeggen hebben bij FC Twente. Joop Munsterman schijnt nogal belangrijk te zijn daar.

Die wordt volgens mij ook al aardig uitgekotst daar ....

Kan Joop zelf niet voor die groep gaan staan?

Ruud van Nistelrooy stopt..

Jammer, maar goede beslissing denk ik!

Nu nog een mooie afscheidswedstrijd in Eindhoven ofzo!

(afbeelding)

lennon schreef:
Nu nog een mooie afscheidswedstrijd in Eindhoven ofzo!
Ik zou voor die wedstrijd Bayern Munchen vragen

Stijn_Slayer schreef:

Ik denk niet dat McClaren weggaat. Munsterman en McClaren zijn dikke vriendjes en ook de supporters steunen hem nog steeds redelijk.

Mjuman schreef:
@FlyLo dat jullie veel getalenteerde verdedigers hebben zegt natuurlijk ook eea over de aard van jullie voetbal. Bij straatvoetbal hier wil niemand Krol, Rijsbergen of Israel zijn, wel Gullit, Rijkaard etc.Het aantal aanvallend ingestelde Belgische topspelers op Europees niveau lijkt mij beperkt te blijven tot een half dozijn (met Scifo en Nilis als voornaamste exponenten en in verder verleden Van Moer en Coeck).

Vorige generaties moesten het inderdaad meestal hebben van mentaliteit en niet van techniek. Dat is met de huidige generatie toch anders (Witsel, Hazard, Dembélé, Mertens, Kompany etc. zijn technisch allemaal begaafd)
En over Johan Boskamp kan ik alleen zeggen dat zijn verschijning bij VI regelmatig zorgt voor afwisseling en hilariteit, hij lijkt de nar die voor de vrolijke noot zorgt - zijn inhoudelijke kwaliteiten lijken me overschat, zo is hij in NL als trainer nooit aan de bak gekomen.

Maar als jeugdscout is hij echt top. Hij weet járen voor alle anderen welke spelers gaan doorbreken.

FlyLo schreef:
Vorige generaties moesten het inderdaad meestal hebben van mentaliteit en niet van techniek. Dat is met de huidige generatie toch anders (Witsel, [...] etc. zijn technisch allemaal begaafd)
Helaas heeft die dan weer last van een mentaliteitsprobleem. Of geloven we nog steeds dat het "ongelukkig" was?

Hij heeft zijn leven gebeterd. Het slachtoffer (Wasilewski) daarentegen is nog altijd even crimineel op het veld als voor die tackle. Jammer, en vreemd.
Eén van zijn vele schandalige fouten, een paar weken geleden:

Tja... Willems of Buettner, zeg het maar...

Als Emanuelson fit is en hij heeft zin is er, lijkt me, geen discussie.

jasper1991 schreef:
Tja... Willems of Buettner, zeg het maar....

Ik zeg Dave Bulthuis van FC Utrecht maar Bert lijkt het er niet mee eens te zijn ...

Hoewel ik een liefhebber ben van Bulthuis, kom nog echt heel veel tekort voor het niveau Oranje (andere kandidaten komen ook tekort, maar iets minder). Het zal idd wel Emanuelson worden. Geleuter over of ie wel wil. Een speler van het niveau Emanuelson moet überhaupt blij zijn dat ie in het Nederlands elftal mág spelen. Al wordt ie als 2e doelpaal opgesteld... Overigens vind ik nog steeds dat Nigel de Jong linksback moet worden en dan Sneijder of vd Vaart als centrale middenvelder.

Masimo schreef:
Zullen we 'm McClaren noemen?

Nee. Mensen bij hun juiste naam noemen is overschat, Maximo.

Misschien heb je voor nu wel gelijk, maar die Bulthuis gaat een eind komen.

Zie hem zelf graag naar Feyenoord komen volgend seizoen (als een van de verdedigers weggaat)

Gaat niet gebeuren

Titmeister schreef:
Overigens vind ik nog steeds dat Nigel de Jong linksback moet worden en dan Sneijder of vd Vaart als centrale middenvelder.
Ik vind het geen slecht idee, want zo krijg je wel al je kwalitatief beste spelers in de opstelling. Maar als Emanuelson bereid is om linksback te spelen kun je De Jong en Sneijder beter op hun vertrouwde plek laten spelen.

Running On Empty schreef:
Gaat niet gebeuren

Waarom niet? Bij Utrecht verkopen ze toch met liefde hun beste spelers?

Alleen Asare en Wuytens mogen worden verkocht als er een goed bod komt. De rest blijft.

Ik bedoelde ook eigenlijk in 2013 pas. Voor komend seizoen heeft Feyenoord genoeg verdedigers. Tegen die tijd komt ie wel

Titmeister schreef:
Hoewel ik een liefhebber ben van Bulthuis, kom nog echt heel veel tekort voor het niveau Oranje (andere kandidaten komen ook tekort, maar iets minder). Het zal idd wel Emanuelson worden. Geleuter over of ie wel wil. Een speler van het niveau Emanuelson moet überhaupt blij zijn dat ie in het Nederlands elftal mág spelen.

Zo slecht is Emanuelson toch niet? Niet voor niets een van de schaarse vaste waarden bij AC Milan. Alleszins beter dan Buttner, Bulthuis of Willems.

Titmeister schreef:
Ik bedoelde ook eigenlijk in 2013 pas. Voor komend seizoen heeft Feyenoord genoeg verdedigers. Tegen die tijd komt ie wel

Misschien is het volgend jaar voor Bulthuis niet eens meer interessant om naar Feyenoord te gaan als bijvoorbeeld FC Utrecht een heel goed seizoen draait en Feyenoord een matig seizoen. Bij FC Utrecht kan het volgend jaar alleen maar beter gaan, bij Feyenoord moeten we eerst zien of ze deze status weten te handhaven. Het eerste seizoen onder Been ging ook goed en toen .... ... ....

Herman schreef:
Zo slecht is Emanuelson toch niet? Niet voor niets een van de schaarse vaste waarden bij AC Milan. Alleszins beter dan Buttner, Bulthuis of Willems.

Emanuelson als linksback vind ik uitermate riskant, die laat zijn mannetje echt te vaak lopen.

herman schreef:
(quote)

Speelt daar wel op een andere positie. De fans zijn ook niet echt te spreken over zijn prestaties.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:42 uur

geplaatst: vandaag om 00:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.