Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 14 mei 2012, 19:13 uur
Het is gewoon een hele wisselvallige speler. Toen hij echt doorbrak bij Ajax vond ik 'm erg goed. Toen speelde hij linksachter en werd er in de pers zelfs over hem geschreven dat hij een Europese topspeler op die positie kon worden, maar z'n latere periode bij Ajax was alles bij elkaar toch niet echt denderend. Ik blijf daarom toch wat huiverig. Laat het eerst maar eens een echt lange periode zien.
Denk wel dat hij de minst slechtste voor de linksbackpositie is.
Denk wel dat hij de minst slechtste voor de linksbackpositie is.
0
geplaatst: 14 mei 2012, 19:20 uur
Doe mij maar liever een De Jong of Viergever tegen een echte (goede) rechtsbuiten. Als de tegenstander geen echte rechtsbuiten heeft lijkt me de keuze voor Emanuelson snel gemaakt. Willems en Buttner zijn (nog) niet klaar voor EK-wedstrijden. De opmerking van Anita dat hij best linksback wil spelen is hopelijk een grap 

0
geplaatst: 14 mei 2012, 19:50 uur
0
geplaatst: 14 mei 2012, 19:51 uur
"We" kunnen uiteraard ook besluiten zonder linksback te spelen. Nu zijn we geforceerd op zoek naar iemand om op die plek te zetten terwijl geen van de gestelde opties een echt goed gevoel geeft. Dus gewoon een streep er doorheen. Werkt wellicht heel verhelderend.
0
geplaatst: 14 mei 2012, 21:51 uur
Er is één onpasseerbare linksback in Nederland: Bruno Martins Indi (20)
Zeer talentvol. Ervaring voldoende. Speelde al bij het Nederlands elftal -17, -19 en speelt nu nog bij Jong Oranje. Geweldige krachtpatser. Ambitieus.
Meer zeg ik niet. Maar als één man het kan, is hij het.
Het oranje shirt zit hem verder ook als gegoten:

Zeer talentvol. Ervaring voldoende. Speelde al bij het Nederlands elftal -17, -19 en speelt nu nog bij Jong Oranje. Geweldige krachtpatser. Ambitieus.
0
geplaatst: 14 mei 2012, 22:06 uur
musician schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Bruno is mijn held!!!

0
geplaatst: 14 mei 2012, 22:23 uur
Begon dit seizoen erg zwak als linksback. Opbouwend bedroevend en speelde erg nerveus - veel balverlies, statisch, etc.
Gelukkig is hij gegroeid centraal achterin en die lijn zette hij voort op de linksbackpositie. Nog steeds statisch natuurlijk, maar toch wel erg moeilijk te passeren. Lijdt ook weinig balverlies meer. Daarnaast een enorme uitstraling, voor wat het waard is.
Maar opbouwend/voetballend zal hij nooit een ster worden.
Gelukkig is hij gegroeid centraal achterin en die lijn zette hij voort op de linksbackpositie. Nog steeds statisch natuurlijk, maar toch wel erg moeilijk te passeren. Lijdt ook weinig balverlies meer. Daarnaast een enorme uitstraling, voor wat het waard is.
Maar opbouwend/voetballend zal hij nooit een ster worden.
0
geplaatst: 14 mei 2012, 22:26 uur
Hij is ook nog niet klaar voor Oranje hoor, maar verdedigend is het wel een baas natuurlijk. We zullen zien of ie met die kwaliteiten later wel Oranje gaat halen.
en het blijft mijn held
en het blijft mijn held

0
geplaatst: 14 mei 2012, 23:20 uur
Dakduivel schreef:
Een beetje respect is daarnaast ook op z'n plaats voor de oude garde van United. Dit team is jarenlang dominant geweest in Engeland en Europa. Dat je Vidic in dat rijtje noemt terwijl die 30 jaar is (op de top van z'n kunnen en met afstand de beste verdediger van de EPL de afgelopen 5 jaar) en al sinds de uitschakeling in de Champions League geblesseerd is zegt genoeg. Hoeveel wedstrijden van United heb jij live gezien? Daarnaast heeft City ook lange periodes slecht gevoetbald en was het gisteren ook niet om aan te gluren.
(quote)
Knap dat je dat al weet. Dat is waar ook, City is inderdaad met groot overmacht kampioen geworden...Een beetje respect is daarnaast ook op z'n plaats voor de oude garde van United. Dit team is jarenlang dominant geweest in Engeland en Europa. Dat je Vidic in dat rijtje noemt terwijl die 30 jaar is (op de top van z'n kunnen en met afstand de beste verdediger van de EPL de afgelopen 5 jaar) en al sinds de uitschakeling in de Champions League geblesseerd is zegt genoeg. Hoeveel wedstrijden van United heb jij live gezien? Daarnaast heeft City ook lange periodes slecht gevoetbald en was het gisteren ook niet om aan te gluren.
Het gaat mij niet specifiek om één of twee spelers, maar om het feit dat er wel erg veel oudere spelers rondlopen bij Utd. Willen ze City bij kunnen houden, zullen ze echt stappen moeten ondernemen. Ook omdat veel van de jongere spelers (op mij in ieder geval) nou niet de indruk maken dat ze op absoluut topniveau het verschil kunnen maken.
Het maakt mij trouwens weinig tot niets uit wie er kampioen wordt in Engeland, maar volgens mij heb jij het er een beetje moeilijk mee.
0
geplaatst: 15 mei 2012, 00:16 uur
Als we Johan Derksen vanavond in VI mogen geloven komt Co Adriaanse naar FC Utrecht en wordt Jan Wouters weer veldtrainer. Het Manchester model met Ferguson als grote leider zou dan in Utrecht worden gehanteerd. Ben zeer benieuwd, van mij mag Co naar Utrecht komen.
0
geplaatst: 15 mei 2012, 00:28 uur
Haha, Adriaanse als Fergie. Tot hij ergens een cent meer kan verdienen.
0
geplaatst: 15 mei 2012, 00:37 uur
Utd zou een goede keuze zijn maar ik vermoed dat het City zal worden.
0
geplaatst: 15 mei 2012, 09:11 uur
0
geplaatst: 15 mei 2012, 09:38 uur
Bulykin is een erg goede spits en dan meen ik serieus. Hij scoort altijd en is, ondanks zijn lengte en leeftijd, toch nog redelijk snel en technisch. De enige Ajacied die ik bijna elke keer wel een doelpuntje gunde.
0
geplaatst: 15 mei 2012, 10:07 uur
Het gerucht wordt ontkent door van Geel & Co.
Denk dat het Castaignos gaat worden, die open zou staan voor een terugkeer naar Feyenoord.
Denk dat het Castaignos gaat worden, die open zou staan voor een terugkeer naar Feyenoord.
0
geplaatst: 15 mei 2012, 10:31 uur
Dat zou dan ook maar voor een jaartje zijn en moet dan worden gehuurd.
Bulykin is transfervrij en zou voor een langere periode kunnen worden vastgelegd.
Misschien past hij ook beter bij Feyenoord dan bij Ajax.
Toch zou ik nog een keer alles op alles zetten om Mansour bin Zayed Al Nahyan te overreden om John Guidetti nog een jaar te laten blijven. Wat kan hem worden aangeboden om hem zover te krijgen? Manchester City kan ook zonder Guidetti kampioen worden, is inmiddels gebleken.
Bovendien is Guidetti behoorlijk geblesseerd (geen EK) en heeft hij daarom duidelijk Nederlandse frisse lucht nodig en moet hij ook nog een beetje in de watten worden gelegd met wat liefdevolle toejuichingen vanuit het publiek. Nu Feyenoord geen salaris kwijt is aan Kuyt, kan dat gereserveerde bedrag wel bovenop de huurprijs van Manchester City worden gedaan.

Hoort thuis in De Kuip......
Bulykin is transfervrij en zou voor een langere periode kunnen worden vastgelegd.
Toch zou ik nog een keer alles op alles zetten om Mansour bin Zayed Al Nahyan te overreden om John Guidetti nog een jaar te laten blijven. Wat kan hem worden aangeboden om hem zover te krijgen? Manchester City kan ook zonder Guidetti kampioen worden, is inmiddels gebleken.
Bovendien is Guidetti behoorlijk geblesseerd (geen EK) en heeft hij daarom duidelijk Nederlandse frisse lucht nodig en moet hij ook nog een beetje in de watten worden gelegd met wat liefdevolle toejuichingen vanuit het publiek. Nu Feyenoord geen salaris kwijt is aan Kuyt, kan dat gereserveerde bedrag wel bovenop de huurprijs van Manchester City worden gedaan.
0
geplaatst: 15 mei 2012, 10:36 uur
Raar dat het aangekondigde afscheid van Ruud van Nistelrooij hier zo weinig teweeg brengt. 
Is toch een van de beste spitsen die we ooit in NL gehad hebben (lees goed, een van de..)
En als we het dan toch over topspitsen hebben...
Ook Jan klapt er mee..
Sympathieke vent, heeft toch wel een aantal belangrijke goals gemaakt, goede teamspeler en aangever......
Jan.. bedankt!

Is toch een van de beste spitsen die we ooit in NL gehad hebben (lees goed, een van de..)
En als we het dan toch over topspitsen hebben...
Ook Jan klapt er mee..Sympathieke vent, heeft toch wel een aantal belangrijke goals gemaakt, goede teamspeler en aangever......
Jan.. bedankt!

0
geplaatst: 15 mei 2012, 10:41 uur
Tsja, wat valt er over te zeggen. Geweldige spits geweest, maar na zijn laatste blessure nooit meer de oude geworden. Heb genoten van zijn goals, vooral toen 'ie nog bij PSV speelde.
Dit is trouwens bijzonder triest:
Tevez zorgt voor ophef op kampioensfeest | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Dat ze hem nog niet ontslagen hebben...
Tevez zorgt voor ophef op kampioensfeest | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

0
geplaatst: 15 mei 2012, 10:47 uur
Ach, kan er wel een beetje om lachen. Had Ferguson dit maar niet moeten zeggen:
Toen hem werd gevraagd of United ooit de mindere zou zijn van City, antwoordde 'Fergie': ''Niet in mijn leven.''
0
geplaatst: 15 mei 2012, 10:48 uur
herman schreef:
Die Tevez mist echt een paar hersencellen... wat een breinloze gast... kan wel verdomd goed voetballen...
0
geplaatst: 15 mei 2012, 10:52 uur
He$$el_01 schreef:
Toen hem werd gevraagd of United ooit de mindere zou zijn van City, antwoordde 'Fergie': ''Niet in mijn leven.''
Als dat eraan vooraf is gegaan dan is de actie van Tevez toch wel erg sterk Toen hem werd gevraagd of United ooit de mindere zou zijn van City, antwoordde 'Fergie': ''Niet in mijn leven.''

Hoewel enkel RIP voldoende was geweest imho. Dus zonder grafsteen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 mei 2012, 11:59 uur
Als die speculatie waar is dan is het juist een goede grap. Ik kan me niet voorstellen dat Tevez hem echt dood zou wensen.
0
geplaatst: 15 mei 2012, 12:12 uur
Haha die Tevez. ik vind het wel een goeie, zie het probleem echt niet... Ze hebben bij City al legio redenen gehad om hem te ontslagen, maar dit past niet in het rijtje.
0
geplaatst: 15 mei 2012, 12:14 uur
Voetbalhumor is niet altijd fijngevoelig - vraag dat maar eens aan Leby toen ie met Ajax in Utrecht speelde (Utreg-supporter met blote opblaaspop met groot bord "Willeke" en anderen met spandoek - "hier zit ze") - maar ja alsof Fergie zo'n fijnbesnaarde ziel is
Opperkauwgomkauwer van het gilde der mondbewegende professionele bankzitters. Nu Van the Man stopt, ben ik nog steeds benieuwd naar de boeken die hij (hopelijk) open gaat doen over Fergie.
Opperkauwgomkauwer van het gilde der mondbewegende professionele bankzitters. Nu Van the Man stopt, ben ik nog steeds benieuwd naar de boeken die hij (hopelijk) open gaat doen over Fergie.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 15 mei 2012, 12:31 uur
Van Nistelrooy is niet op z'n mondje gevallen, dus dat zou inderdaad best eens kunnen gebeuren. Stam heeft ook meer dan eens felle kritiek geuit op Ferguson.
0
geplaatst: 15 mei 2012, 12:58 uur
musician schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Guidetti is de eerste optie, maar ik zie het niet gebeuren, helaas. Denk dat City dan nog niet eens het grootste struikelblok is, maar Guidetti zelf.
Bulykin is prima als 2e spits, maar die hebben we al: Fernandez. De Rus is overigens ook al 32 jaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.