MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
He$$el_01 schreef:
Ach, kan er wel een beetje om lachen. Had Ferguson dit maar niet moeten zeggen:
(quote)

Ik zie de humor er ook wel van in, maar het is wel een heel harde grap als je de context niet kent...

En het zou leuk zijn als RVN een boekje opendeed over Fergie inderdaad.

Moet zeggen dat ik altijd wel een fan van hem ben geweest, in zijn laatste jaren bij Oranje vond ik het de sympathiekste speler van ons team. En het blijft wonderbaarlijk dat hij op de dag af even oud is als Patrick Kluivert, maar een bijna compleet tegenovergestelde carrière had.

Hendrik68
Als de grap van Tevez slaat op de opmerking van Ferguson vind ik dat juist een schitterende grap. Ik zie daar niks beledigends in. Ferguson heeft in zijn leven meer kwetsende beslissingen over spelers genomen dan dat er grappen over hem gemaakt kunnen worden. Ferguson heeft altijd geweldig gepresteerd en presteert nog steeds geweldig. Weet op de een of de andere manier toch weer de juiste snaar te raken bij de groep. Mensen die echter zeggen: "Maar mijnheer de trainer ik heb toch waarlijk het idee dat u bij deze beslissing lichtelijk abuis bent", die zijn een week later voor veel geld weg. In die zin is het een dictator van de oude stempel.

ClassicRocker
Ware woorden van een Twentse gitaarrocker:

'Niet Ajax, niet PSV, maar Feyenoord is dé topclub van Nederland. 'Ze verliezen met 10-0 en een week later zit het stadion vol. Die fans... Schitterend'

'Feyenoord heeft alles in zich om binnenkort ook weer in daden uit te groeien tot voetbalstad nummer 1 van de Eredivisie. 'Feyenoord is dé topclub van Nederland. Rotterdam is een walhalla voor bedrijven. Die achterban is ongekend in Nederland. Die club gaat het de komende jaren ook écht doen.'

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/5619...

Giggs beste speler van afgelopen 20 jaar

Ben jij de Britse tegenhanger van ThePrinceOfPop?

nee, ik ben fan van Barcelona !

Emanuelson, Maduro en Wijnaldum behoren toch wel een verrassend tot de eerste groep afvallers voor het EK

Van Cillessen ) en Mulder was al bekend dat ze zouden afvallen. Ook Büttner, de Vrij , Viergever en John lijken me logische namen.

Er moeten nu meen ik nog 4 namen afvallen.

De 3 doelmannen zijn zeker.
In de verdediging lijken me vd Wiel, Heitinga en Matthijsen toch ook vrij zekere namen.
Op het middenveld idem voor van Bommel, de Jong, vd Vaart, Sneijder, Strootman en Afellay.
In de aanval zijn van Persie, Huntelaar, Robben, Kuyt wel zeker.

Dan houdt je de volgende namen over waar er nog 4 van moeten afvallen.
Willems, Bouma, Bouhlarouz, Vlaar, Anita, S.de Jong, Maher, Schaars, L.de Jong, Lens, Narsingh

Het begint er steeds meer op te lijken dat Bert v. Marwijk inderdaad geen behoefte heeft aan een linksback.

Stijn_Slayer
jassn schreef:
nee, ik ben fan van Barcelona !

Sporen ze dus toch niet helemaal.

Het lijkt me dat met het afvallen van Emanuelson het wel duidelijk is dat Anita meegaat naar het EK.

Siem de Jong en Willems lijken me zowiezo wel tot de 4 afvallers te gaan behoren....benieuwd wie de andere 2 worden, ik denk Maher en Narsingh.

Siem de Jong, Maher en Narsingh mogen van mij gewoon mee.

Van mij mogen Jetro Willems, Luuk de Jong, Strootman en Bouma wel afvallen. Die laatste ook letterlijk trouwens.

Alleen Emanuelson vind ik een vreemde afvaller, had wel verwacht dat die linksback ging spelen. Mischien gaat Nigel wel op die plek spelen?

Hopen dat de volgende ronde Anita nog gaat afvallen en Kuyt mag ook wel thuisblijven, zie liever Luuk de Jong of Narsingh meegaan.

panjoe (moderator)
Siem de Jong, op welke positie dan? Aanvallende middenvelder? Best een effectieve speler, maar ja dat is in de Eredivisie.

Bouma, Willems en de broertjes De Jong mogen van mij nog afvallen.

trebremmit schreef:
Alleen Emanuelson vind ik een vreemde afvaller, had wel verwacht dat die linksback ging spelen. Mischien gaat Nigel wel op die plek spelen?

Ik vermoed dat Emanuelson had aangegeven aan Marwijk dat hij absoluut geen LB wou spelen.

Dat zou zo maar kunnen.
Maar goed vind het verder ook geen geweldige speler, erg matig zelfs maar voor die plek was er weinig andere keuze.

trebremmit schreef:

Hopen dat de volgende ronde Anita nog gaat afvallen .

Die valt echt niet meer af nu Emanuelsson weg is, Schaars lijkt me ook wel mee te gaan als eventueel alternatief voro de linksback positie. De enige andere spelers diie nog over zjin en daar kunnen spelen zijn Willems en Bouma...ik heb het idee dat Bouma dus ook meegaat als laatste optie als de nood aan de man is door blessures en schorsingen om of in het centrum of als linksback te spelen en dat Willems nog gaat afvallen.

Anita mee naar een EK, dan ga ik serieus twijfelen aan Van Marwijk.

Mag dat dan niet? Zo een geweldige coach vind ik het ook weer niet. In principe hadden we er gewoon tegen Brazilië uit moeten liggen het afgelopen toernooi.

trebremmit schreef:
Anita mee naar een EK, dan ga ik serieus twijfelen aan Van Marwijk.

Ja, maar als je kijkt naar wie er nog over zijn en welke positie er nog bezet moet worden kan dat toch bijna niet anders.

El Ninjo schreef:
Dan houdt je de volgende namen over waar er nog 4 van moeten afvallen.
Willems, Bouma, Bouhlarouz, Vlaar, Anita, S.de Jong, Maher, Schaars, L.de Jong, Lens, Narsingh

Afvallers mogen van mij zijn:

Bouma (zeker)
S. de Jong
Schaars
Anita (daar had Emanuelson moeten staan)

Alleen L. de Jong moet van dit rijtje mee, en Vlaar ook het liefst, omdat we dun zitten in de verdedigers.

Maher, Narsingh, Willems en S. de Jong zullen wel afvallen, Bert kennende.

Zeg ik nou iets geks met Braafheid? Die heeft toch gewoon zijn wedstrijden gespeeld bij Hoffenheim?

Het ligt eraan wat je exact met het woord "gespeeld" bedoelt.

En met het woord "gewoon".

Nicolage Rico schreef:
Maher, Narsingh, Willems en S. de Jong zullen wel afvallen, Bert kennende.

Het zou niet mijn rijtje afvallers zijn, maar dit denk ik dus ook.

Nicolage Rico schreef:
Het ligt eraan wat je exact met het woord "gespeeld" bedoelt.
1.Bundesliga: 1455 minuten
DFB-Pokal: 300 minuten

Siem de Jong vind ik trouwens wel een hele goede voetballer, maar het middenveld is ruim bezet. Wel een speler voor de toekomst denk ik.

jasper1991 schreef:
(quote)
1.Bundesliga: 1455 minuten
DFB-Pokal: 300 minuten

Je hebt zijn laatste optredens in het Nederlands elftal ook gezien?
Die kan het nivo echt niet aan.

Nicolage Rico schreef:
Afvallers mogen van mij zijn:

Bouma (zeker)
S. de Jong
Schaars
Anita (daar had Emanuelson moeten staan)

Dus Willems in de basis als linksback en hopen dat ie niet geblesseerd of geschorst raakt?...want verder neem je dan geen linksback meer mee nu Emanuelson geen optie meer is

ClassicRocker
Kortom, hoog tijd voor Bert van Oranje om het vertrouwen te stellen in good-old Ruud Heus (Neerlands beste non-international ooit).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:28 uur

geplaatst: vandaag om 04:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.