MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ja, vertel anders ook weer dat je een afkeer tegen Barca hebt omdat ze zich zogenaamd stevig afkeren tegen het land Spanje etc.

wel ze hebben nog in mooie shirts gespeeld

het was al weer geleden van het seizoen 2008-2009

Hendrik68
Ja, vertel anders ook weer dat je een afkeer tegen Barca hebt omdat ze zich zogenaamd stevig afkeren tegen het land Spanje etc.

Jij kan de rol van langspeelplaat veel beter spelen dan ik.

Ik vind het nog lelijker dan afgelopen seizoen. Ik heb niks met kleuren die in elkaar overvloeien. Tenue van 2010/11 geniet hier nog mijn voorkeur.

Hendrik68
Om 16.00 uur een persconferentie op TV Noord. Dan zullen we zien in hoeverre ik uit mijn nek loop te zwetsen

Groningen is op zeker bezig met Sno, maar dat die er om 16.00 uur bij is is de vraag, waar het evt. op vast zou kunnen lopen is niet bekend.

Hendrik68 schreef:
(quote)
Jij kan de rol van langspeelplaat veel beter spelen dan ik.
Is dat eetbaar?

Hendrik68
Ha, ha, moest je daar zo lang over nadenken?

Ja, want ik zit de gehele dag in dit topic op F5 te drukken en heb verder ook totaal geen andere bezigheden.

Geeft niks MJ

Je bent niet de enige hoor, MJ

Kim Clijsters stopt er na dit jaar mee. Hopelijk kan ze in stijl afsluiten op de US Open. Ik heb altijd heel veel respect gehad voor Kimmeke, weinig sporters - misschien wel geen - die zo'n sympathieke uitstraling hebben zowel naast als op de baan.

ik zie ze liever de olympische spelen winnen, al mag beiden ook natuurlijk

Tsja, Wimbledon is niet echt haar baan. US Open daarentegen juist wel.

Bij Bayern doen ze er gelukkig lekker luchtig over:

NOS Sport - Cadeautje moet Robben opbeuren

MJ_DA_MAN schreef:

Verkeerde been uit bed gestapt?

Een bepaalde radar thuisgelaten?

(afbeelding)

jassn schreef:
(afbeelding)

Barcelona volgend jaar weer in mooie shirts

Lastig, zo'n shirt dat uit elkaar valt.

Jocharo-T
Prachtig shirt!!

Is dat het thuisshirt? Op zichzelf wel mooi, maar niet helemaal in de traditie...

Stijn_Slayer
Afschuwelijk. En nee, ik vind niet alles met blauw en rood per definitie lelijk.

Ik vind het Barca-shirt ook niets. Die van een paar jaar terug heb ik nog wel gekocht.

MJ_DA_MAN schreef:
Een bepaalde radar thuisgelaten?

De plaat blijft inderdaad hangen. Heb je nooit eens de behoefte een aardig bericht te posten?

Jocharo-T
jasper1991 schreef:
Is dat het thuisshirt? Op zichzelf wel mooi, maar niet helemaal in de traditie...
Dit zal toch wel het uitshirt zijn? Ik vind het sowieso vreemd dat bij Barca het thuisshirt elk jaar veranderd. Daar moet je met je klauwen vanaf blijven. De kleuren zijn altijd hetzelfde, maar de ene keer heb je de Atletico strepen, dan weer twee vlakken zoals bij het Feyenoord Shirt. Gewoon het traditionele thuisshirt intact houden en aan het uitshirt knutselen.

Jocharo-T schreef:
(quote)

Dit zal toch wel het uitshirt zijn? Ik vind het sowieso vreemd dat bij Barca het thuisshirt elk jaar veranderd. Daar moet je met je klauwen vanaf blijven. De kleuren zijn altijd hetzelfde, maar de ene keer heb je de Atletico strepen, dan weer twee vlakken zoals bij het Feyenoord Shirt. Gewoon het traditionele thuisshirt intact houden en aan het uitshirt knutselen.

Dan verkopen ze natuurlijk niet genoeg shirts. Je moet het totaalplaatje bekijken bij bedrijven waar het om zoveel geld gaat. Ik vind ze zelf ook wel niet echt mooi.

(afbeelding)

Sno voorlopig blijkbaar (nog?) niet naar Groningen. Genk had ook interesse las ik een paar weken geleden.

Jocharo-T
Tja, ik houd er van als vast wordt gehouden aan traditie. Aan het Ajax en Feyenoordshirt wordt ook niet geknutseld. Manchester United en Chelsea volgens mij ook niet. Ik vind hem overigens wel mooi, maar blijf het jammer vinden dat ze klooien met een thuisshirt.

Jocharo-T schreef:
Manchester United

(afbeelding)

Nieuwe shirt van Man United. Dit is echt heel lelijk. Volgens mij is de ontwerper ervan een City fan. Kan gewoon niet anders.

Valt ook een beetje tegen, hoewel zulke shirts er in het echt nog wel eens beter uit willen zien. Dan zijn de kleurverschillen vaak minder goed te zien en lijkt het meer één geheel.

Dat tekentje rechtsboven verpest het natuurlijk het meest.

Jocharo-T schreef:
Ik vind het sowieso vreemd dat bij Barca het thuisshirt elk jaar veranderd.

It's all about the money!

Ik vind het nieuwe shirt van Barca trouwens echt heel erg mooi!

Joy4ever schreef:

Nieuwe shirt van Man United. Dit is echt heel lelijk. Volgens mij is de ontwerper ervan een City fan. Kan gewoon niet anders.

Wel makkelijk om neer te leggen als je gaat picknicken in het park.

Barcelona shirt ook foeilelijk trouwens.

Jocharo-T
Ja, uiteraard! Ben er echter geen fan van, maar het is blijkbaar niet anders. Ben er gelukkig mee dat er bij Ajax niet zo'n idoot rondloopt die het lef heeft aan het thuisshirt te knutselen.

Hendrik68
Ik kick op shirts die uit duizenden herkenbaar zijn. Dit Barcelona shirt is gewoon spuuglelijk en onherkenbaar. Lijkt een beetje op Ajax uit shirts uit de jaren 90. Heeft geen bal met mijn afkeer voor Barcelona te maken. Ik heb ook niks met Heerenveen, Vitesse, Willem II , Ajax, noem maar op, maar de shirts van al die clubs zijn zo puur als maar kan, daar geniet ik van. Moet je in Amsterdam eens proberen dat dat witte naar het midden toe telkens een procentje roder wordt. Is toch geen gezicht? Dit dus ook niet. Je moet je nooit hoeven afvragen waar je bent. Moet je direct aan de shirts kunnen zien.

Stijn_Slayer
Het probleem van die shirts hierboven is dat ze er zo gedigitaliseerd uitzien. Alsof het nog steeds het voorbeeld uit de ontwerpsoftware is.

Ik vind eigenlijk die oude katoenen shirts met die kraagjes met veters erin wel leuk. Dat straalt nog echt de sport uit (al hoeven die van mij ook weer niet opnieuw ingevoerd te worden).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:28 uur

geplaatst: vandaag om 04:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.