MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Strootman heeft een paar maanden een mindere periode gehad inderdaad. De laatste weken was hij, net zoals Lens dus, wel weer een stuk degelijker. Schaars doet het best goed bij Sporting (beter dan van Wolfswinkel) dus die moet ook zeker mee. Anita doet het natuurlijk ook niet slecht bij Ajax, maar ik vind hem wel minder dan deze twee spelers. Je zou hem misschien nog mee kunnen nemen voor de linksback positie, maar zelfs Willems is daar al 2x zo goed.

trebremmit schreef:
Maaskant of Adriaanse lijkt me wel wat bij Groningen.

'Maaskant nieuwe trainer FC Groningen' | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Oke Hessel dan zijn we eruit, ik zal Bert even een mailtje sturen

Stijn_Slayer
Nou Lens kan vast afgestreept worden. Vorm verkeek zich ook even op die bal van afstand. Eerste helft ging nog wel, maar de tweede helft was werkelijk slaapverwekkend. Dat er betalende mensen in het stadion zitten, doet er blijkbaar niet toe.

vigil schreef:
Strootman was wel erg slecht hoor de laatste maanden.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Toegegeven, hij speelde na de winterstop minder dan voor de winterstop maar slechte wedstrijden heeft ie niet tot amper gespeeld. Tegen het eind van het seizoen speelde ie ook gewoon weer goed.

He$$el_01 schreef:
Je zou hem misschien nog mee kunnen nemen voor de linksback positie, maar zelfs Willems is daar al 2x zo goed.
Willems? Ik snap echt niet dat zo'n jongen voor een basiselftal op een EK in aanmerking komt. Zo dramatisch is het dus gesteld met die positie. Dan liever Anita. Anita heeft ten minste wat ervaring. Die Willems komt net aanwaaien uit Rotterdam.

Siem de Jong heeft daar sowieso (nog???) niets te zoeken. Dat is al afvaller nummer 1. Verder is Narsingh natuurlijk een leuke speler, maar voor hem geldt hetzelfde als Willems. Geen of weinig ervaring en zodoende zou ik liever Lens meenemen.

De laatste afvaller dan maar Strootman. Te veel PSV'ers is ook niet goed.
maar sowieso zijn er genoeg spelers voor zijn positie en Anita is dan nog multi-inzetbaar.

Dit slaat natuurlijk nergens op

Nou ik vond van wel. Dus zo "natuurlijk" is dat dan niet...

De grappen over Robert M. en het verjongen van de selectie enzo doen alweer flink de ronde

vigil schreef:
(quote)
Nou ik vond van wel. Dus zo "natuurlijk" is dat dan niet...
Dan vraag ik me af hoeveel wedstrijden (en niet samenvattingen) van PSV jij dit seizoen hebt gezien.

Paap_Floyd schreef:
De grappen over Robert M. en het verjongen van de selectie enzo doen alweer flink de ronde

chevy93 schreef:
Te veel PSV'ers is ook niet goed.
EK 88 alweer vergeten

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dan vraag ik me af hoeveel wedstrijden (en niet samenvattingen) van PSV jij hebt gezien dit seizoen.

Ow, krijgen we weer dit soort discussies...

Nou ja goed, ik heb een abo op Eredivisie Live. Mijn favo club is Feyenoord en aangezien PSV veel op andere dagen (zaterdag vs. zondag of anders andere tijden op zondag) toch best veel kan ik melden. Ik hoor het wel als je mijn abonnee nummer wilt weten om dit na te trekken bij Eredivisie Live

chevy93 schreef:
Te veel PSV'ers is ook niet goed.
Zelfs een in de ogen van vigil slechte Strootman is tijdens een EK meer waard dan een Anita in wereldvorm. Strootman zal van alle PSV'ers iig als eerste meegaan en ik sluit zelfs een basisplaats niet uit.

Jocharo-T
Joy4ever schreef:
EK 88 alweer vergeten
Dat was een half elftal aan Ajacieden, man. Gekocht door Pééjesvau.

Stijn_Slayer schreef:
Vorm verkeek zich ook even op die bal van afstand.

Dat schot wat hij in het begin moest wegstompen vanaf de grond zag er nu ook niet bepaald sterk uit.

vigil schreef:
Ik hoor het wel als je mijn abonnee nummer wilt weten om dit na te trekken bij Eredivisie Live

MJ_DA_MAN schreef:
Zelfs een in de ogen van vigil slechte Strootman is tijdens een EK meer waard dan een Anita in wereldvorm.

Ow maar dat ontken ik niet

Die basisplaats verwacht ik dan wel weer niet. zoals ik al eerder aangaf verwacht ik wel dat hij gewoon meegaat en dat is ook terecht.

vigil schreef:
(quote)
Nou ja goed, ik heb een abo op Eredivisie Live. Mijn favo club is Feyenoord en aangezien PSV veel op andere dagen (zaterdag vs. zondag of anders andere tijden op zondag) toch best veel kan ikk melden. Ik hoor het wel als je mijn abonnee nummer wilt weten om dit na te trekken bij Eredivisie Live
In dit geval ben je denk ik de enige in Nederland die Strootman erg slecht vond de tweede seizoenshelft.

Jocharo-T
Ik vond hem ook alles behalve goed spelen in de tweede seizoenshelft. Hij liep veelal zwaar geïrriteerd over het veld te banjeren.

Hendrik68
Net wakker en lees dat Maaskant om 13.00 uur gepresenteerd wordt. Prima nieuws. Maaskant was mijn eerste keus, dus valt het straks tegen dan moet ik niet gaan mopperen.

Strootman is de meest overschatte voetballer van het moment. Een grimas trekken van "kijk mij eens de voorbeeldige prof zijn" is wat anders dan het ook echt zijn. Strootman wordt de Toornstra van het komend seizoen.

EK 88 Ajacieden? De Koemannetjes, Van Tiggelen, Joop Hiele, Hans van Breukelen, Ruud Gullit, Van Aerle, Koevermans, Suvrijn, Muhren. Rasamsterdammers stuk voor stuk, alleen Koeman en Muhren hebben er even gespeeld.

Jocharo-T schreef:
(quote)
Wil je met je smiley aangeven dat er totaal geen kern van waarheid in zit of stiekem toch wel een beetje?

Jocharo-T schreef:
Ik vond hem ook alles behalve goed spelen in de tweede seizoenshelft. Hij liep veelal zwaar geïrriteerd over het veld te banjeren.
Niet goed is iets anders dan erg slecht. Dat is het zo goed deed zal ik ook nooit zeggen en ik heb me bij vlagen ook best geërgerd aan zijn vrij arrogante houding.

nou dan gaan we nog even door...

Ik heb het nergens over de gehele 2de seizoenshelft. En met erg slecht bedoel ik in vergelijk met zijn eerdere optredens voor PSV. Dus dat hij aardig was weggezakt en niet dat hij de slechtste speler was van de gehele eredivisie. Dit geeft Hessel waarmee ik in discussie was ook gelijk toe. Het koste hem ook zijn basisplaats bij Oranje die hij denk ik niet terug gaat pakken de komende 3 weken.

Edit: blijkbaar zijn er toch meer mensen niet enorm enthousiast...

Jocharo-T schreef:
Bij PSV gingen ze pas goed voetballen

vigil schreef:
Ik heb het nergens over de gehele 2de seizoenshelft. En met erg slecht bedoel ik in vergelijk met zijn eerdere optredens voor PSV. Dus dat hij aardig was weggezakt.
Tja, als je dat vanaf het begin had gezegd hadden we niet hoeven te discussiëren, dan was ik het namelijk met je eens geweest. Volgens mij zeg ik zelf ook duidelijk dat ik hem vond terugvallen na de winterstop.

Hendrik68
Edit: blijkbaar zijn er toch meer mensen niet enorm enthousiast...

Strootman is zeker geen prutser, maar hij is niet de leider die mensen in hem denken te zien. Hij is een waterdrager en moet dat zelf gaan beseffen. Met Van Bommel naast zich zou het nog wel niet eens zo slecht uit kunnen pakken. Hij heeft in een matig echter PSV nooit bewezen er bovenuit te steken. Zet je hem dan ook nog eens linksback, waar hij helemaal nooit speelt, dan snap ik het even niet meer. Willems die er wekelijks speelt zou thuis moeten blijven omdat hij te jong is, terwijl hij er wekelijks speelt en bij vlagen best wel goed.

Vond Willems trouwens best goed tegen Bayern, zou me niks verbazen als Van Marwijk hem meeneemt.

Hendrik68 schreef:
(quote)
Strootman is zeker geen prutser, maar hij is niet de leider die mensen in hem denken te zien. Hij is een waterdrager en moet dat zelf gaan beseffen. Met Van Bommel naast zich zou het nog wel niet eens zo slecht uit kunnen pakken. Hij heeft in een matig echter PSV nooit bewezen er bovenuit te steken. Zet je hem dan ook nog eens linksback, waar hij helemaal nooit speelt, dan snap ik het even niet meer. Willems die er wekelijks speelt zou thuis moeten blijven omdat hij te jong is, terwijl hij er wekelijks speelt en bij vlagen best wel goed.
Strootman ziet zichzelf, en vele anderen naast hem, ook helemaal niet als een leider en is bovendien geen aanvoerder dus je kan hem niet gaan ''beschuldigen'' van dingen die hij niet heeft gezegd. En het zijn profvoetballers; alsof je dan niet multifunctioneel kan zijn. Dat hij er niet bovenuit steek als het minder met PSV gaat ben ik met je eens. Het is de linsbackpositie, niet bijv. de nummer tien-plek. Ik zou het iig proberen tijdens de voorbereiding.

Jocharo-T schreef:
(quote)
De smiley was bedoeld als plagend.
Maar geeft stiekem aan dat PSV je de flink heeft dwarsgezeten in het verleden . Een plaagmomentje moet minimaal toch een kleine kern van waarheid bevatten.

Edit: oh, Vanenburg en Koeman.

Hendrik68
Zet dan gewoon Bouma er neer. Heeft tenminste ervaring op die plek. Anita en Emanuelson zijn geen back, maar hebben wel ervaring op die plek. Waarom moet je Strootman dan proberen. Laat hem dan gewoon thuis.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:08 uur

geplaatst: vandaag om 01:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.