MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
vigil schreef:
Ik heb geen idee of het al geplaatst is maar Feyenoord kan tegen de volgende 4 clubs spelen in de voorronde CL:

Dinamo Kiev, Panathinaikos, Fenerbahçe of FC Kopenhagen.

tja, dan maar naar Denemarken...
Ik denk ook dat we de meeste kans hebben tegen Kopenhagen.

Kopenhagen is straks zijn beste speler kwijt, dus ik denk het ook.

He$$el_01 schreef:
Kopenhagen is straks zijn beste speler kwijt, dus ik denk het ook.
Henk ten Cate stond destijds te springen toen zijn cluppie tegen Kopenhagen moest ballen.

Kopenhagen was een zijn inziens niet noemenswaardige hobbel op weg naar de groepsfase des Champion League's. Na de 1-2 in de stad van de Lego was zijn inziens de buit al binnen.

Not.

Lees het net van John, wel jammer dat ie nu al weggaat.
Had hem graag nog een paar jaar zien voetballen in Nederland, maar wel begrijpelijk van Twente kant. Zeer benieuwd hoe hij het in Portugal gaat doen.

FlyLo schreef:
(embed)

FlyLo schreef:
(embed)

Wat een held

Jocharo-T

ook erg sterk verdedigd....

Joy4ever schreef:
(quote)
Henk ten Cate stond destijds te springen toen zijn cluppie tegen Kopenhagen moest ballen.

Kopenhagen was een zijn inziens niet noemenswaardige hobbel op weg naar de groepsfase des Champion League's. Na de 1-2 in de stad van de Lego was zijn inziens de buit al binnen.

Not.
2-2 werd het en dat was zes jaar geleden. Ik denk echter gezien je bombastische (en foutenrijke) taalgebruik, dat je gewoon even de blits wilde maken.

FlyLo schreef:
(embed)

Fuck Messi, Mohamed Ghaddar is mijn nieuwe held

jasper1991 schreef:
2-2 werd het
Dan heb jij zeker naar een andere wedstrijd zitten kijken.

Vraag het anders even aan Vermaelen, die zal het nog wel weten denk ik

Joy4ever schreef:
Dan heb jij zeker naar een andere wedstrijd zitten kijken.

Jasper geeft een foutenrijke uitslag.

Munain kan straks weer huilend ter aarde storten. Barcelona zit op rozen

Nicolage Rico schreef:
(quote)

Jasper geeft een foutenrijke uitslag.
Klopt, ik was in de war met Brondby een jaar daarvoor.

Toch vind ik het onzin om dat als argument te gebruiken voor deze ontmoeting met nota bene een andere Nederlandse club. Los van het feit dat het hele elftal van Kopenhagen ook zo'n beetje volledig vernieuwd is.

Neemt niet weg dat Kopenhagen dit seizoen de groepsfase van de CL heeft overleefd. Iets was ik Feyenoord nog niet zie doen. Ik denk dat Feyenoord wel een redelijke kans heeft tegen Kopenhagen, maar afgetekende favoriet zou ik ze ook zeker niet noemen.

Dat is alweer een seizoen geleden, toen ze o.a. Barcelona en Chelsea op gelijkspel hielden. Het lijkt me een lastige opgave in ieder geval. Het team van Feyenoord heeft ook nauwelijks internationale ervaring, iets wat je van de Denen niet kunt zeggen. Nouja, eerst maar eens wat er in Polkraïne gebeurd.

België heeft gisteren nog maar eens bewezen dat ze het WK nooit zullen halen

Oefenwedstrijden schmoefenwedstrijden. Ik hecht daar geen waarde aan.

Meestal doen ze het goed in de oefenwedstrijden, en laten ze het afweten wanneer het er echt om gaat, de Belgen. Hopelijk dit keer omgekeerd.

ik ook niet hoor, ik kijk zelf al een tijdje niet meer naar wedstrijden van de rode duivels ...

Ik heb 1 match bekeken van hun afgelopen kwalificatiecampagne voor het EK

Afvallers: Maher, Siem de Jong, Anita en Lens.

Ik vind het wel jammer van Maher, maar wel een logische beslissing van Bertje.

die laatste drie waren wel al duidelijk. Maher komt er wel, wellicht nu nog wat te vroeg.

De enige die had moeten afvallen, Bouma, gaat gewoon mee. Hopelijk is het lekker warm in Oekraïne, kan Bouma nog wat verder afvallen.

Bouma had natuurlijk niet mee gemogen. Dan nog liever Anita... en dat zegt wat...

Anita of Bouma, lood om oud ijzer.

De Gendt

trebremmit schreef:
Anita of Bouma, lood om oud ijzer.
Bouma kan natuurlijk ook centraal spelen en heeft meer ervaring.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:41 uur

geplaatst: vandaag om 17:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.