Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 24 mei 2012, 15:13 uur
vigil schreef:
Ik heb geen idee of het al geplaatst is maar Feyenoord kan tegen de volgende 4 clubs spelen in de voorronde CL:
Dinamo Kiev, Panathinaikos, Fenerbahçe of FC Kopenhagen.
tja, dan maar naar Denemarken...
Ik denk ook dat we de meeste kans hebben tegen Kopenhagen.Ik heb geen idee of het al geplaatst is maar Feyenoord kan tegen de volgende 4 clubs spelen in de voorronde CL:
Dinamo Kiev, Panathinaikos, Fenerbahçe of FC Kopenhagen.
tja, dan maar naar Denemarken...
0
geplaatst: 24 mei 2012, 15:19 uur
Kopenhagen is straks zijn beste speler kwijt, dus ik denk het ook.
0
geplaatst: 24 mei 2012, 15:44 uur
He$$el_01 schreef:
Kopenhagen is straks zijn beste speler kwijt, dus ik denk het ook.
Henk ten Cate stond destijds te springen toen zijn cluppie tegen Kopenhagen moest ballen. Kopenhagen is straks zijn beste speler kwijt, dus ik denk het ook.
Kopenhagen was een zijn inziens niet noemenswaardige hobbel op weg naar de groepsfase des Champion League's. Na de 1-2 in de stad van de Lego was zijn inziens de buit al binnen.
Not.
0
geplaatst: 24 mei 2012, 21:37 uur
Lees het net van John, wel jammer dat ie nu al weggaat.
Had hem graag nog een paar jaar zien voetballen in Nederland, maar wel begrijpelijk van Twente kant. Zeer benieuwd hoe hij het in Portugal gaat doen.
Had hem graag nog een paar jaar zien voetballen in Nederland, maar wel begrijpelijk van Twente kant. Zeer benieuwd hoe hij het in Portugal gaat doen.
0
geplaatst: 25 mei 2012, 14:16 uur
Joy4ever schreef:
Kopenhagen was een zijn inziens niet noemenswaardige hobbel op weg naar de groepsfase des Champion League's. Na de 1-2 in de stad van de Lego was zijn inziens de buit al binnen.
Not.
2-2 werd het en dat was zes jaar geleden. Ik denk echter gezien je bombastische (en foutenrijke) taalgebruik, dat je gewoon even de blits wilde maken.(quote)
Henk ten Cate stond destijds te springen toen zijn cluppie tegen Kopenhagen moest ballen. Kopenhagen was een zijn inziens niet noemenswaardige hobbel op weg naar de groepsfase des Champion League's. Na de 1-2 in de stad van de Lego was zijn inziens de buit al binnen.
Not.
0
geplaatst: 25 mei 2012, 14:24 uur
0
geplaatst: 25 mei 2012, 15:03 uur
jasper1991 schreef:
2-2 werd het
Dan heb jij zeker naar een andere wedstrijd zitten kijken.2-2 werd het
0
geplaatst: 25 mei 2012, 15:31 uur
Vraag het anders even aan Vermaelen, die zal het nog wel weten denk ik 

0
geplaatst: 25 mei 2012, 15:58 uur
Joy4ever schreef:
Dan heb jij zeker naar een andere wedstrijd zitten kijken.
Dan heb jij zeker naar een andere wedstrijd zitten kijken.
Jasper geeft een foutenrijke uitslag.
0
geplaatst: 25 mei 2012, 22:45 uur
Munain kan straks weer huilend ter aarde storten. Barcelona zit op rozen 

0
geplaatst: 26 mei 2012, 00:14 uur
Nicolage Rico schreef:
Klopt, ik was in de war met Brondby een jaar daarvoor.(quote)
Toch vind ik het onzin om dat als argument te gebruiken voor deze ontmoeting met nota bene een andere Nederlandse club. Los van het feit dat het hele elftal van Kopenhagen ook zo'n beetje volledig vernieuwd is.
0
geplaatst: 26 mei 2012, 01:33 uur
Neemt niet weg dat Kopenhagen dit seizoen de groepsfase van de CL heeft overleefd. Iets was ik Feyenoord nog niet zie doen. Ik denk dat Feyenoord wel een redelijke kans heeft tegen Kopenhagen, maar afgetekende favoriet zou ik ze ook zeker niet noemen.
0
geplaatst: 26 mei 2012, 02:17 uur
Dat is alweer een seizoen geleden, toen ze o.a. Barcelona en Chelsea op gelijkspel hielden. Het lijkt me een lastige opgave in ieder geval. Het team van Feyenoord heeft ook nauwelijks internationale ervaring, iets wat je van de Denen niet kunt zeggen. Nouja, eerst maar eens wat er in Polkraïne gebeurd.
0
geplaatst: 26 mei 2012, 08:15 uur
België heeft gisteren nog maar eens bewezen dat ze het WK nooit zullen halen 

0
geplaatst: 26 mei 2012, 11:15 uur
Oefenwedstrijden schmoefenwedstrijden. Ik hecht daar geen waarde aan.
0
geplaatst: 26 mei 2012, 11:17 uur
Meestal doen ze het goed in de oefenwedstrijden, en laten ze het afweten wanneer het er echt om gaat, de Belgen. Hopelijk dit keer omgekeerd.
0
geplaatst: 26 mei 2012, 11:20 uur
ik ook niet hoor, ik kijk zelf al een tijdje niet meer naar wedstrijden van de rode duivels ...
Ik heb 1 match bekeken van hun afgelopen kwalificatiecampagne voor het EK
Ik heb 1 match bekeken van hun afgelopen kwalificatiecampagne voor het EK
0
geplaatst: 26 mei 2012, 14:19 uur
Afvallers: Maher, Siem de Jong, Anita en Lens.
Ik vind het wel jammer van Maher, maar wel een logische beslissing van Bertje.
Ik vind het wel jammer van Maher, maar wel een logische beslissing van Bertje.
0
geplaatst: 26 mei 2012, 14:52 uur
die laatste drie waren wel al duidelijk. Maher komt er wel, wellicht nu nog wat te vroeg.
0
geplaatst: 26 mei 2012, 14:59 uur
De enige die had moeten afvallen, Bouma, gaat gewoon mee. Hopelijk is het lekker warm in Oekraïne, kan Bouma nog wat verder afvallen.
0
geplaatst: 26 mei 2012, 15:04 uur
Bouma had natuurlijk niet mee gemogen. Dan nog liever Anita... en dat zegt wat...
0
geplaatst: 26 mei 2012, 16:45 uur
trebremmit schreef:
Anita of Bouma, lood om oud ijzer.
Bouma kan natuurlijk ook centraal spelen en heeft meer ervaring.Anita of Bouma, lood om oud ijzer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.