MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
De Gendt

Mwah, hij is nog goed ingelopen zie ik de laatste paar kilometer. Hij had wel wat beter zijn best mogen doen.

hij spaarde zijn krachten voor morgen in de tijdrit

Is het een idee om een apart voetbaltopic en een topic voor overige sporten te maken? Dat lijkt me voor iedereen praktischer...

Ach, dat geneuzel over voetbal is soms best amusant om te lezen. Dat mag hier best tussendoor blijven staan.

Serieus, bij de spelen dadelijk wil de een het over de spelen hebben en de ander is bezig met de transfermarkt enzo... enorm gedoe.

Het zijn de strokkels die jasper leeft.

Strokkels leven? Wat voor een hippe zegswijze is dat dan?

Voor een keer dat het over een andere sport gaat, niet klagen eh want het verwondert me al dat je weet dat er andere sporten zijn

Deriyok scoort 2 keer binnen 2 minuten tegen Duitsland.

edit: bijna een Hattrick binnen 4 minuten.
edit2: bij welke club speelt De Gendt trouwens?

Vraag me trouwens af waarom Maxwell nooit is overwogen als linksback. Heeft al jaren een Nederlands paspoort en speelt op hoog niveau (eerst bij Barca, nu bij PSG). Heeft ook nooit interlands gespeeld voor Brazilië, dus dat kan het probleem ook niet zijn. Ik bedoel, als Douglas een optie is voor Oranje, dan Maxwell toch ook wel?

Heeft hij een Nederlands paspoort? Nooit geweten. Mischien wil hij wel niet voor Nederland spelen.

Volgens mij mag het dus niet omdat hij wel al eens is opgeroepen voor Brazilië. Ook heeft hij wedstrijden voor het olympisch elftal gespeeld en dat is volgens mij ook weer wat anders dan de jeugdteams (want dan zou het wel mogen). Als hij gewoon opgeroepen had mogen worden is het een blunder van Bertje. Want Maxwell is een prima linksback. Zeker als je hem vergelijkt met de kneuzen die wel geselecteerd zijn.

panjoe (moderator)
herman schreef:
Deriyok scoort 2 keer binnen 2 minuten tegen Duitsland.

edit: bijna een Hattrick binnen 4 minuten.
edit2: bij welke club speelt De Gendt trouwens?

Derdiyok

Maxwell heeft maar 4 jaar in NL gewoond, terwijl voor de FIFA 5 jaar vereist is. Wellicht is dat het probleem. Hij heeft geen a-interlands gespeeld voor Brazilië, maar ik weet niet wat de regels zijn over Olympische wedstrijden. Kan ook zijn dat 'ie zelf niet wilde.

De Guzman is trouwens ook zo'n verhaal.

Het is wel typisch zo'n zomeravondvoetbalwedstrijd, maar Zwitserland staat 4-2 voor tegen Duitsland en der Joachim is er niet gelukkig mee.

Ik lees nu oude nieuwsberichten over maxwell dat hij een Nederlands paspoort wilt. Daar staat ook bij dat hij niet voor Oranje kan spelen omdat hij al voor Braziliaanse jeugdelftallen gespeeld heeft én ouder dan 21 is. Dus helaas pindakaas...

jassn schreef:
De Gendt

Geweldig!

Inderdaad zeg wat een schitterende heroïsche overwinning Wordt zowat zijn handelsmerk zo'n lange solo succesvol afronden. Hopen dat hij zichzelf morgen nog op het podium kan rijden, zou erg mooi zijn voor jullie Belgen maar ook voor het Nederlandse ploegje Vacansoleil

Mocht er nog iemand zijn die denkt dat Nederland Europees kampioen kan worden dan kunnen die illusies na vanavond de prullenmand in.
Goed het is maar een oefenwedstrijd maar als je van Bulgarije wat een jupiler niveau heeft nog niet eens thuis kan winnen dan hou er maar mee op
Ze komen de poule fase nog niet eens door.

Ach ja het leek nergens op. Maar goed volgens mij hadden ze er helemaal geen zin in, echt zo'n zomeravond voetbalpot.

Over twee weken zullen we het wel zien

rudiger schreef:
Mocht er nog iemand zijn die denkt dat Nederland Europees kampioen kan worden dan kunnen die illusies na vanavond de prullenmand in.
Goed het is maar een oefenwedstrijd maar als je van Bulgarije wat een jupiler niveau heeft nog niet eens thuis kan winnen dan hou er maar mee op

Als je beweert dat Nederland geen kampioen kan worden score je pas echt!

En als je dat baseert op een oefenwedstrijd tegen Bulgarije.

Wat een goede dag voor Belgiê

eerst: De Gendt, dan Hans Van Alphen die goed op weg is om zijn BR te verbeteren op de tienkamp en nu ook nog jonathan Borlée die in zijn eerste 400m van het jaar onder de 45s loopt

rudiger schreef:

Tuurlijk, en Duitsland verliest van Zwitserland en Portugal komt niet verder dan 0-0 tegen "topland" Macedonië dus die komen natuurlijk ook de poulefase niet door. En Denemarken heeft ook verloren dus volgens deze redenering gaat er dus geen enkel land uit de poule van Nederland door naar de volgende ronde. Zou best wel een sensatie zijn. Kortom, gewoon allemaal niet te serieus nemen dus, we zien wel volgende maand.

Het stelde vanavond net als tegen Bayern Munchen echt geen ruk voor. Ik kan er geen moment wakker van liggen. Het echte Nederlands Elftal moet nog opstaan.

Jammer dat bijna niemand het live heeft gezien.

Hans van Alphen met zijn 3de persoonlijke record ! nog 4 disciplines te gaan

na mindere discuswerpen nu terug een persoonlijk record bij het polsstockspringen nog altijd op weg naar verbetering van BR

Altijd knap, een verbetering van het BaanRecord.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:51 uur

geplaatst: vandaag om 15:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.