MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
Thomas De Gendt

Leuke prestatie van Thomas De Gendt inderdaad, 10 seconden nationale trots lijken me wel op zijn plaats.

GrafGantz schreef:
Altijd knap, een verbetering van het BaanRecord.

Beste wereldjaarprestatie + Begisch Record verbeterd met meer dan 300 punten

De Gendt

Inderdaad, geweldige prestatie van De Gendt, en hij heeft ook nog 'ns z'n initiële doel - een ritoverwinning - binnen. De rit met aankomst op de Stelvio dan nog wel!

Jammer voor Rodriguez, maar dit zat er aan te komen. Eerste Canadees ooit die een grote ronde wint?

Radwanska, wat een weer-ga-loze partij!

Vrouwentennis en weergaloos???

Hazard heeft gekozen voor Chelsea. Einde van tenminste één van de transfersoaps van deze zomer.. En inmiddels vier Belgen bij de Europese kampioen.

Uit zoveel ploegen keuze en dan toch voor de lelijkste ploeg van de wereld kiezen

Geweldige dag voor Chelsea. Hazard is gekocht, Cech heeft een nieuw contract getekend en Torres gaat het nog een jaar proberen. Oke, misschien lijkt dat derde niet zo heel geweldig nieuws, maar het is ook geen slecht nieuws.

He$$el_01 schreef:
Vrouwentennis en weergaloos???
Tja, soms wil er nog wel eens eentje het op haar heupen krijgen. Zoals vandaag. Echt alles centimeters van de lijn. Enorm weinig fouten en doordat haar tegenstandster alles of niets moest spelen ook van haar kant nog wat prachtige ballen. Zelden zo'n sterk spelende vrouw gezien.

(afbeelding)
ze is de fysieke trainer van chelsea

Nog nie grappig al hedde het gere.

Laten we allemaal hopen dat Bert er dit jaar niet voor kiest om de nummers 1 t/m 11 in de basis te zetten...

Ulfat-e-Zulmat
Bouma for Captain!

jassn schreef:
(afbeelding)
ze is de fysieke trainer van chelsea

Ze is de dokter, niet de fysieke trainer.

Rhythm & Poetry schreef:
Nog nie grappig al hedde het gere.
En nu in het Nederlands?

Nog niet grappig al had je het graag, Gestels for the win!

"Champion's league"

(afbeelding)

Veel plezier ermee Chelsea fans!

Dat gaat wel lukken denk ik.

Them schreef:
Nog niet grappig al had je het graag, Gestels for the win!
Is dat dat een Drents dialect of zo?

He$$el_01 schreef:
Dat gaat wel lukken denk ik.
Mooi, ik ben blij dat hij niet naar United is gekomen. Kagawa spreekt me meer aan, mede omdat hij niet zo'n aandachtshoer is als Hazard. Hoe hij zichzelf verkocht via Twitter vond ik stijlloos en als je die uitspraken van de afgelopen tijd erbij haalt is het al helemaal lachwekkend. Vorige week zei hij nog:
“My decision will depend on my position and how much playing time I will get.”
om een weekje later te kiezen voor een club waarbij nog niet eens bekend is wie de manager het komend seizoen is.

He$$el_01 schreef:
Laten we allemaal hopen dat Bert er dit jaar niet voor kiest om de nummers 1 t/m 11 in de basis te zetten...
Mijn god, Van Persie erbuiten? Dat zou echt te gek voor woorden zijn...

Ik weet niet hoeveel waarde we moeten gaan hechten aan zo'n rugnummer. En daarnaast: Van Persie erbuiten: heel gek vind ik het niet.

Nee tuurlijk, Huntelaar is ook meer een 'nummer 9' dan Van Persie. Ik kan hem er niet naast denken, desnoods speelt hij op de flank wat mij betreft. Hij heeft het beste seizoen gedraaid van de betere spelers.

Niet heel gek dat de beste speler van de Premier League niet in de basis staat, maar een wisselspeler van een middenmoter (Kuyt) wel?

En ik weet ook niet hoeveel waarde we aan de nummers moeten hechten, maar bij het WK speelden de nummers 1 t/m 11 in de basis.

panjoe (moderator)
Dakduivel schreef:
Vorige week zei hij nog:
(quote)
om een weekje later te kiezen voor een club waarbij nog niet eens bekend is wie de manager het komend seizoen is.

Haha dat is wel heel erg inderdaad wat een leeghoofd. Nou goed, ik zou er ook blij mee zijn als 'ie naar mijn club kwam. Zelfde voor Kagawa overigens .

Sharapova double bagel!

verdomme de twee beste tennistoernooien in het jaar en dat gaat het alsnog over dat kutvoetbal...

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Is dat dat een Drents dialect of zo?

Er zijn ook veel Vlamingen die zo praten. Zeker "gerre" voor "graag" hoor ik vaak.
Dakduivel schreef:
(quote)
Mooi, ik ben blij dat hij niet naar United is gekomen. Kagawa spreekt me meer aan, mede omdat hij niet zo'n aandachtshoer is als Hazard. Hoe hij zichzelf verkocht via Twitter vond ik stijlloos en als je die uitspraken van de afgelopen tijd erbij haalt is het al helemaal lachwekkend. Vorige week zei hij nog:
(quote)

Precies om die reden had ik 'm ook liever niet bij Barcelona gezien. Maar ik denk dat Zubi er dezelfde mening op nahield als mij, gezien het totaal gebrek aan geruchten over een overgang naar Barcelona (terwijl zowat alle andere topclubs wel werden genoemd).
Hazard schat ik trouwens wel een stukje hoger in dan Kagawa, maar laatstgenoemde heeft ook maar een fractie gekost.

Paap_Floyd schreef:
Ik weet niet hoeveel waarde we moeten gaan hechten aan zo'n rugnummer. En daarnaast: Van Persie erbuiten: heel gek vind ik het niet.

Ik zou altijd RVP in punt zetten, ipv Huntelaar. Heeft hij bij Arsenal ook gewoon gedaan.

chevy93 schreef:
Sharapova double bagel!

verdomme de twee beste tennistoernooien in het jaar en dat gaat het alsnog over dat kutvoetbal...

Die eerste rondes boeien toch helemaal niet? Ik heb een stukje gezien van Wickmayer en dat niveau was nogal laag. Nu is het niveau bij vrouwen sowieso wel dramatisch sinds de afwezigheid van Henin & Clijsters maar dan nog..
Wat wel leuk was aan die partij:

(afbeelding)
Vooral het contrast met boerenpaard Wickmayer (woepie!) was eigenlijk hilarisch.

Nadal - Bolelli is opzich wel een leuke wedstrijd. Bolelli heeft soms een geniale foehand, maar hij maakt te veel fouten. Nadal uiteraard niet.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:13 uur

geplaatst: vandaag om 14:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.