MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Ploppesteksel schreef:
Ik weet niet wat er mis is, maar elke keer weigert het mijn 'antwoord' op dat plaatje. En ik typ echt niet de verkeerde getalletjes in
Geef niet op Plop

Ik moet haast wel want het lukt echt niet. Straks maar eens op een andere PC proberen dan, aangezien ik een eer hoog te houden heb, betreffende prono's

Ik doe zeker weer mee met die TourTalent.

Murray - Wawrinka eindelijk weer eens zo'n prachtige tenniswedstrijd gezien. Wat een prachtige backhand heeft die Wawrinka zeg. Maar leuk voor het Britse publiek dat Murray aan het langste eind trok.

Ik heb tot nu toe twee aanmeldingen voor de Tourtalent ontvangen. Kom op jongens, daar moeten nog veel meer bij!!

Hoe werkt zoiets?

Oldfart schreef:
Hoe werkt zoiets?
Klik op de Tour Talent link die een paar berichten hierboven staat. De rest zou voor zich moeten spreken

Rhythm & Poetry schreef:
Murray - Wawrinka eindelijk weer eens zo'n prachtige tenniswedstrijd gezien. Wat een prachtige backhand heeft die Wawrinka zeg. Maar leuk voor het Britse publiek dat Murray aan het langste eind trok.

was inderdaad een mooie partij! murray gaat zo wel nooit wimbledon winnen - althans zo langs als federer speelt zoals ie nu speelt.

Ach, tennis..

De Tour start zaterdag wel hé !

Ik heb me ook opgegeven voor Tour Talent. Ik heb geen verstand van wielrennen, maar heb toch een poging gedaan een fatsoenlijk team samen te stellen.

Nu de rest van MuMe nog:

Tour Talent

charlezzz schreef:
(quote)

was inderdaad een mooie partij! murray gaat zo wel nooit wimbledon winnen - althans zo langs als federer speelt zoals ie nu speelt.

Laat Federer eerst maar eens proberen een opslag van Karlovic te retourneren

herman schreef:
Ik heb me ook opgegeven voor Tour Talent. Ik heb geen verstand van wielrennen, maar heb toch een poging gedaan een fatsoenlijk team samen te stellen.

Nu de rest van MuMe nog:

Tour Talent
Sja, je wordt bij deze pool niet ecvht uitgedaagd, d.m.v. van een budgetsysteem ofzo. Ergens wel jammer, maar het maakt het wel wat toegankelijker. Allemaal meedoen dus

Paap_Floyd schreef:
(quote)
Sja, je wordt bij deze pool niet ecvht uitgedaagd, d.m.v. van een budgetsysteem ofzo. Ergens wel jammer, maar het maakt het wel wat toegankelijker. Allemaal meedoen dus

Bij TourChampion mag je wel maar één renner van elk team kiezen dus doe ook daar zeker aan mee

Ace
Tennis:
Wielrennen:

GrafGantz schreef:
(quote)

Laat Federer eerst maar eens proberen een opslag van Karlovic te retourneren

Dat bedoel ik maar net te zeggen, wat kan die man serveren en zijn percentage eerste opslag is toch ook wel erg goed. Maar Federer heeft hem al vaker bestreden dus ik denk wel dat het hem gaat lukken. Verder Ferrero in de kwartfinale, dat is toch wel de grootste verrassing en blijft ook Hewitt een echte vechter en daar hou ik wel van.

Met fietsen heb ik dan weer helemaal niks. Ik ben die van mij ook te vaak kwijt .

Wanneer is de laatste keer geweest dat Federer bang werd van iemand met als enige wapen een harde service? Nooit, toch?

Nou is Karlovic wel abnormaal als het om de service gaat, maar nee ik denk dat Federer het gewoon in 3 sets gaat klaren hoor.

Ace schreef:
Tennis:
Wielrennen:
Heeft een hekel aan tennis, maar noemt zichzelf wel Ace.

Ik denk ook niet dat Karlovic de wapens heeft om Federer te breaken, dus het zal wel een uitslag als 7-6, 7-5, 6-7, 6-4 worden ofzo.

Welnee. Federer breekt hem, Karlovic denkt: nee, vandaag niet.
En het wordt een makkie.

Federer wast dat varkentje wel even ja. Die Karlovic weet op voorhand dat hij geen enkele servicegame van Federer gaat winnen. En dan wordt t al wat lastiger om je service te houden als je ook nog eens weet dat je tegen 's werelds beste retourneerder staat

boomkat schreef:
Met poep in de broek naar de Kuip. Nog even 2 exotische aanvallers strikken en hoppa!
De eerste is toch binnen. Cisse komt alsnog. Ik vind het best verrassend eigenlijk.

Had t ook niet meer verwacht, nee. Maar ben er wel blij mee, vind het een goede speler met potentie om te groeien...

Ploppesteksel schreef:
(quote)

Bij TourChampion mag je wel maar één renner van elk team kiezen dus doe ook daar zeker aan mee
Ik doe elk jaar mee op http://www.sportpools.net. Ik zie dat MoMe daar een subleague heeft, dus ik heb ook daar maar even een MuMe-clubje aangemaakt. Allemaal aanmelden dus

Naam: Musicmeter
Wachtwoord: Jordy

Haha, wat een soap rondom Cissé.

Hij wil toch liever naar Twente...

Ik geloof pas dat hij komt als het op www.feyenoord.nl staat.

Ah, dus we hebben nu 3 Tour de France pools. Lekker handig.

Ik zat er in 2 (oorspronkelijk). Dankzij MuMe nu dus in 4

Ace
rayman schreef:
(quote)
Heeft een hekel aan tennis, maar noemt zichzelf wel Ace.

Aangezien ik sinds 3 dagen een zoontje heb, ben ik ook vrij handig met de 'love game'. Nog steeds vind ik tennis een waardeloze sport.

Nog een tourpoule? Dat wordt me te veel. Die laatste doe ik niet aan mee, al is het alleen maar vanwege het wachtwoord. Jordy Cruijff, waardeloze speler en een zeikerd van een vader. Ofzo.

Ace schreef:
[Aangezien ik sinds 3 dagen een zoontje heb, ben ik ook vrij handig met de 'love game'. Nog steeds vind ik tennis een waardeloze sport.

Echt handig met de 'love game' - gefelisiflapstaart nog steeds - mag jezelf noemen als je in 3 jaar driemaal achter elkaar scoort (zoon/dochter). Enne, om de vergelijking door te trekken, ik weet niet hoe vaak je al vrij voor doel kwam (zonder te scoren)

Ace
nu.nl/algemeen | Dopingzondaar Dekker niet naar Tour

Wat een droplul.

@Mjuman: Weinig, ik ben trefzeker!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:59 uur

geplaatst: vandaag om 08:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.