MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic

zoeken in:
Hij is genaturaliseerd denk ik.. heeft de zaak Kalou destijds ook gevolgd

Henke Larson heeft een groeistuip gehad?

Een 21 jarige reus uit Servie (1m 92), Aleksandar Ignjatovic genaamd.

Verder weinig bekend over deze speler behalve dat het een verdediger is en hij al twee keer van Ajax heeft verloren,

Voetbal International - Borac Cacak - Ajax (18-09-2008) - vi.nl
Voetbal International - Ajax - Borac Cacak (02-10-2008) - vi.nl

Dus een grote verrassing zal het niet voor hem hem zijn om weer te verliezen van onze Godenzonen

Pas maar op Hofland voor je basisplaats......

Dat is meegenomen.. misschien kan hij de rest van 010 een beetje instellen op verliezen, dan volgt het 'legioen' vanzelf

boomkat
Met poep in de broek naar de Kuip. Nog even 2 exotische aanvallers strikken en hoppa!

Ace
boomkat schreef:
Met poep in de broek naar de Kuip. Nog even 2 exotische aanvallers strikken en hoppa!

Leonardo exotich genoeg? Zelfs voor jullie betaalbaar, want hij is gratiz.

Leuk weer al die voorpret te lezen over de competitie. De fans van de clubs die uiteindelijk de prijzen gaan pakken laten zich wijselijk niet horen.

Ace
Koos Moerenhout! Prachtig dat hij, de sympathiekste stopsporter die ik ooit persoonlijk gesproken heb, dit wint! En hoe, het leek Cancellara wel Als je de sprint niet kan winnen, begin je gewoon wat eerder!

Ik vond het sowieso een leuk NK.

Gaat lekker met de Brazilianen.

Maar misschien maar beter ook, er is nog nooit een land geweest dat zowel de Confederations Cup als het WK won...

Ik heb al een tijdje het gevoel dat de VS binnen niet al te lange tijd een serieuze gooi kan doen naar de wereldtitel. Hun beleving van sport is onovertroffen. Het spel dat ze laten zien begint er ook verzorgder uit te zien. Gevaarlijke outsider volgend jaar, zoveel is wel zeker.

Nu niet raar gaan praten, Tommus. Een serieuze gooi gaan ze zeker niet doen naar het WK.

Op het WK is alles anders. En daar komen andere krachten los.

boomkat
Exact. Toch wel een vreemde wedstrijd.

Nicolage Rico schreef:
Nu niet raar gaan praten, Tommus. Een serieuze gooi gaan ze zeker niet doen naar het WK.
Waarom niet? Met wilskracht kom je een eind, en nu ze weten dat ze niets onder doen voor een Spanje of Brazilië gaat dat ook in het koppie doorwerken.

Joy4ever schreef:
(quote)
Waarom niet? Met wilskracht kom je een eind, en nu ze weten dat ze niets onder doen voor een Spanje of Brazilië gaat dat ook in het koppie doorwerken.

Sinds wanneer gaat Hiddink volgend jaar de VS trainen?

De VS kan een aantal wedstrijden stunten. Het zou bij voorbaat al een stunt zijn als ze de poulefase doorkomen (ongeacht of de poule al bekend is of niet), daarna nog 4 wedstrijden stunten is vrijwel onmogelijk voor zo'n matig team - dat nu ver bovenmaats heeft gepresteerd.

Hoe zit het eigenlijk met Freddy Adu? Dat was zo'n megatalent (op zijn 14e al zijn debuut als professioneel voetballer), maar daar hoor je nooit meer iets over.

Je zou toch zeggen dat spelers van dat kaliber de VS net iets extra's kunnen geven... Ik zie ze best in staat de kwartfinale te halen. Zeker als ze wat minder snel rode kaarten pakken, zoals nu in de poulefase.

Joy4ever schreef:
Ik heb al een tijdje het gevoel dat de VS binnen niet al te lange tijd een serieuze gooi kan doen naar de wereldtitel. Hun beleving van sport is onovertroffen. Het spel dat ze laten zien begint er ook verzorgder uit te zien. Gevaarlijke outsider volgend jaar, zoveel is wel zeker.
Eens met Tommus.
Onderschat deze mannen niet hoor. Amerikanen hebben een mentale hardheid waar je u tegen zegt.

Weet niet meer wie het tegen me zij, maar iemand voorspelde mij in 1998 dat de Amerikanen over 12 jaar wereldkampioen zouden worden. Persoonlijk geloof ik daar niet in, maar kwartfinale moet zeker mogelijk zijn...

Ace schreef:
Koos Moerenhout! Prachtig dat hij, de sympathiekste stopsporter die ik ooit persoonlijk gesproken heb, dit wint! En hoe, het leek Cancellara wel Als je de sprint niet kan winnen, begin je gewoon wat eerder!

Stopsporter? vind het ook wel leuk voor hem, hij zou met zijn ervaring ook zeker een nuttige kracht zijn in de Tour, maar Rabo heeft een beetje een luxe-probleem...

Adu zat wel op de bank toch. Zat hij afgelopen seizoen niet bij AS Monaco? Hij speelde wel heel weinig de laatste twee seizoenen volgens mij. Maar hij is nog steeds pas 19 of 20 geloof ik, dus mislukt is hij zeker nog niet. Wie weet dat hij volgend jaar indruk kan maken op het WK.

Titmeister schreef:
Weet niet meer wie het tegen me zij, maar iemand voorspelde mij in 1998 dat de Amerikanen over 12 jaar wereldkampioen zouden worden. Persoonlijk geloof ik daar niet in, maar kwartfinale moet zeker mogelijk zijn...

Dat was niet eens een heel rare mening, aangezien het voetbal in de VS populairder wordt en er natuurlijk enorm veel mensen wonen. Toch komt 2010 veel te vroeg.

China wordt over 40 jaar wereldkampioen. Niet vergeten dat ik het gezegd heb hé.

Kos
Voorlopig is het eerst de beurt aan Afrikanen in de komende 20 jaar.

Welke?

Die van Zuid?

Normaal doen ze het niet zo goed van Zuid.

Ivoorkust of Egypte.

Daar geloof ik niet in.

boomkat
Kom op joh, als er 1 kandidaat komende jaren, is het Oranje wel.

Geloof ik ook niet in.

Ben geneigd die mening te delen - bij voetbal hoort ook verdedigen (dat zagen we in Brazilië - USA) en dat is toch wel de achilleshiel van Oranje.

Ivoorkust: idd sterk team.

Volgende week zaterdag begint de Tour de France. Hoogste tijd voor een pooltje!!

TourTalent

Succes!!

Joy4ever schreef:
Volgende week zaterdag begint de Tour de France. Hoogste tijd voor een pooltje!!

TourTalent

Succes!!

Ik weet niet wat er mis is, maar elke keer weigert het mijn 'antwoord' op dat plaatje. En ik typ echt niet de verkeerde getalletjes in

http://tourchampion.net
is er overigens ook een poule voor MusicMeter, maar daar kan het hoofd van die poule je pas toelaten na de Tour begonnen is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:36 uur

geplaatst: vandaag om 07:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.