Overig / Algemeen / Algemeen Sporttopic
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juli 2009, 15:09 uur
Verbaast me niets van Thomas, ik heb me er ook wel neer gelegd dat waarschijnlijk alle wielrenners strak staan van de epo, cera en weet ik het allemaal.
@Ace: van harte nog!
@Ace: van harte nog!
0
Ace
geplaatst: 1 juli 2009, 15:18 uur
Het verbaast me ook niets, maar toch is het elke keer weer niet leuk om te lezen. Aan de andere kant mist Cadelleke hierdoor wel weer een goede knecht in de bergen. Stel dat die plakker per ongeluk de tour wint, dat zou pas een ramp voor de sport zijn.
Dank je!
Dank je!
0
BPDD
geplaatst: 1 juli 2009, 15:28 uur
Ronduit 'k#t van Dekker, ondanks zijn enigszins arrogante voorkomen toch een van de personen die er voor hebben gezorgd dat ik zelf ben begonnen met wielrennen.
Maar ga nu niet zeggen dat iedereen gebruikt.
Bij Dekker kon je het eigenlijk ook al van ver zien aankomen met zijn Italiaanse dokter, schommelende bloedwaarden en problemen met de Rabo-ploeg.
Lullig voor Silence en Evans ook, nadat ze eerst al de gouden aankoop Kohl hadden gedaan is hun andere luxe-knecht ook al zo'n domme lul.
Maar ga nu niet zeggen dat iedereen gebruikt.
Bij Dekker kon je het eigenlijk ook al van ver zien aankomen met zijn Italiaanse dokter, schommelende bloedwaarden en problemen met de Rabo-ploeg.
Lullig voor Silence en Evans ook, nadat ze eerst al de gouden aankoop Kohl hadden gedaan is hun andere luxe-knecht ook al zo'n domme lul.
0
Social_Mask
geplaatst: 1 juli 2009, 15:47 uur
Benzema nu ook naar Real Madrid.. Vind het bullshit wat Real aan het doen is, maar ben toch zeer benieuwd hoe dit allemaal zal aflopen. Ik hoop goed, blijf wel een zwak hebben voor Real.
0
geplaatst: 1 juli 2009, 15:54 uur
Wat een verrassing van Dekker. Er zullen er nog wel meer volgen de komende weken.
0
geplaatst: 1 juli 2009, 15:58 uur
Dat was inderdaad een makkelijke overwinning voor Roger Federer. In de halve finale lijkt zijn tegenstander, verrassend genoeg, Tommy Haas te worden. Die man is de laatste tijd ook erg goed op dreef zeg
.
.
0
geplaatst: 1 juli 2009, 16:00 uur
Tommy Haas won al een grastoernooi laatst, dus echt verbazen doet het me niet. Heb hem altijd al een goede tennisser gevonden, jammer dat hij de laatste jaren zo was weggezakt.
En Karlovic inderdaad kansloos tegen Federer, ook niet echt verrassend natuurlijk.
En Karlovic inderdaad kansloos tegen Federer, ook niet echt verrassend natuurlijk.

0
geplaatst: 1 juli 2009, 16:02 uur
En toen won hij ook van Djokovic, dus in die zin ook niet echt verrassend. Wel natuurlijk erg knap wat hij in zijn 'nadagen' laat zien.
0
geplaatst: 1 juli 2009, 16:11 uur
Ik hoop nu op een finale Hewitt - Federer eigenlijk. Vind Hewitt wel sympathiek en Murray een stuk minder...
0
geplaatst: 1 juli 2009, 16:34 uur
herman schreef:
Ik hoop nu op een finale Hewitt - Federer eigenlijk. Vind Hewitt wel sympathiek en Murray een stuk minder...
... hoop ik ook, maar ik ben bang dat Murray de finale toch wel gaat halen. Denk niet dat Ferrero noch Hewitt of Roddick voldoende kwaliteit in huis hebben om Murray te verslaan.En de onderlinge stand tussen Murray en Federer is 6-2 in het voordeel van Murray.
0
geplaatst: 1 juli 2009, 16:42 uur
El Ninjo schreef:
En de onderlinge stand tussen Murray en Federer is 6-2 in het voordeel van Murray.
En nu maar hopen dat het straks 7-2 is En de onderlinge stand tussen Murray en Federer is 6-2 in het voordeel van Murray.

0
geplaatst: 1 juli 2009, 16:47 uur
Ace schreef:
Het verbaast me ook niets, maar toch is het elke keer weer niet leuk om te lezen. Aan de andere kant mist Cadelleke hierdoor wel weer een goede knecht in de bergen. Stel dat die plakker per ongeluk de tour wint, dat zou pas een ramp voor de sport zijn.
Ach ramp is overdreven maar leuk is anders... Vind die reacties van die ploegleiders altijd zo leuk. Ze doen altijd een partij dramatisch bij een dopinggeval terwijl ze dondersgoed weten wat er allemaal aan de hand is in de ploeg.
0
BPDD
geplaatst: 1 juli 2009, 18:14 uur
Daarom geven ongeveer alle betrapte renners - zoals bijvoorbeeld Bernhard Kohl- ook aan dat hun dopinggebruik niet georganiseerd is door het team....... 
De komende weken gaan er ongetwijfeld nog grote schandalen volgen.
Maar verketter hierbij niet de hele wielersport, dat mensen zoals Dekker gepakt worden is een logisch gevolg van de nieuwe weg die het wielrennen is ingeslagen na Operacion Puerto in 2006.
Dus als Menchov, Contador, Valverde en Frank Schleck volgende week, volgende maand of volgend jaar worden gepakt, schreeuw geen moord en brand.
Om de sport op te schonen is het onvermijdelijk dat er koppen gaan rollen.
Hierbij denk ik ook dat het noodzakelijk is om mensen zoals Lefevere -al helemaal na de recente uitlatingen van Patrik Sinkewitz- en Bjarne Riis, mensen die voor mij representatief zijn voor de oude dopingcultuur, uit het wereldje te gooien en een nieuwe start te maken met mensen die goed begrijpen dat een grote mentale omslag vereist is voor een schone wielersport.

De komende weken gaan er ongetwijfeld nog grote schandalen volgen.
Maar verketter hierbij niet de hele wielersport, dat mensen zoals Dekker gepakt worden is een logisch gevolg van de nieuwe weg die het wielrennen is ingeslagen na Operacion Puerto in 2006.
Dus als Menchov, Contador, Valverde en Frank Schleck volgende week, volgende maand of volgend jaar worden gepakt, schreeuw geen moord en brand.
Om de sport op te schonen is het onvermijdelijk dat er koppen gaan rollen.
Hierbij denk ik ook dat het noodzakelijk is om mensen zoals Lefevere -al helemaal na de recente uitlatingen van Patrik Sinkewitz- en Bjarne Riis, mensen die voor mij representatief zijn voor de oude dopingcultuur, uit het wereldje te gooien en een nieuwe start te maken met mensen die goed begrijpen dat een grote mentale omslag vereist is voor een schone wielersport.
0
geplaatst: 1 juli 2009, 18:20 uur
Social_Mask schreef:
Benzema nu ook naar Real Madrid.. Vind het bullshit wat Real aan het doen is, maar ben toch zeer benieuwd hoe dit allemaal zal aflopen. Ik hoop goed, blijf wel een zwak hebben voor Real.
Is nog niet zeker hoor. Volgens de woordvoerder van OL tenminste.
edit: blijkt toch zo te zijn:P
0
geplaatst: 1 juli 2009, 20:05 uur
Bij Real Madrid ben ik altijd wel nieuwsgierig welke duur aangekochte sterspelers aan het eind van het seizoen in de uitverkoopbakken liggen.....
0
geplaatst: 1 juli 2009, 23:50 uur
BPDD schreef: Hierbij denk ik ook dat het noodzakelijk is om mensen zoals Lefevere -al helemaal na de recente uitlatingen van Patrik Sinkewitz- en Bjarne Riis, mensen die voor mij representatief zijn voor de oude dopingcultuur, uit het wereldje te gooien
je mag wat mij betreft daar ook Breukink aan toe voegen; met al die vage en ontwijkende antwoorden en spreuken altijd.
0
Ace
geplaatst: 2 juli 2009, 10:02 uur
Doping in de sport is van alle tijden. Het schonen van de sport is daarom ook een utopie. Dopinggevallen slaan bij mij iedere keer weer in, maar toch weet je dat zoals BPDD al zegt er de komende tijd nog een heel aantal meer van dit soort gevallen aan het licht zullen komen. Overigens vind ik de reacties van de ploegleiders ook erg overdreven, om nog maar te zwijgen over het tuig dat zich Franse justitie en politie noemt. Doping nemen is niet goed, voor jezelf, je ploeg en de sport, maar om iemand dan meteen met een zak over zijn kop af te voeren met loeiende sirenes, gaat toch wat ver, niet?
@Oldfart: wat hebben die antwoorden en spreuken van Breukink met de oude dopingcultuur te maken? Je weet het nooit, maar Breukink is de laatste die ik met doping associeer. Heeft hij niet nodig, die heeft een Gazelle.
@Oldfart: wat hebben die antwoorden en spreuken van Breukink met de oude dopingcultuur te maken? Je weet het nooit, maar Breukink is de laatste die ik met doping associeer. Heeft hij niet nodig, die heeft een Gazelle.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 10:37 uur
Ace schreef:
Breukink is de laatste die ik met doping associeer.
Breukink heeft zelf ook doping gebruikt. Dus ik zal hem altijd met doping blijven associëren Breukink is de laatste die ik met doping associeer.

0
geplaatst: 2 juli 2009, 11:07 uur
PSV was gisteren schandalig, maar ook zeker complimenten aan mijn club De Valk.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 11:11 uur
MJ_DA_MAN schreef:
'k las het: 1-0 door De Koef (super-reserve van de reserves) - Lucky PSV? Met dit weer kan je moeilijk zeggen dat ze nog warm moeten draaien.
0
Ace
geplaatst: 2 juli 2009, 11:34 uur
Joy4ever schreef:
(quote)
Breukink heeft zelf ook doping gebruikt. Dus ik zal hem altijd met doping blijven associëren
Die geruchten rondom PDM zijn nooit bevestigd en in het geval van Breukink wil ik ze gewoon niet geloven! Hij zat wel aan de audio doping vroeger, zoals het verhaal gaat. Mooie verhaal ook!
Weet je wat er trouwens nog suffer is dan tennis? Vrouwentennis.
0
Ace
geplaatst: 2 juli 2009, 11:41 uur
Oh ja, die Fransman van Vacansoleil. Hij had een stofje dat in de geraniumolie zat tegen keelpijn in zich. Mooi verhaal weer 

0
Ace
geplaatst: 2 juli 2009, 11:47 uur
Ook nog leuk wielernieuws: Martijn Maaskant doet toch mee met de Tour. Garmin heeft 'm als vervanger opgeroepen voor Daniel Martin.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 11:48 uur
Het lijkt wel een heksenjacht (inquisitie); van de week stond in het NRC/NRCNext een pro-doping artikel; ik erger me zo langzamerhand groen en geel aan die triomfantelijkheid waarmee e.e.a. naar buiten wordt gebracht. En met name Armstrong moet het bij Fransen ontgelden.
Vanochtend in Telegraaf, Thomas Dekker: "Ik ben geflikt".
Ploegleiding RABO had/heeft ook eeb beetje een draaikontenneiging t.a.v. dit onderwerp. PDM was destijd een kwestie van voedselvergiftiging - ploeg (met Breuk en Kelly) draaide als een tierelier.
Vanochtend in Telegraaf, Thomas Dekker: "Ik ben geflikt".
Ploegleiding RABO had/heeft ook eeb beetje een draaikontenneiging t.a.v. dit onderwerp. PDM was destijd een kwestie van voedselvergiftiging - ploeg (met Breuk en Kelly) draaide als een tierelier.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 11:53 uur
Mjuman schreef:
PDM was destijd een kwestie van voedselvergiftiging.
Tuurlijk PDM was destijd een kwestie van voedselvergiftiging.

0
geplaatst: 2 juli 2009, 11:56 uur
Mjuman schreef:
Nou ja, De Valk heeft eigenlijk geen kans gehad en PSV heeft nog wel wat grote kansen gemist (Lazovic eerste helft) maareen 1-0 voorsprong is nooit veillig, zelfs niet tegen de Valken.(quote)
'k las het: 1-0 door De Koef (super-reserve van de reserves) - Lucky PSV? Met dit weer kan je moeilijk zeggen dat ze nog warm moeten draaien.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 11:59 uur
Het was vrij pover ja. Die kans van Lazovic was weer typerend: eerst met een mooie actie drie man omspelen en dan alleen voor de keeper naast schieten. Gelukkig waren de andere vriendschappelijke potten een stuk beter. Maar ik wil ze nu wel eens tegen een echte tegenstander zien.
Koevermans scoort wel belachelijk veel trouwens, maarja dat is elke voorbereiding zo.
Koevermans scoort wel belachelijk veel trouwens, maarja dat is elke voorbereiding zo.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 12:03 uur
Ward schreef:
Het was vrij pover ja. Die kans van Lazovic was weer typerend: eerst met een mooie actie drie man omspelen en dan alleen voor de keeper naast schieten.
Mja, maar hij kreeg nogal een flinke trap van die laatste tegenstander die hij paseerde waarna hij ook werd gewisseld wegens blessure (of was dit misschien wel uit schaamte?).Het was vrij pover ja. Die kans van Lazovic was weer typerend: eerst met een mooie actie drie man omspelen en dan alleen voor de keeper naast schieten.
0
geplaatst: 2 juli 2009, 12:07 uur
Nee dat klopt wel, maar hij heeft eerst nog enkele minuten doorgespeeld. Bovendien moet je dan gewoon je pijn verbijten en die bal binnenwerken. Dus dat vond ik geen goed excuus.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.